Mi Amor Comida

Heuvelring 138 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Mi Amor Comida

Een wereldkeukenrestaurant? Klinkt opwindend voor iedereen die van nieuwe gerechten proberen houdt. Dan moet je hier een keer gaan eten! De keuken gaat mee met moderne culinaire trends maar wil ook graag lekkere patisserie aanbieden. Je kunt hier echt van alles verwachten: Perzische gerechten, pizza’s, Angus-burgers en zelf vegetarische gerechten. En heb je nog niet zo’n honger? Probeer de verse koffie of proef een lekker wijntje in de wijnbar!

Meer informatie over restaurant Mi Amor Comida

9,2

Jouw recensie over het restaurant Mi Amor Comida

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Dit is een restaurant waar je kan genieten van een heerlijke maaltijd en een goede service krijgt. Super vriendelijke mensen die ontzettend lekker eten maken!
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het is een zeer vriendelijk en gastvrij restaurant. Hebben het verrassingsmenu genomen en dat was erg lekker.
Beau V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super lieve en leuke mensen.
Eten was ook super lekker!!!
Meer promotie van jullie is welkom.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hadden het verrassingens menu, veel kleine bakjes met heerlijk niet allerdaags eten en een verrukkelijk dessert, super gastvrij en vriendelijk.
Een dikke 10
Oguzhan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Ontvangst is zeer vriendelijk en open. Service is top! Voor het eerst Iraans gegeten en het eten was werkelijk fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Erg lekkere traditionele gerechten. Heel smaakvolle bereiding. het verrassings menu is een geweldige culinaire reis door Iran. De vriendelijke benadering van de mensen geeft je een goed gevoel. Al met al zeker een aanrader!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ontvangst was zeer vriendelijk, je voelt je gelijk thuis! We waren erg benieuwd naar het verrassingsmenu en hebben die dan ook met z'n 4en gekozen. Het verrassingsmenu bestond uit 4 gangen. Alles is vers en huisgemaakt en dat proef je ook!
Juwelenrijst, stoofpotjes en het lamsgehakt. Alles met heerlijke saffraan op het rijst. En dan de desserts.... in een woord: Geweldig!
Wij wonen helaas niet in Tilburg, maar bij ons volgende bezoek, zullen wij hier zeker nog terugkomen!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst, prettige bediening met goede uitleg over de gerechten die zeer smaakvol waren. Relaxte sfeer onder andere omdat de muziek als achtergrondmuziek staat ingesteld. Daar gaf een ontspannen sfeer en een gelegenheid om met mijn tafelgenoot normaal te kunnen praten en te genieten van het lekkere verrassingsmenu en een goed glas wijn. Kortom; een fijne avond gehad voor een correcte prijs.
Max K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We kozen voor het verrassingsmenu. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Sympathiek restaurant.
Sima B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Hele gezellige sfeer en heerlijk eten.
Het personeel is erg vriendelijk. En er wordt voor de kleinste details gezorgd...
Nastaran B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ge-wel-dig eten. Mooie plek fantastisch personeel
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik ga alweer watertanden als ik eraan denk!!
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gastvrije ontvangst in nogal amateuristisch overkomend restaurant. Eten smaakt ok, is niet slecht maar m.i. niet van restaurantniveau. Prijs-kwaliteit verhouding ronduit belabberd. Vegetarisch gerecht bleek niet meer dan rijst met verder onbewerkt fruit en rozenwater. Proeverij van stoofpotjes bevatte amper lamsvlees en het kleine beetje kip in een ander bakje was kurkdroog.
Geen aanrader.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eten was lekker, maar je moet wel de tijd hebben. Heb er 3 uur gezeten terwijl het niet druk was.
Martje N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Super lekker, en verfijnd eten!! Echt een aanrader. Bediening is vriendelijk en gastvrij.
Jeffrey B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super lekker eten,erg leuk ontvangst,in een woord geweldig als ie eens wat anders wilt proberen????
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fijn restaurant waar je je welkom voelt. Heerlijke proeverij gehad van drie verschillende stoofgerechten en een prachtige hibiscus thee. De gerookte aubergine dip is echt een aanrader!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
vriendelijke ontvangst, rustige bediening, mooie inrichting, en vooral zeer smakelijk bijzonder eten
Marie-josé V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heel lekker gegeten met een vriendin. Het is een gezellig restaurant dat gerund wordt door moeder en dochters. Goede service en kwaliteit.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gisteren genoten van een heerlijk diner bij Mi Amor met zijn 3-en.
Gastvrije ontvangst, smaakvolle uitleg over de gerechten en lekker gegeten. Echt een leuke plek om bij te praten en te genieten vd Perzische keuken.