Mezze Arabische Tapasbar

Zaterdag en Zondag vanaf 12:00
- High Tea 12:00 - 16:00

Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag voor de 2e keer voor een Arabische High Tea geweest met een groep van 11 vrouwen, weer super genoten, dit is echt aan te raden voor iedereen, heel gezellig en ontspannen en lekker eten!
Theo C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Afgelopen weekend ging ik met mijn vriendin eten in dit restaurant. Terwijl we rustig aan het eten waren kwam een buikdanseres de sfeer opleuken. Mijn vriendin schrok. Het heeft iets ordinairs. We komen hier niet meer,.
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Charon
Het restaurant is zeer goed bevallen met name vanwege de variatie in tapas, de vriendelijke bediening, De loungebanken zien er erg gezellig uit maar als je wat langer bent zijn ze niet heel comfortable. Prijs/kwaliteit is heel goed en zeker aan te raden.
Ina J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Het eten was heerlijk en vers! Genoeg variëteit...De inrichting was erg sfeervol en de bediening was erg vriendelijk en gastvrij!
Zeker een aanrader!
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Erg lekker eten, goede bediening en leuk sfeertje. Je zit er lekker op loungebanken en prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Aanrader!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voor het eerst bij Mezze gegeten en dat is ons prima bevallen. De tapas waren heerlijk en er is veel keuze. De bediening is erg vriendelijk en vlot. Er hangt een gezellige sfeer en op de avond dat wij er waren werden we ook nog eens verrast door een buikdanseres. Zeker een aanrader en we gaan hier absoluut nog een keer terug.
Jules L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
High tea is een aanrader bij Mezze. Erg lekker. Sfeer hebben wij als prettig ervaren. Bediening zeer vriendelijk. Wij gaan beslist nog eens terug.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben een heerlijke high tea genomen bij Mezze. Super lekker en weer eens wat anders dan de standaard high tea. Nu met heerlijke Arabische gerechtjes. Eerste schaal is hartig en daarna zoet. En daarbij een heerlijke muntthee en een munt-limoen drankje. De zeer vriendelijke bediening en de mooie aankleding maken het helemaal af. Een aanrader!
Agnes P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Genoten van een heerlijke en overdadige high Tea! Echt een aanrader en niet in de laatste plaats vanwege het super vriendelijke personeel!
NSteensma .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Meer dan een jaar geleden toevallig bij Mezze terechtgekomen en dat was zo'n prettige ervaring dat we hier deze keer gepland naar zijn teruggekeerd. Wij kwamen hier voor het diner en het was net zo lekker en liefdevol klaargemaakt als de eerste keer. Mezze is speciaal gemaakt voor het buffet, de kaart bestaat dus alleen uit drankjes, het eten kies je daarna gewoon zelf uit. Op aanraden van de bijzonder vriendelijke chef die vol trots achter het buffet staat en in wel vier talen aan verschillende toeristen uitlegt wat men allemaal kan eten, zijn we begonnen met de linzensoep, daarna een bordje met wat koude salades gevolgd door wat warme gerechtjes. Helaas niet alles kunnen proeven, daar is het te veel voor, maar nu komen we zeker nog een keer. De visschotel met witvis, garnalen en verse kruiden sprong er echt uit. Niet te zout, goed op smaak (saffraan?) en werkelijk niet het kleinste graatje, heerlijk! Daarnaast beschikt Mezze over bijzonder vriendelijk bedienend personeel, iedereen kijkt vrolijk en er wordt heel alert gereageerd op vragen. Wat ook leuk is, is dat je de verse Turkse koffie kunt bestellen in verschillende zoetheidsgraden, wij wilden hem niet zoet, en dat was hij dan ook niet, wel lekker geurend en sterk.
Beste N Steensma, Wat leuk om te horen dat jullie zo genoten hebben bij Mezze. Wij verwelkomen jullie uiteraard graag snel nog een keer. Hassan (onze Chef) heeft dan vast weer allerlei nieuwe gerechten voor jullie klaar staan. Groet Bram en het hele team
Corry F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wederom weer een heerlijke high tea gehad alles was zo lekker en een zeer goede bediening je komt niets te kort ze zien ons zeker terug alleen jammer dat ze er niet meer bij staan bij vakantieveilingen zeer zeker een aanrader
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Een jarige vriendin verrast met een heerlijke high tea bij Mezza (via vakantieveilingen). Helaas doet Mezze nu niet meer mee, want ik wilde direct nog een high tea bon kopen. Het eten was heerlijk! Via mailcontact had ik doorgegeven wat wij niet mochten/ lusten en hier was goed rekening mee gehouden. Eerst kregen we hartige broodjes en daarna zoete desserts. Ik kom zeker terug!!
Bora D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij hebben hier fantastisch gegeten! Grote complimenten aan chef Appie! 1 persoon is bij ons vegetarisch de ander eet glutenvrij. De chef kwam ons regelmatig aan tafel verrassen met speciaal voor ons gemaakte gerechten. Het eten was werkelijk fantastisch en Appie vertelt graag of de bijzondere ingredienten/kruiden die hij hiervoor gebruikt. Wij komen graag terug!!!
Ceuk K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Arabische High Tea. Met een heerlijk nagerecht.
Vriendelijke bediening. Door ziekte kon ik niet op de afgesproken datum. Ook al is het niet de bedoeling maar er werd toch een uitzondering gemaakt. Prima service.
AnneMiek V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hadden een super goed en gezellige Arabische high-tea , heerlijk we zaten goed vol allemaal,bediening was super en we hadden mooi weer dus konden heerlijk genieten van alles
Elenora .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Via vakantieveilingen gereserveerd voor high tea . Goede smaken met verse ingrediënten vriendelijke bediening . Ze zijn beleefd en gastvrij. We voelden ons welkom
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Ik heb via vakantieveilingen gereserveerd.
Wilde wel eens een andere high tea uitproberen dan ik gewend was.
Het is mij uitstekend bevallen!
We hebben super lekker gegeten en het was precies genoeg.
Een klein minpuntje het duurde even voor dat ze ons kwamen verwelkomen.
Maar verder was het oke.
Leuke dame die ons bediende en uitleg heeft gegeven over het eten.
Het is een beste aanrader.
We gaan zeker nog een keer terug.
Misschien dan voor een lunch of diner.
Rahila A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijke, goed verzorgde Hightea door vriendelijke medewerkers in een topomgeving! Echt een aanrader! Wij komen hier zeker terug.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een heerlijke, uitgebreide en originele High Tea. Aanrader als je een keer iets anders wil! Personeel vriendelijk! Doen dus!
Annika B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Via vakantieveilingen gereserveerd. Wij waren wel eens toe aan een andere soort high tea dan dat wij gewend zijn. En het is heel erg bevallen! We hebben heerlijk gegeten en het was precies genoeg.
Heel vriendelijk personeel, legde ook goed uit wat ons werd voorgeschoteld.
Je loopt de hoek om en bent bij het strand.
Wij komen zeker nog eens terug en raden het iedereen aan!