Over het restaurant Meyers CuliCafé

Heerlijk etentje bij Meyers CuliCafé

Een gezellig familierestaurant in het centrum van de Vechtstad Weesp. Eigenaren Robert en Mendy Meijers geven je een warm welkom, goede service, en een no-nonsense menu. Neem een kijkje op de uitgebreide menukaart en er staat zeker iets lekker bij. De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt. Prijs en kwaliteit staan perfect in verhouding, een fijne avond uit gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Meyers CuliCafé

9,3
9,2
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, mooie wijn!
Een aanrader in Weesp.
Op een mooie locatie met terras.
De bib gourmant is zeker een aanduiding voor de kwaliteit.
Franka B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Als je bij Meyers CuliCafé gaat eten weet je dat je kwaliteit kunt verwachten. Dat was ook dit keer het geval. De mensen in de bediening zijn erg gastvrij en het eten is goed. Ik heb genoten van de vissoep vooraf. Het hoofdgerecht, krokant gebakken kalfszwezerik met kalfsoester en een truffel risotto, was smakelijk maar niet bijzonder. Als dessert hun befaamde kaasplank. Dat is genieten, je kan 5 verschillende soorten kiezen uit vaak een grote collectie bijzondere kazen.
Al met al een geslaagde avond.
iskander.dias .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant! Mooie bijpassende wijnen en een fijne kaasselectie. Met dank aan het attente en aardige personeel voor het verzorgen van een mooie culinaire avond!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Uitstekend gegeten. Zijn gegaan voor het verassingsmenu. Vriendelijke en kundige bediening. Interieur inderdaad een beetje outdated maar een kniesoor die daar op let. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ynse T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Uitstekend gegeten met een super service,
Eten was eerlijk en eenvoudig maar van een hoogstaand niveau.
Decor was een beetje onsamenhangend maar niet storend
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dat is ons prima bevallen. Aangegeven wat wij niet zo graag aten en de gerechten die op tafel kwamen zagen er niet alleen fantastisch uit maar smaakten ook heel lekker , de bediening was zeer vriendelijk kortom een aanrader.
juiflap .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Een terechte bibgourmand! Een leuke, gezellige ambiance met heerlijk eten en zeer goede wijnen. Bijzonder fijn geholpen. Echt een aanrader!
SpisDrikkOgNyt .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Anjou duif als voorgerecht was heerlijk, lekker mals en roze. Hoofdgerecht, Iberico-wang, was smaakvol en goed voorbereid. De griet (vis) had iets korter in de pan gemoeten. Het dessert van risotto en chocolade mousse was te machtig - risotto-deel te droog. Heerlijke kazen.
Zeer vriendelijke bediening. Met de vele gasten was de tijd tussen de gerechten wel lang. Toch konden we ons goed vermaken in de gezellige sfeervolle eetkamer.
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Vanavond gegeten in Meyers. Leuke en attente bediening, heerlijk gegeten. Gezellige sfeer op een mooi plekje in Weesp. Het is niet goedkoop, maar als je het menu neemt kan je toch voor een leuk bedrag eten. De kwaliteit is in elk geval goed.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het eten en de bediening in dit restaurant zijn geweldig. We hebben heerlijk gegeten, hoefden niet te lang te wachten op het eten en de wijnen passen perfect bij het eten. Een aanrader!
Geitenkamp .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Kom al jaren zo n keer per jaar bij Meijers. Ik vind de prijskwaliteit verhouding klasse. Voor mij al jaren het pareltje van Weesp. Goede wijnen, mooie niet te gecompliceerde gerechten. Eigenaar is altijd zichzelf en trekt zich niets van kleding etiquette aan. Erg aardig. Knus avondje verwennerij.
duure089 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het is een sfeervol ingericht en gezellig restaurant. De bediening is top! Het eten is altijd heerlijk, je kunt losse gerechten samenstellen of je kunt een driegangen menu kiezen. Ik heb dit restaurant al aan veel mensen aangeraden en is ook één van de toppertjes die wij in Weesp hebben!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Komen hier al vele jaren, oa: ook met verjaardagen en tussendoor.
Altijd lekker en eerlijk eten!
Mensen gaan, hier is het toppie!
griffie .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
ik vond de inrichting achterhaald met veel te grote vazen voor een spiegel waardoor het hele effect van optische vergroting van het kleine restaurant teniet wordt gedaan.
maar het eten was zonder meer goed, hoewel iets meer groente op het bord niet verkeerd zou zijn geweest.
dit zijn adviezen voor de eigenaar en/of de kok!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Wij eten hier een aantal keer per jaar en zijn nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit van het eten, de vriendelijke en deskundige service en de prima ambiance van dit Culicafé, ook gisterenavond was het weer genieten.
JohnOttenhoff .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Meyers (zoals altijd)
Bib gourmand menu gegeten en het e.e.a. geproefd van elkaar, alles was even lekker en de bediening zoals altijd met een lach en een aardige opmerking.
Een aanrader voor iedereen die van een gezellige avond met lekker eten houdt.
irene155 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk gegeten, alles was even lekker, maar persoonlijk vind ik het vegetarisch quartet altijd ontzettend lekker. Het is gewoon een feest om daar te gaan eten.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Het bibgourmant menu is elke keer erg goed.
Leuke bediening, gezellige sfeer, mooie wijnen.
1 van de leukste en beste restaurants van Weesp.
John T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ik met mijn broers en zusje hebben echt genoten. Het was allemaal heel lekker. Zeer ontspannen, informele en vriendelijke bediening. De wijze van presenteren van het kaasplankje, de amuse en de lekkernij bij de koffie was echt een beleving. Een aanrader voor anderen.
Patricia0607 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk gegeten tijdens de dinerdagen. Ontvangst met een amuse. Vooraf een trio van gerookte zalm, daarna griet en geëindigd met een glas port met een zelfgekozen kaasplankje. Mijn man had koffie na met heerlijke lekkernijen erbij. Hele vriendelijke mensen en zeer enthousiaste kok! Gezellige sfeervolle inrichting. Goeie prijs-kwaliteitverhouding. Als we nog eens met de boot in Weesp zijn, komen we zeker terug! Een aanrader.