Meyers CuliCafé

Nieuwstad 84 1381 CD Weesp Nederland Kaart

Over het restaurant Meyers CuliCafé

Heerlijk etentje bij Meyers CuliCafé

Een gezellig familierestaurant in het centrum van de Vechtstad Weesp. Eigenaren Robert en Mendy Meijers geven je een warm welkom, goede service, en een no-nonsense menu. Neem een kijkje op de uitgebreide menukaart en er staat zeker iets lekker bij. De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt. Prijs en kwaliteit staan perfect in verhouding, een fijne avond uit gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Meyers CuliCafé

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag
vanaf 17:00 uur.

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,2
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij komen hier met enige regelmaat eten en kijken er toch iedere keer weer naar uit. De bediening is fantastisch en eten van hoog niveau.
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig restaurant met zeer goede service. Zowel in het Nederlands als het Engels was de kennis van het personeel perfect. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
6 gangen menu gekozen we konden twee personen die niet van vis hield en vegetarisch was toch ook mee doen ze maken dan even snel een andere gerecht top goede de wijnen serveren bediening perfect gezellig avond
S. V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heel fijn restaurant, waar je gastvrij ontvangen wordt, in een prima tempo bediend in een fijne atmosfeer. En echt heerlijk gegeten van het Michelinmenu (4 gangen), dat ook :). Parkeren voor de deur, ook altijd fijn. Absolute aanrader waar ik graag nog eens terug kom.
franssie .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gisteren hier voor het eerst gegeten en Prima smaak garing en porties niet te klein - ook de wijn was prima ik kom terug!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Sfeervol ingericht restaurant en gelukkig niet groot. Fantastische bediening, veel kennis van zaken, mooie wijnen en klasse gerechten!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Voortreffelijke, de smaakpapillen stimulerende, amuse vooraf. Vervolgens een prima aspergesalade en het hoofdgerecht, heilbot in dit geval, was erg smakelijk en goed bereid. Het dessert van chocolademousse niet te zwaar en ook weer erg lekker.
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten, komen hier zeker nog eens terug! Parelhoen met zuurkool en rode wijnsaus is een echte aanrader.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het verrassingsmenu was geweldig en zeer divers! Personeel erg gastvrij! Komen zeker nog een keer terug.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met vrienden echt heerlijk gegeten. Gezellige knusse sfeer en je kunt elkaar goed verstaan. Hele aardige eigenaar ook! Zeker n aanrader!
Vreneli S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Aardige deskundige bediening. Leuke kaart. Comfortabele stoelen, geen herrie dus je kunt een gesprek voeren. Geweldige kaasplankje!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
zo, de eerste keer hier, en het is meteen raak. wat een leuk restaurant, een bijzonder aardige gastheer en dame en zalig gegeten. niets is teveel voor deze mensen en ze verwennen je bovenmatig. het michelin-diner is een aanrader. en de prijs...erg redelijk en elke cent waard. wel een beetje harde/jankerige muziek in het begin van de avond, dat had wat rustiger gemogen
Kelsey O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Eigenlijk was het top! Enkel de wachttijden waren te lang, omdat de vloermanager wellicht iets te sociaal met gasten was. Verder perfect!
Hobby-eet-ster .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Vrijdagavond hier heerlijk gegeten, gelukkig hadden we gereserveerd, want het zat vol. Had Hert besteld, maar de kok raadde dit af, hij was niet tevreden met het vlees dat hij aan het voorbereiden was. Helemaal prima, hoor ik liever van te voren, dan als het al op mijn bord ligt. Amuse en brood, vooraf Vitello Tonato met gegrilde tonijn was perfect. Dagvis rode Baars erg smaakvol uit de oven. Dessert vierluik toe, want ik kon niet kiezen. Merlot erbij helemaal af. Gezellige avond vriendelijk en gastvrij ontvangen. Zullen we volgende week weer?
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Het was rustig op de weg en we kwamen wat te vroeg aan, het personeel zat nog te eten. Maar voordat wij binnen waren stond de gastvrouw al op en werden we vriendelijk welkom geheten. Wij houden van een rustig kleiner/intiemer restaurant. We kregen een heerlijke amuse en daarna heerlijk brood met toebehoren. Voor-, hoofd- en nagerecht waren allemaal echt heerlijk. De proeverij met 3 warme en 3 koude voorgerechten waren de grootste verrassing. Daarmee krijg je de kans meer te proeven dan een enkel voorgerecht. Iedereen is er heel vriendelijk en attent. Overal is eigenlijk echt aandacht voor of het nou de honing is bij de thee of het prettigs advies en toelichting bij de wijnen. Kortom, een aanrader en een restaurant waar we zeker weer naar terug gaan. Ook prettig, parkeren voor de deur is mogelijk.
Pauli Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij Meyers ben je echt een avond lekker uit eten. Vriendelijke en persoonlijke benadering, echt lekker eten. Goede producten die perfect bereid zijn. Een echte aanrader.
Antondebont B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Meyers is onbetwist het beste restaurant in Weesp. Het kerstmenu was één groot feest. Zeven gangen plus direct na ontvangst heerlijke broodjes en daarna een verrukkelijke amuse. In tijden niet zo lekker gegeten, wij komen terug.
Femke W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We aten met vijf vrienden, waarbij ik de enige vegetarier was, bij Meyers culi cafe. De amuse en voorgerechten waren prima evenals de hoofdgerechten met vlees en vis. Ik was enigszins teleurgesteld over het vegetarisch hoofdgerecht, beetje vlakke smaken waardoor je weinig verschil proeft in wat je eet. Wijnlijst is goed evenals het garnituur bij de koffie. Waarom worden er zuurtjes gegeven bij de rekening, pepermuntjes alleen is meer dan genoeg.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer en prettige bediening. Vooral de proeverij van voorgerechten is een aanrader.wel wat lang wachten op de gerechten maar prima prijs/kwaliteit-verhouding. Kortom...hier komen we graag terug !
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben prima gegeten ,smaak perfect,kwaliteit van de grondstoffen heel erg goed.
Bediening door het eigenaren erg vrienselijk ,zeer correct maar toch een gezellige sfeer..
Hier kom ik zeker terug.