Mexico Boulevard

Rijnstraat 157 1079 HD Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mexico Boulevard

Bij Mexico Boulevard vier je het leven met al zijn ups en downs. Ieder succes, maar ook iedere tegenslag verwerk je met een goede maaltijd. Bij Mexico Boulevard smaakt het eten niet alleen voortreffelijk, het wordt ook zo klaargemaakt dat het je extra energie geeft. De gerechten worden met verse ingrediënten op traditionele wijze bereid. Met als resultaat natuurlijke kleuren en smaken op je bord.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mexico Boulevard

Tram 4 (halte Victorieplein)
  • : In Rijnstraat voor het restaurant, veel gelegenheid, GRATIS OP ZONDAG

dinsdag t/m zondag: 18:00 - 23:00 (keuken sluit om 22:00)

Jouw recensie over het restaurant Mexico Boulevard

Homan T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Eten was lekker! Porties waren zeker groot genoeg. Bediening was vriendelijk en er hing een gezellige sfeer. Een aanrader dus!
Silke R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellige plek, maar het eten viel tegen.
majissoyo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Inmiddels drie keer geweest en elke keer goed. Leuk om echt authentiek Mexicaans te kunnen eten in een hele relaxte setting. Leuke bekende en onbekende gerechten. Ik kom zeker terug voor meer.
Christiènne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Hier eten is een feestje. Het eten is erg smaakvol en genoeg per persoon. Het te delen voorgerecht is misschien wat veel als daarna ook nog een hoofd- en nagerecht hebt. Zeker omdat het eten te lekker is om te laten staan. Wat wel gebeurde bij het hoofdgerecht. Maar meenemen wat over is, is geen probleem.
De cocktails zijn goed van smaak en fijn bij de gerechten. Je merkt dat hier met liefde wordt gekookt en dat gasten hier ook als gasten worden gezien en behandeld.
Pleun B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Mexicaans zoals je het in Mexico eet. Heerlijk!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten met een vriend. We maakten gebruik van de AH restaurantactie. We mochten met deze actie gewoon gerechten van de kaart kiezen (met een klein aantal restricties).

De bediening was heel erg vriendelijk. We hadden doorgegeven dat we beiden vegetarier zijn. De vrinedelijke eigenaar kwam gelijk naar ons toe om te vertellen wat de vegetarische opties waren; er stond al een aantal vega gerechten op de kaart en daarnaast konden flink wat gerechten op verzoek vegetarisch bereid worden. Hele goede service wat ons betreft!

Het eten was lekker, maar we vonden het helaas niet zo goed als we verwacht/gehoopt hadden. De chimichanga vooraf vonden we erg lekker, maar de sopa azteca ging ons vrij snel vervelen. Als hoofdgerechten hadden we vegetarische enchilladas en nopales. De nopales vonden we iets aan de zoute kant. De enchilladas waren gevuld met gekruide rijst met mais, wat ook als bijgerecht bij de nopales zat. Daarnaast kregen we er zwarte bonen bij. De hoofdgerechten vonden we ook weer prima, maar naar onze smaak zeker niet spectaculair.
Als dessert hadden we de ijskoffie (naar onze smaak wat aan de zoete kant) en de carlota de limon (erg lekker!).

Het decor vonden we heel leuk. Het restaurant is heel gezellig aangekleed en er stond leuke muziek op. Verder kun je er prima een gesprek hebben met je tafelpartner.

