Mexicano

Schouwburgplein 11 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicano

Een begrip voor de liefhebber van Mexicaans eten

Gevestigd aan het leuke en bruisende Schouwburgplein in Rotterdam is Mexicano. Met hun huisgemaakte gerechten zijn ze één van de meest traditionele Mexicaanse restaurants van Rotterdam. Het is een sfeervol en trendy restaurant met een eigentijdse keuken gebaseerd op Mexicaanse tradities!

Meer informatie over restaurant Mexicano

wil V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dit was goede (eerste) ervaring! De bediening was prettig en relaxed. Eten was zonder meer goed en de prijzen zeer redelijk.
Voor herhaling vatbaar.
tbroeks .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed en snel geholpen en goed qua smaak. Konden snel aan tafel en hoefden niet lang te wachten op de gerechten die prima smaakten.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij werden heel vriendelijk ontvangen door een medewerker en naar onze tafel gebracht. Er werd gevraagd of wij iets wilden drinken en daarna de menu kaart.
Het menu was heel verrassend. Echt voor ieder wat wils. De rechten zijn zeer smaakvol.
De sfeer en bediening zijn prima, het was een gezellig avondje uit eten.
Een aanrader.
Dialon V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening en heerlijk eten! Ruime keus uit het menu vooral het toetje was erg lekker! Een echte aanrader
Jacky500 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met Ah actie heerlijk gegeten.
Keuze uit 3 gangen menu en alles smaakte heerlijk. Mexicaans sfeertje
Prijs kwaliteit goed
Anja N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was prima. En een prettige sfeer. En ik vind het niet nodig om hier nog meer over te vermels er n. Dus die 120 tekens is flauwekul
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Buiten verwachting heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, echt een uitje.
Van binnenkomst tot vertrek zeer goede bediening.
Zeer aan te bevelen.
AStrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij komen regelmatig bij Mexicano en het is er altijd gezellig. Je wordt vriendelijk geholpen en het eten is goed.
Wij hadden deze keer de actie van AH maar ook nu was alles perfect in orde.
svg66svg .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Via de restaurantactie van AH hier terechtgekomen. Kleine zaak, soort snackbar. Lawaaiig en waarschijnlijk doordat we naast de keuken zaten, last van luchtjes.

Het driegangenmenu stelde niet veel voor en de gerechten waren karig. Er werd niet eens guacamole geserveerd! Veel eten kwam uit de frituur (zelfs de verrassing van de chef als voorafje), waardoor ik € 29,95 voor twee van deze menu's redelijk vond, maar te veel betaald voor één menu.

Op de andere tafels zag ik wel normale gerechten langskomen hoor, maar het keuzemenu van de restaurantactie viel zwaar tegen. Slecht visitekaartje afgegeven, dus ik ga volgende keer naar een andere Mexicaan.
sira .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekker gegeten met AH restaurantactie. De gerechten werden wel heel erg snel achter elkaar geserveerd. Als je haast hebt is dit natuurlijk prima, maar wij hadden geen haast...jammer!
Verder prima restaurant.
Dorothé V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Je kan kiezen uit een gevarieerd AH 3-gangen menu. Het was lekker eten voor een prima prijs. De locatie is leuk en goed bereikbaar, met een ruim terras aan het plein. Vriendelijke bediening!
Jean louis B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen .we moesten lang wachten voordat het voorgerecht kwam er was iets fout gegaan in de keuken voor de rest was het eten goed iets te flauw er hadden iets meer kruiden in gekund. De bediening was heel aardig . jean Louis met partner
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor de eerste keer te gast. Vriendelijke personeel. Eten was lekker. Voor herhaling vatbaar
Europoort .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Bij aankomst om 18.00 uur was de zaak geheel verlaten, later kwamen er gelukkig nog wat meer gasten.
Zaak is traditioneel ingericht met ook nog een terras.
Voor de AH actie is er een speciaal menu waar overigens niet de prijs bij staat.
Ontvangst is uiterst vriendelijk (nieuw?) personeel is nog niet helemaal ingewerkt maar erg behulpzaam.
Voor twee personen het menu en 4 drankjes rekende we 40 euro af.
Maaltijd was in orde, minpuntje vonden we dat de panga filet in vrij veel olie opgediend werd.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteravond samen met me moeder heerlijk gegeten echt een aanrader en wij komen zeker een keer terug en vriendelijke personeel en eigenaar ook heel vriendelijk
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Hier met AH actie op een mooie avond buiten gegeten met uitzicht op het plein. Eten was lekker maar niet echt bijzonder, we misten de guacemole. Prima bediening.
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ondanks dat we via Ah website geregistreerd hadden zeiden ze niet in administratie te kijken en konden we bon achteraf toch niet gebruiken. Erg teleurstellend dat we zelfs niet de korting kregen van goedkoopste Ah keuze menu.
apruijsten .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk ingericht restaurant in Mexicaanse sfeer. Vriendelijk personeel. Voor een bezoek aan de stad in combinatie met eten bij restaurant Mexicano zeer zeker een aanrader.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het was erg gezellig en heerlijk gegeten. Omdat wij nog een voorstelling hadden, was er nog ruimschoots over, en kwamen wij hier op tijd.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg vriendelijke bediening waardoor het direct een gezellige avond werd. Lekker en vers eten. Voor zover ik dat kan beoordelen echt Mexicaans.