Mexicano

Schouwburgplein 11 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicano

Een begrip voor de liefhebber van Mexicaans eten

Gevestigd aan het leuke en bruisende Schouwburgplein in Rotterdam is Mexicano. Met hun huisgemaakte gerechten zijn ze één van de meest traditionele Mexicaanse restaurants van Rotterdam. Het is een sfeervol en trendy restaurant met een eigentijdse keuken gebaseerd op Mexicaanse tradities!

Meer informatie over restaurant Mexicano

Jouw recensie over het restaurant Mexicano

Lidy-Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg positief verrast door dit restaurant. Heel vriendelijk personeel, en ontzettend lekker gegeten. Ik ga hier terugkomen!
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Prima service en vriendelijk personeel. Eten lekker maar misschien iets minder zout gebruiken. Gerechten waren verder lekker op smaak en warm. Dat missen we vaak bij andere gelegenheden. Hier prima dus.
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij zijn hierheen geweest met de AH restaurantactie. Wat ik erg jammer vond hieraan is dat onze porties ook zo ongeveer werden gehalveerd. Je krijgt het 2e driegangenmenu gratis, maar we kregen ook minder dan de 'normale' gasten. Ik had bijvoorbeeld een toetje met brownie en ik kreeg één klein stukje brownie terwijl andere mensen meerdere stukjes kregen. De porties waren dus aangepast. Terwijl er al een beperkt menu is om uit te kiezen, dus ik vind dit niet kloppen. Ze rekenen overigens een vast bedrag voor het menu, dus wij waren duurder uit dan op de kaart (voor de persoon waarvoor we betaalden dan). Op het eind vroegen ze ook of we tequila van het huis wilden. De rest kreeg met een citroentje en wij zonder. Ik vind niet dat de service minder zou moeten zijn als je met een actie hier gaat eten. Dan zou men niet mee moeten doen aan de actie.. Jammer, want het eten was wel prima. Maar voor mij een reden om niet meer terug te gaan.
Rina N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ontvangst was prima. Leuk en niet al te groot restaurant. Locatie was ook erg goed, op loopafstand van het station. Eten was lekker. Ik zou zeker weer terug komen!
Rina N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Locatie is gunstig, op loopafstand van het station. In de buurt van winkels en de schouwburg. Prima ontvangst. Diner was goed. Een aanrader! Ik zou zeker weer terug komen!
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening. Wij gebruikten de AH-coupon en waren verbaasd over het feit dat mijn echtgenote niet de cheesecake wilde (6.50 op de menukaart) en die wilde vervangen door een kopje cappuccino (2.95 op de menukaart). Dit kon niet op de basis van de AH-coupon, dus mijn echtgenote bestelde dan maar de cheesecake. "Dat zijn de regels van de coupon". Aardige afronding met een glaasje tequila on the house. Totaal indruk: we komen terug.....
JHP V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goed gevulde mexicaanse schotels . De groente was iets te vettig met een teveel aan olijfolie. De hoeken in het plafond mogen wel schoongemaakt worden.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
we hebben erg lekker gegeten, werden goed geholpen (er zou wel af en toe een lachje afkunnen). Wij willen zeker terugkomen.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gezellige kleine tent waar je prima kunt eten. Het eten wordt aantrekkelijk gepresenteerd en is van uitstekende kwaliteit. Goede hoeveelheid ook. Niet teveel, niet te weinig.
Serina V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima eten! We komen snel weer
Diva F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf muchos nachos (muchos lekker) en hoofdgerecht spareribs, je krijgt er een mes bij, maar het vlees glijd van de botten af, zo mals. De burrito gevuld met kip was ook wel aardig. Maar de volgende keer neem ik de burrito met beef. Gezellige personeel, die wat fouten had gemaakt bij het opnemen van onze bestelling, maar dat is menselijk. Dit is onze favoriete mexicaanse restaurant.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Nu 3de keer daar gegeten, nogsteeds een gezellig restaurant, met goed en betaalbaar eten.
Beitske F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en goede service. De beoordeling is gebaseerd op het feit dat het hoofdgerecht voor 2 oudere dames te zwaar was, Voor de wat jongere bezoekers waarschijnlijk prima.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima gegeten. Het eten stond snel op tafel en was lekker. Complimenten voor de strawberry cheese cake ice cream als dessert. Flink ijsje, zag er prachtig uit en niet duur. Kom zeker nog een keer terug.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben gisteren gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en we hebben heerlijk gegeten. Het is de derde keer dat we hier gegeten hebben en we waren weer erg tevreden. Het personeel is heel vriendelijk, het eten erg lekker en de porties zijn zeker niet te klein. Een aanrader!
Wilco H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ik vond het personeel vriendelijk en het restaurant er goed en schoon uitzien. Het restaurant was halfvol en niet minder lawaaiig dan een ander gemiddeld restaurant. Wij kwamen met de Albert Heijn actie eten. Wij aten vegetarisch. We moesten aan het einde van de rit bijna 40 euro neerleggen voor de 50% korting die wij kregen en 2 Mexicaanse biertjes. Het Albert Heijn menu koste namelijk 29 euro voor twee personen. Iets wat 1/3 goedkoper is bij een ander restaurant zonder korting. Voor het menu wat wij kregen vond ik het veel te duur. Of eigenlijk was het menu zo samengesteld dat het eigenlijk geen korting bedroeg. Wij bestelden 2 biertjes. Deze bleken op de bon 5 euro per stuk te zijn. Het had netjes van ze geweest als ze dat op voorhand hadden vermeld.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah actie!
Thara D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Best lekker gegeten, maar het was niet goedkoop en het tempo was erg hoog. Toen het 3-gangen menu er doorheen gewerkt was, wilden wij nog een kopje koffie drinken, maar het lukte niet meer om contact te krijgen met de bediening. De gastvrijheid liet te wensen over. Misschien omdat we gebruikt maakten van de Albert Heijn restaurantactie?
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Geheel OK, maaltijd voortreffelijk, bediening zeer vriendelijk. Is voor herhaling vatbaar.geluidsniveau zou iets beter, zachter, kunnen
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij zijn hier gaan eten met ah restaurant actie.
Er is een drie gangen menu beschikbaar met veel keuze.
Het eten is er voortreffelijk.
De bediening is heel vriendelijk en het restaurant heeft een leuke locatie.
Een aanrader.