Over het restaurant Meyers CuliCafé

Heerlijk etentje bij Meyers CuliCafé

Een gezellig familierestaurant in het centrum van de Vechtstad Weesp. Eigenaren Robert en Mendy Meijers geven je een warm welkom, goede service, en een no-nonsense menu. Neem een kijkje op de uitgebreide menukaart en er staat zeker iets lekker bij. De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt. Prijs en kwaliteit staan perfect in verhouding, een fijne avond uit gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Meyers CuliCafé

9,3
9,2
Driemond .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Wij eten hier meermalen per jaar, altijd naar tevredenheid. Eerlijke, goed bereide gerechten voor een nette prijs. Flinke porties, goede wijnkaart en leuke, adequate bediening. Dit alles in huiskamersfeer. Prima restaurant dus.
RBauwens .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Meijers is alom bekend in Weesp. Het beste restaurant in Weesp waar ik ooit geweest ben. Eten is geweldig, bediening vriendelijk en oplettend. Alleen de zaal is niet passend bij het toch vrij chique restaurant. Zeker een aanrader!