Over het restaurant Meyers CuliCafé

Heerlijk etentje bij Meyers CuliCafé

Een gezellig familierestaurant in het centrum van de Vechtstad Weesp. Eigenaren Robert en Mendy Meijers geven je een warm welkom, goede service, en een no-nonsense menu. Neem een kijkje op de uitgebreide menukaart en er staat zeker iets lekker bij. De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt. Prijs en kwaliteit staan perfect in verhouding, een fijne avond uit gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Meyers CuliCafé

9,3
9,2
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Sfeervol ingericht restaurant en gelukkig niet groot. Fantastische bediening, veel kennis van zaken, mooie wijnen en klasse gerechten!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Voortreffelijke, de smaakpapillen stimulerende, amuse vooraf. Vervolgens een prima aspergesalade en het hoofdgerecht, heilbot in dit geval, was erg smakelijk en goed bereid. Het dessert van chocolademousse niet te zwaar en ook weer erg lekker.
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten, komen hier zeker nog eens terug! Parelhoen met zuurkool en rode wijnsaus is een echte aanrader.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het verrassingsmenu was geweldig en zeer divers! Personeel erg gastvrij! Komen zeker nog een keer terug.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met vrienden echt heerlijk gegeten. Gezellige knusse sfeer en je kunt elkaar goed verstaan. Hele aardige eigenaar ook! Zeker n aanrader!
Vreneli S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Aardige deskundige bediening. Leuke kaart. Comfortabele stoelen, geen herrie dus je kunt een gesprek voeren. Geweldige kaasplankje!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
zo, de eerste keer hier, en het is meteen raak. wat een leuk restaurant, een bijzonder aardige gastheer en dame en zalig gegeten. niets is teveel voor deze mensen en ze verwennen je bovenmatig. het michelin-diner is een aanrader. en de prijs...erg redelijk en elke cent waard. wel een beetje harde/jankerige muziek in het begin van de avond, dat had wat rustiger gemogen
Kelsey O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Eigenlijk was het top! Enkel de wachttijden waren te lang, omdat de vloermanager wellicht iets te sociaal met gasten was. Verder perfect!
Hobby-eet-ster .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Vrijdagavond hier heerlijk gegeten, gelukkig hadden we gereserveerd, want het zat vol. Had Hert besteld, maar de kok raadde dit af, hij was niet tevreden met het vlees dat hij aan het voorbereiden was. Helemaal prima, hoor ik liever van te voren, dan als het al op mijn bord ligt. Amuse en brood, vooraf Vitello Tonato met gegrilde tonijn was perfect. Dagvis rode Baars erg smaakvol uit de oven. Dessert vierluik toe, want ik kon niet kiezen. Merlot erbij helemaal af. Gezellige avond vriendelijk en gastvrij ontvangen. Zullen we volgende week weer?
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Het was rustig op de weg en we kwamen wat te vroeg aan, het personeel zat nog te eten. Maar voordat wij binnen waren stond de gastvrouw al op en werden we vriendelijk welkom geheten. Wij houden van een rustig kleiner/intiemer restaurant. We kregen een heerlijke amuse en daarna heerlijk brood met toebehoren. Voor-, hoofd- en nagerecht waren allemaal echt heerlijk. De proeverij met 3 warme en 3 koude voorgerechten waren de grootste verrassing. Daarmee krijg je de kans meer te proeven dan een enkel voorgerecht. Iedereen is er heel vriendelijk en attent. Overal is eigenlijk echt aandacht voor of het nou de honing is bij de thee of het prettigs advies en toelichting bij de wijnen. Kortom, een aanrader en een restaurant waar we zeker weer naar terug gaan. Ook prettig, parkeren voor de deur is mogelijk.
Pauli Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij Meyers ben je echt een avond lekker uit eten. Vriendelijke en persoonlijke benadering, echt lekker eten. Goede producten die perfect bereid zijn. Een echte aanrader.
