Mexico Boulevard

Rijnstraat 157 1079 HD Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexico Boulevard

Bij Mexico Boulevard vier je het leven met al zijn ups en downs. Ieder succes, maar ook iedere tegenslag verwerk je met een goede maaltijd. Bij Mexico Boulevard smaakt het eten niet alleen voortreffelijk, het wordt ook zo klaargemaakt dat het je extra energie geeft. De gerechten worden met verse ingrediënten op traditionele wijze bereid. Met als resultaat natuurlijke kleuren en smaken op je bord.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mexico Boulevard

Tram 4 (halte Victorieplein)
  • : In Rijnstraat voor het restaurant, veel gelegenheid, GRATIS OP ZONDAG

dinsdag t/m zondag: 18:00 - 23:00 (keuken sluit om 22:00)

lencastoepie .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hele leuke sfeer, goede locatie, heerlijk eten en goede wijn erbij. Zeker een aanrader om hier met vrienden of familie heen te gaan.
brenda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vegetarisch was ook heerlijk, verrassende smaken. Bediening erg vriendelijk en goed. Alles samengevat TOP
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Hier wordt gebruik gemaakt van verse ingrediënten. Vooral de voorgerechten zijn ons erg goed bevallen. De gebruikte kruiden zijn niet alles overheersend. Een restaurant waar je met je hele gezin inclusief kinderen heen kunt. Vriendelijke bediening alleen jammer dat er van wordt uitgegaan dat iedereen die dit restaurant bezoekt vloeiend Engels spreekt.
Beste heer Schenk,
Dank voor uw bezoek aan ons sfeervolle restaurant en fijn om te horen dat u heeft genoten van de gerechten. Ons concept wordt verzorgd door een fijne groep internationale medewerkers, die naast de Engelse taal ook de Spaanse, Italiaanse EN Nederlandse taal beheersen. Er is op ieder moment iemand beschikbaar die gasten in hun eigen taal kan servicen indien gewenst. Ik als Nederlandse eigenaar ben altijd aanwezig in ons restaurant en ik had graag van u vernomen dat uw voorkeur zou zijn om in uw eigen taal aangesproken te worden. Van verplicht vloeiend Engels spreken is bij ons nooit sprake. Hasta Luego, Jan
dominique V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk plekje. Lekker eten.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super vriendelijk personeel en erg attent.
Het eten was geweldig authentiek Mexicaans........heerlijk
Onze hond was ook welkom en kreeg zelfs nog een bakje
water en regelmatig een vriendelijk woord.
Wij komen zeker terug.
Lucia S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gisterenavond met zijn negenen(collega's) bij Mexico Boulevard gegeten van de AH zegels.
Vriendelijk ontvangen door eigenaar en personeel, duidelijke uitleg over de menukaart en er was keuze genoeg uit voor- hoofd en nagerechten. Het eten was heerlijk en we komen zeker terug!
Een leuke en lekkere kennismaking met de Mexicaanse keuken.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Hartelijke ontvangst, persoonlijke aandacht. Eten leuk opgediend - alles in aparte schaaltjes, porties ruim voldoende. Gerechten erg lekker, guacamole kan wat zouter / pittiger en minder zuur. Karafje water op tafel zou het geheel nog beter maken. Wij komen zeker terug, echt de moeite waard. Een Mexicaan in de buurt is ook weer eens wat anders!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verrrassend echt Mexicaanse keuken. Goede coctails. Leuk terras.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker eten, fijn personeel. We zijn vriendelijk geholpen door zowel de gastheer als de rest van het personeel, het was een gezellige avond.
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geen opbouwende feedback. Ik vond het eten fantastisch en er werd goed geadviseerd. Daarnaast was het restaurant erg sfeervol!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gezeten. Dit is het meest authentieke Mexicaanse restaurant in Amsterdam dat ik ken (misschien wel in NL!). Het vlees was supermals, de rijst perfect gekookt en gekruid, de bediening uiterst vriendelijk, de cocktails heerlijk, kortom top!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een aanrader in alle opzichten!
Meesters in marineren.
Heerlijk gegeten en gezeten.
Persoonlijke bediening.
Echt heel fijn!
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een verrassing in de Rijnstraat! Deze heerlijke Mexicaan met bediening zoals het hoort! Zo aardig, oplettend en meedenkend. Dikke pluim voor jullie! Alle gerechten even smaakvol en een heel gezellig tentje! Misschien een kleine tip, het blauwe ding achterin de zaak maakt wat herrie (maar misschien komt het omdat het zo warm was de afgelopen dagen). Als je nog iets meer lekkere Mexicaanse muziek zou horen gedurende de avond dan kan het helemaal niet meer stuk! :) Leuke avond gehad!!
cnw .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de Ah-actie en je mag alles van de kaart kiezen. Voorgerechten waren smakelijk en een ruime portie, Sopa Azteca, lichte soep, Chimichanga, smakelijke kip. Als hoofdgerechten de Pescado a la Veracruzana en de Camaro al Pastor. De visfilet had ik wat pittiger verwacht omdat ik hoopte dat de jalapenos in de marinade zaten, die zaten in een apart bakje en gaven de extra touch toen ik ze tegelijk met de vis at door ze zelf door de marinade te mengen. De bonen en de rijst waren ook erg smakelijk. Mijn tafelgenoot houdt niet van koriander maar had toch de garnalen en heeft alles opgegeten, dus de koriander was niet (overheersend) aanwezig. Wat betreft de toetjes had ik de erg lekkere Churros met ijs en zij de Carlota de Limon. Die was zuurder dan verwacht en daar moest ze even aan wennen maar uiteindelijk heeft ze hem ook smakelijk gegeten.
Orsetta M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heel leuk gemoedelijk restaurant . Sfeer en bediening uitstekend eten ook goed en flinke porties. Sfeer maker in de Rivieren buurt.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Samen met mijn vriend heb ik hier een heerlijke avond gehad. De bediening was attent en spreekt meerdere talen. We zijn hier speciaal heen gegaan voor het authentiek mexicaanse eten en dit is de plek waar je het kan krijgen! Zelf heb ik de sprinkhanen genomen (dit smaakt heel goed!!) Een echte aanrader voor iemand die de echte mexicaanse keuken wilt leren kennem.
D B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was heel lekker. Uitgebreid menu, grote keus van voor- en hoofdgerechten. Wijn viel erg op smaak. De bediening is top! Ik raad het zeker aan!
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Leuk restaurant en perfecte keuze met de AH actie. Zonder actie aan de dure kant maar wel super lekker eten! Een echte aanrader!
Joanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, hartelijk ontvangen door de gastheer en alle gerechten worden even toegelicht. Ik kom hier graag nog eens terug!
Mar .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Erg leuk restaurant, beetje verscholen, je moet het net weten te vinden. Inrichting heel leuk gedaan, modern maar toch knus en gezellig. Vriendelijke eigenaar.
Waren er met AH actie, kiezen gaat gewoon via de kaart. Eten goed, smaakvol.