Mezze Lokanta

Oostzeedijk Beneden 217A 3061 VT Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mezze Lokanta

John B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
We komen hier al sinds de opening.
Wat een plezier om hier te eten en af te halen.
Na een drukke werk en sport week lekker eten bij Mezze.
Een heerlijke en smakelijke start van het weekend.
Wij zijn fan van de grill gerechten !
Wat ons betreft de beste kippendijen van Rotterdam.
De eigenaar en bediening zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Tot snel !
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
In dit bescheiden restaurant prima gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
Vriendelijke ontvangst, we namen de dagschotel voor 7.50 euro met cacik.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Kevin1983 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Mezze is een heerlijk restaurant waar je voor vrij weinig traditioneel Turks kunt eten en buitengewoon vriendelijk wordt geholpen. 6,45 euro voor een dagmenu met rijst, brood, groente en vlees is geen geld. Ik ga hier vaker heen.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Heel fijne plek, we halen regelmatig iets, waarbij we dan vooraf bellen en binnen een kwartier het eten op kunnen halen. Als je veel verschillende gerechten bestelt heb je snel teveel, het is niet duur, en alle humus en humus variaties zijn heerlijk. De "pizzas" zijn heerlijk en de gemengde variant, waarbij ze een selectie van verschillende soorten krijgt is een aanrader.
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Maandagavond gegeten. Lamskoteletten besteld en heeft goed gesmaakt. Ik kreeg vooraf gerechtje aangeboden van het huis. Heel aardig. De bediening is vriendelijk.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Gisteravond echt overheerlijk (en betaalbaar) gegeten bij Mezze. Erg vriendelijk personeel! De aankleding zou nog iets leuker kunnen, soms een heel klein beetje een kantine gevoel maar dat weegt zeker niet op tegen de overheerlijke gerechten. Voor ons zeker een plek om vaker naartoe te gaan!
Huso .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We hadden al eerder van de gerechten van deze kok gegeten,lang gezocht naar hem,maar bleek dus gelukkig hier te zijn.eten is net als altijd heerlijk,service is snel en je ziet ook hoe het wordt voorbereiden.we kregen na het eten thee en nog zoetigheid aangeboden.echt heerlijk.tot een volgende keer.????????????????
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Leuk klein restaurant met eenvoudige kaart. een gecombineerde mezze vooraf met zijn tweeën, lekker vers en goed op smaak. 7 mezzes, 4 soorten brood. Daarna een mixed grill, goed gekruid sappig vlees, goed gegrilld, met een eenvoudige salade, wat tzatziki en rijst. Prima zeker voor de prijs. Vriendelijke bediening en serieuze interesse in hoe het smaakt.
John B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Een gezellige locatie om te eten!
Al meerdere keren heerlijk genoten van verschillende gerechten.
Als voorgerechten gekozen voor linzensoep & falafel.
De mixed grill is gewoon zoals het moet zijn, verschillende vleessoorten worden vakkundig gegrild op de BBQ plaat. Door de lichte maar smakelijke marinade komt de pure vleessmaak het best tot zijn recht. Gewoon doen ;-)
Kregen ook gerechten van het huis zoals een heerlijke mezze van feta met tomaat, en als dessert een heerlijke combinatie van baklava en gevulde vijgen.
Gastvrijheid staat boven alles hier bij Mezze! Top!
Pelofr .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Een aanwinst voor de buurt, zelf heb ik afgehaald bij Mezze. De combinatie van koude Mezze is een aanrader, ook de grill gerechten waren heerlijk. Ter plaatse heb ik zelf nog niet gegeten, maar dat gaat zeker nog een keertje komen.

Enige minpuntje:"De hoeveelheid piepschuimen bakjes die je meekrijgt bij het afhalen van de koude Mezze" was wel heel groot. Daar zou iets op te verzinnen moeten zijn.