Mexico Boulevard

Rijnstraat 157 1079 HD Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexico Boulevard

Bij Mexico Boulevard vier je het leven met al zijn ups en downs. Ieder succes, maar ook iedere tegenslag verwerk je met een goede maaltijd. Bij Mexico Boulevard smaakt het eten niet alleen voortreffelijk, het wordt ook zo klaargemaakt dat het je extra energie geeft. De gerechten worden met verse ingrediënten op traditionele wijze bereid. Met als resultaat natuurlijke kleuren en smaken op je bord.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mexico Boulevard

Tram 4 (halte Victorieplein)
  • : In Rijnstraat voor het restaurant, veel gelegenheid, GRATIS OP ZONDAG

dinsdag t/m zondag: 18:00 - 23:00 (keuken sluit om 22:00)

Jouw recensie over het restaurant Mexico Boulevard

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Jacob P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
A really good experience
Joren V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker, maar raar verhaal (en geen nanchos)
Gracias Joren, we begrijpen in ieder geval dat je lekker hebt gegeten. We begrijpen jouw overige opmerking niet echt mbt 'raar verhaal (en geen nachos)'....???
Marjorie D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Fijne ontspannen sfeer, wij komen zeker terug!
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig restaurant, leuke bediening, heerlijke gerechten in een leuke ambiance. Heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug !
Sineke E Denis M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst en uitleg over de gerechten. Extra aandacht voor onze wensen. Heerlijk gegeten. De tortillas zijn overheerlijk. Nog nergens zo lekker gegeten.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuke sfeer!
pivoos M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Enthousiaste eigenaar, die uitleg gaf bij de gerechten. Wij hebben allen (5 personen) de dagschotel genomen. We komen vast nog eens.
Noa L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Met 2 vrienden vandaag wezen eten, de baas was super vriendelijk en maakte leuke grapjes met ons. Het eten was vol van smaak en zeer vullend voor een redelijke prijs! Erg genoten!
Roy O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Delicioso!!!!!
Iglesias W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het is een leuk en gezellig restaurant wat knus is ingericht met een leuke aanwezigheid van een Mecicaanse uitstraling zonder het te overdrijven. De bediening is super vriendelijk en betrokken bij hun gasten. Het eten was heerlijk en de cocktails ook. We komen zeker nog een keer terug. Op zaterdag avond hadden we ook geen probleem met parkeren.
Beau D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vorige week besteld (taco’s + nachos) erg lekker. Vanavond daar gegeten en gaan niet meer terug. Erg slechte cocktails, enchilades 2 happen van genomen waren absoluut niet lekker. Daarna snel betaald en naar huis gegaan.

Jammer!
Beste Beau,
Erg jammer dat we jou niet hebben kunnen bekoren met dat waar we door vele anderen wel worden gewaardeerd. We hanteren een drankenkaart met vele opties, daar waar het oa Margaritas betreft. Standaard zou daar voor iedereen de juiste smaak bij moeten zitten. We hebben kostenloos diverse smaak aanpassingen gedaan aan jouw virgin Margarita, maar dat heeft blijkbaar niet geholpen. Wellicht had je een andere cocktail. Mbt de Enchiladas Mole hebben we vooraf zelfs een sample laten proeven van onze Mole saus omdat we uit ervaring weten dat de smaak van deze heel speciale saus niet altijd aansluit bij de Europese verwachting. Jij en ook je partner gaven beiden aan dat jullie het erg lekker vonden. Beetje sneu om daar achteraf dan een negatieve ervaring van te maken. We hebben het idee dat je een zeer kritische consumer bent, dat is je goed recht. We doen er alles aan om onze gasten te teasen en pleasen, dat lukt in vrijwel alle gevallen, maar geheel smaak-op-maat-service per couvert is een utopie.
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de special van het huis was zeer smaakvol, vriendelijk personeel, leuke sfeer en aanrader om
vaker heen te gaan.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vriendelijke service, uitstekende eten en originele decoratie
Matty M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Met een groep/familie gezellig tafelen? Laat het gewoon aan J(u)an over en je bent verzekerd van een heerlijke verzameling lekker eten!
john T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het was mijn eerste bezoek aan dit restaurant.
Vriendelijke, spontane bediening (zowel Spaanstalig, Engelstalig als Nederlandstalig aanwezig), gezellige ambiance en heerlijk authentiek Mexicaans eten zoals je het nergens anders krijgt behalve in Mexico. Net als in Mexico waren de porties net iets te groot voor mij maar de keuze in gerechten is ruim. De prijs-kwaliteitverhouding is perfect.
Dit was zeker niet mijn laatste bezoek.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bij binnenkomst een goede ontvangst, rustige (geen opdringerige) bediening , smakelijk eten en een goede service. alles voor een goed avondje uit met vrienden tot ziens Jos
Lisan P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
2e keer gegeten en nog steeds heerlijk. Goede service!!! Leuke kleine kaart met heerlijke gerechten.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten en hartelijke mensen.
Mooi opgediend en servicegericht
Fijne avond gehad