Over het restaurant Meyers CuliCafé

Heerlijk etentje bij Meyers CuliCafé

Een gezellig familierestaurant in het centrum van de Vechtstad Weesp. Eigenaren Robert en Mendy Meijers geven je een warm welkom, goede service, en een no-nonsense menu. Neem een kijkje op de uitgebreide menukaart en er staat zeker iets lekker bij. De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt. Prijs en kwaliteit staan perfect in verhouding, een fijne avond uit gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Meyers CuliCafé

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag
vanaf 17:00 uur.

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kelsey O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Eigenlijk was het top! Enkel de wachttijden waren te lang, omdat de vloermanager wellicht iets te sociaal met gasten was. Verder perfect!
Hobby-eet-ster .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Vrijdagavond hier heerlijk gegeten, gelukkig hadden we gereserveerd, want het zat vol. Had Hert besteld, maar de kok raadde dit af, hij was niet tevreden met het vlees dat hij aan het voorbereiden was. Helemaal prima, hoor ik liever van te voren, dan als het al op mijn bord ligt. Amuse en brood, vooraf Vitello Tonato met gegrilde tonijn was perfect. Dagvis rode Baars erg smaakvol uit de oven. Dessert vierluik toe, want ik kon niet kiezen. Merlot erbij helemaal af. Gezellige avond vriendelijk en gastvrij ontvangen. Zullen we volgende week weer?
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Het was rustig op de weg en we kwamen wat te vroeg aan, het personeel zat nog te eten. Maar voordat wij binnen waren stond de gastvrouw al op en werden we vriendelijk welkom geheten. Wij houden van een rustig kleiner/intiemer restaurant. We kregen een heerlijke amuse en daarna heerlijk brood met toebehoren. Voor-, hoofd- en nagerecht waren allemaal echt heerlijk. De proeverij met 3 warme en 3 koude voorgerechten waren de grootste verrassing. Daarmee krijg je de kans meer te proeven dan een enkel voorgerecht. Iedereen is er heel vriendelijk en attent. Overal is eigenlijk echt aandacht voor of het nou de honing is bij de thee of het prettigs advies en toelichting bij de wijnen. Kortom, een aanrader en een restaurant waar we zeker weer naar terug gaan. Ook prettig, parkeren voor de deur is mogelijk.
Pauli Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij Meyers ben je echt een avond lekker uit eten. Vriendelijke en persoonlijke benadering, echt lekker eten. Goede producten die perfect bereid zijn. Een echte aanrader.
Antondebont B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Meyers is onbetwist het beste restaurant in Weesp. Het kerstmenu was één groot feest. Zeven gangen plus direct na ontvangst heerlijke broodjes en daarna een verrukkelijke amuse. In tijden niet zo lekker gegeten, wij komen terug.
Femke W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We aten met vijf vrienden, waarbij ik de enige vegetarier was, bij Meyers culi cafe. De amuse en voorgerechten waren prima evenals de hoofdgerechten met vlees en vis. Ik was enigszins teleurgesteld over het vegetarisch hoofdgerecht, beetje vlakke smaken waardoor je weinig verschil proeft in wat je eet. Wijnlijst is goed evenals het garnituur bij de koffie. Waarom worden er zuurtjes gegeven bij de rekening, pepermuntjes alleen is meer dan genoeg.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer en prettige bediening. Vooral de proeverij van voorgerechten is een aanrader.wel wat lang wachten op de gerechten maar prima prijs/kwaliteit-verhouding. Kortom...hier komen we graag terug !
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben prima gegeten ,smaak perfect,kwaliteit van de grondstoffen heel erg goed.
Bediening door het eigenaren erg vrienselijk ,zeer correct maar toch een gezellige sfeer..
Hier kom ik zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt een aanrader om hier te eten. Zeer goeie services, leuke sfeer en heerlijk eten!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker eten, goede keuze, goed rekening met allergieën gehouden. Fijne, attente bediening. Kaart niet heel spannend maar wel van deze tijd. Porties vrij groot.
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijk en ongedwongen sfeer, fijne smaken geen overdadige porties , zeer prettige ambiance!
Jan Philip W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Verrassend dat achter zo'n bescheiden buitenaanzicht zich een restaurant bevindt dat kwalitatief zo'n hoog niveau heeft! Ze hebben een aantal zeer bijzondere wijnen die per glas te bestellen zijn. Prettig dat een karaf kraanwater geserveerd wordt dat steeds op tijd weer vernieuwd wordt.
Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met zijn vieren op een zaterdagavond wezen eten bij Meyers. De uitstekende gastvrijheid begon in de middag, toen iemand van het restaurant belde met de vraag of we buiten wilden zitten. Mocht dat het geval zijn, zouden ze zowel buiten als binnen een tafel voor ons vrijhouden. Zeer attent! Vooraf een glaasje bubbels (een lekkere Cava) en wat brood met boter en een heerlijke paprika-dip. We kozen allen voor het zesgangenverrassingsdiner. De gastheer, een vrolijke vent met een goede kennis van wijn, nam uitgebreid de tijd om voor ons allen de juiste wijn te selecteren. Meerdere flessen werden uit de kast gehaald, en ook wanneer we niet de eerste wijn die hij ons liet proeven lekker vonden, was hij net zo enthousiast bij de tweede of zelfs derde fles. Dan het eten: terwijl mijn tafelgenoten vlees eten, doe ik dat niet. Ook heb ik een notenallergie. Jammer genoeg ging het bij één gang bijna mis. Gelukkig had ik en snel daarna ook de gastheer het in de gaten. Toch een tikkie slordig. De gebakken coquilles met Hollandse garnalen risottopeer en kreeftensaus was voor mijn smaak een iets te zout, maar voor de rest een mooie gang. De zalmtartaar met Franse kruidenkaas was heerlijk. Een goede witvis en snoekbaars waren ook prima op smaak. De snoekbaars was bijna niet gezouten, waardoor je echt de verse vis kon proeven. Puur natuur. De laatste twee gangen; een kaasplankje en een sorbet met verrukkelijk aardbeienijs maakte het feest compleet. De service was dik in orde, en juist daarom vielen een paar momenten dat het minder was des te meer op. Zo bleven de borden een paar keer wat mij betreft te lang op tafel staan en ook de waterkaraf werd in het begin alleen wanneer we erom vroegen bijgevuld. Als het een drukke avond was geweest, of er was een onderbezetting, dan had ik er geen punt van gemaakt, maar dat was niet het geval. Het decor is op zichzelf niet veel op aan te merken; netjes en verzorgd. Oh ja, toch nog één dingetje: de belichting. Die mag wat mij betreft wat minder fel zijn.
Eva333 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij CuliCafe Meyers. Lang geleden at ik er eens en vond het toen goed maar erg duur. Inmiddels zijn 'mijn' prijzen sneller gestegen dan die van Meyers blijkbaar want nu vond ik het eindbedrag prima. Ook omdat je gewoon echt goed eten krijgt. Ook goede en betaalbare huiswijn en zonder gezeur water op tafel. Mijn dochter nam het vegetarisch kwartet en ik heb zelden zo'n interessant vegetarisch diner zien verschijnen (meestal toch wat inspiratieloos, maar hier niet!).
Verder aten we prima vissoep (nog echt met toast, knoflook en rouille zoals het eigenlijk hoort maar je nergens nog krijgt), kalfsvlees en roodbaars, allemaal heel goed. Het dessert van de chef was ook superlekker, je kon ons daarna wel naar buiten rollen :)
De uitbater is een aardige vent zonder pretenties, ook prettig! Naast hem was er maar 1 andere (ook aardige) kracht die meehielp in de bediening, dat was misschien een beetje weinig.
Fijn ook dat er genoeg ruimte is tussen de tafels, je hebt genoeg ruimte en kan elkaar goed verstaan.

