Mi Barrio

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Erg voordelig
JJJandfamily .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisterenavond even bij Mi Madre binnengewipt. Was al een uur of 9, maar de keuken draaide op volle toeren. Speciaalbier onberispelijk getapt. Heerlijk fris en sprankelend. Toen we een la Chouffe wilden delen, kregen we allebei een half glas. Leuke geste. Toch nog wat honger. De patatas bravas en de calamaris waren perfect gebakken. Dan wordt het vanzelf een leuke avond!
L.r. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De gehaktballetjes in amandelsaus zijn fantastisch! Omdat het mooi weer was, was het wellicht wat drukker dan normaal en moesten we iets langer op de bediening wachten. Er was een gezin met kleine, luidruchtige en drukke kinderen, die de sfeer ook wat verpestte, zelfs na het vriendelijk vragen of ze hun ellebogen uit onze rug wilde halen. Het kaasplankje was wat weinig gevarieerd en niet zoals op de kaart stond met vijgenbrood en ander zoets. Het decor oogt inderdaad wat studentikoos (zoals in eerdere recensie beschreven) maar dat hoeft geen probleem te zijn. Maar zelfs in de meeste studentenhuizen kan het toilet op slot en dat was hier niet zo. Vandaar wat lagere cijfers. Maar zoals gezegd, de gehaktballetjes in amandelsaus en ook de gamba's waren erg lekker.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Helaas is de kaart echt serieus gedownscaled en minder interessant geworden. Vraag me ook af of dezelfde kok die me ooit liet kennismaken met geweldige tapas als 'hondshaai' nog in deze zaak staat.
Tapas zijn vervallen tot hapjes. Service en ambience zijn nog altijd goed, al Is het studentikoos. Wijnbar noemen ze zich nu dus... ?
Jammer, de aanloop kan volgens mij toch niet de aanleiding zijn voor deze culinaire bezuiniging? Wat dan wel?
Beste Gerardo

wij vinden het jammer dat onze kaart niet aan je verwachtingen heeft voldaan.
wij hebben inderdaad de kaart wat kleiner gemaakt, maar alsnog staan er 20 tapas op, naast 4 of 5 buiten de kaart om.
Daarnaast zijn we een beetje afgestapt, in wat wij noemen Benidorm tapas, zoals calamares of gehaktballetjes in tomatensaus, maar hebben gekonfijte eendenbout of Mojama (gedroogde tonijn) en ipv de hondshaai, hadden wij verleden week Ceviche van kabeljauw, met mango.
Zelfs in Spanje gaan ze moderne kant op met de tapas.
wij noemen ons trouwens geen wijnbar, maar borrelbar, maar dat was al vanaf dag 1
maar in ieder geval bedankt voor uw reactie

mvrgr

Julio Bemelen
Mi Barrio
M S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Een grote groep in een gezellige lounge hoek met kussens. Lekker gegeten, geen haute cuisine, maar gewoon gezellige plek. Leuke bediening die goed in de gaten had was onze groep van 9 nodig had... En als 'toetje' een gratis rondje koffie/thee van de zaak voor onze jarige.

Trouwens...de wijnvlekken zijn helemaal weg! ;-)
MMproevers .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
in een van de eerste recensies was ik bepaald niet lovend, maar afgelopen week was het top! En dat moet ook gezegd worden: heerlijke tappa's, gewoon vers, lekker, zoals je het in de betere Spaanse café's krijgt: heerlijke kroketjes, lekkere verse! patatas bravas. Heerlijke sangria en prima service. EN prima prijs/kwaliteit verhouding. ik kom weer terug.
Lola123 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Vandaag bij Mi Barrio Calcots gegeten, een lekkernij uit Catalonie, kruising tussen prei en bosui met een hazelnoot dip, gewoonweg heerlijk nog niet in Nederland tegengekomen, toont dat ze hier verstand hebben van de Spaanse keuken, zo ook de Pimientos dePadron.
Heerlijke octopus met gerookte piment, men baby inktvisjes, lekkere wijnen.
Onze avond was compleet
M.L. S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Weer heerlijk en gezellig gegeten. Allervriendelijkste service, ze weten je goed te enthousiasmeren voor de wisselende gerechtjes en daarbij een passend wijntje. We komen er graag en aan de gezellige drukte te zien zijn wij niet de enige die ons graag tot eens iets anders laten verleiden.
Damian B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Mijn vriendin en ik hebben echt genoten, heerlijke tapas, leuk opgemaakt ook.
Bediening had ons geholpen om een keuze te maken uit de wijnen, en was het zeker waard, ook al is mijn vriendin zeer kritisch, heeft ze genoten. Zeer geslaagde avond, daarna nog lekker op het terrasje koffie gedronken.
Fatjoe1103 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het was geweldig. Onwijs lekker, gastvrij en gewoon goed. Aanrader voor iedereen, echt heel lekker eten en fijne service!
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Vriendelijk personeel, zowel achter de bar als in de keuken!
Goed sfeertje en lekker eten, je kan er 's avonds ook goed borrelen en terrassen!

