Mexicaans Restaurant Amigo

Stadhuisplein 17 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Een vleugje Mexico in Rotterdam

Een avondje Midden-Amerika. En dat gewoon in het centrum van Rotterdam. Wanneer je hier naar binnen stapt waan je je in een authentiek en gezellig Mexicaans dorp. Hier dragen onder andere de kleurrijke muurschilderingen aan bij, maar natuurlijk ook de typische gerechten op de kaart. Groot, klein, jong en oud komen hier samen om gezellig te eten of te genieten van een lekkere tequila. Kortom, maak je klaar voor de Mexican heaven!

Meer informatie over restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

A M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ik ben hier met een groep van 4 personen geweest voor de all-you-can-eat op zaterdag. Zeer goede prijzen en eten smaakt goed.
Bediening moest bij aankomst op gang komen. Er was even twijfel of ronde 1 nog in zijn geheel geserveerd ging worden, maar deze kwam in ronde 2 alsnog binnen. Verder liep het soepel. Prijs/kwaliteit is prima. Er wordt wel met veel slablaadjes geserveerd, dat had voor mij niet gehoeven.
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
gezellige zaak ! goed eten en goed personeel. tapas all you can eat gedaan . zeker een aanrader , veel keuze en goede producten
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zoals je van een Mexicaans restaurant verwacht ik Amigo echt extreem sfeervol. Het concept van all-you-can-eat in erg handig, want voor ieder is keus en je kan verschillende gerechten proberen, die overigens goed smaakten. De gast stond bij de medewerkers op 1, wat natuurlijk erg fijn is. Wel was het door de drukte erg lawaaiig, dat wat erg jammer. Maar het bezoek aan Amigo wad erg fijn en ik zou het zeker aanraden.
Shirly H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vrijdag gaan eten in combinatie met het filmarrangement. Blijkt dat je alleen vroeg mag komen eten want het arrangement geldt maar tot 19.45uur! Menukaart actief op tablet, je kon drie gerechtje per persoon per ronde kiezen. Helaas werkte dit niet zo goed: nadat besteld was en we na 15 minuten nog geen enkel hapje hadden, bleek de bestelling niet te zijn doorgezet. Dit gebeurde twee keer daarna nogmaals, waardoor we genoodzaakt waren om aan de bar onze bestelling door te geven. Personeel leek niet goed te zijn ingespeeld, alles duurde ontzettend lang. Na anderhalf uur tafelen hadden we net twee ronden op, waarvan verreweg de meeste gerechtje gewoon uit de vriezer van de Sligro of andere groothandel kwamen.. Zonde! Elders krijg je meer waar voor je geld..
Liandavw .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Samen met mijn vriend gereserveerd voor het filmdiner op 6 augustus. Daar aangekomen bleek dat de filmkaartjes op waren en dat we alleen de keus hadden de filmkaartjes een aantal dagen later op te komen halen bij het restaurant. Hier hadden wij geen zin in dus besloten we het normale menu te nemen. Eten was prima, wel twee keer iets gekregen wat we niet besteld hadden, en wat we wel besteld hadden kregen we dan ook niet meer. We hadden meer verwacht, maar het was wel oké. Jammer dat op de tablet de tijd aftelt en je precies weet dat je over een kwartier weg moet wezen. Volgende keer geen amigo meer.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vanavond samen met mijn vrouw naar Amigo's geweest. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar na bijna 45 minuten wachten op voorgerecht terwijl er een groep luidruchtige feyenoord supports hun tafel binnen no-time vol hadden staan met eten (terwijl zij 20 minuten later binnen kwamen) is gewoon slecht. Het bestelde eten, Enchilada rund en een burrito kip was ooit niet om naar huis te schrijven. De enchilada was een soort kapsalon, volgestort met kaas en een paar verloren courgette, en mijn kip burittto was droog en weinig smaak. De prijs kwaliteit verhouding klopt hier niet.
Beste Richard,

Hartelijk dank voor uw recensie, en feedback.
Wij vinden het erg jammer dat uw bezoek aan ons restaurant niet aan uw verwachting heeft mogen voldoen. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar de gerechten die u benoemt valt bij veel van onze gasten juist goed in de smaak. Uiteraard wanneer onze gerechten niet bevallen kunt u dit altijd melden aan ons personeel en zullen we een gerecht bereiden dat wel aan uw verwachting voldoet. We hopen het ooit nog eens over te mogen doen voor u!

