Mi Sueño

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eerste klas vlees erg dun , prima friet grote portie ,weinig majo.
Helaas geen salade of groente,
Volgende keer bestel ik geen menu van het reklamebord.
koome258 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Als voorafje aan bezoek JCS in Rai Theater voor het eerst in dit sfeervolle Argentijns restaurant gegeten.De bediening is er erg vriendelijk en hartelijk evenals de eigenaar die het een ieder, met wat persoonlijke aandacht, naar het zin wil maken. We kozen voor het maandmenu, een malse lende steak met friet en salade uit de saladbar. Het vlees was om te zuigen zo mooi zacht. En als toet koffie met appelpunt en kaneelijs. alles prima van smaak en kwaliteit.
Een echte aanrader voor een redelijke prijs kun je hier heerlijk en gezellig eten.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren sinds jaren weer eens in de Rivierenbuurt en hadden gereserveerd bij onze oude favoriete steak restaurant. Ditmaal waren we op stap met familie en zakenvriend uit VS die dol is op steak. Ontvangst door Onno was prima, we mochten bij het raam zitten (het kan soms best vol en dus krap zijn, zeker op zaterdag). Eten was heerlijk: ossehaas genomen; medium/raw. Hij smolt zowat op je tong, gewoonweg verrukkelijk. Onze dochters zijn meestal niet zo van het vlees (meer visliefhebbers), maar ze vonden dit het "lekkerste vlees ter wereld". Mijn Amerikaanse collega vond het ook heerlijk, hij had de special (kijk op laatste bladzijde van de menukaart - dank voor de tip). Neem het saladebuffet erbij, frietjes kan maar hoeft niet. wij zijn dol op de gefrituurde uienringen. Tot de volgende keer!
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een groep collega's prima bediening en de porties waren redelijk. EEN smetje op de avond was toen bleek dat een van de gasten een stuk vlees had met veel zenen waardoor bijna de helft oneetbaar was. Nu kan dat eens voorkomen, en de eigenaar wilde een ander stuk vlees brengen. Prima... maarrrrrr kom dan niet later vragen of wij misschien niet alle stukjes zeen en vet op een bord geschoven hebben. Zeer onprofessioneel!
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het vlees (Rib Eye) was goed mals en werd van tevoren laten zien. We hadden er overheerlijke gegrilde groenten en gekruide rijst bij. We werden zeer welkom geheten persoonlijk door de eigenaar met een grote hoed. Zeker een aanrader!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Dit weekend hier gegeten en is zeker aan te bevelen! Heerlijke steaks, goede en vriendelijke bediening en leuke sfeer. Ga hier zeker weer eten.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat was dit een heerlijke ervaring! Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet door de eigenaar met z n mooie grote hoed! We mochten zelf een tafel kiezen binnen- of buiten. We kozen ervoor om op het terras te zitten. De bediening was de hele avond top. Snelle service en zeer beleefd/vriendelijk! We lieten ons adviseren voor ons voorgerecht. De eigenaar stelde enkele vragen waarna hij met een heerlijke plaat kwam met Argentijnse gerechten wat zeer smakelijk was!
Als hoofdgerecht een lekker biefstukje met ui. Prima rare zoals ik mijn biefstuk altijd graag eet. De Argentijnse biertjes zijn ook zeker een aanrader. Ik kom hier zeer zeker terug!
Mascha B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heel lekker eten, helemaal niet lang gewacht, super aardig personeel! Niet supergoedkoop maar zeker waar voor je geld !
Joanneverwater .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gezellig sfeervol restaurant met super lekker eten en ook de porties waren goed van formaat. Omdat ik er al heel vroeg was en het nog niet druk was nam de serveerster ook de tijd om ff te kletsen. Woon zelf in breda en was dagje uit maar zou speciaal naar amsterdam komen om hier argentijns te eten. In een woord toprestaurant
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vorige week samen met mijn vriendin hier wezen eten. De eigenaar staat vriendelijk bij de deur en wijst je naar je tafel. Vol trots laat hij zijn " speciale nederlandse vlees" zien. Als vooraf kozen wij (na aanleiding van een recentie hier op IENS) de voorgerechten mix en als hoofdgerecht uiteraard vlees. Het vlees smaaktte fantastisch en de bijgeleverde frieten waren lekker knapperig en op temperatuur. Wel viel de opmaak van de borden op, die was simpelweg kaal, dit is echt een puntje van aandacht.

