Mexicano

Schouwburgplein 11 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicano

Een begrip voor de liefhebber van Mexicaans eten

Gevestigd aan het leuke en bruisende Schouwburgplein in Rotterdam is Mexicano. Met hun huisgemaakte gerechten zijn ze één van de meest traditionele Mexicaanse restaurants van Rotterdam. Het is een sfeervol en trendy restaurant met een eigentijdse keuken gebaseerd op Mexicaanse tradities!

Meer informatie over restaurant Mexicano

Jouw recensie over het restaurant Mexicano

Juliët T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goed gegeten, smaakte echt goed. Vriendelijk personeel.
Menno L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
fantasieloze en smaakarme gerechten en bereiding. lijkt een soort fastfood formule voor mexicaans -Mc Mexicano was een betere naam misschien- zonder echt 'fast' te zijn qua bediening. Ik kom hier niet terug. Vriendelijk personeel, dat wel.
Conrad T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Lekker gegeten in een relaxte sfeer.
Orly L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke kwaliteit eten
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten, goede bediening en gezellige, relaxte sfeer. Gaan we zeker terug komen!
Lidy-Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg positief verrast door dit restaurant. Heel vriendelijk personeel, en ontzettend lekker gegeten. Ik ga hier terugkomen!
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Prima service en vriendelijk personeel. Eten lekker maar misschien iets minder zout gebruiken. Gerechten waren verder lekker op smaak en warm. Dat missen we vaak bij andere gelegenheden. Hier prima dus.
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij zijn hierheen geweest met de AH restaurantactie. Wat ik erg jammer vond hieraan is dat onze porties ook zo ongeveer werden gehalveerd. Je krijgt het 2e driegangenmenu gratis, maar we kregen ook minder dan de 'normale' gasten. Ik had bijvoorbeeld een toetje met brownie en ik kreeg één klein stukje brownie terwijl andere mensen meerdere stukjes kregen. De porties waren dus aangepast. Terwijl er al een beperkt menu is om uit te kiezen, dus ik vind dit niet kloppen. Ze rekenen overigens een vast bedrag voor het menu, dus wij waren duurder uit dan op de kaart (voor de persoon waarvoor we betaalden dan). Op het eind vroegen ze ook of we tequila van het huis wilden. De rest kreeg met een citroentje en wij zonder. Ik vind niet dat de service minder zou moeten zijn als je met een actie hier gaat eten. Dan zou men niet mee moeten doen aan de actie.. Jammer, want het eten was wel prima. Maar voor mij een reden om niet meer terug te gaan.
Rina N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ontvangst was prima. Leuk en niet al te groot restaurant. Locatie was ook erg goed, op loopafstand van het station. Eten was lekker. Ik zou zeker weer terug komen!
Rina N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Locatie is gunstig, op loopafstand van het station. In de buurt van winkels en de schouwburg. Prima ontvangst. Diner was goed. Een aanrader! Ik zou zeker weer terug komen!
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening. Wij gebruikten de AH-coupon en waren verbaasd over het feit dat mijn echtgenote niet de cheesecake wilde (6.50 op de menukaart) en die wilde vervangen door een kopje cappuccino (2.95 op de menukaart). Dit kon niet op de basis van de AH-coupon, dus mijn echtgenote bestelde dan maar de cheesecake. "Dat zijn de regels van de coupon". Aardige afronding met een glaasje tequila on the house. Totaal indruk: we komen terug.....
JHP V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goed gevulde mexicaanse schotels . De groente was iets te vettig met een teveel aan olijfolie. De hoeken in het plafond mogen wel schoongemaakt worden.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
we hebben erg lekker gegeten, werden goed geholpen (er zou wel af en toe een lachje afkunnen). Wij willen zeker terugkomen.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gezellige kleine tent waar je prima kunt eten. Het eten wordt aantrekkelijk gepresenteerd en is van uitstekende kwaliteit. Goede hoeveelheid ook. Niet teveel, niet te weinig.
Serina V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima eten! We komen snel weer
Diva F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf muchos nachos (muchos lekker) en hoofdgerecht spareribs, je krijgt er een mes bij, maar het vlees glijd van de botten af, zo mals. De burrito gevuld met kip was ook wel aardig. Maar de volgende keer neem ik de burrito met beef. Gezellige personeel, die wat fouten had gemaakt bij het opnemen van onze bestelling, maar dat is menselijk. Dit is onze favoriete mexicaanse restaurant.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Nu 3de keer daar gegeten, nogsteeds een gezellig restaurant, met goed en betaalbaar eten.
Beitske F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en goede service. De beoordeling is gebaseerd op het feit dat het hoofdgerecht voor 2 oudere dames te zwaar was, Voor de wat jongere bezoekers waarschijnlijk prima.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima gegeten. Het eten stond snel op tafel en was lekker. Complimenten voor de strawberry cheese cake ice cream als dessert. Flink ijsje, zag er prachtig uit en niet duur. Kom zeker nog een keer terug.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben gisteren gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en we hebben heerlijk gegeten. Het is de derde keer dat we hier gegeten hebben en we waren weer erg tevreden. Het personeel is heel vriendelijk, het eten erg lekker en de porties zijn zeker niet te klein. Een aanrader!