Mi Amor Comida

Heuvelring 138 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Mi Amor Comida

Een wereldkeukenrestaurant? Klinkt opwindend voor iedereen die van nieuwe gerechten proberen houdt. Dan moet je hier een keer gaan eten! De keuken gaat mee met moderne culinaire trends maar wil ook graag lekkere patisserie aanbieden. Je kunt hier echt van alles verwachten: Perzische gerechten, pizza’s, Angus-burgers en zelf vegetarische gerechten. En heb je nog niet zo’n honger? Probeer de verse koffie of proef een lekker wijntje in de wijnbar!

Meer informatie over restaurant Mi Amor Comida

9,4

Jouw recensie over het restaurant Mi Amor Comida

MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hier voor het eerst gegeten met niet avontuurlijke puber. We zaten buiten want binnen was het erg warm. Prima terras aan de voorkant van t restaurant. Man en ik namen verrassingsmenu. Zoon nam mix van gekruid lamsgehakt en kippenboutjes. Koude soep vooraf waarin je perzisch brood laat weken. Soepje van yoghurt, komkommer, kruiden, rozenblaadjes en rozijnen. Erg lekker en verfrissend. Vervolgens een driehoekje van gefrituurd filodeeg met gekruid lamsgehakt, prima. Als hoofdgerecht hadden we een 3-tal stoofpotjes gerangschikt op smaak, juwelenrijst met zure bessen, pistache, amandelen en granaatappelpitjes (heerlijk!) en een spies van gegrilled gekruid gehakt en 2 kippenboutjes. Stoofpotjes waren een beetje tam alleen de laatste was wat ons betreft het best op smaak. Gekruide gehaktspies vonden we alle 3 erg lekker en de kippenboutjes waren heerlijk mals. Afgesloten met perzisch ijs, echt lekker met rozenwater en pistache. We hebben alle 3 prima gegeten voor een prima prijs en super bediening.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Verrassende keuken, heerlijke smaken, vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
bijzonder eten, verrassende smaken en sympathiek personeel. Verrassingsmenu laat je kennis maken met de Perzische keuken en die is heel erg lekker!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Tweede bezoek aan dit restaurant. Wederom een succes!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Erg lekker en authentiek eten met een ontzettend aardige bediening!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Onze eerste kennismaking met de Iraanse keuken. Het eten was erg lekker, maar vooral de zeer spontane en hartelijke bediening heeft het tot een leuke gebeurtenis gemaakt. Als je voor de eerste keer Iraans gaat eten (zoals wij) dan is het speciale 4-gangenmenu zeker een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening. Veel uitleg over de gerechten.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Dit is een restaurant waar je kan genieten van een heerlijke maaltijd en een goede service krijgt. Super vriendelijke mensen die ontzettend lekker eten maken!
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het is een zeer vriendelijk en gastvrij restaurant. Hebben het verrassingsmenu genomen en dat was erg lekker.
Beau V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super lieve en leuke mensen.
Eten was ook super lekker!!!
Meer promotie van jullie is welkom.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hadden het verrassingens menu, veel kleine bakjes met heerlijk niet allerdaags eten en een verrukkelijk dessert, super gastvrij en vriendelijk.
Een dikke 10
Oguzhan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Ontvangst is zeer vriendelijk en open. Service is top! Voor het eerst Iraans gegeten en het eten was werkelijk fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Erg lekkere traditionele gerechten. Heel smaakvolle bereiding. het verrassings menu is een geweldige culinaire reis door Iran. De vriendelijke benadering van de mensen geeft je een goed gevoel. Al met al zeker een aanrader!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ontvangst was zeer vriendelijk, je voelt je gelijk thuis! We waren erg benieuwd naar het verrassingsmenu en hebben die dan ook met z'n 4en gekozen. Het verrassingsmenu bestond uit 4 gangen. Alles is vers en huisgemaakt en dat proef je ook!
Juwelenrijst, stoofpotjes en het lamsgehakt. Alles met heerlijke saffraan op het rijst. En dan de desserts.... in een woord: Geweldig!
Wij wonen helaas niet in Tilburg, maar bij ons volgende bezoek, zullen wij hier zeker nog terugkomen!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst, prettige bediening met goede uitleg over de gerechten die zeer smaakvol waren. Relaxte sfeer onder andere omdat de muziek als achtergrondmuziek staat ingesteld. Daar gaf een ontspannen sfeer en een gelegenheid om met mijn tafelgenoot normaal te kunnen praten en te genieten van het lekkere verrassingsmenu en een goed glas wijn. Kortom; een fijne avond gehad voor een correcte prijs.
Max K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We kozen voor het verrassingsmenu. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Sympathiek restaurant.
Sima B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Hele gezellige sfeer en heerlijk eten.
Het personeel is erg vriendelijk. En er wordt voor de kleinste details gezorgd...
Nastaran B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ge-wel-dig eten. Mooie plek fantastisch personeel
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik ga alweer watertanden als ik eraan denk!!
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gastvrije ontvangst in nogal amateuristisch overkomend restaurant. Eten smaakt ok, is niet slecht maar m.i. niet van restaurantniveau. Prijs-kwaliteit verhouding ronduit belabberd. Vegetarisch gerecht bleek niet meer dan rijst met verder onbewerkt fruit en rozenwater. Proeverij van stoofpotjes bevatte amper lamsvlees en het kleine beetje kip in een ander bakje was kurkdroog.
Geen aanrader.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eten was lekker, maar je moet wel de tijd hebben. Heb er 3 uur gezeten terwijl het niet druk was.