Meziz

Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Arie2011 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met een groupondeal voor een 4 gangen-diner hebben we hier met zn 4en gegeten.
Leuk, apart restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten.
We hadden diverse vragen, maar er werd alle tijd genomen om die te beantwoorden.
We hadden allemaal diverse gerechten van de kaart, maar ze waren allemaal even lekker!
Echt een aanrader, ook zonder groupondeal.
EH T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gisterenavond ter gelegenheid van de verjaardag van mijn kleinzoon hier gegeten,wij hadden een Groupon-actie.Het is dan altijd afwachten maar het was TOP..het eten was heerlijk zowel de pizza`s als de pasta`s.Ook de meziz waren verrukkelijk.
De bediening was ook heel voorkomend.Een aanrader wij komen zeker terug.
Mrya R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Vanmiddag geluncht bij Meziz.

Zonder overdrijven: de lekkerste pasta ooit gegeten hier: met garnalen.

En geloof me, ik heb veel pasta's geprobeerd!

Wij komen terug.

PS: service was top. Een beleefde jongeman.
Karinne L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteravond met tweëen voor het eerst bij Mezis getafeld. Heerlijk vers bereide gerechten, nog sissend warm aan tafel (lasagna) Enthousiaste bediening, (wij werden 3 keer gevraagd voor het eerste drankje, 1 meisje nog onervaren, maakte dat ook kenbaar als verklaring dat ze nog niet alles wist) sfeervolle inrichting. Voor herhaling varbaar.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Als opvolger van het ooit bruisende Fabbrica combineert Meziz de Italiaanse keuken met de Turkse (vraag ernaar, want bv de pides zijn lekker, maar staan niet op de kaart). Voor een Italiaanse pizza of goede mezze is dit een prima adres op een mooie plek.
Noa D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vanavond samen met mijn vriend gegeten bij Meziz. We waren hier al eerder geweest, toen hebben we genoten van de overheerlijke Turkse pides. Vanavond hebben we opnieuw een heerlijke avond gehad! De bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk. Als je binnen zit, kun je heel leuk de keuken in kijken. Buiten zit je ook erg leuk aan een haventje.

Nieuw waren voor ons de verschillende Turkse mezzes en Italiaanse (voor)gerechtjes. De dolmade (gevulde paprika) en sigara böregi (bladerdeeg met fetakaas) waren heerlijk, beter dan in menig Turks restaurant! We gaan zeker nog een keer terug om de andere mezzes te proberen!! Ook zijn we heel erg fan van de huisgemaakte tiramisu!
Thirza01 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met mijn vriendin heerlijk gegeten hier op een donderdag avond. We hadden een Groupon actie en daarbij is het altijd maar de vraag hoe de avond zal verlopen, maar het was perfect! Super vriendelijk en beleefd personeel en het eten was verrukkelijk!
De aardappelsoep, bruschetta's en calamaris waren echt lekker en zo hadden we nog een aantal gerechten waarvan ik de naam niet meer weet. Alles smaakte goed!
Binnen is het erg leuk ingericht, maar vanwege het weer zaten we buiten op de lounge bank. De locatie is overigens ook mooi langs het water. Dit restaurant is een absolute aanrader en ik ga zeker nog een keer terug.
Irmadevos .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Hier op een zomerse donderdagavond gegeten samen met een vriendin. Leuke locatie, erg vriendelijk personeel en enorm lekker eten. We hadden een 4-gangen menu en dit was erg lekker en meer dan genoeg. Absoluut een aanrader!
Vandlinden .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk en meer dan voldoende gegeten bij een voor ons onbekend restaurant die we gevonden hebben via groupon. Gezellige ,bijzondere inrichting binnen, en met mooi weer kan je heerlijk buiten zitten aan de gezellige haven.
Ons 4 gangen menu bestond uit tapas gerechtjes, gevolgd door tomatensoep.
Daarna pasta en lasagna gekozen van de kaart .Hoewel we al aardig vol zaten toch nog een tiramisu genomen. Erg lekker. De tijd tussen de gerechten was ook goed. Vlotte bediening, gastvrij. Gezellig gesprek met de eigenaar over nog een restaurant van hem in Hoogvliet, waar wij wonen .
Echt een aanrader. We komen zeker een keer terug.

