Meziz

Vijf Werelddelen 107 3071 PS Rotterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 26
|
31-104852216
7,4 /10
178 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Meziz

Een uitgebreide kaart met zowel Turkse specialiteiten als de meest originele pizza's vind je bij Meziz Marina in Rotterdam. Een familie met passie voor eten en service zorgt voor de hoogste kwaliteit uit eten gaan voor jou. Ondanks de kleine Turkse hapjes die op de kaart staan, blijft het Mediterrane eten een specialiteit.

Verse pasta's en pizza's uit een authentieke houtoven vliegen de keuken uit. De Pizza Insalata Caprese is een echte topper in dit restaurant. Maar ook de Diavolo Mediterraneo is erg bijzonder. In deze pizza komen Turkije en Italië pas echt samen. Deze Italiaanse pizza met kip döner staat bekend als de lekkerste vlees pizza van Rotterdam!

Ook zo benieuwd naar deze combinatie? Reserveer dan snel en stap binnen bij Meziz Marina bij de Entrepot Haven te Rotterdam.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 26
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Meziz

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 17:00 - 22:00

Services

7,4 /10
  • 10
    13
  • 9
    25
  • 8
    61
  • 7
    35
  • < 7
    44
Eten
7,7
Service
6,6
Decor
7,8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
147/178 recensies

Jouw recensie over het restaurant Meziz

Fadil P.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Toen we binnen kwamen had het al een teken voor ons moeten zijn dat klanten die er nog zaten het meeste van hun eten hadden laten staan. Toch ga je zitten en overleg je om dan maar iets simpels te bestellen en als zelfs dat wordt verpest ja sorry kan er dan geen goed woord over kwijt
Ada En Nico V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Weer heerlijk en gezellig gegeten!
eerst buiten nog even een glaasje en onze gerechten uit zoeken en dan lekker binnen aan tafel!
John M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Met 42 personen gegeten vanwege een bedrijfsuitje. Personeel heeft weinig verstand van zaken, zowel met drank en de diner gerecht faciliteiten. Niet alles is aanwezig qua drank of tijdens het eten de voorraad ineens op. Bediening liet ook een dienblad vallen en vergaten aanwezigen van drinken te voorzien. De aangewezen locatie binnen in het voorportaal was erg klein ingericht en de stoelen waren redelijk hard en niet comfortabel. Het voorgerecht Tapas werd te weinig neer gezet op de tafels, 2 plateaus voor 16 personen. Nadien kwam er plotsklaps nog wat bij gezet, maar moest toch ook nog om brood gevraagd worden. De menu kaarten kwamen tijdens het voorgerecht pas, zodat we ineens wisten wat we eigenlijk zouden gaan krijgen. Het hoofdgerecht bestond uit 3 keuze mogelijkheden, Diversen soorten vis, entrecote en een stoofschotel. Bij de vraag wat er voor vis soorten aanwezig waren, kon geen juist antwoord worden gegeven en op de vraag wat we er nog als garnituur bijkregen werd geantwoord aardappels met groente. Na een poos wachten kwam ineens een voor een de entrecote menu's, die niet warm waren en hierop wat groente en gebakken aardappels erbij. Daarna werden een poosje later de vis menu's uitgeserveerd, natuurlijk ook niet warm ,meer koud en helaas alleen harde penen, maar geen extra garnituur. Na weer even wachten kwamen de stoofschotels, die natuurlijk ook niet warm waren, dit hadden we inmiddels al verwacht. Met zo'n blamage van eten opdienen, hebben we gelijk met z'n alleen gezegd niet wachten op de rest van de tafel en gelijk maar gaan starten met je bord eten. De meeste hebben ook het bord niet ineens leeg gegeten, dit was niet vanwege de hoeveelheid maar vanwege de zeer slechte kwaliteit. Ons dessert, bestaande uit de keuze tiramisu en Ben en Jerry ijs was dan toch nog een kers op de taart, alleen wel lachen dat iedereen een ander soort Ben en Jerry ijs voorgeschoteld kreeg. (chocolade, aardbei, cookie dough)
Tijdens het drinken van onze koffie / thee hebben de meeste van ons toch wel aangegeven om deze zaak niet meer te willen bezoeken, vanwege de slechte kwaliteit van het eten. Misschien een tip voor de chef-kok om te zorgen dat de borden zijn voor gewarmd, zodat het eten dan warm word geserveerd. Ook extra garnituur zou het een stuk aangenamer maken en denk bij een voorgerecht aan het aantal personen dat aanwezig is.


