MEZZO restaurant & kamers

Hooglandseweg 6 7047 CN Braamt Nederland Kaart

Over het restaurant MEZZO restaurant & kamers

Hier wil je nooit meer weg

Dit is je nieuwe favoriete plek. Aan de rand van het Bergherbos vind je dit mooie restaurant waar je niet alleen heerlijk kunt eten, maar waar je ook kunt overnachten in zeer comfortabele en knusse kamers. Van de voordelige arrangementen, die eigenaren Berry en Wendy van de Ven hebben samengesteld, word je absoluut enthousiast. De tijdloze, klassieke gerechten die Berry bereidt, zijn geïnspireerd op de Italiaanse en Franse keuken. Ook heel geschikt voor feestelijke en zakelijke bijeenkomsten.

Meer informatie over restaurant MEZZO restaurant & kamers

9,1

Jouw recensie over het restaurant MEZZO restaurant & kamers

Lzttt T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Erg goed restaurant. Dat wisten we al van vorige bezoeken en op deze reservering verheugden we ons al weken. Bediening door de vrouw van de kok die tussendoor ook de hotelgasten te woord staat, het is druk in het restaurant en toch loopt alles op rolletjes en neemt ze de tijd voor alle gasten. Voor het drankje vooraf vroeg ik iets zonder alcohol en ze vroeg of ze me mocht verrassen. Dat lukte met een sprankelend vlierbloesemdrankje. Het eten was fantastisch. We hadden vooraf carpaccio met truffelvinaigrette en een dubbelgetrokken bouillon. Als tussengerecht een voortreffelijke salade met coquilles en kreeft. Hoofdgerecht voor mij kabelauw die ik nog nooit zó gegeten had en mijn partner had eendeborst. Daarbij een bijpassende wijnen. Het was weer genieten en we komen zeker nog eens terug.
Wilfried V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
is echt aan te bevelen
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten in een huiselijke ambiance!
Een aanrader! Het was echt super!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
In het van 1 tot 3 december hebben wij met drie gezinnen een fantastisch weekend vertoefd bij Mezzo. Op vrijdagavond hebben we een vier gangen verrassingsmenu gegeten en op zaterdagavond een vijfgangen verrassingsmenu.
Wij komen hier al jaren en elke keer is het top. Zowel de gerechten, de flexibiliteit van de keuken, de superleuke bediening als de ambiance.
Een echte aanrader.
Nielskooijman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Donderdag 24 augustus een zomeravond net mooi genoeg om buiten op het prachtige terras van Mezzo Restaurant & Kamers in Braamt te dineren. De gerechten zijn stuk voor stuk 'goddelijk' van smaak en betoverend mooi gepresenteerd. Chefkok Marco is sterrenkok waardig.
Manfred V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Met zijn 5-en bij Mezzo geweest. Slapen en dineren arrangement. Vrijdag 4-gangendiner met alles er op en eraan en zaterdag een 6-gangendiner. Dit alles om 2 Pieterpad-etappes fysiek mogelijk te maken. Super gegeten en geweldige bediening. Onze heldin was Carolien. Geen moeite teveel, kundig en een gezonde dosis humor. Kamers waren ook prima en pal aan het PPad. Wij overwegen serieus om hier nog eens heen te gaan, ook zonder PP-excuus.
Manfred V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wammes4 V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vanuit de Restaurantweek 2016 gereserveerd bij Mezzo. Wat we altijd doen is eerst de reacties gelezen en die waren zo lovend dat onze verwachtingen hoog gespannen waren.
Bij binnenkomst werden we vriendelijk en gezellig ontvangen. We kregen een prima (gevraagd: rustig) plekje in dit toch wel chique ogende restaurant. Tafellinnen, servetringen, mooi servies en zo, van die dingen waar je toch wel van geniet. De urn (echt waar) die in de vensterbank stond deed echter wel een beetje afbreuk.
Zonder een heel verhaal op te hangen vonden we de maaltijd zelf tegenvallen. Erg kleine porties, geen bijzondere ingrediënten en geen uitgesproken smaken. Ligt het aan het feit dat we via de Restaurantweek hadden gereserveerd? Je zou het geloven als we al die lovende reacties lezen. Wat ook tegenviel waren de lange wachttijden. Tussen ieder gerecht drie kwartier wachten terwijl je je bord in drie minuten leeg hebt gegeten is toch wel lang. Op de opmerking die we hierover maakten kregen we de reactie dat we beter vooraf hadden moeten aangeven dat we kortere wachttijden wensten. Tja. Zoals gezegd was het personeel vriendelijk, jammer dat na het opdienen van de gerechten er niet een keer werd gevraagd of alles naar wens was.
Als je dan de rekening krijgt ging de balans -wat ons betreft- in de verhouding prijs kwaliteit de negatieve kant op. Geen goede ervaring dus. Jammer, we hadden ons er meer van voorgesteld.
Hengelootje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hebben genoten! Heerlijk gegeten, fantastische wijnen en de service was helemaal top! Het was voor ons de eerste keer en wij zijn echt aangenaam verrast.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Een avond vol met beleving. . . . vriendelijke begroeting in een prachtige omgeving. Dit was het begin van onze eerste ontmoeting met dit restaurant. Als kenner voel je al snel of het goed zit. . . en ja hoor. . . we waren niet uit eten maar hadden een culinaire beleving in top.
Verfijnde smaken en bijzondere gerechten . . . een pallet van kleuren die we nog niet eerder hadden gezien. Onze sommelier bracht ons in andere zonnige streken waarvan wij niet eerder onze wijnkeuze hadden gemaakt. Deze dame wist veel en vond het leuk dat wij dit ook konden waarderen. Het einde van deze avond is een begin . . . naar meer.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Na een positieve ervaring tijdens een event georganiseerd bij Mezzo gingen we vandaag uitgebreider kennismaken. Alle verwachtingen overtroffen. Combinatie wijn/spijs is top. Mooie gerechten en fijne timing. Goede gastvrouw.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
deze week voor het eerst gegeten bij mezzo en het eten was er heerlijk overtrof onze verwachting
we zullen hier zeker vaker gaan etenb
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk genoten van een 7 gangen diner bij Mezzo. Vooraf licht visgerechtje met bijzondere saus van inktvisinkt. Daarna een bouillon met eekhoorntjesbrood. Gevolgd door kwartelbout, -filet met pastinaak, als hoofdgerecht lende, gevolgd door een kaasplankje. Een panna cotta van kokos met Johannesbesschuim, en een dessert van rode wijnijs, brownie, mandarijnmousse. Als laatste nog een lekkere koffie met zoetigheden. Alles zo mooi gepresenteerd in een fijne ambiance. Verzorgde bediening. Oplettend, informeel maar niet te. Uitleg van de gerechten met de bijpassende wijnen was goed. Ik had geen wijnarrangement, en had het wel passend gevonden, gezien de kwaliteit van Mezzo, dat ze mij een alcoholvrij alternatief hadden aangeboden voor water. Maar dat is dan ook het enige. Een hele fijne avond en lekkere avond gehad. Dankjewel lief xxx
A.E. D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij, Fons en Daniëlla uit Noordwijk aan Zee hebben hier werkelijk fantastisch gegeten! Alles klopte, de ontvangst, bediening (zeer profesioneel!), aankleding van het restaurant, echt zeer goed! Wij hadden een 5 en 7 gangen menu en hadden bij de reservering gevraagd of er ook "wild" bij zat, en ook dit was gehonoreerd! Dus wij zijn echt zeer tevreden en zullen ook zeker weer terug komen als wij weer een paar dagen "de Achterhoek" doen.
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij hadden wat te vieren en op advies van een bekende gekozen voor dit restaurant wat toch wel op 60 km afstand van Winterswijk ligt.
Het was beslist een goede keus. We hebben er heerlijk gegeten (het 6 gangen verrassingsmenu, met heel goede bijpassende wijnen) en zijn vooral getroffen door de gastvrijheid van het bedienend personeel en het vakman(vrouw)schap van de Sommelier. We voelden ons er gelijk thuis! Het was op die avond volledig bezet en toch was iedereen relaxt en ook de keuken kon het goed aan.
Wij kunnen dan ook dit restaurant van harte aanbevelen.

