Mexico Boulevard

Rijnstraat 157 1079 HD Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexico Boulevard

Bij Mexico Boulevard vier je het leven met al zijn ups en downs. Ieder succes, maar ook iedere tegenslag verwerk je met een goede maaltijd. Bij Mexico Boulevard smaakt het eten niet alleen voortreffelijk, het wordt ook zo klaargemaakt dat het je extra energie geeft. De gerechten worden met verse ingrediënten op traditionele wijze bereid. Met als resultaat natuurlijke kleuren en smaken op je bord.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mexico Boulevard

Tram 4 (halte Victorieplein)
  • : In Rijnstraat voor het restaurant, veel gelegenheid, GRATIS OP ZONDAG

dinsdag t/m zondag: 18:00 - 23:00 (keuken sluit om 22:00)

Femke H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Aafje L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima voor eenvoudig maar lekker Mexicaans. Beetje te zout of te zoet hier en daar.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekker gegeten
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk & zo maak je nog eens wat meer mee van de Mexicaanse keuken dan de geijkte burrito's. Aanrader, ook als je met kinderen komt.
Indiana B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Mijn vriend en ik hebben hier van heerlijk Mexicaans eten kunnen genieten. Niet te duur, het eten is de prijs zeker waard. Fijne bediening, gezellige gastheer. Ik kom zeker terug!
Mathieu E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een volwassen man kan niet leven van de maaltijden die hier geserveerd worden. De kwaliteit is daarnaast niet heel goed. Voor 17.50 voor een hoofdgerecht wil je gewoon lekker gegeten hebben en vol zitten. Dat is hier niet het geval. Gemiste kans. Ik dacht, eindelijk een Mexicaans restaurant in de wijk.
Hi Mathieu,

Jammer dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zouden graag horen wanneer je onze gast was omdat we jouw naam nergens in ons systeem tegen zijn gekomen. Welk gerecht heb je besteld en wat maakte de kwaliteit slecht? Spijtig dat je je ongenoegen op deze manier kenbaar maakt en niet in gesprek bent gegaan at the spot, we hadden dan altijd een oplossing kunnen aandragen. Er is in ieder geval 1 ding waar we je niet kunnen vinden, ons prijsniveau is (zeker voor Amsterdamse begrippen) ontzettend redelijk en 'duur' in jouw eigen interpretatie. Met een gemiddelde couvertprijs van onder de EUR 30 zitten we juist aan de onderkant van aanbieders in de markt. We zijn een dynamisch bedrijf en nemen elke positieve of negatieve recensie serieus. Gelukkig is het grootste deel van onze gasten heel erg tevreden maar een 100% score is een utopie. Culinaire beleving is zeer persoonlijk en in dit geval was het niet jouw 'cup of tea'. Maak jezelf kenbaar en we nodigen je graag nog n's uit.
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de vleesgerechten waanzinnig.
Gezellige sfeer, komen zeker terug
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Leuk nieuw restaurant.
Echt Mexicaans eten in een leuk restaurant met aardige bediening!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in dit leuke restaurantje. De bediening is ontzettend vriendelijk en het eten is erg lekker. Zeker een aanrader!
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Ben zeker van plan hier vaker te eten en raad het iedereen aan die houd van echt Mexicaans eten. Lekker eten, mooi interieur en fijne bediening.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Wat een heerlijk ongedwongen restaurant met geweldig authentiek Mexicaans comfy food, loved the chimichanga!!! Gastheer Jan zorgt met zijn Mexicaanse vrouw in de keuken en internationale bediening voor een fijne huiselijke sfeer. Een plek waar je het liefst van elk gerecht wel iets zou willen proeven. Dat zou misschien wel eens mijn tip kunnen zijn, zet een proeverijtje op de kaart en dan ben ik ook in de zomer ook voor de borrel niet meer weg te slaan hier. Hier wordt ik blij van. Dos cervezas más por favor!
karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Er staan vrijwel alleen maar gerechten op de kaart die je niet thuis zelf snel zou maken, het menu is erg divers en voor ieder wat wils.
Arjenbarneveld .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, vers en smakelijk. Goede redenen om terug te komen als we in de buurt komen wonen. Topper
Fish F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Toen ik deze beste rating mexicaanse keuken op IENS reserveerde, had ik eigenlijk te hoog verwachtingen gehad. Tacos was heel klein en niks bijzonder, wij konnen niet teveel mexicaanse smaak voelen. Volgens de menukaart is die sprinkhaantacos een traditionale mexicaanse gerecht maar ook niks bijzonder. Wij gingen naar andere restaurant na een keer tacos.
Dear Mr Fish Feng,
I think it will be better to comment in English since words might be misinterpreted in Dutch.
We want guests to enjoy their experience here at Mexico Boulevard, and if we don't meet their expectations then we apologize. Food is subjective, we are not right or wrong, but this is our belief and ethos. Everyone has their own right and opinion and we fully understand that we may not be everybody's taste. When this is the case, feedback is welcomed and used constructively.
When it's about tastes we would like to hear from you where you developed your knowledge of Mexican tacos. My wife (Mexican chef) wonders about that and stands open for your advice. Like we said before, taste is a personal thing and it seems it wasn't your cup of tea. We are happy that many other guests think differently about it, including their appreciation for our warm and personal attention, service, beautiful entourage and our value for money concept.
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg leuke plek om met vrienden lekker Mexicaans te eten. Ook voor degene onder ons die niet van pittig eten hielden konden hier wat lekkers op de kaart vinden. We komen zeker terug !
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuk ingericht restaurant met authentieke Mexicaanse gerechten. Service was vriendelijk, eten was goed. Restaurant waar je zowel met vrienden/familie heen kan gaan maar ook met partner. Kom graag nog eens terug om wat andere gerechten te proberen.
Boas M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Mooi gevarieerd aanbod aan gerechten en dranken, dus ik kom sowieso nog een keer terug om de rest uit te proberen. Hasta luego!
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk eten en drinken, een super gezellig restaurant. Iedereen aan te raden om daar een echt jummy Mexicaans hapje te eten
Jiska S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De keuze van gerechten was uitstekend. Goede keuze uit authentieke Mexicaanse gerechten. Alleen de tortilla's leken niet authentiek vers, waren desondanks prima van smaak. Eten was heerlijk! Aanrader als je van mexicaans eten en drinken houdt!
Gracias Jiska!!!

Met betrekking tot de tortillas kan ik je informeren dat deze altijd vers worden geproduceerd. Juist onze maistortillas worden door kenners als uniek en uitmuntend geclassificeerd. Ze worden volgens Mexicaanse traditie met de hand gemaakt uit Nixtamal, volledig biologisch en gluten-/allergievrij. Direct na de productie worden ze in pakketjes gevacumeerd en direct ingevroren.
Dit even ter info, in ieder geval zijn we blij dat je genoten hebt van onze gerechten en drankjes. Hasta la proxima!! Jan
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Super heerlijk echt Mexicaans eten gegeten. De sfeer is ik helemaal top en de attentie heel vriendelijk. Komen zeker nog een keer terug.