Meyers CuliCafé

Nieuwstad 84 1381 CD Weesp Nederland Kaart

Over het restaurant Meyers CuliCafé

Heerlijk etentje bij Meyers CuliCafé

Een gezellig familierestaurant in het centrum van de Vechtstad Weesp. Eigenaren Robert en Mendy Meijers geven je een warm welkom, goede service, en een no-nonsense menu. Neem een kijkje op de uitgebreide menukaart en er staat zeker iets lekker bij. De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt. Prijs en kwaliteit staan perfect in verhouding, een fijne avond uit gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Meyers CuliCafé

9,3
9,2
Ynse T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Uitstekend gegeten met een super service,
Eten was eerlijk en eenvoudig maar van een hoogstaand niveau.
Decor was een beetje onsamenhangend maar niet storend
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dat is ons prima bevallen. Aangegeven wat wij niet zo graag aten en de gerechten die op tafel kwamen zagen er niet alleen fantastisch uit maar smaakten ook heel lekker , de bediening was zeer vriendelijk kortom een aanrader.
juiflap .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Een terechte bibgourmand! Een leuke, gezellige ambiance met heerlijk eten en zeer goede wijnen. Bijzonder fijn geholpen. Echt een aanrader!
SpisDrikkOgNyt .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Anjou duif als voorgerecht was heerlijk, lekker mals en roze. Hoofdgerecht, Iberico-wang, was smaakvol en goed voorbereid. De griet (vis) had iets korter in de pan gemoeten. Het dessert van risotto en chocolade mousse was te machtig - risotto-deel te droog. Heerlijke kazen.
Zeer vriendelijke bediening. Met de vele gasten was de tijd tussen de gerechten wel lang. Toch konden we ons goed vermaken in de gezellige sfeervolle eetkamer.
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Vanavond gegeten in Meyers. Leuke en attente bediening, heerlijk gegeten. Gezellige sfeer op een mooi plekje in Weesp. Het is niet goedkoop, maar als je het menu neemt kan je toch voor een leuk bedrag eten. De kwaliteit is in elk geval goed.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het eten en de bediening in dit restaurant zijn geweldig. We hebben heerlijk gegeten, hoefden niet te lang te wachten op het eten en de wijnen passen perfect bij het eten. Een aanrader!
Geitenkamp .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Kom al jaren zo n keer per jaar bij Meijers. Ik vind de prijskwaliteit verhouding klasse. Voor mij al jaren het pareltje van Weesp. Goede wijnen, mooie niet te gecompliceerde gerechten. Eigenaar is altijd zichzelf en trekt zich niets van kleding etiquette aan. Erg aardig. Knus avondje verwennerij.
duure089 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het is een sfeervol ingericht en gezellig restaurant. De bediening is top! Het eten is altijd heerlijk, je kunt losse gerechten samenstellen of je kunt een driegangen menu kiezen. Ik heb dit restaurant al aan veel mensen aangeraden en is ook één van de toppertjes die wij in Weesp hebben!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Komen hier al vele jaren, oa: ook met verjaardagen en tussendoor.
Altijd lekker en eerlijk eten!
Mensen gaan, hier is het toppie!
griffie .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
ik vond de inrichting achterhaald met veel te grote vazen voor een spiegel waardoor het hele effect van optische vergroting van het kleine restaurant teniet wordt gedaan.
maar het eten was zonder meer goed, hoewel iets meer groente op het bord niet verkeerd zou zijn geweest.
dit zijn adviezen voor de eigenaar en/of de kok!
Odette V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Wij eten hier een aantal keer per jaar en zijn nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit van het eten, de vriendelijke en deskundige service en de prima ambiance van dit Culicafé, ook gisterenavond was het weer genieten.
JohnOttenhoff .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Meyers (zoals altijd)
Bib gourmand menu gegeten en het e.e.a. geproefd van elkaar, alles was even lekker en de bediening zoals altijd met een lach en een aardige opmerking.
