Mexico Boulevard

Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mexico Boulevard

Bij Mexico Boulevard vier je het leven met al zijn ups en downs. Ieder succes, maar ook iedere tegenslag verwerk je met een goede maaltijd. Bij Mexico Boulevard smaakt het eten niet alleen voortreffelijk, het wordt ook zo klaargemaakt dat het je extra energie geeft. De gerechten worden met verse ingrediënten op traditionele wijze bereid. Met als resultaat natuurlijke kleuren en smaken op je bord.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mexico Boulevard

Tram 4 (halte Victorieplein)
  • : In Rijnstraat voor het restaurant, veel gelegenheid, GRATIS OP ZONDAG

dinsdag t/m zondag: 18:00 - 23:00 (keuken sluit om 22:00)

Jouw recensie over het restaurant Mexico Boulevard

Allon S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
rene V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Leuk ontvangst, goede uitleg van de kaart en weekspecial, bediening vlot en t eten smaakvol. Vooral de diverse ingredieënten die prima samengaan en voor een kleine smaaksensatie zorgen.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij houden van heel warm (temperatuur) eten, dat kan wel beter.
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellige sfeer, eten mag meer pit krijgen
Beste heer Pruijssers,
Dank voor de review, en jammer dat we u niet hebben kunnen ‘raken’ met dat wat we hebben te bieden en door velen wel wordt onderkent/gewaardeerd, gerechten zoals in Mexico bereid en gangbaar. Ter lering en vermaak, de Mexicaanse keuken is, wellicht voor u niet bekend, niet gebaseerd op ‘hot’ zoals in Thai food od. Basis is de Mais Tortillas en Frijoles als basis voor alle gerechten met vlees, kip of vegetarisch. De bereiding daarvan kent specifieke kruiden en ‘geheimen’ uit de lange historie van het land. Daarnaast is er voor de liefhebbers ALTIJD een mogelijkheid om als toevoeging een heerlijke spicy salsa zoals Chipotle, Habanero of dergelijke toe te voegen als daar vraag naar is. Helaas heeft u dat niet kenbaar gemaakt en hebben we hier niet op kunnen anticiperen. Wellicht kunnen we u in de toekomst hiermee van dienst zijn. Hasta Luego!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker gegeten, prettige bediening, leuk kleurrijk restaurant
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was met korting maar daar doen ze niet moeilijk over! Heel gezellig! Echt een aanrader!
Lisan P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een superleuk restaurant. De eigenaar is super enthousiast en servicegericht zo ook de rest van de bediening. De inrichting is knus en gezellig. Tijdens het eten waande ik mij even in Mexico 5 jaar geleden. Dit is een echt authentiek mexicaans restaurant. Ga zo door!! Wij komen snel terug.
Anouk E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker eten, leuke sfeer en aardige bediening. Eten en cocktails mogen net iets meer spice gebruiken, maar door de kortingsactie was het meer dan betaalbaar. Heb er een prima avond gehad!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Leuk restaurant en prima eten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een fantastisch restaurant! Al vanaf dat we binnenkwamen en wij verwelkomd werden door de enthousiaste eigenaar begon het feestje. Het eten was heerlijk, vers en veel. De inrichting was mooi en gezellig. Overal brandden gezellige kaarsjes. De vis en de cheesecake waren echt zo verschrikkelijk lekker. Ik ben groot fan van dit restaurant!!!
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Echt autentiek Mexicaans eten klaargemaakt door mexicaanse kok en leuke ook spaanssprekende bediening. Zelfs echte mexicaanse dranken te krijgen. Zeker aan te bevelen voor wie een liefhebber van echte mexicaanse keuken
danique B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een hele leuke aanwinst voor de Rijnstraat! Groter dan je verwacht en de inrichting is op-en-top Mexicaans. Net als het eten trouwens; de nachos met guacamole zou ik elke dag wel willen. Een aanrader!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Hele leuke tent met een gevarieerde mexicaanse kaart, vooral de tacos waren heerlijk!
Spontane bediening met veel persoonlijke aandacht voor de gast.
Met name de inrichting/styling van het interieur verdient een extra compliment. Viva Mexico!
Louise N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke cocktails, en goede bediening. Gezellig restaurant om zeker nog eens naar terug te gaan.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Alles ok! Lekker eten leuke zaak attente bediening
Centina B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke verrassing! We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie en er nu zeker weer een adresje bij. Sfeervolle inrichting, goed eten, vriendelijk personeel en lekkere cocktails.
Han K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heel gezellig restaurant , leuke inrichting. veel en heel vriendelijk personeel.eten was ergh lekker, zeer ruime porties.we gaan hier zeker vaker eten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en erg gezellige inrichting.