Mi barrio

Fransestraat 58 6524 JE Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mi barrio

6,8
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Mi barrio

Piet R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hoe is het mogelijk dat dit een 7.7 scoort op Iens.. Het is compleet smakeloos eten. Van kruiden, behalve zout, heeft de kok nooit gehoord. De vis met zoutkorst is een op middeleeuwse wijze gepekelde vis die met kop en staart op een bord is gekwakt. De tapas zijn nog redelijk, maar te duur geprijsd. Jammer! Dit is n restaurant waar ik meer van had verwacht!
Janne K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Na eerdere niet zo positieve ervaringen dit restaurant toch nog eens een kans gegeven. Eten prima, maar wat een waardeloze bediening! we hadden gereserveerd, maar moesten aan een tafel aanschuiven waar al anderen aanzaten. Dit terwijl we toch met een grotere groep waren. Toen we vroegen naar een andere tafel (er waren nog min 10 tafels vrij) werd gezegd dat deze al gereserveerd waren. De helft van deze tafels bleef onbezet gedurende de avond, toen wij onze tafel een cm of 10 iom personeel van de andere tafel schoven, kwam een collega aangestormd met de opmerking dat dit toch echt niet de bedoeling was. Ook werd haar collega ter plekke uitgekafferd. Meerdere keren die avond werd het personeel zeer negatief door elkaar aangesproken bij onze tafel. Het ergste was nog het bestekincident. Na het voorgerecht werden onze borden en bestek afgeruimd. Wederom kwam een collega dat het toch echt niet de bedoeling was om nieuw bestek te krijgen voor het hoofdgerecht, willekeurig begon ze het vieze bestek terug te leggen, niet wetende welke van wie was. toen een vriendin later nog om een nieuw bestek vroeg kreeg ze commentaar, dit terwijl het in de vieze etensresten had gelegen. Bij een restaurant waar we toch voor minimaal 50 euro pp besteed hadden, lijkt een schoon bestek toch niet zo veel gevraagd. Aan het eind van de avond zat het personeel aan de bar met de rug naar de gasten. Er werd niet eens gedag gezegd. Al met al een zeer arrogante en onbeschofte bediening. Deze beschamende acties werkten gelukkig op onze lachspieren, gewoon te erg! zo erg dat we bijna gingen zoeken naar die "candid camera" !
MarcusAntonius .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik kwam een paar dvd's terugbrengen en heb hier uiteindelijk de lekkerste lunch van het jaar genoten.
Het was echt goed!
Ook de bediening was vriendelijk en vlot.
Ambiance was eigentijds en sfeervol.
ik kom hier beslist vaker!
D W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Conclusie: sfeer prima, service zeer matig en loopt gegarandeerd inkomsten mis. Voor de vrijdagmiddagborrel kun je beter naar St. Anneke.

Om 13:00 uur wat wezen drinken. Sfeer is altijd prima maar belabberde service. Op de lunchkaart wat duurdere broodjes (vanaf 8 euro) maar verder geen kleinere dingen zoals bittergarnituur.
De tafel naast ons kreeg drie broodjes hamburger en goed uitziende friet. Wij wilden ook een portie bestellen maar zonder hamburgers kon dit pas vanaf 16:00 uur. Op aandringen van ons toch in de keuken laten navragen, uiteindelijk toch een bordje friet gekregen. Ook servetjes nergens te bekennen. Personeel reageerde geïrriteerd toen we die zelf hadden gepakt.

Tips voor een hoger rendement: lunchkaart gewoon op elke tafel, mensen niet 2.5 uur op hun friet laten wachten als de frituur gewoon aanstaat, meer borrelhapjes op de kaart.
Myrthe W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Mi Barrio heeft een leuk decor en een leuke ligging, alleen de service laat te wensen over. Hier afgelopen zaterdag gegeten met vrienden en de bediening was slecht bezig. We moesten een uur wachten tot we ons eten konden bestellen. We hadden een uitgebreide borrelplak vooraf. Ik vroeg of er genoeg vegetarische opties bij zaten en ze zeiden dat ze wat vlees zouden vervangen door vegakroketjes. Dit was niet gebeurd, maar toen de plank was gebracht werd er gevraagd of ik de kroketjes nog wilde. Ik zei ja en deze zijn los op de kaart gezet. Een kroketje was nog bevroren van binnen.

Bij de hoofdgerechten kon ik als vegetariër ik kiezen uit een vegaburger en spaghetti primavera. Ik had de vegaburger besteld maar deze bleek op te zijn (terwijl dit erg makkelijk is om op voorraad te hebben lijkt me) dus ik heb de spaghetti genomen. Deze was erg saai en er zat weinig smaak aan.

