Mi Amor Comida

Heuvelring 138 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mi Amor Comida

Chanella T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten! De rijst was boterzacht en ook de wijnbladeren met rijst waren om te smullen. Ook heel fijn ontvangen en uitleg gekregen over een brede selectie theeën die afkomstig zijn uit Iran.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker eten maar niet heel erg bijzonder. Wij hadden op iets meer gekruid/smaak gehoopt. Aardige bediening. 1 minpuntje. 1 ingrediënt in een besteld voorgerecht was op en toen bedacht de kokkin op eigen inititief een ander voorgerecht. Helaas was dit niet vegetarisch, maar het was gelukkig wel redelijk snel opgelost. Voor als je keer wat anders wil kun je hier prima terecht.
mutantbos .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Perzisch restaurant met een aantal originele en smakelijke gerechten.
Veel gebruik van saffraan ( de echte !! ), rozenblaadjes en rozenwater. Perfect gekookte basmati rijst. Vegetarische schotel met o a. gerookte aubergine en limabonen, heel lekker, net als de gegrilde kippenboutjes .
Ober/mede-eigenaar Agy uiterst vriendelijk, uitgebreide toelichting bij de gerechten.
Wij wensen dit net opgestarte restaurant en zijn sympathieke eigenaar alle succes van de wereld, zjj verdienen het !
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Deze hagelnieuwe zaak zit precies tussen de twee Tilburgse uitgaanspleinen en is een echt familiebedrijf. Het is een klassieke keuken met Perzisch eten. De inrichting komt in eerste instantie wat eenvoudig over, je voelt je er echter gelijk thuis. We aten met wat vrienden een selectie van gerechten op de kaart, zowel vegetarisch als vlees. Vooral de aubergine met ei, en de overige verrassende combinaties waren heel interessant. De kippenbouten eveneens. We topten de avond af met Irakese vodka. Een erg verrassende avond uit? Ga bij Mi Amor Comida eten, een aanrader! O ja, vergeet zonder twijfel de caramel cake als dessert niet. Gebakken door de moeder van de eigenares. Je eet je vingers er bij op!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Perzische keuken die voor de leek, als ik, zich laat vergelijken met bijv. de Griekse keuken maar dan toch wat subtieler. Mooi vlees, totaal niet vet, met heerlijke kruiden die heel lang en
prettig in de mond blijven hangen. Heerlijke rijst te combineren met prima dressingsausjes. Gastvrijheid is super en de bediening uitermate charmant. Enig opbouwend kritiekpuntje: let op het koolzuur van de frisdrank. Wij komen hier zeker nogmaals terug.