Meyman Eten & Drinken

Elzenlaan 2 2612 VW Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Meyman Eten & Drinken

Oeroude Turkse smaken

Meyman is een modern restaurant in Delft, met een bakstenen bar en frisse kleur op de muur. Deze Turkse keuken is fijn voor vleesliefhebbers en vegetariërs, want dagvers en ruim keuze uit salades en barbecue gerechten. Proef hier de oeroude smaak van vlees bereid op houtskool. Dineren, werken, borrelen -het kan allemaal. Leuk om te weten: tot laat open!

Meer informatie over restaurant Meyman Eten & Drinken

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Meyman Eten & Drinken

a S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Als eerst duurde het bijna een uur voordat we onze eten voorgeschoteld kregen terwijl het niet druk was. vervolgens kreeg ik een verkeerde bestelling. ik heb wel gezien dat ze daarvoor in de keuken al met blote handen stiekem nog de salade weg aan het vegen waren van mijn bestelde gerecht, ook smaakvol omdat te zien voordat je gaat eten. En vooral heel hygiënisch. Vervolgens krijg ik alsnog het verkeerde gerecht voorgeschoteld. En kreeg ik de keuze om de salade die nog aan de binnenkant verwerkt is er zelf te prutten onder de gesmolten kaas. Na aangegeven te hebben dat ik daar niets voor voel na een uur wachten. Werd mij heel bot de keuze gegeven dat ik dan maar langer moest wachten en dat ze dan een nieuwe zouden maken. Nog een uur wachten was me een beetje te veel van het goede.
Daarnaast stel ik u even om de hoogte dat u deze zaak het best kunt bezoeken na een crematie of begrafenis. Onzekere serveerster denkt namelijk dat als je met je gezelschap aan het lachen en aan het praten bent dan het over haar gaat. Tevens kan ik u ook mededelen dat het tafeltje naast mij ook een verkeerde bestelling kreeg. Dus ben je chagrijnig of verdrietig en wil je een niet-bestelde bacterievol gerecht voorgeschoteld krijgen dan is meymann the place to be!!!
Waus M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Meyman heeft qua locatie al snel de schijn tegen: buiten het centrum, in een modern pand, aan een wat alledaags pleintje met drogist en buurtsuper als nabije buren. Maar achter deze setting gaat een juweel van een restaurantje verscholen. Heerlijke Mercimek Korba en Sigara boregi bijvoorbeeld. De trots van de zaak is een grote houtskooloven waarin de vleesgerechten (veelal Nieuw-Zeelands lam en kip) gegrild worden. Meyman kan op dit vlak met gemak 'concurreren' met de betere grill-georiënteerde restaurants in het centrum, en doet dat voor hele schappelijke prijzen. De kok vertelde ons dat veel van de clientele bestelt via de gebruikelijke websites. Dat ze bezorgen is een pre, maar het is ook beslist de moeite waard je eens buiten het centrum van Delft te wagen en bij hun zelf op bezoek te gaan. Hartelijke ontvangst en het eten op z'n best, recht van de grill. Een klein, onontdekt maar prachtig pareltje!
Agatha44 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Heerlijk gegeten in een leuke omgeving. Open keuken waar op houtskool wordt gegrilld.
Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Gunstige prijzen. Wij komen zeker terug.