Mi Sueño

Meer informatie over restaurant Mi Sueño

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het vlees (Rib Eye) was goed mals en werd van tevoren laten zien. We hadden er overheerlijke gegrilde groenten en gekruide rijst bij. We werden zeer welkom geheten persoonlijk door de eigenaar met een grote hoed. Zeker een aanrader!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Dit weekend hier gegeten en is zeker aan te bevelen! Heerlijke steaks, goede en vriendelijke bediening en leuke sfeer. Ga hier zeker weer eten.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat was dit een heerlijke ervaring! Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet door de eigenaar met z n mooie grote hoed! We mochten zelf een tafel kiezen binnen- of buiten. We kozen ervoor om op het terras te zitten. De bediening was de hele avond top. Snelle service en zeer beleefd/vriendelijk! We lieten ons adviseren voor ons voorgerecht. De eigenaar stelde enkele vragen waarna hij met een heerlijke plaat kwam met Argentijnse gerechten wat zeer smakelijk was!
Als hoofdgerecht een lekker biefstukje met ui. Prima rare zoals ik mijn biefstuk altijd graag eet. De Argentijnse biertjes zijn ook zeker een aanrader. Ik kom hier zeer zeker terug!
Maschabrak .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heel lekker eten, helemaal niet lang gewacht, super aardig personeel! Niet supergoedkoop maar zeker waar voor je geld !
Joanneverwater .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gezellig sfeervol restaurant met super lekker eten en ook de porties waren goed van formaat. Omdat ik er al heel vroeg was en het nog niet druk was nam de serveerster ook de tijd om ff te kletsen. Woon zelf in breda en was dagje uit maar zou speciaal naar amsterdam komen om hier argentijns te eten. In een woord toprestaurant
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vorige week samen met mijn vriendin hier wezen eten. De eigenaar staat vriendelijk bij de deur en wijst je naar je tafel. Vol trots laat hij zijn " speciale nederlandse vlees" zien. Als vooraf kozen wij (na aanleiding van een recentie hier op IENS) de voorgerechten mix en als hoofdgerecht uiteraard vlees. Het vlees smaaktte fantastisch en de bijgeleverde frieten waren lekker knapperig en op temperatuur. Wel viel de opmaak van de borden op, die was simpelweg kaal, dit is echt een puntje van aandacht.

Waar we erg van schrokken was de prijs achteraf en dan vooral van de voorgerechtenmix. 7 euro voor 2 pasteitjes, 7 euro voor 4 kippenpootjes en 7 euro voor een salade, dit stond totaal niet op de kaart en was derhalve dan ook een verrassing voor ons. Bij een " mix" verwacht je een leuke prijs waarbij je dan de verschillende voorgerechten kan proeven.

Ik weet niet of wij hier nog terug komen, het vlees was lekker maar niet uitzonderlijk en nogmaals, de prijs van de voorgerechten was echt een " schok" voor ons.

JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Hier vanavond met een grote groep gegeten en het vlees is hier echt geweldig! Aan het begin kwam de eigenaar zelf aan tafel om een paar prachtige stukken dry aged beef te laten zien. hier kozen wij dan ook voor! Bediening was erg vriendelijk en snel! inrichting is niet echt van deze tijd maar past wel bij de uitstraling!
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Super heerlijk vlees en zeer vriendelijke bedening.
We hadden ossenhaas en rib eye, alle twee de gerechten heerlijk mals.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Top restaurant! Het decor is inmiddels wel aan vervanging toe en de opmaak van de borden is zeker een verbeterpunt (zeer kaal opgemaakt) maar de service en het eten doen alles vergeten. Zeer net ontvangst en attente bediening. Aanrader uiteraard de Argentijnse ossenhaas maar alle vleesgerechten zijn hier werkelijk heerlijk. Als voorgerecht is de mix van voorgerechten een aanrader. Vlees is overduidelijk hun specialiteit want de gamba's zijn van mindere kwaliteit.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Lekker argentijns steak restaurant! De eigenaar, ooit bij een keten met soortgelijke keuken begonnen ontvangt je vriendelijk met een grote argentijnse hoed. Begeleid je door de kaart en het vlees is formidabel te noemen. decor is leuk, wat gedateerd maar niet storend. De service is fantastisch en draagt bij aan de overall ervaring bij dit restaurant.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Prima Argentijns steak restaurant in zuidelijk Amsterdam. Wij kwamen met drie personen zonder reservering op een zaterdagavond "aanwaaien" en werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant was vol, maar evengoed werd met een beetje schuiven een plekje voor ons vrijgemaakt.

