Mexicano

Schouwburgplein 11 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicano

Een begrip voor de liefhebber van Mexicaans eten

Gevestigd aan het leuke en bruisende Schouwburgplein in Rotterdam is Mexicano. Met hun huisgemaakte gerechten zijn ze één van de meest traditionele Mexicaanse restaurants van Rotterdam. Het is een sfeervol en trendy restaurant met een eigentijdse keuken gebaseerd op Mexicaanse tradities!

Meer informatie over restaurant Mexicano

Angelique R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben heerlijke tapas gegeten bij Mexicano. Het is een wat kleiner restaurant met een gezellige sfeer. In verband met Valentijnsdag zat het restaurant vol, maar toch werden we snel bediend.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mexicaanse tapasmenu is echt heerlijk. Gezellige tent!
RotterdamErik .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Hier in het kader van het filmfestival gegeten. Het is vlakbij Pathé, dus een goede locatie. We kozen de speciale filmfestival actie: Enchilada met rundergehakt. De bediening is erg vriendelijk. De inrichting is praktisch en passend bij het gehele concept. De kwaliteit van het eten vond ik erg goed. Prijs-kwaliteit is zeker in orde. Een goede ervaring en zeker een aanrader voor een lekkere hap voor of na de film.
Sushi-lady .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was gewoon ijskoud in het restaurant, de verwarming stond niet aan. Deden ze niet omdat het een klein restaurantje was en als er veel mensen binnen waren was t al snel warm.
En dan pas deden ze de cv aan.
Wij de pech dat we de eerste waren. Mijn vriendin had een vest die middag gekocht en deed ze aan, pas toen ging de verwarming op laag niveau aan, zeer spijtig...
Ik zal het andersom aanpakken eerst de cv aan en komen er veel mensen binnen dan lager zetten.
Het is maar een tip, nix zo erg om in de kou te zitten..............
Het eten was lekker dat is wel een aanrader voor in de zomer dan.....
De portie`s zijn best ruim met AH bon.
Het dessert de brownie was wel wat klein maar de grote ijsbol maakte dat weer goed.
Alles zag er een zeer smaakvol uit.
Jammer dat je bij de buren op schoot zit, te veel tafeltjes voor deze kleine ruimte.
Het is wel leuk gedecoreerd.
JoeydeProbeerder .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gister wezen eten met de spaaractie van AH! Samengesteld menu, keuze was ok, maar de prijs kwaliteit verhouding was niet ok. Interieur ok! Bediening was vlot en aardig: maar wel een hoop onnodig gestaar vanuit keuken/bar. Geen slecht eten, maar voor € 27.50 pp waren de gangen wel te simpel helaas! Leuk voor een keertje, maar voor volgende keer geen aanrader!
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Restaurant is klein maar erg gezellig in Mexicaanse sfeer ingericht, personeel is vriendelijk en je word snel bediend. Menu kaart is gevarieerd, vlees vis of vega alles is verkrijgbaar.
haarberghout .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We kwamen met een bon van de AH-actie. Het was geen uitgebreide menukaart maar wat we gegeten hebben was lekker en voldoende. De huiswijn was ook goed.
beer-27 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vriendelijk personeel en prettige sfeer. Voor en hoofdgerecht waren simpel en goed van hoeveelheid en kwaliteit; voor ,nachos met rul gehakt en stukjes kip met kaas en saus, hoofd flinke stuken kip in roomsaus, partner tacos goed gevuld met groenten en gehakt. Goed van smaak maar niet spectaculair. Echter voor een lage prijs kan en mag je geen culinaire hoogstandjes verwachten. Dessert: bolletje ijs met toef slagroom en wat saus erover. In overeenstemming met het voorgaande. Volgende keer toch maar eens de tappas proberen.
Sofie S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ik had begin december al gereserveerd, stonden we niet in het boek. Gelukkig toch een tafeltje kunnen krijgen, alleen bij de deur zodat er veel koude tocht binnen kwam als er nieuwe gasten binnen kwamen.Op de internetsite stond dat je ala carte kon eten, kregen we een vastgesteld menu. Wel lastig met moeilijke eters een vastgesteld menu. Voorgerecht van mij : verassing van de chef, werd niet verteld wat het was. Een gebakken uienring, een kaassoufle en een gevuld gehaktstaafje, denk ik. Stond niet in verhouding tot de nachos, die mijn inziens met teveel kaneel waren gekruid. Hoofdgerecht was kip in roomsaus met patat. Kip was erg droog en de patat zaten de zoutkristallen op. Wat van gezegd, zouden het doorgeven aan de chef. Toetje, brownie met ijs. Was wel een goede afsluiter. Bediening was ongeinteresseerd en kortaf. Vergat een bord af te ruimen. Veel wachttijd tussen de gerechten. Al met al een teleurstellende avond.
