Mezza Luna

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

6,6
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij komen net terug van een heerlijke en gezellige avond bij Mezza Luna. We ploffen bijna, zo rijkelijk waren de gerechten. Heerlijke Vitello Tonato en Tonijn/Huzarensalade vooraf, Rib-eye (in plakjes gesneden) en een lekkere spies, super leuk gepresenteerd op een speciaal bord met 3 bakjes saus. Heeerlijk dessert ook. Ijs en een brownie en slagroom. En dat voor €15,95,! Ook een groot compliment voor de meiden in de bediening en de keuken brigade.. Jullie werken hard, echt respect voor jullie hoor! Dank jullie wel voor alles! :)) (beetje minder hard lopen...dat 'dreunt' erg door, maar dat komt door de vloer...:() TOP gedaan hoor!!! We komen graag een keer terug! (En dat hoorde ik ook van de andere gasten :) )
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Restaurant uitgekozen via Social Deal, Een mooie aanbieding en nog dezelfde dag kan je terecht. Gekozen voor verschillende voorgerechten, we waren met 5 personen. Uiensoep, verse ui, goed op temperatuur, broodje was beetje klein. Carpaccio salade erg veel sla, carpaccio zelf was van goede kwaliteit. Hors d' oeuvre twee bolletjes niet mooi opgemaakt. Twee kleine plakjes toast. Salades niet smaakvol, tonijn leek wel uit blik aangemaakt met Zaans mayonaise. Hoofdgerecht viermaal ribeye. Twee van goede kwaliteit, twee wat aan de droge kant. Groente beperkt en knoflook wat te veel. Patat was van prima kwaliteit, en goed heet, klasse. Zelf varkens medaillons geen klagen, drie stukjes, Beetje aan de magere kant. Ijsdessert betrof een bolletje ijs en wat mousse, beetje schraal, Wel goed opgemaakt. Bediening liep in verschillende kledingstijlen. Al het personeel dezelfde kleding geeft al net wat extra. Schoonmaak binnen kan beter, op plafond was veel vuil zichtbaar. Oudere dame was een goede gastvrouw, andere personeel kan wat klantgerichter. Met een lach en wat aandacht, bereik je zoveel meer. Voor de betaalde prijs alle waar naar zijn geld, maar zou je de volle mep moeten betalen ben je bekocht. Leuke avond maar we gaan niet op herhaling.
Femmie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Hier wezen eten met 6 personen via social deal.verschillende voorgerechten gehad en de uiensoep was een beetje te peperig. De carpaccio salade erg smakelijk en salades op toast smaakte ook goed. Hoofdgerecht varkenshaasmedaillons vielen tegen saus niet lekker. Sateh smakelijk en ribbeye goed. Ijsdessert goed.
Bediening vriendelijk, kortom wel een gezellige avond gehad maar niet voor een tweede keer
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met spontane SD-reservering hier wezen eten. Net als 5 jaar geleden nog hetzelfde knusse decor en ruimtelijkheid. Toiletten proper.