Ik kreeg ook geen glas bij mijn cola en met bestek is het ook een paar keer fout gegaan. Prima menu en het restaurant ziet er erg leuk uit, maar aan de bediening moet écht wat gedaan worden.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op een van de eerste 'terrasdagen' van deze zomer door toeval deze zaak tegengekomen. We kwamen in eerste instantie voor een borrelhapje maar door de aangename uitstraling of sfeer zijn we maar gebleven voor het diner.

De zaak ziet er uit als een 'oude' garage die keurig opgepimpt is. Betonnen vloer, en voor de rest een industriële kantine 'look'. Ondanks deze koele omschrijving kwam het, in ieder geval op mij, aangenaam over.

Aangename bediening, in hot-pants en korte broek met dit weer, die vlot reageert.

Een beknopte menukaart met aan de ene zijde borrelhappen en aan de andere zijde kleine gerechten. Alles goed van smaak en keurig gepresenteerd.

Gewoon een leuk adres als het allemaal niet zo officieel hoeft.
Martine I.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Mijn Tostada Vega was heerlijk, maar ik moest zo lang wachten tot er iemand aan mijn tafeltje kwam, dat ik zelf maar naar de bar liep om iets te bestellen. En er waren twee tafels bezet. Soms heb je geen zin in je werk, snap ik, heb ik ook wel eens. Maar als je werk bestaat uit direct contact met klanten, hoort het erbij dat je klantenservice verleent. Ik moet dat ook bij mijn werk met cursisten.
coby S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk 's middags in de zon op het terras van Mi barrio gegeten.

