Mezze Arabische Tapasbar

Zaterdag en Zondag vanaf 12:00
- High Tea 12:00 - 16:00

Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten, een buffet voor een mooie prijs. Het eten was met zorg bereid. Leuke kennismaking met de Arabische keuken. Ook de White Chocolate Bomb als nagerecht werd zeer gewaardeerd!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Was weer ouderwets gezellig, personeel was zeer attent en lief voor onze kleine tweeling meisjes van 9' jaar en gingen verse patatjes maken en bakken, het vlees was erg lekker mogelijk in de toekomst het Libanese brood lekker warm en. Ers aanbieden, nu ligt het koud en wat taai in een mandje, niet erg lekker, terwijl war is het heerlijk.normaal is er ook altijd bij de andere kok heerlijke gevulde paprika's, dolma en overige zaken, helaas nu niet want die kok was met vakantie.
Deze kok was erg lief en deed enorm zijn nest, wat er aanwezig was smaakte lekker, maar normaal meer keuze.

Tot de volgende keer, komen wij weer graag bij jullie.

Mijn goede vrienden die over waren. Annuïteit de Cheychelles vonden het ook lekker en gezellig.
Lieve groetjes de familie de Sultan en Jolanda Meere - Nijdam.
Amina A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
De sfeer was heel goed (op de buikdanseres na), de service was ook goed! Prijzen op de website kloppen niet, toetjes zijn niet inbegrepen. Er was keus uit 5 warme gerechten en een aantal salades voor op brood. De warme gerechten waren helaas lauw, bijna koud en de rijst was niet goed gaar.
Door de positieve reviews was ik heel enthousiast, maar je krijgt zeker geen waar voor je geld daar!
Kcthxx .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Derde keer al genoten van de heerlijke high tea! Het restaurant is prachtig en heeft een leuke sfeer. Het is echt mijn lievelingsrestaurant geworden en ik raad iedereen aan om te gaan!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima restaurant, we komen hier vaker, lekker eten, gevarieerd en gezond, vega, kip, vlees, vis en een super bediening. Het is hier net thuiskomen, in het weekend is er een buikdanseres en natuurlijk altijd gezellige Arabische muziek.
Suraya J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk kruidig eten. Diverse mezzes en tajines op het buffet. De kok bereid alles vers en geeft toelichting bij de gerechten. Vooral de kip is verrukkelijk!
De bediening was vriendelijk en had oog voor de gasten. Het restaurant is prachtig in Arabische sfeer ingericht. Het vuur op de tafels maakt het helemaal compleet.
Wij komen hier met regelmaat om te genieten van heerlijk eten in een ontspannen ambiance.
Paulhoutwijk P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het eten was overweldigend lekker Open buffet voldoende keus echt een aanrader de bediening was prettig ieder gerecht lekker gekruid inrichting was echt Oosters
Paulhoutwijk P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was perfect lopend buffet met alle maaltijden oosterse gerechten ieder gerecht was een aangename verrassing een kruidige kip was echt een smaakexplosie de bediening was vriendelijk en plezierig
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ja Nml zondag 8 januari j.l. Met een collegae/ kennis bij u gegeten.
Was zeer gezellig, lekker eten, goede service en een lieftallige dame die de buikdans deed, kortom een zeer geslaagde avond, dank u wel en tot onsvolgende bezoek aan u.
Amine A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met een paar collega's een hapje gegeten. Eerste keer voor mijn collega's bij Meze en ze vonden het heerlijk, prachtige sfeer, muziek en top personeel!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag voor de 2e keer voor een Arabische High Tea geweest met een groep van 11 vrouwen, weer super genoten, dit is echt aan te raden voor iedereen, heel gezellig en ontspannen en lekker eten!
Theo C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Afgelopen weekend ging ik met mijn vriendin eten in dit restaurant. Terwijl we rustig aan het eten waren kwam een buikdanseres de sfeer opleuken. Mijn vriendin schrok. Het heeft iets ordinairs. We komen hier niet meer,.
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Charon
Het restaurant is zeer goed bevallen met name vanwege de variatie in tapas, de vriendelijke bediening, De loungebanken zien er erg gezellig uit maar als je wat langer bent zijn ze niet heel comfortable. Prijs/kwaliteit is heel goed en zeker aan te raden.
Ina J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Het eten was heerlijk en vers! Genoeg variëteit...De inrichting was erg sfeervol en de bediening was erg vriendelijk en gastvrij!
Zeker een aanrader!
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Erg lekker eten, goede bediening en leuk sfeertje. Je zit er lekker op loungebanken en prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Aanrader!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voor het eerst bij Mezze gegeten en dat is ons prima bevallen. De tapas waren heerlijk en er is veel keuze. De bediening is erg vriendelijk en vlot. Er hangt een gezellige sfeer en op de avond dat wij er waren werden we ook nog eens verrast door een buikdanseres. Zeker een aanrader en we gaan hier absoluut nog een keer terug.
Jules L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
High tea is een aanrader bij Mezze. Erg lekker. Sfeer hebben wij als prettig ervaren. Bediening zeer vriendelijk. Wij gaan beslist nog eens terug.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben een heerlijke high tea genomen bij Mezze. Super lekker en weer eens wat anders dan de standaard high tea. Nu met heerlijke Arabische gerechtjes. Eerste schaal is hartig en daarna zoet. En daarbij een heerlijke muntthee en een munt-limoen drankje. De zeer vriendelijke bediening en de mooie aankleding maken het helemaal af. Een aanrader!
Agnes P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Genoten van een heerlijke en overdadige high Tea! Echt een aanrader en niet in de laatste plaats vanwege het super vriendelijke personeel!
NSteensma .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Meer dan een jaar geleden toevallig bij Mezze terechtgekomen en dat was zo'n prettige ervaring dat we hier deze keer gepland naar zijn teruggekeerd. Wij kwamen hier voor het diner en het was net zo lekker en liefdevol klaargemaakt als de eerste keer. Mezze is speciaal gemaakt voor het buffet, de kaart bestaat dus alleen uit drankjes, het eten kies je daarna gewoon zelf uit. Op aanraden van de bijzonder vriendelijke chef die vol trots achter het buffet staat en in wel vier talen aan verschillende toeristen uitlegt wat men allemaal kan eten, zijn we begonnen met de linzensoep, daarna een bordje met wat koude salades gevolgd door wat warme gerechtjes. Helaas niet alles kunnen proeven, daar is het te veel voor, maar nu komen we zeker nog een keer. De visschotel met witvis, garnalen en verse kruiden sprong er echt uit. Niet te zout, goed op smaak (saffraan?) en werkelijk niet het kleinste graatje, heerlijk! Daarnaast beschikt Mezze over bijzonder vriendelijk bedienend personeel, iedereen kijkt vrolijk en er wordt heel alert gereageerd op vragen. Wat ook leuk is, is dat je de verse Turkse koffie kunt bestellen in verschillende zoetheidsgraden, wij wilden hem niet zoet, en dat was hij dan ook niet, wel lekker geurend en sterk.
Beste N Steensma, Wat leuk om te horen dat jullie zo genoten hebben bij Mezze. Wij verwelkomen jullie uiteraard graag snel nog een keer. Hassan (onze Chef) heeft dan vast weer allerlei nieuwe gerechten voor jullie klaar staan. Groet Bram en het hele team