Mi Amor Comida

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mi Amor Comida

Een wereldkeukenrestaurant? Klinkt opwindend voor iedereen die van nieuwe gerechten proberen houdt. Dan moet je hier een keer gaan eten! De keuken gaat mee met moderne culinaire trends maar wil ook graag lekkere patisserie aanbieden. Je kunt hier echt van alles verwachten: Perzische gerechten, pizza’s, Angus-burgers en zelf vegetarische gerechten. En heb je nog niet zo’n honger? Probeer de verse koffie of proef een lekker wijntje in de wijnbar!

Meer informatie over restaurant Mi Amor Comida

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag van 16.00 - 23.00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Mi Amor Comida

Marie-josé V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heel lekker gegeten met een vriendin. Het is een gezellig restaurant dat gerund wordt door moeder en dochters. Goede service en kwaliteit.
Fdekok .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gisteren genoten van een heerlijk diner bij Mi Amor met zijn 3-en.
Gastvrije ontvangst, smaakvolle uitleg over de gerechten en lekker gegeten. Echt een leuke plek om bij te praten en te genieten vd Perzische keuken.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Dank zij Iens en een kortingsactie terecht gekomen bij dit enigszins onopvallende restaurant tussen Heuvel en Piusplein. De ontvangst was erg hartelijk en vriendelijk. Op de dinsdagavond waren niet alle gerechten en dranken beschikbaar. Wat we gegeten hebben was bijzonder en heel smaakvol. Niet scherp of zo, maar subtiele en onbekende combinaties. Er was geen grote keus uit verschillende wijnen. Wat er werd geschonken was echter prima van smaak. De rekening was een aangename verrassing. We komen nog eens terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Dit is een restaurant waar je je echt welkom voelt. Ondanks de Spaanse naam, authentiek Perzisch eten. Erg lekker en gezellig, we komen zeker terug.
Chanella T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten! De rijst was boterzacht en ook de wijnbladeren met rijst waren om te smullen. Ook heel fijn ontvangen en uitleg gekregen over een brede selectie theeën die afkomstig zijn uit Iran.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker eten maar niet heel erg bijzonder. Wij hadden op iets meer gekruid/smaak gehoopt. Aardige bediening. 1 minpuntje. 1 ingrediënt in een besteld voorgerecht was op en toen bedacht de kokkin op eigen inititief een ander voorgerecht. Helaas was dit niet vegetarisch, maar het was gelukkig wel redelijk snel opgelost. Voor als je keer wat anders wil kun je hier prima terecht.
mutantbos .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Perzisch restaurant met een aantal originele en smakelijke gerechten.
Veel gebruik van saffraan ( de echte !! ), rozenblaadjes en rozenwater. Perfect gekookte basmati rijst. Vegetarische schotel met o a. gerookte aubergine en limabonen, heel lekker, net als de gegrilde kippenboutjes .
Ober/mede-eigenaar Agy uiterst vriendelijk, uitgebreide toelichting bij de gerechten.
Wij wensen dit net opgestarte restaurant en zijn sympathieke eigenaar alle succes van de wereld, zjj verdienen het !
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Deze hagelnieuwe zaak zit precies tussen de twee Tilburgse uitgaanspleinen en is een echt familiebedrijf. Het is een klassieke keuken met Perzisch eten. De inrichting komt in eerste instantie wat eenvoudig over, je voelt je er echter gelijk thuis. We aten met wat vrienden een selectie van gerechten op de kaart, zowel vegetarisch als vlees. Vooral de aubergine met ei, en de overige verrassende combinaties waren heel interessant. De kippenbouten eveneens. We topten de avond af met Irakese vodka. Een erg verrassende avond uit? Ga bij Mi Amor Comida eten, een aanrader! O ja, vergeet zonder twijfel de caramel cake als dessert niet. Gebakken door de moeder van de eigenares. Je eet je vingers er bij op!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Perzische keuken die voor de leek, als ik, zich laat vergelijken met bijv. de Griekse keuken maar dan toch wat subtieler. Mooi vlees, totaal niet vet, met heerlijke kruiden die heel lang en
prettig in de mond blijven hangen. Heerlijke rijst te combineren met prima dressingsausjes. Gastvrijheid is super en de bediening uitermate charmant. Enig opbouwend kritiekpuntje: let op het koolzuur van de frisdrank. Wij komen hier zeker nogmaals terug.