Antondebont B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Meyers is onbetwist het beste restaurant in Weesp. Het kerstmenu was één groot feest. Zeven gangen plus direct na ontvangst heerlijke broodjes en daarna een verrukkelijke amuse. In tijden niet zo lekker gegeten, wij komen terug.
Femke W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We aten met vijf vrienden, waarbij ik de enige vegetarier was, bij Meyers culi cafe. De amuse en voorgerechten waren prima evenals de hoofdgerechten met vlees en vis. Ik was enigszins teleurgesteld over het vegetarisch hoofdgerecht, beetje vlakke smaken waardoor je weinig verschil proeft in wat je eet. Wijnlijst is goed evenals het garnituur bij de koffie. Waarom worden er zuurtjes gegeven bij de rekening, pepermuntjes alleen is meer dan genoeg.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer en prettige bediening. Vooral de proeverij van voorgerechten is een aanrader.wel wat lang wachten op de gerechten maar prima prijs/kwaliteit-verhouding. Kortom...hier komen we graag terug !
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben prima gegeten ,smaak perfect,kwaliteit van de grondstoffen heel erg goed.
Bediening door het eigenaren erg vrienselijk ,zeer correct maar toch een gezellige sfeer..
Hier kom ik zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt een aanrader om hier te eten. Zeer goeie services, leuke sfeer en heerlijk eten!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker eten, goede keuze, goed rekening met allergieën gehouden. Fijne, attente bediening. Kaart niet heel spannend maar wel van deze tijd. Porties vrij groot.
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijk en ongedwongen sfeer, fijne smaken geen overdadige porties , zeer prettige ambiance!
Jan Philip W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Verrassend dat achter zo'n bescheiden buitenaanzicht zich een restaurant bevindt dat kwalitatief zo'n hoog niveau heeft! Ze hebben een aantal zeer bijzondere wijnen die per glas te bestellen zijn. Prettig dat een karaf kraanwater geserveerd wordt dat steeds op tijd weer vernieuwd wordt.
Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met zijn vieren op een zaterdagavond wezen eten bij Meyers. De uitstekende gastvrijheid begon in de middag, toen iemand van het restaurant belde met de vraag of we buiten wilden zitten. Mocht dat het geval zijn, zouden ze zowel buiten als binnen een tafel voor ons vrijhouden. Zeer attent! Vooraf een glaasje bubbels (een lekkere Cava) en wat brood met boter en een heerlijke paprika-dip. We kozen allen voor het zesgangenverrassingsdiner. De gastheer, een vrolijke vent met een goede kennis van wijn, nam uitgebreid de tijd om voor ons allen de juiste wijn te selecteren. Meerdere flessen werden uit de kast gehaald, en ook wanneer we niet de eerste wijn die hij ons liet proeven lekker vonden, was hij net zo enthousiast bij de tweede of zelfs derde fles. Dan het eten: terwijl mijn tafelgenoten vlees eten, doe ik dat niet. Ook heb ik een notenallergie. Jammer genoeg ging het bij één gang bijna mis. Gelukkig had ik en snel daarna ook de gastheer het in de gaten. Toch een tikkie slordig. De gebakken coquilles met Hollandse garnalen risottopeer en kreeftensaus was voor mijn smaak een iets te zout, maar voor de rest een mooie gang. De zalmtartaar met Franse kruidenkaas was heerlijk. Een goede witvis en snoekbaars waren ook prima op smaak. De snoekbaars was bijna niet gezouten, waardoor je echt de verse vis kon proeven. Puur natuur. De laatste twee gangen; een kaasplankje en een sorbet met verrukkelijk aardbeienijs maakte het feest compleet. De service was dik in orde, en juist daarom vielen een paar momenten dat het minder was des te meer op. Zo bleven de borden een paar keer wat mij betreft te lang op tafel staan en ook de waterkaraf werd in het begin alleen wanneer we erom vroegen bijgevuld. Als het een drukke avond was geweest, of er was een onderbezetting, dan had ik er geen punt van gemaakt, maar dat was niet het geval. Het decor is op zichzelf niet veel op aan te merken; netjes en verzorgd. Oh ja, toch nog één dingetje: de belichting. Die mag wat mij betreft wat minder fel zijn.