Mezzo Mezzo

Hoge Rijndijk 315 2382 AP Zoeterwoude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mezzo Mezzo

HWK .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdagmiddag gegeten bij Mezzo Mezzo, het was erg rustig en het personeel had weinig te doen op dat moment.
Onze vuile tafel werd na vraag schoongemaakt.
Wat te drinken besteld en een uitsmijter rosbeef de ander een broodje carpaccio.
De uitsmijter was goed en lekker en carpaccio minder. Het "dreef" in de dressing.
Het broodje was warm er knapperig en lekker.
Toch aan de bediening gevraagd of er wat dressing af gehaald kon worden omdat je alleen de dressing proefde en geen vlees. Het meisje nam het bord mee en ging ermee naar de keuken.
(tip: praat niet zo hard over klanten of wat je er van vindt was woordelijks te verstaan in het restaurant)
Bij terug komst vroeg ze of ik een ander broodje wilde. Oke was goed. Zou wel even duren en de dressing zou er apart dan worden bijgedaan.
Een nieuw broodje werd dan gebracht. smaakte veel beter alleen het vlees was erg warm op het broodje.
Afrekenen en weer verder. bij het verlaten van het restaurant en het bonnetje bekeken - bruin hard broodje 1.00 euro. Geen idee wat dat was. Misschien van een andere tafel.
Ging niet om die euro maar toch even terug gelopen en gevraagd.
Er werd als uitleg gegeven dat het kapje van het brood was opgegeten en daarom werd er een nieuw broodje berekend!
Verbaasd reageerde mijn man, berekenen jullie dat dan, was het antwoord, ja dat moet van de baas.

1. we kregen zelf een broodje met dik in de dressing wat een fout van Mezzo Mezzo is en dan een nieuw broodje berekenen? Triest. Als je het dan zo moet doen had dan de andere helft van het brood aan ons gegeven dat hadden we betaald en niet gekregen!

Zeer slechte service als je dan ook nog Mezzo Mezzo een mail stuurt tot 2x toe en niet reageren.
Voor ons geen Mezzo Mezzo meer!
Zo'n service -belachelijk gewoon.

Had dat dan gemeld bij het vragen of er een nieuw broodje gemaakt moest worden!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Twaalfuurtje. Heerlijke courgette-soep, twee tijgerboterhammen, plak kaas, twee plakken mooie ham, drie bitterballen, kuipje roomboter, kuipje mosterd en een glas melk. En dat voor 5.50 euro, mooi opgediend met een glimlach!!!!!!!!! Op de kaart stond glutenvrije boterhammen voor 0,50 extra, da's jammer, die service moet gratis.
Cdendulk .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Op zaterdagmiddag met vrouw en kind even de honger bestreden. In eerste instantie niet geheel duidelijk of zelfbediening van toepassing was. Het bleek een bediend restaurant. De prijzen zijn niet aan de lage kant, maar ik heb het al eens erger meegemaakt. de horeca in Nederland is nu eenmaal peperduur.
Kind kreeg een kindermenu, maar de bestelde mayonaise zit er niet bij. Pa gaat 't regelen.
Vrouwlief krijgt warme chocolademelk dat je zelf moet produceren met bijgeleverde chocoladestukjes.
Het drankje blijkt echter verre van warm, eerder enigszins lauw/koud. Pa gaat 't regelen.
Na geruime tijd komt het drankje terug, nu ietsje warmer. (Lastig om het op te warmen blijkbaar)
Nu ontdekt dochterlief dat de chocomel -onderdeel van het kindermenu- er niet bij geleverd is.
Pa gaat 't regelen.
Het was eigenlijk de bedoeling om uit te rusten van het winkelen, maar pa is blij dat hij weer bankstellen kan gaan testen.
Al met al een gênante vertoning. Gewoon iets compleet en goed afleveren, is dat nu zo moeilijk?
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Leuk restaurant, binnen Casba, kan men ontbijten en lunchen. Kwaliteit van het eten was ruim voldoende. Ook een alleraardigst uitzicht op de winkel straat als men een plaatsje aan het raam kan krijgen. Bediening goed, geen opmerkingen. Voor een snelle lunch of een ontbijt, prima.