Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Meziz

Een uitgebreide kaart met zowel Turkse specialiteiten als de meest originele pizza's vind je bij Meziz Marina in Rotterdam. Een familie met passie voor eten en service zorgt voor de hoogste kwaliteit uit eten gaan voor jou. Ondanks de kleine Turkse hapjes die op de kaart staan, blijft het Mediterrane eten een specialiteit.

Verse pasta's en pizza's uit een authentieke houtoven vliegen de keuken uit. De Pizza Insalata Caprese is een echte topper in dit restaurant. Maar ook de Diavolo Mediterraneo is erg bijzonder. In deze pizza komen Turkije en Italië pas echt samen. Deze Italiaanse pizza met kip döner staat bekend als de lekkerste vlees pizza van Rotterdam!

Ook zo benieuwd naar deze combinatie? Reserveer dan snel en stap binnen bij Meziz Marina bij de Entrepot Haven te Rotterdam.

Meer informatie over restaurant Meziz

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Meziz

Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het eten was best lekker. Echter de wachttijd was veel te lang. (1 uur wachten op voorgerecht en 1 uur op hoofdgerecht) Daarvoor geen excuus of een drankje oid aangeboden gekregen.
Daarnaast was het erg koud door de buitendeur die steeds openging.
Jammer.
H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. De drie verschillende gerechten (Italiaans, tapas en verschillende soorten vis van de grill) waren van zeer goede kwaliteit. Leuke, spontane bediening. Ik kom hier graag terug.
irma V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zijn hier al best vaak geweest en toch was vanavond de laatste keer. Nu weer ander personeel, nieuwe eigenaar die achter ons gesprek zat te voeren met één van de vele koks. Heel onprofessioneel. Hoe goedkoop mogelijk kunnen we een buffet volproppen. Vervolgens hebben we er wat van gezegd en gingen ze midden in de lege zaak zitten, dit keer met bediening en ander personeel erbij. Er was totaal geen sfeer en we werden de zaak uitgekeken...eten is ook stukken slechter geworden. Champignons waren koud en ze hadden niks te doen. Natuurlijk begrijpelijk dat deze tent zo achteruit gaat. Ze wisselen maandelijks van personeel. Vergeet tafel in te dekken, dus eten kwam en geen bestek. Tiramisiu smakeloos. Dame blanche werd opgediend op een pastabord. Wijn was lekker, maar dat was ook alles. Wc's vies en zonder handdoektissues. Echter toen we dat zeiden werd er niets aan gedaan. Nee, nooit weer naar deze tent die met de maand achteruit gaat en waar een eigenaar loopt die niet eens de moeite nam te vragen wat er aan de hand was. Bahhh
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
De afgelopen maand een aantal keren bij Meziz langs gegaan. De Funghi Trifolati verrukkelijk! Heerlijke soepen. Van de pizza is de quatre stagione absoluut aan te bevelen.
Heerlijke vleesgerechten, hoewel mijn laatste ervaring met de gegrilde lamskoteletjes wat tegenviel. (Veel vetranden, te hard en te taai), maakten de groenten en aardappeltjes het weer helemaal goed.
Zeer vriendelijk personeel, prettige ambiance, mooi uitzicht.
Omdat wij een GiftforYou voucher hadden, informeerden we, of we deze ook hier konden inwisselen. Dat kon!
Geen probleem, we mochten alle gerechten van de kaart kiezen. Het geheel werd verrekend met de GiftforYou voucher, wat we meer besteed hadden, werd gewoon ter plekke afgerekend.
Vanmiddag hadden we weer genoten van alles, vooral van het vrolijke enthousiaste personeel.
Kleine kater kwam achteraf bij het afrekenen.
Oudere ober, begon zich daarmee te bemoeien.
Maakte opmerkingen dat het restaurant er met die vouchers op moesten toeleggen.
Terwijl wij met die Special GiftforYou card van te voren nog uitgebreid hadden geïnformeerd of we gewoon van de hele kaart konden bestellen, is zoiets achteraf toch wel gênant voor deze jonge ober en voor ons natuurlijk ook als gasten, om zoiets te moeten meemaken na een gezellig etentje.
Misschien kunnen ze deze oudere ober nog wat manieren bij brengen aan gastvrijheid en fatsoen. En hem het concept van Gift for You uitleggen?