We gaan hier vast vaker komen, prima eten, prettige sfeer!

Annet W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben een hele gezellige avond gehad bij Meyers. We werden bediend door een hele vriendelijke en attente jonge man die alles goed in de gaten hield. Er werd een mandje met heerlijk brood neergezet en de drankjes werden snel gebracht. Groot pluspunt vond ik het gratis kraanwater! De dagsoep was een lekker gekruide kerriesoep daarna kozen we tonijn met een heerlijk garnituur en tot slot crème brûlée en een geweldige chocolat cheesecake. Helemaal niets op aan te merken.mwij komen zeker terug!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten!!
Sfeervol ingericht en vriendelijk en deskundig personeel.
Je merkt aan alles dat er veel aandacht is voor de gerechten. Mooie opmaak en bijzondere smaken.
De amuse van het huis was een mooi begin van een heerlijk avondje uit.
Mijn steak tartare was smullen.
De tonijnsteak was erg goed van smaak en mooi rood.. Een grand dessert om de avond af te sluiten. Dit was wat veel maar gaf een goede indruk van alle lekkere nagerechten die is hier serveren.
Kortom dit restaurant is een aanrader!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk pittige iberico ribfingers als voorgerecht en een perfect gebakken malse kalfsoester als hoofd. Na kunnen kiezen uit heerlijke kazen met een top begeleiding. Enige verbeterpuntje zouden iets comfortabelere stoelen zijn.
a.debruin .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, mooie wijn!
Een aanrader in Weesp.
Op een mooie locatie met terras.
De bib gourmant is zeker een aanduiding voor de kwaliteit.
Franka B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Als je bij Meyers CuliCafé gaat eten weet je dat je kwaliteit kunt verwachten. Dat was ook dit keer het geval. De mensen in de bediening zijn erg gastvrij en het eten is goed. Ik heb genoten van de vissoep vooraf. Het hoofdgerecht, krokant gebakken kalfszwezerik met kalfsoester en een truffel risotto, was smakelijk maar niet bijzonder. Als dessert hun befaamde kaasplank. Dat is genieten, je kan 5 verschillende soorten kiezen uit vaak een grote collectie bijzondere kazen.
Al met al een geslaagde avond.
iskander.dias .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant! Mooie bijpassende wijnen en een fijne kaasselectie. Met dank aan het attente en aardige personeel voor het verzorgen van een mooie culinaire avond!