Annabel K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima gegeten, van de AH restaurantactie. Als voorgerecht had ik de verassing van de chef, dit was iets wat karig mijn vriend had de nachos die waren erg lekker. Goede service, vriendelijk personeel. Al met al een aanrader!
daru1974 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellig klein restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten wat lekker snel doorkomt! Voor herhaling vatbaar en gaan zeker nog eens terug!
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer goed eten , klein maar gezellig ! Zeker aan te bevelen ! met kleine groepen is dit zeker te doen ! Zeer vriendelijk personeel !
Chan T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles ging mooi rustig aan, leuke mensen in de bediening. Inderdaad iets waar we uit onszelf minder snel naar binnen zouden lopen ivm de locatie op het plein (doet dan wat toeristisch aan), maar toch leuk dat je er dankzij deze actie dan toch binnen komt en het top bleek te zijn!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Na de film hier met de ah actieboot gegeten het voorgerecht, kipsalade, was heerlijk., enigszins pikant. Het hoofdgerecht, tacoschelpen met kip, was veel, wat vettig en niet echt bijzonder. Als nagerecht was er alleen ijs en daar houd ik niet van. Mijn partner vond het ijs wel erg lekker. Het kopje prima koffie dat ik had kon niet in plaats van het nagerecht.
De omgeving was erg lawaaiig waardoor het personeel soms slecht was te verstaan en dat leverde geïrriteerde opmerkingen als "ja, dat heb ik net al gezegd" op.
Decor doet denken aan een Mexikaanse "cantina", veel licht, weinig ruimte tussen de tafeltjes.
Kortom, redelijk gegeten, maar qua prijs, wat mij betreft te duur (mede ook door de drankjes 3 biertjes is 15 euro).
mariannevansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
met 4 personen er 23 dec gegeten , met a-h kaarten ,
keuze uit 3 voorgerechten , 3 hoofd gerechte , en 3 nagerechten ,
een erge gezellige zaak , met een leuke bediening !!
een aanrader!!
A K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Snelle bediening, vriendelijk personeel.
3 van de 4 gerechten zagen er verzorgd uit en waren erg lekker.
Salade wordt wel een beetje erg simpel opgediend.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Was weer gezellig en erg lekker gegeten, voor de verjaardag vNmijn vriend Raymond kregen wij beide een lekker klein drankjes cappuccino. An het testaurant, was een heerlijke avond.
Bedankt. En tot snel,komen wij weer graag bij jullie eten.
Groetjes en fijne dagen Raymond en Jolanda.
ZuperaZZ .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier. Alles zag er verzorgd uit en smaakte goed. Erg lekker zelfs. Grote diversiteit aan soorten eten, wat bij een Mexicaan niet altijd het geval is. Enige mankement dat ik kan noemen is dat de entrecote van een van mijn tafelgenoten bijna welldone was ipv medium rare. Oh en de dessertkaart mag wat uitgebreider. Bediening was heel vriendelijk.
Frederique D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leek echt Mexicaans, erg vriendelijke en snelle bediening. AH restaurant actie bij Mexicano is een echte aanrader voor een gezellige avond!
Cees O.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De prijs-kwaliteit verhouding is prima. De speciale menukaart voor de AH-restaurantactie gaf voor alle drie de gangen een keuze uit drie gerechten. Ook vegetarisch. Mexicaans met een Hollandse inslag. Ook keuze uit rijst of patat. Eigenlijk heel goed. En de prijs viel erg mee. Gezellig druk met gezinnen, familie en vrienden. Bediening was correct en redelijk snel. De buitendeur bleef lang open als er veel mensen binnen kwamen waardoor het bij het raam wel even koud werd. Verwarming?