Mi Ka

31-206614077

Meer informatie over restaurant Mi Ka

Bas V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Geweldig restaurant voor de lunch. Nu twee keer gegeten voor 10 euro inclusief gratis warme thee.
Deze keer, net zoals de vorige keer, gekozen voor pittige gebakken rijst. Mijn partner koos deze keer voor gebakken kip omgeven door een dun laagje meel. Beide gerechten worden vergezeld van een bakje miso soep, kimchi en in geval van mijn partner met witte rijst.
Gerechten hebben diepgang. Je proeft veel kruiden.
De hoeveelheid is groot, zeker voor een lunchmenu. Nu weer op kantoor gaat werken even in een lagere versnelling (uitbuiken).
Service is ok. Onopvallend, dus goed.
Het decor is ouderwets. Soms lijkt het of je in een bunker zit. Ook aan de buitenkant lijkt het op een bunker of een leegstaand huis.
Maar het gaat om het eten. En dat is top!
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
LUNCH:
Voor 10 euro een prima maaltijd bestaande uit meerdere kleine gerechtjes, waaronder heerlijke verse miso soep. Beetje saaie rauwkost, maar hoofdgerecht was goed van smaak. Bij de prijs zit trouwens japanse thee met gratis refill inbegrepen, top!

DINER:
Na uitgebreid de kaart te hebben bestudeerd, bestellen we de gegrilde paling; die blijkt op te zijn. Dan gaan we maar voor de vissoep, maar dan blijkt ook die op te zijn. Vegetarische gerechten hebben ze niet, maar ik kan de glasnoedels met groenten en rundvlees ook zonder vlees krijgen. Tja, niet mijn ding, taaie noedels, erg pittig en vreemd sausje, maar groenten zijn perfect bereid. Mijn vriend is erg tevreden over de inktvis, super mals, maar ook weer extreem scherp. De serveerster biedt ons rijst aan om te blussen, dat is dan wel weer erg vriendelijk.

Het zit hier altijd vol met alleen maar Aziaten, dus blijkbaar zijn de smaken authentiek en goed, alleen is dit niet mijn ding. Erg prijzig, hoofdgerechten zijn rond de 20 euro. Inrichting is saai en kil, gebouw ziet er van buiten wat vervallen en krakkemikkig uit. Trakteer je Koreaanse gasten op een stukje authentiek eten, maar weet waar je aan begint.