Over het restaurant Meyers CuliCafé

Heerlijk etentje bij Meyers CuliCafé

Een gezellig familierestaurant in het centrum van de Vechtstad Weesp. Eigenaren Robert en Mendy Meijers geven je een warm welkom, goede service, en een no-nonsense menu. Neem een kijkje op de uitgebreide menukaart en er staat zeker iets lekker bij. De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt. Prijs en kwaliteit staan perfect in verhouding, een fijne avond uit gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Meyers CuliCafé

9,2

Jouw recensie over het restaurant Meyers CuliCafé

Anne-Huus V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben daar gegeten ter gelegenheid van onze trouwdag. Het eten was heerlijk, veel zorg aan besteed.
Veel keuze in de wijn (voor elk wat wils) en een voorkomende, prettige bediening
sanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede prijs-kwaliteitverhouding, heerlijk gegeten! Zeker een aanrader.
jardonan .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was alweer even geleden dat we bij Meijers geweest waren en daarmee hebben we ons zelf tekort gedaan. Je wordt er vriendelijk ontvangen en geholpen. Gekozen voor het Michelin menu, een aanrader. Kortom Een heerlijke avond.
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Geweldig restaurant met hele leuke service ????
John D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij waren de eerste gasten van de dag. Het werd al sneller voller terwijl wij al van het heerlijke brood zaten te smullen. Het was prima om hier te eten. We hebben genoten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben hier 2 avonden achter elkaar gegeten! Beide keren heerlijk gegeten, verse producten. Een aanrader! Als we weer eens in de buurt zijn zullen we hier zeker terugkomen.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Service was uitstekend maar met name de hoofdgerechten (ook van het menu) waren teleurstellend. Met name het vegetarisch kwartet was inspiratieloos. Van ons gezelschap was diegene met parelhoen de enige die tevreden was. Jammer want het is best een aardig restaurant.
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
heerlijk restaurant! bediening erg attent en de keuken brigade maakt van elk gerecht een feestje op je bord. zeker een aanrader en qua prijs is ook weinig om over te klagen.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Onbegrijpelijk dat dit restaurant een michelin bib gourmand heeft ! We hadden dit restaurant gekozen vanwege de leuke kaart die van alles beloofde. En wat jammer dan dat dit niet aan de verwachting voldoet.
Geachte mevrouw Bakker,

Met verbazing ontvangen wij uw reactie op Iens van uw recente bezoek.
Graag komen wij in contact met U om verder te achterhalen wat er tekort is geschoten tijdens uw ervaring in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,

Mendy en Rob Meijers
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij komen hier met enige regelmaat eten en kijken er toch iedere keer weer naar uit. De bediening is fantastisch en eten van hoog niveau.
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig restaurant met zeer goede service. Zowel in het Nederlands als het Engels was de kennis van het personeel perfect. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
6 gangen menu gekozen we konden twee personen die niet van vis hield en vegetarisch was toch ook mee doen ze maken dan even snel een andere gerecht top goede de wijnen serveren bediening perfect gezellig avond
S. V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heel fijn restaurant, waar je gastvrij ontvangen wordt, in een prima tempo bediend in een fijne atmosfeer. En echt heerlijk gegeten van het Michelinmenu (4 gangen), dat ook :). Parkeren voor de deur, ook altijd fijn. Absolute aanrader waar ik graag nog eens terug kom.
franssie .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gisteren hier voor het eerst gegeten en Prima smaak garing en porties niet te klein - ook de wijn was prima ik kom terug!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Sfeervol ingericht restaurant en gelukkig niet groot. Fantastische bediening, veel kennis van zaken, mooie wijnen en klasse gerechten!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Voortreffelijke, de smaakpapillen stimulerende, amuse vooraf. Vervolgens een prima aspergesalade en het hoofdgerecht, heilbot in dit geval, was erg smakelijk en goed bereid. Het dessert van chocolademousse niet te zwaar en ook weer erg lekker.
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten, komen hier zeker nog eens terug! Parelhoen met zuurkool en rode wijnsaus is een echte aanrader.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het verrassingsmenu was geweldig en zeer divers! Personeel erg gastvrij! Komen zeker nog een keer terug.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met vrienden echt heerlijk gegeten. Gezellige knusse sfeer en je kunt elkaar goed verstaan. Hele aardige eigenaar ook! Zeker n aanrader!
Vreneli S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Aardige deskundige bediening. Leuke kaart. Comfortabele stoelen, geen herrie dus je kunt een gesprek voeren. Geweldige kaasplankje!