Meziz

-50% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Meziz

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Meziz

Winnie G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten , een heerlijke wijn gedronken , de bediening was erg attent en vriendelijk.
We kregen 50% korting en dat was veel.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is een leuk restaurant en gezellig en voldoende parkeergelegenheid. De bediening vond ik slecht., Het eten was lekker maar niet bijzonder. Ik zou hier helaas niet meer terug komen
sophia H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was echt een super avond! Heel erg vriendelijk personeel en lekker eten zeker een aanrader grr
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
gezellig restaurant Het personeel kan iets attenter zijn Eten was goed
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Met de Iens 50% korting actie hier gegeten. Het restaurant is gezellig en mooi uitzicht op de haven.
De gerechten waren redelijk, maar zeker geen hoogstandjes. Na het hoofdgerecht is er niet meer gevraagd of we een dessert wilden hebben. Uiteindelijk hebben we na ruim een uur maar om de rekening gevraagd.
Samengevat: het is zeker een restaurant met potentie, de locatie is uitstekend en gezellig, maar met de gerechten en de bediening kunnen nog flinke verbeteringen worden uitgevoerd.
amber B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten is absoluut heerlijk en ik ben een vaak terugkerende klant! Het restaurant ziet er prachtig uit en is meestal redelijk rustig, opzich fijn als je rustig wat wilt eten. Personeel is altijd erg vriendelijk maar mag iets alerter.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Leuke tent, ruim opgezet. Aan het water. Ruime keuze uit Italiaanse en Turkse gerechten. Vriendelijk personeel.
Carolie T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuke tent, met lekker eten voor een super redelijke prijs. Tweede keer dat ik er eet en ik ga zeker terug. Leuke locatie, goede parkeeergelegenheid. Bediening was ok.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Meer dan een uur op ons eten moeten wachten,dat is nog niet zo heel erg maar ga er dan wel goed mee om.
Wei-Hua G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, in een gezellige sfeer, veel lekkere voorgerechten en vriendelijke bediening.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vandaag wezen eten bij Meziz, het eten smaakte ons prima.
Vers bereidt, het was heerljk en zeer vriendelijk personeel.
Wij komen terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren gaan eten bij dit restaurant in het entrepot gebied in Rotterdam. Een gebied waar het een komen en gaan is van horecagelegenheden. Veel leegstand. Er zijn op dit moment nog maar vier horecagelegenheden gevestigd. Het is een ruime zaak. Wij zaten in de serre. Die vind ik niet zo gezellig, maar binnen ziet het er gezelliger uit met o.a. een grote houtoven voor de pizza's. De zaak was voor een zondag matig bezet. De menukaart is zeer uitgebreid, omdat er zowel Turkse als Italiaanse gerechten worden geserveerd. De vrouw die ons bediende was zeer vriendelijk. We hadden een mooie Italiaanse wijn besteld, die werd echter zo op tafel gezet en ik kon niet voorproeven. Als voorgerecht hadden wij gekozen voor drie kleine gerechtjes met z'n tweeën. Die hapjes waren prima. Het hoofdgerecht was een stoofschotel met o.a. lamsvlees, aardappelen, groenten abrikozen en pruimen. De specialiteit van de chef. Dit was een zeer smakelijk gerecht. Daarna nog een dubbele espresso genomen. Ook die was prima.
Menno Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was eens maar nooit meer! Bij binnenkomst ging het eigenlijk al fout, er was niemand die ons ontving. Vervolgens lang wachten op bediening, daarna 3 keer vragen waar de drankjes bleven. Eten was prima was , maar de muziek werd steeds luider en ruiger, weer 3 keer vragen of het zachter kon, dat mocht niet van de eigenaar! Inrichting en locatie prima maar ons zien ze daar niet meer!
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
1 1/2 jaar geleden hier met veel plezier gegeten en daarom ook gisteren weer n bezoekje gebracht (met groep van 10 pers). Helaas teleurstellend gebleken. En dat lag niet aan het eten zelf. Bleek (toen na 1 1/2 uur ! de eerste gerechten verschenen....) best ok. Kan niet gezegd worden van de 2 dames die verantwoordelijk waren voor de bediening: venijnig en arrogant. Overigens: geen gin-tonic want gin was niet bezorgd en dat gold ook voor de sinaasappels voor de verse jus. Dan maar n prosecco'tje. Daar zat geen bubbeltje in..... En kwam volgens de serveerster toch echt uit n fles waar prosecco op stond. Hoe lang was die dan al open? Aan het eind nog flink gesteggel over de rekening (vaag verhaal over de computer die niet goed zou optellen. Ja, tuuurlijk). Kortom: hier gaan we nooit meer naar toe.
Marjolein C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Mooi restaurant met al het goede van de mediterrane keuken gecombineerd met vriendelijke attente gastvrijheid. Aanrader.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Op een woensdag hier gegeten.

Mooi ingericht , aardige bediening en vooral heeerlijk eten, de lekkerste pasta van rotterdam
monique.egging E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij zijn hier via Groupon terecht gekomen.
Wat een heerlijk restaurant,het eten is zalig (vooral de pizza's).
Leuke inrichting en vriendelijk personeel.
We komen zeker nog een keer terug!
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was super lekker en het is ook leuk ingericht .

Ik had de pizza turca, de bodem was krokant en topping lekker vers.
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dat ik pas nu dit heerlijke restaurant heb ontdekt.Ten eerste is het heel gezellig ingericht de bediening is heel erg vriendelijk en attent.Maar het eten is zo ontzettend lekker je proeft de verse ingrediënten en de smaak is echt heerlijk.Wij hadden de tagliatelle meziz en de anderen met zalm en was allebei ontzettend lekker van smaak daar kunnen de andere pastarestaurants in Rotterdam echt niet tegenop.Wij komen er zeker nog een paar keer terug pluspunt ook na 6u geen parkeerkosten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Bediening is erg vriendelijk en snel. Het eten is vers, lekker en een aanrader voor een ieder die van goed en lekker eten houdt. De tomatensoep is bereid met verse tomaten. De vissoep is rijkelijk gevuld. De spaghetti Marinara is ook vers en goed gevuld. Komen hier zeker terug.