Als voorgerecht beiden een carpaccio, smaakte goed en rijkelijk gegarneerd, vooral hoeveelheid pijnboombitten (niet te krenterig). Lekker.
Als hoofd mijn vrouw de kaasfondue. Lekkere variatie aan dipmateriaal naast brood (komkommer, walnoten etc), maar hoeveelheid brood (3 sneetjes stokbrood) mag wel wat meer zijn (6-7) p.p. Kaas zelf was niet denderend; blue cheese was dominant en naar ons idee niet helemaal zacht. Is een waxinelicht genoeg ?
Ik de pepersteak met salade. Salade was ook lekker gegarneerd met o.a. eerdergenoemde pijnboompitten en een subtiele dressing. Vlees was goed, maar zenig. Volledig genieten kon ik dus niet. IJsdessert was lekker
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met 3 vriendinnen heb ik hier gegeten. De buitenkant van het restaurant met mooie luifels, zag er goed uit. Maar de entree van het restaurant was een stuk minder. Het was voor een kwart vol met gasten.
De dagsoep was broccoli, en ik had de tomatensoep, vergeten om te vragen of het zelfgemaakt was. En dat was het duidelijk dus niet, de broccolisoep smaakte precies zoals de naam aangeeft, puur naar gepureerde broccoli.
Als hoofdgerecht hadden we de sliptong. Maar deze smaakte ook flauw.
Langzamerhand zaten we ook nog maar met z'n 4en in het restaurant. het had binnen echt de uitstraling van vergane glorie. Heel erg jammer, de plek en de buitenkant van het restaurant zien er mooi uit. Geef verdorie meer aandacht aan je eten, en je scoort er punten mee!
Loode .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Zou ik dit restaurant aanraden? Dat hangt er heel erg van af. Namelijk, de overkant van de tafel at vlees en was daar zeer content mee. Ik heb gekozen voor garnalen piri piri vooraf en een kaasfondue als hoofd. Helaas minder enthousiast. De garnalen in het stenen bakje zwemmen in een ' ach-ja'- sausje en zijn te gaar en de fondue is erg heftig door de toevoeging van een blauwe kaas. Wel een leuk bordje om mee te dippen erbij. Het interieur is echt aan een opfrisbeurtje toe. De oorspronkelijk paarse bekleding op de stoelen is zeer verschoten en de zwart-wit streep op de muur gaat na een jaar of vijftien toch ook vervelen. De vriendelijke mevrouw die ons bediende maakt wel veel goed, dat dan weer wel.....
ProefGeniet P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een absolute aanrader. Op een zaterdagavond hier gegeten met 6 personen waaronder vleesliefhebbers, een visliefhebber en ikzelf eet bij voorkeur vegetarisch en soms vis. Op het laatste moment hebben wij gereserveerd. De menukaart biedt een ruime keuze. Er staan zelfs drie vegetarische opties apart vermeld en ook had ik nog een salade kunnen kiezen. Tweemaal tournedos, tweemaal kipsaté, eenmaal slibtong (3 stuks, vis van de dag) en eenmaal de vegetarische wrap. Wij hebben uitstekend gegeten. De borden waren mooi opgemaakt, de porties ruim voldoende en de prijs-kwaliteitverhouding klopt. Een aantal van ons heeft nog een nagerecht genomen (kaasplankje en hazelnootijs). Ook hier was niks op aan te merken. Het hazelnootijs werd als een torentje geserveerd. Mooi en lekker. Wij gaan vaak uiteten en ik heb nog nooit eerder een recensie geschreven maar aangezien de zaak nagenoeg leeg was en dit voor een zaterdagavond wil ik deze positieve ervaring graag delen. De serveerster was ook zeer professioneel en vriendelijk. Kortom, als wij weer eens terugkomen, hoop ik graag met meer gasten in dit restaurant te zitten. Mezza Luna, in een ver verleden hotel Kornman is een historische plek. Mijn ouders hebben meer dan 45 jaar geleden hier hun bruiloft gevierd. Het was dan ook hun trouwdag en een spontane actie om hier te gaan eten maar dit hopen wij nog vaker te kunnen doen. Wij komen zeker terug.
MarAgie .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Na een dagje bos of strand komen wij hier een jaar zo nu en dan tapas eten. In vergelijking met een ander tapasrestaurant, zijn de kipstukjes super mals, het gehakt niet droog en op de juiste manier gegaard en vooral: niet zo zout. Alle tapas zijn gewoon heerlijk, bijna even duur maar veel beter dan bij een ander tapasrestaurant. De snelheid van de bediening is wisselend. We hebben tot nu toe alleen nog maar buiten gezeten, dus de sfeer binnen kennen wij niet. Buiten is het redelijk goed toeven. Complimenten aan de kok! Jammer dat wij in Wormer wonen....
PepeSalome .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk als lunch brood met volop paling gegeten, en een ruim belegd brood carpaccio. Prima op smaak, niet zuinig met garnering enz. Flexibele en prettige bediening. Prijs kwaliteit prima in balans. Interieur wat gedateerd naar onze smaak.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Er was voor ons als groep een buffet klaargemaakt. De bediening was uiterst vriendelijk en de dames hadden er duidelijk plezier in. Als groep hadden we een aparte ruimte. Deze was ook smaakvol ingericht net zoals de rest van het restaurant overigens.Het is een feest om bij Mezza Luna te eten
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Hier heb ik al een aantal keren gegeten en qua eten valt er niets te klagen. Er is een ruime keuze uit gerechten die altijd erg lekker zijn. De locatie is, ondanks het spoor, best oké. In de zomer zit je buiten bijna de hele dag in de zon en het centrum is niet ver. Ik blijf komen!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Omdat we te laat waren voor de aanbieding: onbeperkt tapas eten (let op: dit is van 17.00 tot 20.00 uur) iets gekozen uit de beperkte menukaart: 3 gerechten met saté op verschillende wijze klaargemaakt, een dagvisschotel en een gegrilde diamanthaas. De keuze was dus al snel gemaakt. Partner koos voor de vis, ikzelf voor de diamanthaas. Jammer dat er niet gevraagd werd hoe deze klaargemaakt moest worden, de stukjes waren zo goed als rauw, sommige zelfs koud. De vis was veel te droog. Bediening was niet echt professioneel. We hebben buiten gegeten, tegenover het station en de enorm drukke spoorlijn. Geen aanrader, veel te veel herrie.
Meesterproever, dank voor uw recensie. Deze heeft onze aandacht. Jammer van uw negatieve ervaring bij ons. Wij komen hier in een persoonlijk bericht aan u op terug.Naast 40 tapasgerechten bieden wij ook 14 hoofdrechten.Helaas kunnen wij niets doen aan het treingeluid, maar u kunt ook binnen zitten
emi.groen .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Echt lekker en gezellig gegeten.
Aparte voorgerechten als een soort tappa's.
Het hoofdgerecht dat wij beiden gekozen hadden bestond uit een mixedgrill van heerlijk en malse vleessoorten(ossehaas, varkenshaas, kipfilet en eendenborstfilet). Ik ben zelf een grote eter en extra bijlage werden zonder kosten geserveerd. Wij komen hier zeker terug en prijzen het een ieder aan.