Onze complimenten voor de jongere ober, die zijn uiterste best deed om ons alsnog met een fijn gevoel de zaak te kunnen verlaten.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Fijne ambiance en vriendelijke bediening, het menu heeft ook voor de vegetariër een ruim aanbod, al zou het wel fijn zijn om deze gerechten makkelijker te kunnen herkennen op de kaart.
Erick W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuke mix van Italiaanse en Turkse gerechten. Alles is even smaakvol. Een aanrader! Wij zij hier nu voor een tweede keer geweest en komen in de toekomst zeker terug.
Jasna D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Leuke tent, lekker eten en vriendelijk personeel!
Ida S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goed eten, lekker wijntje en vriendelijke service
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuke sfeer en vriendelijk personeel, het eten was zeer goed met een uitgebreide kaart. Eten kwam zeer snel achter elkaar, daar had wat mij betreft nog iets meer tijd tussen mogen zitten maar dat is zeer persoonlijk denk ik. Al met al meer dan prima restaurant.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten in een gezellige sfeer
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten en redelijke service
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Vooral de grote verscheidenheid aan smaken in de tapas deden het zeer goed!
dianaoomen O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Op 23/11 heb ik een tafeltje voor 3 personen gereserveerd bij Meziz met de Iens -50% op de gehele rekening. Het was niet druk en hadden een tafel met prachtig uitzicht over de Maas. Aanvankelijk was de bediening vlot met het geven van menu-kaart en eerste drankje. Daarna was er een hele tijd niets. Aangezien we geen haast hadden hebben we pas na ruim 1 uur gevraagd of ons hoofdgerecht al in aantocht was. Na een wat onduidelijk antwoord werd dit door de bediening goedgemaakt met een gratis drankje en verontschuldigingen. Waarschijnlijk was men onze bestelling vergeten. Al vlot volgde daarna 2 van de 3 hoofdgerechten. Helaas liet de 3e opnieuw op zich wachten. Deze werd pas geserveerd na opnieuw vragen toen de 2 eerst geserveerde gerechten al voor de helft op waren. De pizza die ik besteld had, had een prima bodem. Vulling was niet echt bijzonder maar ook niet smakeloos. Dit gold ook voor de lamskoteletjes.
Bediening is erg aardig maar niet commercieel ingesteld. Door de Iens actie een zeer lage rekening
Winnie G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten , een heerlijke wijn gedronken , de bediening was erg attent en vriendelijk.
We kregen 50% korting en dat was veel.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is een leuk restaurant en gezellig en voldoende parkeergelegenheid. De bediening vond ik slecht., Het eten was lekker maar niet bijzonder. Ik zou hier helaas niet meer terug komen
sophia H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was echt een super avond! Heel erg vriendelijk personeel en lekker eten zeker een aanrader grr
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
gezellig restaurant Het personeel kan iets attenter zijn Eten was goed
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Met de Iens 50% korting actie hier gegeten. Het restaurant is gezellig en mooi uitzicht op de haven.
De gerechten waren redelijk, maar zeker geen hoogstandjes. Na het hoofdgerecht is er niet meer gevraagd of we een dessert wilden hebben. Uiteindelijk hebben we na ruim een uur maar om de rekening gevraagd.
Samengevat: het is zeker een restaurant met potentie, de locatie is uitstekend en gezellig, maar met de gerechten en de bediening kunnen nog flinke verbeteringen worden uitgevoerd.
amber B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten is absoluut heerlijk en ik ben een vaak terugkerende klant! Het restaurant ziet er prachtig uit en is meestal redelijk rustig, opzich fijn als je rustig wat wilt eten. Personeel is altijd erg vriendelijk maar mag iets alerter.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Leuke tent, ruim opgezet. Aan het water. Ruime keuze uit Italiaanse en Turkse gerechten. Vriendelijk personeel.