Mexico Boulevard

Rijnstraat 157 1079 HD Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Mexico Boulevard

Bij Mexico Boulevard vier je het leven met al zijn ups en downs. Ieder succes, maar ook iedere tegenslag verwerk je met een goede maaltijd. Bij Mexico Boulevard smaakt het eten niet alleen voortreffelijk, het wordt ook zo klaargemaakt dat het je extra energie geeft. De gerechten worden met verse ingrediënten op traditionele wijze bereid. Met als resultaat natuurlijke kleuren en smaken op je bord.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mexico Boulevard

Tram 4 (halte Victorieplein)
  • : In Rijnstraat voor het restaurant, veel gelegenheid, GRATIS OP ZONDAG

dinsdag t/m zondag: 18:00 - 23:00 (keuken sluit om 22:00)

Carola S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk eten en drinken, een super gezellig restaurant. Iedereen aan te raden om daar een echt jummy Mexicaans hapje te eten
Jiska S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De keuze van gerechten was uitstekend. Goede keuze uit authentieke Mexicaanse gerechten. Alleen de tortilla's leken niet authentiek vers, waren desondanks prima van smaak. Eten was heerlijk! Aanrader als je van mexicaans eten en drinken houdt!
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fantastisch restaurant. Heerlijk gegeten
Mexicaans eten zoals Mexicaans eten hoort te zijn
Leuke bediening
Kortom heerlijke avond gehad.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
het was erg gezellig. we waren met 6 personen, waarvan 4 nog nooit mexicaans hadden gegeten. we zijn heel goed geadviseerd, welke gerechten we konden bestellen , alles was erg lekker. dit gaan we beslist vaker doen. de coctails, wijn en koffie waren verrukkelijk.
John-Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben hier lekker gegeten van een aantal typisch, Mexicaanse gerechten. O.a. met tacos al pastor, rajas en nopales is de kaart authentiek te noemen. Deze gerechten zijn niet zomaar overal te vinden. De sfeer was gemoedelijk en de inrichting erg leuk en origineel.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top gegeten! Blij dat dit heerlijke restaurant in de buurt zit! Komen zeker snel de rest van het menu uitproberen!
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gisteravond hier met collega's gegeten. De sfeer was erg gezellig en heel erg vriendelijk personeel. Eten was goed, maar de koriander op de gerechten mag iets minder. Deze overheerste te veel.
Tobias N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk ingericht, fijne sfeer, prettige en vriendelijke bediening. Eten was heerlijk, goede porties, goed gekruid. Guacamole om te smullen!
Marcpastoor .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een gezellig restaurant met lekkere en originele gerechten . Verder is het op een stijlvolle en vrolijke manier ingericht
JoyceH88 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke gerechten op de kaart, de gerechten bevatten verse ingrediënten en waren goed gemaakt. Aardig personeel en leuke inrichting van het restaurant. De gerechten lieten wel vrij lang op zich wachten.
Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt een teleursteller. De margaritas worden zo te proeven gemaakt met een mix en zijn veel te zoet en niet sterk gemaakt. Het eten is veel te weinig, zeker gezien de prijzen. De enchiladas kun je nauwelijks een hoofdgerecht noemen; dit eet je in Mexico als ontbijt, ook in deze hoeveelheid! De taco's is meer een tussendoor hapje qua hoeveelheid. Aardige bediening.