De chef moet wel bijna een echte Argentijn zijn, deze breed buikige hartelijke heer was prominent in de zaak aanwezig, wat het geheel wel wat extra cachet gaf.

De steaks waren heel goed bereid; je kon proeven dat je in een goed steakrestaurant met een goede vleesleverancier te gast was. De porties waren prima, het vlees mooi rood daar waar dat gevraagd was, van het huis nog verschillende bijgerechten.

Helemaal niets mis mee, wil je een lekkere steak eten in Amsterdam zuid; hier kun je prima terecht.
Jonx .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijke fajita gegeten, de lekkerste! Met een lekker wit wijntje erbij en de man met de hoed kwam ook nog even aan tafel, gezellig. Avond kan niet meer stuk, kan niet wachten tot de volgende keer! Aanrader!!
Levelt .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Fantatisch lekker gegeten voor een hele goede prijs. Lekker argentijns vlees dat met liefde gemaakt wordt door de eigenaar. Fantastische argentijnse ossenhaas gehad. heerlijk bereid en lekkere salade bij kunnen eten. Wijn was prima en goed geadviseerd. De zaak is mooi en netjes, niet heel modern maar dat mag de pret niet drukken.
Andrefpeters .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Voor het eerst in Mi Sueno gegeten ter gelegenheid van een verjaardag
Het vlees is werkelijk fantastisch. Hele vriendelijke bediening die niet te beroerd is om dat beetje extra te doen om een feestje helemaal compleet te maken.
Bedankt voor alle gastvrijheid.
We komen zeker terug
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gezellig restaurant, waar je gastvrij ontvangen wordt. Goede bediening en heerlijk eten. In de saladbar kun je kiezen uit een aantal heerlijke bijgerechten. De gegrilde kip was zalig en sappig, het brood heerlijk warm en vers en de patat en uienringen lekker krokant. Een echte aanrader.
Conny O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Een fantastisch restaurant. Ontzettend lief en klantvriendelijk personeel.
En de grote man van Mi Sueno is geweldig.
Ik heb daar heerlijk gegeten en gedronken.
Echt een aanrader!
Yurda .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We komen als gezinzijnde hier al vanaf de eerste jaren dat "Mi SUENO" is geopend... Altijd een vriendelijke welkom en natuurlijk heerlijk eten.... Voor ons is dit onze 2de THuis!!!! Zo hygienisch zo warm en we voelen ons altijd Thuis! Zeker 1 keer in de week aanwezig! Petje af voor al het liefde die jullie als "Mi Sueno" serveren.....!!!!! ( btw gisteren weeer heeeerlijk gegeten! ) Thanks
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij de beste Argentijn in de stad: Mi Sueno! De Argentijnse steak filet smelt op je tong en is in een woord: FANtastisch. Paar heerlijke snacks (bbq worst, baby ribs, uien ringen) vooraf, heerlijke rode wijn en het bordje met kaas en een laatste glas rode wijn van het huis van de zeer gast vrije eigenaar was een heerlijke afsluiter van de avond. Wij komen snel weer langs!
X1 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Kom hier nu al tien jaar en werkelijk al die heerlijke steakes smaken steeds weer perfect! Je zou het niet zeggen bij een argentijns steak restaurant maar er is ook zeker aan de vegetarier gedacht.
Binnen is het niet zo heel groot dus als je een plekje wil kun je beter even reserveren om teleurstelling te voorkomen.
Fiscus .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Van de week gegeten in dit zeer knusse restaurant. Ik kom regelmatig in restaurants in geheel Nederland zowel privé als beroepsmatig. Het fantastisch gegrillde rundvlees precies zoals ik het gevraagd had in combinatie met de zeer attente en
professionele bediening heeft mij voor het eerst doen besluiten een recentie te plaatsen. Chapeau! Tot binnenkort!