Waar we erg van schrokken was de prijs achteraf en dan vooral van de voorgerechtenmix. 7 euro voor 2 pasteitjes, 7 euro voor 4 kippenpootjes en 7 euro voor een salade, dit stond totaal niet op de kaart en was derhalve dan ook een verrassing voor ons. Bij een " mix" verwacht je een leuke prijs waarbij je dan de verschillende voorgerechten kan proeven.

Ik weet niet of wij hier nog terug komen, het vlees was lekker maar niet uitzonderlijk en nogmaals, de prijs van de voorgerechten was echt een " schok" voor ons.

JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Hier vanavond met een grote groep gegeten en het vlees is hier echt geweldig! Aan het begin kwam de eigenaar zelf aan tafel om een paar prachtige stukken dry aged beef te laten zien. hier kozen wij dan ook voor! Bediening was erg vriendelijk en snel! inrichting is niet echt van deze tijd maar past wel bij de uitstraling!
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Super heerlijk vlees en zeer vriendelijke bedening.
We hadden ossenhaas en rib eye, alle twee de gerechten heerlijk mals.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Top restaurant! Het decor is inmiddels wel aan vervanging toe en de opmaak van de borden is zeker een verbeterpunt (zeer kaal opgemaakt) maar de service en het eten doen alles vergeten. Zeer net ontvangst en attente bediening. Aanrader uiteraard de Argentijnse ossenhaas maar alle vleesgerechten zijn hier werkelijk heerlijk. Als voorgerecht is de mix van voorgerechten een aanrader. Vlees is overduidelijk hun specialiteit want de gamba's zijn van mindere kwaliteit.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Lekker argentijns steak restaurant! De eigenaar, ooit bij een keten met soortgelijke keuken begonnen ontvangt je vriendelijk met een grote argentijnse hoed. Begeleid je door de kaart en het vlees is formidabel te noemen. decor is leuk, wat gedateerd maar niet storend. De service is fantastisch en draagt bij aan de overall ervaring bij dit restaurant.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Prima Argentijns steak restaurant in zuidelijk Amsterdam. Wij kwamen met drie personen zonder reservering op een zaterdagavond "aanwaaien" en werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant was vol, maar evengoed werd met een beetje schuiven een plekje voor ons vrijgemaakt.

De chef moet wel bijna een echte Argentijn zijn, deze breed buikige hartelijke heer was prominent in de zaak aanwezig, wat het geheel wel wat extra cachet gaf.

De steaks waren heel goed bereid; je kon proeven dat je in een goed steakrestaurant met een goede vleesleverancier te gast was. De porties waren prima, het vlees mooi rood daar waar dat gevraagd was, van het huis nog verschillende bijgerechten.

Helemaal niets mis mee, wil je een lekkere steak eten in Amsterdam zuid; hier kun je prima terecht.
Jonx .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijke fajita gegeten, de lekkerste! Met een lekker wit wijntje erbij en de man met de hoed kwam ook nog even aan tafel, gezellig. Avond kan niet meer stuk, kan niet wachten tot de volgende keer! Aanrader!!
Levelt .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Fantatisch lekker gegeten voor een hele goede prijs. Lekker argentijns vlees dat met liefde gemaakt wordt door de eigenaar. Fantastische argentijnse ossenhaas gehad. heerlijk bereid en lekkere salade bij kunnen eten. Wijn was prima en goed geadviseerd. De zaak is mooi en netjes, niet heel modern maar dat mag de pret niet drukken.
Andrefpeters .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Voor het eerst in Mi Sueno gegeten ter gelegenheid van een verjaardag
Het vlees is werkelijk fantastisch. Hele vriendelijke bediening die niet te beroerd is om dat beetje extra te doen om een feestje helemaal compleet te maken.
Bedankt voor alle gastvrijheid.
We komen zeker terug
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gezellig restaurant, waar je gastvrij ontvangen wordt. Goede bediening en heerlijk eten. In de saladbar kun je kiezen uit een aantal heerlijke bijgerechten. De gegrilde kip was zalig en sappig, het brood heerlijk warm en vers en de patat en uienringen lekker krokant. Een echte aanrader.
Conny O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Een fantastisch restaurant. Ontzettend lief en klantvriendelijk personeel.
En de grote man van Mi Sueno is geweldig.
Ik heb daar heerlijk gegeten en gedronken.
Echt een aanrader!