Een aanrader voor iedereen die van een gezellige avond met lekker eten houdt.
irene155 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk gegeten, alles was even lekker, maar persoonlijk vind ik het vegetarisch quartet altijd ontzettend lekker. Het is gewoon een feest om daar te gaan eten.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Het bibgourmant menu is elke keer erg goed.
Leuke bediening, gezellige sfeer, mooie wijnen.
1 van de leukste en beste restaurants van Weesp.
John T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ik met mijn broers en zusje hebben echt genoten. Het was allemaal heel lekker. Zeer ontspannen, informele en vriendelijke bediening. De wijze van presenteren van het kaasplankje, de amuse en de lekkernij bij de koffie was echt een beleving. Een aanrader voor anderen.
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk gegeten tijdens de dinerdagen. Ontvangst met een amuse. Vooraf een trio van gerookte zalm, daarna griet en geëindigd met een glas port met een zelfgekozen kaasplankje. Mijn man had koffie na met heerlijke lekkernijen erbij. Hele vriendelijke mensen en zeer enthousiaste kok! Gezellige sfeervolle inrichting. Goeie prijs-kwaliteitverhouding. Als we nog eens met de boot in Weesp zijn, komen we zeker terug! Een aanrader.
Julien D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Tja, wat kan ik zeggen.. ze worden niet voor niets aangeschreven door Michelin.
Wij hebben hier met 5 personen gegeten en het was echt goed. De samengestelde menu's en a la carte gerechten waren stuk voor stuk erg lekker. Gezamenlijk hebben we bijna alle gerechten geproefd en was alles stuk voor stuk lekker. Alleen de hazelnotentaart had naar mijn mening te veel crunchy aspecten in het midden. Ober was erg gezellig, eigenaar ook en een leuke uitstraling in Weesp, waarbij je kan kiezen voor binnen, buiten of binnen en buiten eten.
Rozemarijn W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Gezellig en ontzettend lekker gegeten bij Meyers Culicafé! Altijd een warm welkom als je gaat eten bij Mandy en Rob. Aangezien er zoveel lekkere gerechten op de kaart staan en het lastig is een keuze te maken, kies ik meestal voor De Proeverij. Heerlijke warme en koude gerechten van topkwaliteit. Ook de wijnen zijn altijd goed afgestemd op het eten. Het personeel heeft veel kennis van de gerechten en wijnen en serveert vriendelijk en beleefd. De porties zijn in goede balans, waardoor zelfs een toetje er nog in gaat ;) Een absolute aanrader voor een ieder die van kwalitatief eten houdt en graag een gezellige avond uit wil.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Gezien dat Meyers goed staat aangeschreven in het mooie Weesp hebben we tijdens een weekend weg hier eens gegeten. Een vriendelijke ontvangst en een kaart met aansprekende gerechten maken enthousiast, toch valt het eindresultaat, zeker gezien de prijs, op teveel punten toch tegen. Bij het eerste gerecht is de gedachte nog dat de kok vergeten is de tonijn te marineren. Het in rijstpapier gewikkelde gerechtje met tonijn en mango krijgt eigenlijk alleen maar smaak als het flink in de chilisaus gedipt is en dat is toch niet helemaal de bedoeling lijkt me. De tonijn is waterig en mist smaak, de mango is nog hard en mist ook die heerlijke typische smaak. Dat dit een steeds terugkerend iets is blijkt uit de gerechten die komen, leuke ideeën, frisse groente, volle jus maar keer op keer is de vis of het vlees zelf niet op smaak gebracht en heeft het de smaakmakers eromheen nodig om lekker te zijn.

Achteraf gezien een prima avond, maar qua eten mist het toch net de afronding en verfijning die ik in een restaurant die zich zo afficheert als Meyers wel had verwacht.

Maria_M .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Heerlijk gegeten met z'n 5-en. Het menu genomen met eendeborst. Voor onze jongste dochter (moeilijke eter) had men speciaal menu gemaakt toen ik vooraf ff had geïnformeerd. Mooie ambiance.
Perfecte service. Zelfs jas helpen aandoen. Aanrader!