Beste Jeanine, we leven gelukkig in een vrij land met mogelijkheid om eigen mening te uiten. Blijft echter heel teleurstellend dat u achteraf schriftelijk uw ongenoegen uitspreekt. Wij als team, en ik als altijd aanwezige eigenaar, zijn heel erg open in onze communicatie met onze gasten. Er is door u geen enkele keer aangegeven dat u niet tevreden was. In een goede relatie hadden we dan altijd een oplossing gevonden. De grootte van onze porties hebben we afgestemd op de vraag van onze gasten en dat wat gangbaar is. U bent waarschijnlijk een grote eter. Uw opmerking over de prijs van onze gerechten is zeker niet terecht, zeker als u zoals vele andere gasten waardering zou tonen voor het unieke en authentieke van onze kaart. Ook als dat laatste voor u niet van belang is zijn al onze prijzen aanzienlijk lager dan wat het Amsterdamse kent, als er al een vergelijk mogelijk is. Kritiek ontvangen is geen probleem, mits gegrond, u bent zeer kritisch zoals ik lees in u overige recensies. Verwachtingspatroon te hoog?
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuke entourage, aardige mensen maar eten niet bijzonder. Kwaliteit en smaak viel tegen.
Hadden met 3-en aparte gerechten en uitgewisseld en hadden allen dezelfde ervaring.
Remon R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk eten, authentieke smaken, fijne relaxte sfeer, vriendelijk personeel en goeie service. Komen hier graag nog een keer terug!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zeer hartelijke ontvangst. Authentieke Mexicaanse keuken (Mexicaanse echtgenote van de gastheer staat zelf in de keuken). De gerechten zijn puur van smaak en ongepolijst. Sfeer in het restaurant erg goed; een goede combi van muziek en gezelligheid.
Anoukf .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wat een leuke zaak! Woon al jaren in de buurt en dit is echt een verrijking: leuke bediening (Jan) en het eten is heerlijk. Ik was er eten met mijn ouders (die lekker eten goed op waarde weten te schatten) en die hebben genoten.
Oldenzaal1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren ben ik met vier anderen in dit nieuwe restaurant gaan eten.
Het restaurant ziet er van de buitenkant aantrekkelijk uit en dit is aan de binnenkant niet anders. Er hangt een goede sfeer, mede door de aankleding en muziek op de achtergrond.
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastheer en zijn collega's. Nadat we naar onze tafel waren begeleid, kregen we al snel een bakje met tortillachips en een heerlijke, pittige saus aangeboden.
De menukaart is beperkt, maar voldoende. Het eten is authentiek. Er is zelfs een mogelijkheid om sprinkhanen te eten, echt een unieke ervaring! We hebben ook allemaal iets anders besteld zodat we van elkaars eten konden proeven.
Ons hoofdgerecht werd snel geserveerd en zag er erg aantrekkelijk uit. Helaas was het hoofdgerecht alleen niet voldoende voor ons, waardoor we naderhand nog een voorgerecht/toetje hebben besteld. Maar dit was zeker geen straf. Hierdoor hadden we een mogelijkheid om nog iets van de kaart te proberen.
We hebben een erg leuke avond gehad. Mexico Boulevard is zeker een verrijking voor de Rijnstraat, waar ik absoluut vaker naartoe zou willen gaan!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben gezellig gegeten maar de prijs/kwalitietsverhouding was matig. Het duurde ook bestvwel lamg voor we de kaart met de toetjes te pakken kregen.
Janneke N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Jan is een superleuke gastheer met een gisteren een soepele sidekick Thomas (Taco's van Thomas!). Het eten was echt heel smakelijk (Barbacoa en Arrachera) en hebben lekker buiten gezeten op het gezellige terras.
Ik woon er gelukkig om de hoek; ik ga zeker terug!
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Aardige bediening en erg smakelijke (echte Mexicaanse) gerechten. We komen zeker weer terug.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Je eet er super, echt origineel Mexicaans. Als je Tex Mex wilt moet je hier niet heen gaan. De sfeer in het restaurant is mega goed en ziet er sfeervol uit. De bediening is uiterst vriendelijk en is heel attent. Zal er zeker nog een aantal keer heen gaan.
Beste Paul,
Dank voor de waardering van onze nieuwe formule. We zijn een jong en dynamisch bedrijf en hopen je nog vaker als gewaardeerde gast te mogen ontvangen. Ana Luisa y Jan