Het inspectie team.
O.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker eten voor een nette prijs. Uitkijkend op de haven is er altijd wat te zien, vooral met mooi weer.
Wij zijn er al diverse malen geweest en gaan zeker nog terug !
King Lok Y.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Alles duurde heel lang. Zeer beperkte keuze op dat moment. We konden alleen kiezen uit de pizza's. We hadden gelukkig de deal met 50% korting. Ik kom er niet meer terug.
Ton V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Prima restaurant. Lekker gegeten en ruime keus, prima bediening
Astrid K.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Ging een beetje rommelig allemaal de chef-kok was er ook niet dus konden alleen voorgerechten tapas lasagne en pizza bestellen. Liep daardoor niet goed allemaal
Warni V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Wat een klote tent !! De chef kok was ziek dus van de helft van de menu kaart konden we niet uit bestellen . Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Hier kom ik dus nooit meer na toe
J.W. P.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
10
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Weinig vriendelijk/gastvrij bij aankomst...
Diverse drankjes waren niet te bestellen (bijv. Martini & Radler 2.0) - vond ik jammer!
Pas toen we onze gerechten gekozen hadden, kwam de ober vertellen dat 1 van de chefs niet aanwezig was en we daardoor alleen pizza konden bestellen - vond ik echt te laat!


Eten was heerlijk!
G.F. V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hadden een 'Gift For You' bon ter waarde van 35 euro. We hadden al van te voren gereserveerd maar zoals ik al in andere recencies had gelezen was ook bij ons de chefkok niet aanwezig. Onze bon was alleen geldig voor de hoofdgerechten (tot 17,50 euro per persoon), maar doordat de chef er niet was konden we alleen een pizza kiezen. De pizza's waren in totaal maar 15,50 euro, bijna twintig euro minder dan dat we uit hadden mogen geven. Dat waren dus extreem dure pizzas! De drankjes moesten we zelf betalen. We hebben in totaal dus 45 euro uitgegeven aan twee pizza's en vier ijstheetjes. We voelen ons eigenlijk opgelicht en raden dus niemand aan om de Gift For You bon bij Meziz uit te geven. Dat is zonde van je geld!
Jozef E.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Welliswaar waren de inrichting en het personeel vriendelijk maar moesten we medere malen erg lang wachten om een bestelling door te geven. Dat was jammer want daardoor hadden we uiteindelijk niet genoeg tijd meer om te blijven voor het dessert.
Ray V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
De Tapas of mezes waren echt over heerlijk.....hoofdgerecht was goed, naar volgende keer alleen maar tapas voor ons....super!
Fred S.
Meesterproever
(20 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
De maaltijd was uitstekend, maar de wachttijd was een marteling, een ware tantaluskwelling. Heeft rond een uur geduurd voordat de pizza’s op tafel kwamen, alle bezorg-pizza’s gingen voor. Volgende keer, als dat er van komt, nemen we een dik boek mee (of een lange film).
Jolande R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Kok was ziek daardoor beperkte keuze. Echter ook binnen de beperkte keuze waren een aantal gerechten niet verkrijgbaar. Bezetting bediening groot, ondanks dat toch lange wachttijden. Een gang is opgenomen echter niet uitgevoerd. Kortom rommelig. De gerechten die we wel geserveerd kregen waren smaakvol. Jammer zaak met potentie mits de bedrijfsvoering beter zou zijn.
Sten S.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Bediening was niet echt attent: lange tijd met lege glazen drinken gezeten en we werden niet gezien. Het eten liet ook vrij langs op zich wachten. Wel lekker eten, maar voor het normale tarief zouden we hier niet nog een keer naar toe gaan...
tedmattanja .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
lekker eten, niet hoogstaand, maar goed. Bestelling duurde erg lang. Sfeer in het restaurant is rustig. Voor de prijs die ik via social deal betaalde, was het prima
Joyce B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Jammer genoeg was het koud in het restaurant, zaten dus met ons jas aan.
Verder lekker gegeten!
Els D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Was wat lang wachten, maar eten was goed. Nog drankje van het huis gehad. super !
Debby G.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
We hebben lekker gegeten, maar bediening is erg traag (we moesten ze steeds bediening zoeken wanneer we iets wilden bestellen, er was geen initiatief vanuit bediening zelf). Tevens duurde het lang voordat eten geserveerd werd. Alle klanten met acties werden in serre bij elkaar gezet (lekker overzichtelijk voor bediening?), waar het gisteravond vrij fris was.
Goldlenne G.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten was lekker, erg koud in het restaurant. We moesten lang wachten op onze eten. We hadden gelukkig gezellig samen.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.