Allerlei gerechten uitgekozen en die gezamenlijk gegeten: voor sommigen vissoep met tomaten, knoflook en zeevruchten erin. Daarna gegrilde gamba's, ribjes uit de oven, Caesar salade, een portie Iberico ham en een groene salade. Ook de wijnen die wij uitkozen waren heerlijk en redelijk van prijs.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Bijna een jaar later waren we benieuwd naar de culinaire vorderingen van deze fraaie tent. We kozen voor een gezamenlijk plateau MB vooraf en twee afzonderlijke hoofdgerechten. Enige tijd later werd het hoofdgerecht opgediend. Ai, excuus. Toen kwam eerst het voorgerecht dat overwegend bestond uit kaas, brood en diverse soorten vlees. We hadden uiteraard even navraag kunnen doen over de wat eenzijdige samenstelling van dit plateau. Het was in ieder geval geen goede keuze. Ruim een half uur later alsnog het hoodgerecht, dat smaakte alsof het in die tijd warm gehouden was. De serveerster nam het nog goeddeels gevulde bord mee en bood aan dit niet in rekening te brengen. Dat was genereus. Maar wat vooral overheerst is dat ze bij Mi Barrio nog steeds niet in staat zijn logistiek en kwaliteit op basaal niveau te verzorgen. Doodzonde, want inrichting, vriendelijkheid en sfeer zijn volop aanwezig.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Een jaar geleden heb ik hier gedineerd en kwam ik op dezelfde cijfers uit. Deze keer was ik hier voor de lunch. De locatie is nog steeds top, het terras is een heerlijke plek om te zitten. De bediening was alert en attent. De kaart is leuk samengesteld maar de gerechten zijn in mijn ogen wat liefdeloos klaargemaakt. Dit keer had ik een kleine cesarsalade. De hoeveelheid is ruim voldoende voor mij. Er lag heel veel (little gem) sla op het bord, met een vrij laffe witte dressing, wat geraspte kaas en vier halve cherrytomaten en wat stukjes gebakken kipfilet. De kletskop van oude kaas leukte het visueel en qua smaak nog een beetje op.
Ik zou het zo fijn vinden als de creativiteit en passie die het het decor uitstraalt en die de bediening aan de dag legt, zich ook in het eten zou manifesteren. Daar ben ik dus een beetje teleurgesteld over.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Prima geluncht , diverse gerechten genomen o.a pimente de padron als bijgerecht , dit vind je bijna nergens in Nederland , vriendelijke bediening en een mooie zaak , gauw maar eens diner doen
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Een leuke ongedwongen tent. Met een groepje gegeten. Vooraf hadden we een bord brood met dipsausen gedeeld. Was aardig, maar niet bijzonder, zeker niet voor die prijs. Mijn medetafelgenoten aten de risotto met groente van het seizoen. In november asperges??? Zelf had ik een vegetarische burger. Deze was smakeloos! Jammer, vond het gezellig maar wil ook wel lekker eten. Dus voorlopig zien ze me daar niet meer. De bediening was trouwens wel erg aardig en attent!
khulskorte .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een heerlijke bourgondische avond gehad aan de grote ronde tafel. Vooraf diverse hapjes op tafel laten komen. Een aanrader zijn de diverse plateau's met spaanse hapjes en heerlijke kaas en spaanse droge worst. De ambiance is gezellig en de akoestiek prima. De service en bediening was erg goed en er werd meegedacht over mogelijkheden. Zo werd er een soort grand dessert gemaakt voor de hele tafel met allerlei zoete heerlijkheden en een lust voor het oog! Kortom: een top avond in Spaanse sferen!
DeReviewer V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Leuk uitziend cafe, maar bediening die je teveel over het hoofd ziet waardoor je lang moet wachten.
Het eten is er niet heel bijzonder, zeker niet voor die prijs.
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Wat een leuke plek om lekker te eten is Mi Barrio! Met mijn -wat eten en omgeving betreft kritische- vader heb ik op een rustige dinsdagavond heerlijk gegeten bij dit restaurant. Het is sfeervol aangekleed, en sluit aan bij de trend van industriële inrichting. Het doet echter niet nep of pretentieus aan, doordat de stijl past bij het uiterlijk van het gebouw. De dames van de bediening waren erg aardig, attent en behulpzaam. Mijn vader was dolgelukkig met zijn hele dorade en ik heb een heerlijke quinoasalade met machegokaas veroberd. Keurig op smaak en in balans met bleekselderij, appel en granaatappelpitjes. En de prijzen zijn heel redelijk. Wat een fijne tent; ik kom zeker terug!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Nog niet zo heel lang geleden zat hier een videotheek. Maar ja, video's .... dus nu zit er een hip, modern restaurant en valt opeens op hoe groot die videotheek was. Mi Barrio heeft een industriële look & feel: kale, betonnen vloer, onafgewerkte muren, grote ramen en eenvoudige, houten tafels. Het ziet er goed en gezellig uit en hoewel het druk is (opvallend veel jonge vrouwen) wordt het geen kakofonie. De bediening doet haar best en is vriendelijk, maar ze kunnen het niet bijbenen waardoor het soms lastig is om iemand aan je tafel te krijgen. Het menu biedt redelijk wat keus maar is niet heel erg origineel. We beginnen met camembert die gesmolten in een bakje met wat brood en een enkele, wat iele wortel wordt geserveerd. Dat valt wat tegen. De camembert is lastig te eten met zo weinig brood en ongelooflijk kleverig. We proberen ook een kroketje met chorizo, maar deze had wel iets meer pit mogen hebben. Door met de ravioli met spinazie en ricotta. De spinazie wordt hier los erbovenop geserveerd. De pasta is aan de randen te dik en daardoor niet helemaal gaar gekookt. Het lijkt een simpel gerecht maar blijkt ook hier weer lastig goed op smaak te krijgen. De tomatensalade is royaal en bestaat uit verschillende tomaten, maar ook hier missen we smaak. De pinot gris die we erbij drinken is prima, hoewel erg prijzig. Het nagerecht, een citrustaartje, is het hoogtepunt van de avond. Kortom, de keuken mag nog wel een extra stapje zetten, maar de sfeer zit er al goed in.
AJ H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Afgelopen zondag geweest Mi Barrio Nijmegen en op het heerlijke zonovergoten terras een Borrelplank de Luxe besteld. Bediening, snel, accuraat en klantvriendelijk. Terras heeft vintage tafeltjes met stoeltjes waar je eeuwig in kan blijven zitten. Midden in de zon kwam vervolgens de borrelplank de Luxe. Jeetje wat een plank zeg! Gebakken visjes, Spaanse ham, Chorizo, kaas, mosseltjes, olijven etc. etc....Teveel om op te noemen en superheerlijk! Een weet je wat nu zo prettig is aan Mi Barrio? Het voelt echt aan als je eigen home....open keuken en te gekke inrichting. Ik kan maar één ding zeggen lieve mensen, ga er heen en ontdek hoe Mi Barrio is, een zaak om te genieten, lekker te eten en heerlijke biertjes te drinken....waaronder Mooie Nel!
Gonne H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Zo'n heerlijke paella gegeten tijdens 4daagse weken, mijn Spaanse schoonmoeder kan er niet aan tippen. En prijs kwaliteit is gewoon goed! Lekkere swingende muziek, aardige bediening. Kortom... Een super aanrader
eb239 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance.
Omte beginnen hebben we de Mi Barrio plate genomen. Lekkere vleeswaren, olijven, kaas, brood en aioli.
Daarna hebben we verschillende gerechten besteld die je met elkaar kan delen. Wij hadden een vleesgerecht en daarnaast vijf bijgerechten. Voor drie personen was dit in combinatie met de plate voldoende. De spareribs waren overheerlijk!
We moesten wat langer wachten op ons eten, maar daarom kregen we wat drinken van het huis aangeboden.
Ik zou hier zeker nog een keer terug komen.
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wat jammer dat het zo tegenviel!! Niets geen Spaanse smaken in de tortilla en de patatas bravas.. Zet een goede Spaanse kok in die keuken! Locatie en zaak is prima!