aan de gezellige haven

Gattit .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vandaag met 29 collega's geluncht bij Meziz Marina. Goed afgestemd op onze wensen.Heerlijke lunch en goed geregeld.
Goede locatie. Leuke inrichting en vriendelijke bediening.
Zeker de moeite waard en we gaan vast nog eens terug
Indira G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met een groep van 41 personen zijn wij eind mei bij Meziz wezen eten, als afsluiting van een intensief dagprogramma met studenten. Vooraf werd met ons een buffet op maat afgesproken, waarbij nadruk lag op een mooie balans van vegetarisch, vlees en vis. We waren erg onder de indruk van het voorstel, wat onder andere bestond uit Carpaccio Classico, Verdure Grigliate, Insalata di pollo Affumicato, Musakka en Filetto Pangasio al Forno. Het buffet was mooi opgemaakt en werd door de avond heen heel netjes aangevuld. Alles zag er heel goed verzorgd uit en was erg smakelijk. De locatie is heel leuk, even wat anders dan gewoon de binnenstad. Erg vriendelijke service, vrijwel alles is mogelijk. Complimenten voor Meziz en hun vriendelijke team!
J J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vrijdagavond met een internationale groep van 12 is altijd een uitdaging voor een restaurant. Zeker als de zaak tegelijkertijd een grote bruiloft heeft. Het team van Meziz is geslaagd voor de test! Vlotte bediening, leuke meertalige toelichting en een fijn grapje op zijn tijd. De tafel vol voorgerechten was leuk en smakelijk, de pasta's waren rijk gevuld. Goed verse ingrediënten en een vriendelijke geprijsde, robuuste Nero d'Avola. Goede, strakke koffie. Ik kom zeker terug, ook vanwege de locatie.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Hierheen met een groupon. Hoewel dat vaak niet echt lekker verloopt, dit keer een echte voltreffer. Werden serieus hartelijk ontvangen ! Ga zitten waar je wit, drankje, ben je toevallig met een groupon? Mag ik hem meenemen? Alles even aardig (en dat zien we nogal eens anders...) Na het lekkere wijntje dat heel rap kwam, vergezeld van mandje brood, mochten we 3 gerechten uit de kaart kiezen. We hadden hier gelezen over de vissoep en de pizza, dus die 2 sowieso en vooraf dan nog een antipaste mixta en extra hoofdgerecht lamskoteletjes. Grappig dat dit een echte Turk is, met een Italiaanse kaart en touch. (en sommige omschrijvingen op de kaart gewoon in het Turks, dat ik toevallig een beetje ken). Vooraf nog een kleine bruchetta en onderwijl genietend van het leuke uitzicht op de jachthaven. De antipaste een absolute aanrader: heerlijke heel gevarieerde salade en ook de soep smaakte goed. Hetzelfde gold voor de koteletjes en de reuze pizza, mooi dun lekker veel kaas. Daarna hadden we allebei nog een tiraisu. Hoewel er op de kaart staat eigengemaakt, kan ik dat bijna niet geloven: dan doe je het niet in een plastic bekertje, maar eigengemaakt of niet: hij was lekker. Priijs/kwaliteit verhouding dus dik in orde, pluim voor het vriendelijke personeel : echt gastvrij en met interesse. En de zaak ziet er ook prima uit.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Met een Groupon voor 2 personen gereserveerd voor vrijdagavond 29 april j.l.. Een prachtig gelegen restaurant , heel gastvrije gastheren, heel smakelijk eten , kortom..............een aanrader!
We komen zeker terug, want we hebben genoten en voelden ons meer dan welkom!
Geweldige ervaring bij een restaurant, dat nog maar een half jaartje bestaat en NU AL volledig meetelt. Complimenten met een grote C........
Henriette E.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Fijn, gezellig restaurant op de kop van Zuid.
Aardige bediening.
Met een grote groep gegeten, ober stelde voor om gedeelde voorgerechten te kiezen met daarna een hoofdgerecht.
Voorgerecht was uitgebreid en lekker.
Hoofdgerecht ook heerlijk!
T_ .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Met een grote groep wij hebben genoten van het mooie uitzicht, het restaurant zelf knus warme sfeer. Erg gezellige avond gehad. Wij zijn goed geadviseerd over de verschillende soorten gerechten, eten was heerlijk. Wij komen zeker terug !
Liza5 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten op een zaterdagavond. Het was er niet druk, dat is onterecht want je kunt hier heerlijk eten. Ik ben een kleine eter en had twee voorgerechten. Carpaccio en een aubergineschotel
Mijn man at gebakken champignons en later pasta met gamba's . Alles ruim voldoende, smaakvol en met verse ingrediënten
Het enige negatieve dat ik kan verzinnen is dat de servetten wel erg klein zijn. Verder niets dan goeds, vriendelijke bediening ook
Erick V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Dit is inmiddels de tweede keer en ook ditmaal van goede, hoge kwaliteit. Dus nu een recensie. Het eten is heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Een prachtige zaak en mooi uitzicht. Een echte aanrader!