Mexico Boulevard

Rijnstraat 157 1079 HD Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexico Boulevard

Bij Mexico Boulevard vier je het leven met al zijn ups en downs. Ieder succes, maar ook iedere tegenslag verwerk je met een goede maaltijd. Bij Mexico Boulevard smaakt het eten niet alleen voortreffelijk, het wordt ook zo klaargemaakt dat het je extra energie geeft. De gerechten worden met verse ingrediënten op traditionele wijze bereid. Met als resultaat natuurlijke kleuren en smaken op je bord.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mexico Boulevard

Tram 4 (halte Victorieplein)
  • : In Rijnstraat voor het restaurant, veel gelegenheid, GRATIS OP ZONDAG

dinsdag t/m zondag: 18:00 - 23:00 (keuken sluit om 22:00)

Iris M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Jolien M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wat is Jan een enorme leukerd! Er was een gerecht wat niet helemaal onze smaak was, dit werd op eigen initiatief meteen omgewisseld door iets waar we erg enthousiast over waren. Snelle, vriendelijke en persoonlijke service. Ik ga zeker nog een keer terug en raad dit restaurant echt aan!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
'Hasta la proxima vez' kregen wij te horen bij ons vorige bezoek. Natuurlijk zijn wij terug gekomen in dit geweldige restaurant! Met het risico dat het de volgende keer bomvol zit moet ik eerlijk zeggen dat dit het beste Mexicaans eten is dat je kan krijgen in Amsterdam en omstreken.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie, maar we konden gewoon bestellen van de kaart, die prima was.
We konden met het mooie weer lekker op het terras zitten, wat redelijk groot is. Eten was ruim voldoende en zeker goed van smaak :) Wij willen hier zeker terug komen!
Joan A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met de AH bon gegeten : gevarieerde kaart met Mexicaanse gerechten, die je niet vaak tegenkomt bij de "gewone " Mexicaan. Ondanks een druk bezet restaurant was de bediening vlot en vriendelijk.De sfeer, mede dankzij de kleurrijke inrichting, is levendig !
Aan te raden voor een pretentieloos gezellig avondje uit !
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was zeker twintig jaar geleden dat ik Mexicaans gegeten had. De drie of vier keer dat ik er in het verleden tot verleid werd, vond ik het tegenvallen: de gerechten waren droog, niet spannend en te duur. De betreffende restaurants zijn er niet meer en daarom wilde ik elders toch weer eens een poging wagen. Het werd Mexico Boulevard en het was verrassend goed. Het eerste dat in het oog sprong was de zeer enthousiaste gastheer en de uitstekende service. Zijn vrouw voerde de scepter in de keuken en was verantwoordelijk voor de heerlijke gerechten. De sopa Azteca, de chimichanga, de carnitas en de pescado a la Veracruzana vielen alle zeer in de smaak. De porties zijn ruim en de prijs-kwaliteitverhouding is prima. De inrichting ademt Mexico en dat gold zelfs voor het glas waarin de mescal bij de koffie werd geserveerd. Wat de Mexicaanse keuken betreft ben in elk geval van mening veranderd.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Hoofdgerecht Arrachera is een aanrader en ruim voldoende voor een grote eter. Mijn vriendin had de sprinkhanentaco's, interessant voor een keertje. Voorgerechten (Sopa en chorizo) ook goed. Bediening niet te opdringerig maar wel attent.
Don S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een prima plek als je van Margarita's houdt, en goed gevuld wil worden. Nogal veel taco en tortilla naar mijn persoonlijke smaak.
Beste Don,
Leuk dat je gisteren onze gast was en dat je onze service en entourage hebt gewaardeerd. Je opmerking over onze gerechten kan ik niet helemaal duiden maar het lijkt ons duidelijk dat in een Mexicaans restaurant tortilla's en taco's een belangrijke plek innemen. Heb je geen oog gehad voor de talrijke andere gerechten vermeld op onze menukaart?
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We kwamen hier met de AH-restaurantactie, maar we mochten alsnog uit bijna het hele menu kiezen, dat was al een mooi pluspunt. Het restaurant is leuk ingedeeld en het heeft een vrolijk decor. Het personeel is ook vriendelijk. Het is wel jammer dat de manager voor het restaurant zit te roken en daarna weer in de bediening staat, dat vind ik best wel een afknapper.

