Mexicano

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mexicano

Een begrip voor de liefhebber van Mexicaans eten

Gevestigd aan het leuke en bruisende Schouwburgplein in Rotterdam is Mexicano. Met hun huisgemaakte gerechten zijn ze één van de meest traditionele Mexicaanse restaurants van Rotterdam. Het is een sfeervol en trendy restaurant met een eigentijdse keuken gebaseerd op Mexicaanse tradities!

Meer informatie over restaurant Mexicano

Jouw recensie over het restaurant Mexicano

Serina V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima eten! We komen snel weer
Diva F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf muchos nachos (muchos lekker) en hoofdgerecht spareribs, je krijgt er een mes bij, maar het vlees glijd van de botten af, zo mals. De burrito gevuld met kip was ook wel aardig. Maar de volgende keer neem ik de burrito met beef. Gezellige personeel, die wat fouten had gemaakt bij het opnemen van onze bestelling, maar dat is menselijk. Dit is onze favoriete mexicaanse restaurant.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Nu 3de keer daar gegeten, nogsteeds een gezellig restaurant, met goed en betaalbaar eten.
Beitske F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en goede service. De beoordeling is gebaseerd op het feit dat het hoofdgerecht voor 2 oudere dames te zwaar was, Voor de wat jongere bezoekers waarschijnlijk prima.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima gegeten. Het eten stond snel op tafel en was lekker. Complimenten voor de strawberry cheese cake ice cream als dessert. Flink ijsje, zag er prachtig uit en niet duur. Kom zeker nog een keer terug.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben gisteren gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en we hebben heerlijk gegeten. Het is de derde keer dat we hier gegeten hebben en we waren weer erg tevreden. Het personeel is heel vriendelijk, het eten erg lekker en de porties zijn zeker niet te klein. Een aanrader!
Wilco H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ik vond het personeel vriendelijk en het restaurant er goed en schoon uitzien. Het restaurant was halfvol en niet minder lawaaiig dan een ander gemiddeld restaurant. Wij kwamen met de Albert Heijn actie eten. Wij aten vegetarisch. We moesten aan het einde van de rit bijna 40 euro neerleggen voor de 50% korting die wij kregen en 2 Mexicaanse biertjes. Het Albert Heijn menu koste namelijk 29 euro voor twee personen. Iets wat 1/3 goedkoper is bij een ander restaurant zonder korting. Voor het menu wat wij kregen vond ik het veel te duur. Of eigenlijk was het menu zo samengesteld dat het eigenlijk geen korting bedroeg. Wij bestelden 2 biertjes. Deze bleken op de bon 5 euro per stuk te zijn. Het had netjes van ze geweest als ze dat op voorhand hadden vermeld.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah actie!
Thara D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Best lekker gegeten, maar het was niet goedkoop en het tempo was erg hoog. Toen het 3-gangen menu er doorheen gewerkt was, wilden wij nog een kopje koffie drinken, maar het lukte niet meer om contact te krijgen met de bediening. De gastvrijheid liet te wensen over. Misschien omdat we gebruikt maakten van de Albert Heijn restaurantactie?
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Geheel OK, maaltijd voortreffelijk, bediening zeer vriendelijk. Is voor herhaling vatbaar.geluidsniveau zou iets beter, zachter, kunnen
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij zijn hier gaan eten met ah restaurant actie.
Er is een drie gangen menu beschikbaar met veel keuze.
Het eten is er voortreffelijk.
De bediening is heel vriendelijk en het restaurant heeft een leuke locatie.
Een aanrader.
JA M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. Maar ik vond 29,95 wel duur voor zo'n 3-gangen menu. De toetjes bestonden meer uit ijs. De brownie en de 4 gebakken meeltortilla's waren heel klein. De bediening was wel vriendelijk en de sfeer was ook niet slecht.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Menu was speciaal gemaakt voor AH actie, De keuze was summier en de smaak redelijk. Voor de vegetariër was er niet veel keus. De prijs €29,95 voor het menu is aan de hoge kant voor zo'n restaurant.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Eten was koud. Ah actie moet je al helemaal niet nemen. Personeel zeer onaardig. Veel te duur allemaal. €5 voor één corona. Niemand spreekt Spaans of Nederlands uberhaupt. Op de rekening "per ongeluk" een fles wijn. Voor ons nooit meer
wil V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dit was goede (eerste) ervaring! De bediening was prettig en relaxed. Eten was zonder meer goed en de prijzen zeer redelijk.
Voor herhaling vatbaar.
tbroeks .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed en snel geholpen en goed qua smaak. Konden snel aan tafel en hoefden niet lang te wachten op de gerechten die prima smaakten.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij werden heel vriendelijk ontvangen door een medewerker en naar onze tafel gebracht. Er werd gevraagd of wij iets wilden drinken en daarna de menu kaart.
Het menu was heel verrassend. Echt voor ieder wat wils. De rechten zijn zeer smaakvol.
De sfeer en bediening zijn prima, het was een gezellig avondje uit eten.
Een aanrader.
Dialon V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening en heerlijk eten! Ruime keus uit het menu vooral het toetje was erg lekker! Een echte aanrader
Jacky500 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met Ah actie heerlijk gegeten.
Keuze uit 3 gangen menu en alles smaakte heerlijk. Mexicaans sfeertje
Prijs kwaliteit goed
Anja N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was prima. En een prettige sfeer. En ik vind het niet nodig om hier nog meer over te vermels er n. Dus die 120 tekens is flauwekul