Ik kom zeker nog een keertje terug
Nisha87 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gereserveerd voor twee, gekomen met vijf. Aangezien er maar twee tafels bezet waren bij binnenkomst, geen probleem. De reservering via de website was overigens nog niet bevestigd. Dat komt wat slordig over.

Ook slordig was de bediening, één dame nieuw zoals het leek en een heer die haar bijstond en overal en nergens was. De jongeman wat uiterst vriendelijk en wist wat over de wijn te vertellen. De dame was zich vooral aan het verontschuldigen en gaf glazen aan omdat ze, letterlijk geciteerd, anders glazen om zou stoten. Beiden waren lastig te bereiken als we wat bij wilden bestellen.

Over het eten waren we zeer tevreden. Heerlijke garnalen, malse eendenbout, mooie oesters, zachte viskroketjes en frisse paella. De wijnkaart bevatte daarbij een paar mooie Spaanse wijnen. Daarnaast konden de kinderen ook op een ongedwongen manier aanschuiven.

Al met al een gezellig buurtrestaurant met een ongedwongen sfeer.
Dirk-J87 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Leuk en gezellig tapa's restaurant met veel keuzes bij ons in de buurt. De tapa's zijn erg lekker en er hangt een fijne relaxte Spaanse sfeer! Als je even geen zin hebt om te koken en niet al te veel geld wilt uitgeven zit je hier goed!
Xeniapop .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Mi Barrio is een heel fijn en knus restaurantje op een leuke locatie. Je kunt heerlijk onder buiten onder de luifel zitten. De wijn is lekker, de bediening erg vriendelijk, er heerst een relaxte sfeer en het eten is goed en gezellig. Minpuntje is dat de kaart misschien wat summier is, maar hij wordt wel regelmatig veranderd. Ik vind dit de ideale plek om relaxed te eten als je geen zin hebt om te koken maar niet topchique uit eten wilt.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Dit tapas-tentje verraste ons (2p). Gezellige inrichting van binnen, terras met uitzicht op het Wilhelminapark en stromen fietsers, en een buitengewoon vriendelijke bediening. De tapas (oesters, chorizo, baby inktvisjes, fuego, divers gevulde spaanse kroketjes en venusschelpen) smaakten goed en werden leuk opgediend. En de prijs-kwaliteit was tot slot prima. Perfect voor een doordeweeks avondje,
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Als aflsuiting met het team wezen eten, eerst een mooi schotel met vleeswaren en andere lekkere dingen. Goed glas Albherino, gelijk glas water erbij. Daarna verschillende tapas genomen die waren smaakvol. Gezellig plekje
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Mi barrio verkoopt de lekkerste paella van Utrecht! Een paar weken geleden vond ik m iets minder, maar nu is ie weer helemaal terug! Met een heerlijk glaasje Rueda waan je je helemaal in Spanje! Ook de verschillende tapas zijn een aanrader, gamba's, patatas bravas noem maar op!
Iris R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Afgelopen week ben ik met een vriendin wezen borrelen op het terras. We zaten heerlijk te genieten van de lekkere hapjes en wijntjes, dat we besloten te blijven eten. We hebben de bediening tapas voor ons laten uitkiezen en dit was perfect! We hebben lekker gegeten en er was veel keuze aan wijn. Daarnaast was de sfeer en de bediening ook erg goed! Tot de volgende keer!
Evyb .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
De sfeer is gezellig. Kleine tafeltjes, leuke bar, maar het eten voldeed niet aan de verwachting. Op maandag en dinsdag is er een paella avond en dan verwacht je een goed bord paella te krijgen. Helaas kregen we hele droge paella, en de vulling was ook ver te zoeken. 2 garnalen, geen chorizo of kip. Heel jammer en zonde van het geld. Ik zou het eten dan ook niet aanraden, en dat is zonde. Van de sangria hebben we wel genoten.
Bettina J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
3 maanden geleden aten wij hier en schreef ik een recensie welke niet zo lovend was. Omdat een ander restaurant vol zat gingen we het toch nog maar eens proberen. En gelukkig maar! De patatas Bravas waren nu echt herkenbaar als aardappeltjes en smaakten goed. Alles leek verser en met meer aandacht te zijn gemaakt dan eerst. Ik begreep dat ze een nieuwe kok hebben. De bediening zoals altijd top en de wijn ook. De kinderen vonden vooral de miniburgertjes leuk en lekker.
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Even geen zin in koken, lekker simpel op terrasje zitten in je eigen wijk, lekkere wijn en aangenaam hapjes eten: dat is het, niet meer en niet minder. Het eten is passend bij wat het wil zijn, geen hoogstaande toestanden maar wel lekker. En daarmee ook passend in de prijs. De bediening is vriendelijk en aardig. Dus we zijn blij met deze aanwinst in de wijk.