Mexicano

Schouwburgplein 11 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Mexicano

Een begrip voor de liefhebber van Mexicaans eten

Gevestigd aan het leuke en bruisende Schouwburgplein in Rotterdam is Mexicano. Met hun huisgemaakte gerechten zijn ze één van de meest traditionele Mexicaanse restaurants van Rotterdam. Het is een sfeervol en trendy restaurant met een eigentijdse keuken gebaseerd op Mexicaanse tradities!

Meer informatie over restaurant Mexicano

Labellootje .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mcwvalstar .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. De nacho's en taco's smaakten zeer goed en ook het toetje was een goede afsluiter. Daarnaast genoten van een heerlijke cocktail en wijntjes.
Ook het personeel is zeer vriendelijk, wat de ervaring des te leuker maakt.
Voor de volgende keer wil ik het personeel alleen nog als tip mee geven om iets meer wachttijd te geven tussen de gerechten door. Wij waren uiteindelijk binnen een uurtje weer weg.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ondanks de beperkte keus van de Albert Heijn actie hebben wij hier heerlijk gegeten. De gerechten waren erg groot en omdat het zo lekker was wilde we niks laten staan. Na drie gangen zaten wij dus bomvol. Waar voor je geld!
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vriendelijke bediening, komen vaak vragen of alles naar wens is, vreemd alleen dat bij het weggaan niemand gedag zegt. Vooraf specialiteit van de chef is een mager gerechtje, mini wrap, 2 uienringen en een soort kaaskroketje was wel erg smakelijk is. Voorgerecht met nacho's is juist een enorme bak. Hoofgerecht taco's met kip iets te vet en rode saus liever apart serveren zodat je ze in ieder nog een beetje kunt vasthouden. Rijst en bonen lekker. Nagerecht goed vanilleijs, meelwraps met kaneelsuiker erg lekker alleen slappe slagroom. Al met al heel aardig gegeten met de AH actie 3 gangen € 28,50.
1342 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk voordelig gegeten met de AH actie. De tent oogt niet aanlokkelijk van buiten. We hadden dit dus zonder AH-actie nooit bezocht. Zijn. Nu dus aangenaam verrast door het eten.
Sushi-lady .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Dit was onze tweede keer dat we hier aten dit keer met de AH bon en het was erg lekker. Al kwam de het hoofdgerecht snel na t voorgerecht.
Voor t dessert hebben wij even om een pauze gevraagd.
Zeer vriendelijke bediening, en leuke prijzen om nog eens terug te gaan.
Jongeben .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met de AH Restaurant zegel actie geweest, en was zeer verrassend, leuk klein zaakie met zeer vriendelijke bediening en heerlijke gerechten, echt TOP, aanrader.
Nickv .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Leuk restaurant, verwacht hier geen culinaire hoogstandjes maar redelijke kwaliteit voor een goede prijs.
Vlotte bediening die wel even in de fout ging. Gerecht niet conform bestelling en dan de fout bij de klant leggen. Later wel toegeven dat de fout in de keuken gemaakt is maar toch. Is niet de juiste klantgerichte instelling.
In het totaalplaatje was de bediening wel ok verder.
F.stigtthans .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een hele gezellige zaak. En super vriendelijk personeel. Zijn al aantal keren geweest en het eten is super lekker. Zeker voor herhaling.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurantje, fijne ontvangst!

Enigste minpunt, patat was erg zout slagroom mierzoet. Leuke bediening.
Verder erg gezellig. En voor een AH actie primate doen.
Louisg .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prima ontvangen. Vriendelijke bediening. Kaart (AH actie) biedt voldoende keuze. Eten is goed verzorgd en lekker. Tafeltjes staan wat dicht bij elkaar. In ons geval konden we het gesprek van onze buren letterlijk volgen.
Kristi S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisterenavond lekker gegeten bij Mexicano met de Albert Heijn actie. Keuze uit drie verschillende voor/hoofd en nagerechten. Leuke, gezellige ambiance, vlotte bediening die echt aandacht heeft voor de klant. De gerechten werden vlot geserveerd en waren erg smakelijk. Vooral de kipsalade als voorgerecht is een aanrader! Enige minpunt dat ik kan verzinnen is dat de tafeltjes nogal krap op elkaar staan, maar echt last hadden we daar niet van. Leuk met vrienden en/of familie.
Eljee41 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed gegeten met de AH bonnen. De porties waren zeer ruim. De bediening was goed en ze waren erg vriendelijk. Door de aanwezigheid van kleine kinderen was het enigszins rumoerig in de zaak.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bediening was goed en netjes. De gastheer was erg vriendelijk en hartelijk. gegeten via het AH menu. Goed eten voor een redelijke prijs. Beslist een terugkomer waard.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Erg lekker gegeten van de smakelijke Mexicaanse gerechten. Ruim voldoende porties. Restaurant is leuk sfeervol, gezellig en kennelijk populair want bijna alle tafeltjes bezet. Ook een buitenterras met kleurige lampjes en verwarming maar deze avond door niemand gebruikt want toch te koud. Bedienend personeel is hartelijk en met aandacht voor de klant. Goede keus.
Remon03 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vriendelijke ober. Centrale locatie, gemakkelijk parkeren. Netjes mexicaans/ wat sober interieur. Gegeten via 3 gangen menu van de AH-actie. Lekkere gerechten voor dit geld, ruim voldoende. Kinderen mochten samen 3 gangen diner delen en kregen zelfs voorgerecht en hoofdgerecht geserveerd op eigen bordjes ipv 1 maaltijd met los bordje erbij om zelf te verdelen. Voor de kinderen heel leuk en wij vonden dit erg attent!
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wij hebben hier het AH diner gegeten. Vooraf de kipsalade, erg lekker, en niet zoals vaak met salades ijs en ijskoud geserveerd. Goede temperatuur, goede 'looks'.
Als hoofdgerecht had ik de kip in crema saus en mijn tafelgenote had de vis met garnalen. beiden erg smakelijk. Porties waren prima in orde. De nagerechten, een brownie met ijs en gefrituurde? tortilla met ijs waren ook ok. Alleen de slagroom was naar mijn smaak veel en veel te zoet. Prima zaak om voor of na de bios een hapje te eten.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op het terras hier een 3 gangenmenu genoten. Prima eten voor een goede prijs.
Nacho's, kip en ijs. Uiterst vriendelijke bediening.