We hadden de soep en de nachos vooraf, die waren prima. Als hoofdgerecht kozen we enchiladas en tacos, maar op de kaart staan allerlei typisch Mexicaanse gerechten, dus de keuze was moeilijk. Het eten was best lekker, er zat bijvoorbeeld een smaakvolle zelfgemaakte chilisaus bij, maar we waren niet enorm onder de indruk eigenlijk. Het was niet de smaakervaring zoals we die hadden verwacht. De porties waren voldoende, maar niet bijzonder ruim.

Het toetje was nog wel een pluspunt: de cheesecake en de citroentaart waren erg smakelijk.

Al met al hebben we best lekker gegeten, maar we zouden waarschijnlijk niet terugkomen.
Beste heer Kroon,
Smaakervaring was, is en zal altijd zeer persoonlijk blijven. Wij hebben niet gelijk of ongelijk met dat wat wij serveren. Wat wel een feit is dat al onze gerechten op traditionele wijze worden bereid, met authentieke ingredienten. Wat uw opmerking over mij betreft mbt het roken buiten wil ik u even wijzen op het feit dat wij u hebben binnengelaten voor openingstijd en het geheel niet ter zake doet wat andere personen in hun vrije tijd doen.
Helaas hebben wij u niet kunnen 'raken' met onze mooie formule, serviceverlening, sfeer en gastvrijheid. Wij prijzen ons gelukkig met het feit dat we vele andere gasten wel een satisfying beleving hebben kunnen geven.
Wederom ook spijtig dat u net als de sporadisch minder tevreden gasten ons als openminded team niet at the spot heeft aangesproken maar dit achteraf doet via deze recensie. Als laatste denk ik toch dat wij u en uw tafeldame middels deelname als restaurateur aan de AH-actie een zeer aantrekkelijk en goedkope dish hebben kunnen aanbieden.
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Voor de authentieke smaak van heerlijk Mexicaans eten zit je hier goed! Klaargemaakt door de Mexicaanse vrouw van een vriendelijke gastvrije eigenaar, we hebben echt heerlijk gegeten. Een aanrader, we komen zeker nog eens terug!
Pietanella .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten met gebruikmaking van AH restaurantactie. Menu konden we kiezen van de kaart. De moeite waard om te proberen, want dit is de echte Mexicaanse keuken in tegenstelling tot de 'ver Nederlandse' Mexicaans restaurant welke je in elke stad tegenkomt.
Veerle H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Mexico Boulevard heeft op ons huwelijk het dinner en daarna het feest verzorgd. Wat was het GEWELDIG!! Het restaurant stond helemaal tot onze beschikking, was mooi aangekleed en ingericht en de sfeer was erg gezellig en ontspannen. Op de avond zelf en in de weken na de bruiloft kregen we keer op keer van onze bruiloftsgasten te horen dat het eten zo ontzettend lekker was. Dat beamen wij; mijn man die Mexicaans is voelde zich helemaal thuis bij de authentiek Mexicaanse gerechten. De guacamole is heerlijk, de carnitas verrukkelijk en de taco's subliem. Daarnaast zijn de eigenaren ontzettend aardig en flexibel. Echt een aanrader en voor ons bij verreweg het beste Mexicaanse restaurant van Amsterdam!
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Hartelijke en persoonlijke ontvangst. Een echt origineel Mexicaans restaurant werd ons verteld. Dit in tegenstelling tot de Amerikaans Mexicaanse restaurants, ofwel de TexMex restaurants. Chickenwings zul je dus niet op de kaart aantreffen. Wel allerlei ander lekkers. We kozen voor de taco's met rundvlees en en de kip enchilada's met rode cacao saus. Lekker! Verder service gericht, want ondanks dat er geen karafje witte wijn op de kaart staat, werd dit voor ons opgelost. Een terugkomer!
Ιωάννης Κ.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We like MX boulevard because it serves authentic Mexican food, well prepared by friendly people. We are definitely going back soon.
Fransiska G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Mooi interieur, goede sfeer. Sommige gerechten erg pittig!
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wat een geweldig restaurant! Heerlijke cocktails en echt Mexicaans eten zoals je nergens anders gaat vinden.. Ana, Jan en hun team ook allemaal schatten!
Hasta la proxima!
Aafje L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima voor eenvoudig maar lekker Mexicaans. Beetje te zout of te zoet hier en daar.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekker gegeten
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk & zo maak je nog eens wat meer mee van de Mexicaanse keuken dan de geijkte burrito's. Aanrader, ook als je met kinderen komt.
Indiana B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Mijn vriend en ik hebben hier van heerlijk Mexicaans eten kunnen genieten. Niet te duur, het eten is de prijs zeker waard. Fijne bediening, gezellige gastheer. Ik kom zeker terug!