Meziz

Vijf Werelddelen 107 3071 PS Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Meziz

Een uitgebreide kaart met zowel Turkse specialiteiten als de meest originele pizza's vind je bij Meziz Marina in Rotterdam. Een familie met passie voor eten en service zorgt voor de hoogste kwaliteit uit eten gaan voor jou. Ondanks de kleine Turkse hapjes die op de kaart staan, blijft het Mediterrane eten een specialiteit.

Verse pasta's en pizza's uit een authentieke houtoven vliegen de keuken uit. De Pizza Insalata Caprese is een echte topper in dit restaurant. Maar ook de Diavolo Mediterraneo is erg bijzonder. In deze pizza komen Turkije en Italië pas echt samen. Deze Italiaanse pizza met kip döner staat bekend als de lekkerste vlees pizza van Rotterdam!

Ook zo benieuwd naar deze combinatie? Reserveer dan snel en stap binnen bij Meziz Marina bij de Entrepot Haven te Rotterdam.

Meer informatie over restaurant Meziz

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

6,7

Jouw recensie over het restaurant Meziz

Tresia D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening, erg lekker eten, kortom een gezellige avond gehad met zijn achten!
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Verzorgde en smakelijke gerechten, vriendelijke bediening, leuke aankleding.
Remco F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Echt een leuk restaurant, in de 5 werelddelen. Wel wat rustig voor een vrijdagavond, maar dat zal komen omdat het niet centraal in bijvoorbeeld Rotterdam centrum zit. Maar zeker de moeite waard om even langs te gaan als je juist deze hectiek even zat bent. Met een AH bon een prima visschotel gegeten met een lekkere fles wijn. Ook voldoende andere keuzes mogelijk (pizza zag er ook goed uit). Gezellige bediening die de tijd gaven om rustig te genieten. Gaan zeker terug!
FZJ V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gezellige avond beleeft met lekker eten
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die waarschijnlijk door de drukte tijd te kort kwam waardoor sommigen heel lang moesten wachten. Het interieur kan wel een opknapbeurtje en een designer gebruiken.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wat een heerlijk relaxte bediening. Veel tijd voor een praatje wat we als gezin enorm waardeerden. Absoluut een aanrader.
Gulseren O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
goede ontvangs door gastheer, laat bediening en ik denk hier moet je alleen maar Pizza eten plaats van andere gerechten.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Goed Italiaans eten met een Turkse schwung, lekkere toetjes!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
“Op Zuid” gegeten bij de rustige haven van de Vijf Werelddelen. Met de ah-actie hier gegeten. Vooraf (kleine) brochette , prima van smaak. Hoofdgerecht de pizza met geitenkaas en basilicum, heerlijke pizza. Nagerecht ijs met slagroom. Het eten is prima echter je moet wel even de tijd nemen want er zit veel tijd tussen de gerechten. Dit is toch een vergeten plek van Rotterdam , zeker aan te bevelen.
Maureen A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het eten was prima, niet geweldig maar gewoon goed. Echter waren we met z'n zessen en ik kreeg mijn hoofdgerecht pas nadat de anderen al klaar waren met eten. Ook werd een fout gemaakt bij het berekenen van de (AH) actie. Als ik niet opgelet had ik 20 euro meer betaald. Was een heel gedoe, wat de sfeer negatief heeft beïnvloed. Ben er twee keer geweest en er komt na vandaag geen derde keer.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het eten was heerlijk! Leuk en gezellig restaurant. Aardige mensen. Aanrader! Ik kom zeker een keer terug!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Afgelopen vrijdag hier gegeten. Het begon allemaal stroef , lang gewacht op het voorgerecht en om ons heen zagen we dat het het en der ook niet vlekkeloos verliep. Uiteindelijk hebben ze het door aanbieden van gratis drankje een beetje goedgemaakt en de kwaliteit van het eten was prima daar was niks op aan te merken. Uiteindelijk een prima avond gehad.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De kwaliteit van de gerechten is geweldig, maar de wachttijd is hier zoals gewoonlijk een ramp.