Samengevat, we vonden de service en het decor zeer goed en het eten prima, maar wat ons betreft niet uitgesproken goed.
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het eten was erg lekker, veel keuze en een overheerlijk toetje, mooi ingericht restaurant en aardige bediening. Kom er graag terug.
nathaliemarbus .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Het eten heeft pure Mexicaanse smaken. En er was een brede keuze uit geimporteerde biertjes. We waande ons weer even terug in Mexico. We gaan hier zeker vaker eten!
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
overall heerlijk gegeten incl. betaalbare fles wijn. Persoonlijk bedankje per mail van de eigenaren. Dit waardeer ik en wij komen zeker terug.
Merle V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Voor het eerst echt Mexicaans gegeten en dat is erg goed bevallen! Met de AH restaurant actie kun je alles van de kaart kiezen. Gerechten zien er goed verzorgd en smakelijk uit. De ''pescado'' is een aanrader!
Gezellige sfeer en leuke bediening. Topper!
b. T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De inrichting is superleuk. De ontvangst en snelheid waren veelbelovend. Helaas was de kwaliteit van de producten niet super. Varkensvlees te lang gegaard. champignons uit potjes. Alles overziend was het een beetje amateuristisch. Management leek niet veel ervaring in de horeca te hebben.
Beste heer of mevrouw Tiesinga,
U heeft gelukkig lang kunnen nadenken over het feit of u wel of niet een recensie zou schrijven sinds uw bezoek van 11-8 jongstleden. Uiteraard staan wij open voor kritiek echter niet als het gebaseerd is op onwaarheden zoals u onze kwaliteit omschrijft. Het kan zijn dat onze gerechten niet aansluiten bij uw 'taste' maar uw opmerking over het feit dat de 'championes uit een potje komen' kunnen we niet accepteren. Ik nodig u graag uit om een kijkje te nemen in onze keuken en onze voorbereidingen voorafgaand aan de avonden dat we velen een zeer aangename culinaire Mexicaanse ervaring laten beleven. Ieder gerecht en alle ingredienten die wij gebruiken zijn vers, handgemaakt en komen never 'uit een potje'. We zijn blij met de vele gasten die dit wel onderkennen. Onze kwaliteit was aan u niet besteed helaas!
tineke-walvis W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ik heb inmiddels reeds 3x bij hen gegeten en alle drie de keren was het heerlijk. Bovendien was er variatie; dus niet steeds exact dezelfde gerechten. Een van mijn gasten wilde niets dat scherp smaakte en daar is heel goed aan voldaan, zodat er voor iedereen smakelijke gerechten op tafel kwamen. De bediening is vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer.
Gris .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben hier op een vrijdagavond gegeten, er speelde een live band (mexicaans natuurlijk) en er aten ook veel mexicanen zelf, wat volgens mij een goed teken is. De muziek was luid, maar niet storend vonden wij en anders is er gelegenheid buiten te zitten. Het eten was heerlijk! Naast de mexicaanse gerechten die iedereen in NL kent (dus de meer toeristische enchilada ed) ook andere (voor ons meer onbekende) lekkere gerechten.
Het eten, de sfeer, alles was boven onze verwachtingen, we komen hier zeker terug!
evriesman .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met vriendin hier van AH-restaurantactie gegeten. Hadden 18u een tafel,omdat de rest vol zat. Dat bleek ook al snel vol te lopen,gezellige drukte. Service was perfect, door Engels sprekende dames(moesten de taal nog leren) en eigenaar(?). Het eten was uitstekend. Grote porties en van super kwaliteit,van de traditionele Mexicaanse keuken. Je kon zien en proeven dat alles vers en zelf bereid was. Botane Boulevard is een aanrader, evenals de enchiladas emoladas(voor liefhebbers). En ooh, die chocoladetaart na, mjam! Het is dus voor herhaling vatbaar, blij deze Mexicaan ontdekt te hebben.
Yavuz C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Hier wezen eten samen met mijn vriendin en bang geweest dat het eten niet goed zou zijn, omdat we via de AH actie kwamen. Niets was minder waar, eten was verrukkelijk, ontvangst was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. De sfeer en inrichting beviel ons ook zeer. Zeker waar voor je geld, mits met AH actie, anders is het best duur. Dat is dan ook het enige minpuntje.

Ondanks de prijs, denken we hier zeker nog terug te komen. Goede plek om de authentieke Mexicaanse smaken te beleven.
Golan .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en goed eten. Met AH kaarten toch gewoon van de kaart kiezen. Komen zeker nog een keer terug.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk en puur eten! Bediening was toen we net zaten top en naar mate de maaltijd vorderde, steeds langzamer. Voor het eten komen we zeker nog een keer terug!
Beatrijs L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten op het fijne terras waar je je meteen in Mexico waant! Ontzettend vriendelijk en gastvrij personeel die me uitstekend hebben geadviseerd met hun heerlijke (vegetarische) gerechten. Het eten is met liefde bereid en dat proef je! Ik kom absoluut terug en vind het echt een aanrader!
Ellen S.
Gezellige inrichting.
Toiletdeuren grappig
Gerechten met liefde bereid en dat proef je!
Stoofpotjes aan te raden en ook het dessert van de maand.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker gegeten, leuk restaurant ook qua aankleding (super gezellig terras!) en de bediening was vriendelijk en goed op de hoogte. De cheesecake met verse aardbeien was echt heerlijk! En de margarita's trouwens ook. Leuke zaak om eens de echte Mexicaanse keuken te ervaren in plaats van Tex/Cali-Mex.