Rinie en Nico Grootenboer.
Winterswijk.
Ewald S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vriendelijke ontvangst (ze heten je letterlijk welkom, lang niet meer gehoord in de horeca) en aperitief gedronken in een huiselijke sfeer.
Tafels zijn mooi gedekt. Mooi linnen, bestek en glazen scheppen verwachtingen over de kwaliteit van het eten en die zijn ook absoluut waargemaakt. Er wordt smaakvol gekookt met mooie producten en de porties zijn meer dan voldoende.

De bediening is vriendelijk en attent, af en toe een klein missertje maar och met de hele zaak vol ligt er ook iets meer druk. De kleding van de dames in de bediening vond ik wat truttig en niet passend bij hun leeftijd, de ambiance en het (bovengemiddelde) niveau van het restaurant.

De wijnen die geschonken worden zijn mooi en origineel en passen prima bij de gerechten. Prijzen zijn, voor wijnen uit de categorie zoals ze die schenken, net iets te hoog met gemiddeld 6 euro per glas.

Al met al een absolute aanrader, zeker voor herhaling vatbaar en een verrijking voor de horeca in de omgeving.
Margot P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding "een 6-gangen diner voor 2 personen voor de prijs van 1". De service was goed. Er was genoeg tijd tussen de gangen, niet te lang en niet te kort. De wijnen waren voortreffelijk! Gebruik gemaakt van een wijnarrangement. Een aanrader! Top!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Vandaag een heerlijke avond bij Mezzo gehad! Super lekker gegeten. Wat Mezzo echt onderscheidt van heel veel anderen: ze vragen wat je lekker vindt en maken er vervolgens een op jou afgestemd diner van. Dit heb ik tot nu toe nergens anders zo mee gemaakt. Bediening is zeer profi én heel leuk.
Egbert M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Afgelopen zondag de nieuwe MEZZO geprobeerd. Berry van de Ven en zijn team hebben de zaak "alderbastend" goed voor elkaar. Heerlijke gerechten, prima wijnen en een mooie ambience. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Volgende keer blijven we slapen!
Dieuwke M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Afgelopen zaterdagavond hebben mijn vriendin en ik genoten van het 5 gangen diner in restaurant Mezzo. Heerlijke amuse van haring met bietenmousse. Ook het langzaam gegaarde varkenswangetje op een bedje risotto en het toetje, een zachte nectarine overgoten met een verrukkelijke sabayon vielen bij ons erg in de smaak. Na wat te veel Italiaanse rode wijn hebben we er ook nog heerlijk geslapen! Vergeet ik nog de aardige kok met zijn leuke blonde vrouw.