Mezze Arabische Tapasbar

Gevers Deynootplein 32 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Mezze Arabische Tapasbar

Mezze Arabische Tapasbar is een hotspot in Scheveningen. Gelegen onder het Kurhaus hotel in een Arabische warme setting kunt u genieten van onze huisgemaakte mezzes. Bijvoorbeeld lekker en snel voordat u naar de bioscoop of naar het circustheater gaat of een avondje uit heeft gepland. Mezze Arabische Tapasbar ligt slechts 5 minuten lopen van het circustheater, Pathé bioscoop en Holland casino. Er is volop parkeergelegenheid binnen een straal van een halve kilometer en verschillende buslijnen en trams stoppen voor de deur.

Wij serveren de mezze in buffet vorm. U kunt onbeperkt voor slechts _ 19,50 per persoon genieten van de mysterieuze smaken en geuren. Verder bent u welkom in ons restaurant op Scheveningen om te loungen met een drankje of waterpijp. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan cocktails en heerlijke waterpijpen met verschillende smaken.

Meer informatie over restaurant Mezze Arabische Tapasbar

- High Tea 12:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Mezze Arabische Tapasbar

Elnis .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuk concept, maar het was het al met al net niet. Inventaris versleten, super luidruchtig groot gezelschap naast ons, deuren steeds open (koud!)
Eten was goed op smaak en bediening ook prima.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was lekker maar voor 20eu verwacht ik uitgebreider aanbod. Inrichting leuk maar eigenlijk te koud in de serre als het buiten vriest, daarom hebben we dessert ergens anders gedaan ! Personeel was aardig.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten hier. Gekozen voor een 2 gangen wens menu. Relaxte sfeer waar je zelfs na afloop nog een cocktail met een waterpijp zou kunnen nemen. Aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
1000 en 1 nacht sfeer!
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gevariieerd arabisch georiënteerd buffet. Waarbij je zoveel kon eten als je wilde voor vaste prijs. Gezellige sfeer door vuurtje in tafel. Gastvrij personeel.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Bij toeval hier binnen gelopen om wat te eten. Is buffet voor zeer redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening. Voldoende keuze aanwezig. Smakelijk eten, diverse salades, lekkere linzensoep en warme gerechten. Nagerechten moet je apart afrekenen, hebben we niet besteld, vol genoeg van al het eten. Veel van wat goedkopere produkten, veel kip. Miste warme groenten. Zaak moet wel een update krijgen. Veel slechte aftandse doorgezakte stoelen.
Leanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het brood en de koude sauzen en saldades waren lekker. De warme gerechten waren teleurstellend. De kip en de gehakt balletjes waren droog. De Arabische keuken heeft iets beters te bieden dan er nu geserveerd wordt. Om mensen terug te laten komen moet het niveau om hoog.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eerste keer dat ik hier een high tea had was alles goed geregeld en netjes, dit keer lange wachttijd en rommelige bediening
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Onwijs lekker gegeten. Super gezellig.
Leuke verassing voor mijn dochter haar verjaardag.
Uitstekende service
Gewoon geweldig
Tot gauw weer
Bedankt voor de gezellige avond.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten, een buffet voor een mooie prijs. Het eten was met zorg bereid. Leuke kennismaking met de Arabische keuken. Ook de White Chocolate Bomb als nagerecht werd zeer gewaardeerd!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Was weer ouderwets gezellig, personeel was zeer attent en lief voor onze kleine tweeling meisjes van 9' jaar en gingen verse patatjes maken en bakken, het vlees was erg lekker mogelijk in de toekomst het Libanese brood lekker warm en. Ers aanbieden, nu ligt het koud en wat taai in een mandje, niet erg lekker, terwijl war is het heerlijk.normaal is er ook altijd bij de andere kok heerlijke gevulde paprika's, dolma en overige zaken, helaas nu niet want die kok was met vakantie.
Deze kok was erg lief en deed enorm zijn nest, wat er aanwezig was smaakte lekker, maar normaal meer keuze.

Tot de volgende keer, komen wij weer graag bij jullie.

Mijn goede vrienden die over waren. Annuïteit de Cheychelles vonden het ook lekker en gezellig.
Lieve groetjes de familie de Sultan en Jolanda Meere - Nijdam.
Amina A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
De sfeer was heel goed (op de buikdanseres na), de service was ook goed! Prijzen op de website kloppen niet, toetjes zijn niet inbegrepen. Er was keus uit 5 warme gerechten en een aantal salades voor op brood. De warme gerechten waren helaas lauw, bijna koud en de rijst was niet goed gaar.
Door de positieve reviews was ik heel enthousiast, maar je krijgt zeker geen waar voor je geld daar!
Kcthxx .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Derde keer al genoten van de heerlijke high tea! Het restaurant is prachtig en heeft een leuke sfeer. Het is echt mijn lievelingsrestaurant geworden en ik raad iedereen aan om te gaan!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima restaurant, we komen hier vaker, lekker eten, gevarieerd en gezond, vega, kip, vlees, vis en een super bediening. Het is hier net thuiskomen, in het weekend is er een buikdanseres en natuurlijk altijd gezellige Arabische muziek.
Suraya J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk kruidig eten. Diverse mezzes en tajines op het buffet. De kok bereid alles vers en geeft toelichting bij de gerechten. Vooral de kip is verrukkelijk!
De bediening was vriendelijk en had oog voor de gasten. Het restaurant is prachtig in Arabische sfeer ingericht. Het vuur op de tafels maakt het helemaal compleet.
Wij komen hier met regelmaat om te genieten van heerlijk eten in een ontspannen ambiance.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het eten was overweldigend lekker Open buffet voldoende keus echt een aanrader de bediening was prettig ieder gerecht lekker gekruid inrichting was echt Oosters
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was perfect lopend buffet met alle maaltijden oosterse gerechten ieder gerecht was een aangename verrassing een kruidige kip was echt een smaakexplosie de bediening was vriendelijk en plezierig
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ja Nml zondag 8 januari j.l. Met een collegae/ kennis bij u gegeten.
Was zeer gezellig, lekker eten, goede service en een lieftallige dame die de buikdans deed, kortom een zeer geslaagde avond, dank u wel en tot onsvolgende bezoek aan u.
Amine A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met een paar collega's een hapje gegeten. Eerste keer voor mijn collega's bij Meze en ze vonden het heerlijk, prachtige sfeer, muziek en top personeel!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag voor de 2e keer voor een Arabische High Tea geweest met een groep van 11 vrouwen, weer super genoten, dit is echt aan te raden voor iedereen, heel gezellig en ontspannen en lekker eten!