Mezebar Bodrum

Meer informatie over restaurant Mezebar Bodrum

9,1
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met een Groupon voor een 3 gangendiner naar dit restaurant vertrokken. We werden hartelijk ontvangen. Toen de gastvrouw hoorde dat wij dol op mezzes waren stelde ze voor om er een mezzes menu van te maken. De tafel kwam vol te staan met koude en warme gerechtjes. Ze smaakten allemaal even lekker en authentiek. Als nagerecht kregen we lekkere baklava. Een eenvoudig eettentje met een geweldige sfeer,
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Mijn vriendin en ik hebben hierbij het mezze menu genomen. Diverse koude en warme gerechten die op tafel geserveerd. Ze houden hier echt rekening met als je allergieen hebt en andere speciale wensen. Mijn vriendin is vegetarisch ze zijn ontzettend vegan friendly. Je voelt echt de gastvrijheid zodra je hier binnenkomt. Ga hier aub blanco heen met 0% verwachtingen en hoop ik dat je hetzelfde zult ervaren als wij dat hebben gedaan. De vrouw die ons serveerde is vegetarisch en de kok tevens ook gastheer een carnivoor. Ze zijn net ying en yang!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteren hier gegeten, de aanrader het meze buffet was uit de kunst! Heerlijke verse producten, zowel warm als koud. Zeer alerte en vriendelijke bediening, wij komen hier zeker nog een keertje terug.
maarten H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gister hier gegeten met vrienden. Het was allemaal zeer smakelijk al duurde het even voordat de gerechten kwamen. Er wordt hier duidelijk gewerkt met verse producten, ik kom hier zeker weten terug. Wat ook handig is is dat je er tot laat kan eten.
Siebold D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Kleinschalig restaurant dat zich als Mediterraan profileert en inderdaad gerechten uit de Griekse, Turkse, Libanese, Israelische en Libische keuken biedt. Prettige sfeer, hartelijke (Amsterdamse) gastvrouw. We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
doormoai .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Fijne en warme sfeer, aardige gastvrouw, mooie gedekte tafels, lekker authentiek en vers eten! Een echt restaurant zonder opsmuk waar je je thuis voelt en toch even op vakantie waant.
joopbraak .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Kwamen hier op een dinsdagavond om 23 uur binnen, werden hartelijk ontvangen en vervolgens, nadat we hadden aangegeven het liefst wat vegetarische hapjes te willen eten, getrakteerd op een heerlijke maaltijd. Verse humus en pittige saus met brood, heerlijke wijn, en als hoofdgerecht een schotel met groentes en iets met soja waarvan ik zou zweren dat het vlees was. Daarnaast krokante gebakken aardappelschijfjes met heerlijke tzatziki en een lekkere salade. Nooit geweten dat je bij een Griek (wat meestal toch voornamelijk vlees is) zulke lekkere vegetarische maaltijden kan eten. En helemaal verbaast toen de gastvrouw vertelde dat ze misschien wel helemaal een vegetarisch Grieks restaurant willen worden!