Ilker Yahya E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hebben helaas niet kunnen eten... eigenaar gaf aan dat de 3 gangen menu die zoals op Iens.nl was aangegeven niet beschikbaar was, we konden kiezen uit 1 tapas, en als hoofd pasta of pizza en als dessert tiramisu. Op de site van Iens.nl was duidelijk meer keuze, dat was ook de reden dat wij voor Meziz hadden gekozen. Teleurstellend helaas.
Julio D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De sfeer en inrichting is heel verrassend en mooi.
De eten verrukkelijk. Echt Italiaanse smaak.
Steenoven is het beste voor echte pizza's.
Typisch Italiaanse beer. Verfrissend.
We zullen zeker meerdere keren komen
Fadil P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Toen we binnen kwamen had het al een teken voor ons moeten zijn dat klanten die er nog zaten het meeste van hun eten hadden laten staan. Toch ga je zitten en overleg je om dan maar iets simpels te bestellen en als zelfs dat wordt verpest ja sorry kan er dan geen goed woord over kwijt
Andre A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fijne eetgelegenheid en niet duur, lekker gegeten en goede service, hier kun je rustig gezellig een hapje gaan eten.
Ada En Nico V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Weer heerlijk en gezellig gegeten!
eerst buiten nog even een glaasje en onze gerechten uit zoeken en dan lekker binnen aan tafel!
John M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Met 42 personen gegeten vanwege een bedrijfsuitje. Personeel heeft weinig verstand van zaken, zowel met drank en de diner gerecht faciliteiten. Niet alles is aanwezig qua drank of tijdens het eten de voorraad ineens op. Bediening liet ook een dienblad vallen en vergaten aanwezigen van drinken te voorzien. De aangewezen locatie binnen in het voorportaal was erg klein ingericht en de stoelen waren redelijk hard en niet comfortabel. Het voorgerecht Tapas werd te weinig neer gezet op de tafels, 2 plateaus voor 16 personen. Nadien kwam er plotsklaps nog wat bij gezet, maar moest toch ook nog om brood gevraagd worden. De menu kaarten kwamen tijdens het voorgerecht pas, zodat we ineens wisten wat we eigenlijk zouden gaan krijgen. Het hoofdgerecht bestond uit 3 keuze mogelijkheden, Diversen soorten vis, entrecote en een stoofschotel. Bij de vraag wat er voor vis soorten aanwezig waren, kon geen juist antwoord worden gegeven en op de vraag wat we er nog als garnituur bijkregen werd geantwoord aardappels met groente. Na een poos wachten kwam ineens een voor een de entrecote menu's, die niet warm waren en hierop wat groente en gebakken aardappels erbij. Daarna werden een poosje later de vis menu's uitgeserveerd, natuurlijk ook niet warm ,meer koud en helaas alleen harde penen, maar geen extra garnituur. Na weer even wachten kwamen de stoofschotels, die natuurlijk ook niet warm waren, dit hadden we inmiddels al verwacht. Met zo'n blamage van eten opdienen, hebben we gelijk met z'n alleen gezegd niet wachten op de rest van de tafel en gelijk maar gaan starten met je bord eten. De meeste hebben ook het bord niet ineens leeg gegeten, dit was niet vanwege de hoeveelheid maar vanwege de zeer slechte kwaliteit. Ons dessert, bestaande uit de keuze tiramisu en Ben en Jerry ijs was dan toch nog een kers op de taart, alleen wel lachen dat iedereen een ander soort Ben en Jerry ijs voorgeschoteld kreeg. (chocolade, aardbei, cookie dough)
Tijdens het drinken van onze koffie / thee hebben de meeste van ons toch wel aangegeven om deze zaak niet meer te willen bezoeken, vanwege de slechte kwaliteit van het eten. Misschien een tip voor de chef-kok om te zorgen dat de borden zijn voor gewarmd, zodat het eten dan warm word geserveerd. Ook extra garnituur zou het een stuk aangenamer maken en denk bij een voorgerecht aan het aantal personen dat aanwezig is.

Het inspectie team.