Team Amigo.
AnamariaSanchez .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Ik ben daar op 21-07-2016 gaan eten met mijn broer, mijn schoonzus en een vriend. Ik heb telefonisch aangegeven dat het de afscheid van mijn broer en mijn schoonzus was vanwege vertrek naar Bonaire. We zijn aangekomen en het was een fijne ontvangst. De ellende begon gelijk toen ze onze eerste drankjes waren vergeten. Dit kwam 15 minuten later..... Daarna goede uitleg van een heel lief meisje (serveerster). Zij was ongeacht alle drukte en chaos heel vriendelijk gebleven. Het was echt een drama. Ik kreeg 2 tapas in 1 uur. We konden 2.5 uren eten waarvan de eerste 1.5 uren alleen maar wachten was voor een stuk of 10 tapas. De helft van onze bestelling kwam niet, was koud of gesmolten (ijs). De serveerster kwam vertellen dat er onverwachts een grote groep was komen eten waardoor alles langzamer ging. Ik schaamde me dood voor mijn gasten. Iedereen had honger en zei hier nooit meer te komen eten. Het was zo teleurstellend. Jammer dat we niet alle tapas hebben kunnen proeven. Ik was hier een keer komen eten en dat ging prima maar hoe het nu er aan toe gaat... Hier kom ik nooit meer terug.
Suzan Q.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op 20 juli zijn wij wezen eten bij amigo. We hadden hoge verwachtingen aangezien dit restaurant hoog aangeschreven staat op verschillende websites. Wij zijn echter teleurgesteld in de service die deze avond is verleend. De serveerster (wij denken dat haar naam Gina is: donker lang haar met piercing in nek) was uiterst onvriendelijk. We moesten lang wachten op het eten en kregen eten dat we niet besteld hadden. Daarnaast werd er voor 40 euro meer gerekend op het bonnetje waar Gina niet van stond te kijken. We moeten eerlijk bekennen dat we nog nooit zo slecht en onvriendelijk geholpen zijn. Jammer voor een restaurant met zoveel potentie. We hadden ons erg op deze avond verheugd.
Beste Suzan,

Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen .
Bedankt voor uw recensie en feedback. U hoort van ons!
Denv22 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijke tapas gegeten leuk ook om het via tablet te bestellen. Lekker drukke zaak met leuke bediening.
De koude en warme tapas komen gescheiden wat soms wel beetje jammer is.
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Na mijn vorige bezoek heb ik Amigo een mail gestuurd over mijn slechte ervaring die avond. De volgende dag ontving ik een persoonlijke mail waarin er uitgelegd werd waarom die avond alles niet goed ging, een excuses en een uitnodiging om nogmaals te komen eten op hun kosten.
Gisteren dus wederom hier gegeten met dezelfde gezelschap als vorige week. We werden al verwacht bij binnenkomst. We konden eerst een drankje doen bij de bar of direct naar de tafel, we kozen voor het tweede gezien iedereen al honger had. Tot onze verrassing werd alles tot in de puntjes verzorgd: enorme voorgerecht bestaande uit verschillende tapas en nachos, 2e gang Surf en Turf, 3e gang lamskoteletten (hierna hebben we wel aangegeven dat we erg vol zaten, anders hadden ze ons nog een gang gegeven), en 3 soorten desserts als afsluiter.
Het eten was heerlijk en de service was uitmuntend, wat een verwennerij!
We zijn erg tevreden hoe Amigo met onze reactie te werk is gegaan en de wil om hun klanten te binden wordt zeer gewaardeerd.
Beste Christine,

Hartelijk dank voor dit leuke bericht! We zijn erg blij dat we een negatieve ervaring toch hebben kunnen goedmaken met een aangename ervaring gisteravond.

Een fijne avond toegewenst en graag tot ziens!

Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Op uitnodiging van amigo's na een eerdere minder goede ervaring wegens onverwachte topdrukte zijn wij nogmaals gaan eten bij dit restaurant. Deze keer een warm ontvangst en tot in de puntjes verzorgd. Het eten was voor ons een verassing namens de keuken, en werkelijk heerlijk gegeten! Mooie opmaak van de borden, verse ingrediënten en 3 delig dessert. Dank aan het management en personeel is op zijn plaats.
Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij dat we jullie nu de aandacht hebben kunnen geven die gasten van ons mogen verwachten! Bedankt dat u ons toch nog een kans wilde geven!

Fijn weekend.

Team Amigo
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Nog nooit hebben we zo lang op ons eten gewacht als hier. Ook om drankjes hebben wij meerdere malen gevraagd, echter bleef de nonchalante ober steeds lang weg, of was vergeten wat we besteld hadden. Geen enkel excuus werd ons geboden voor het lange wachten. De gerechten op zich zijn goed, wat je verwacht van een all you can eat gelegenheid, maar een uur (!) wachten per ronde is echt absurd. Tevens waren er gerechten vergeten. Toen we om 23.00 pas de derde ronde met te weinig gerechten hadden gekregen, hebben we deze maar laten zitten. De tafel naast ons kreeg wel snel bediening, blijkbaar is een grote groep aantrekkelijker om te bedienen. Dessert besteld, deze kwamen al voor de laatste ronde, deze heeft de ober toen terug in de vriezer gezet. Drankjes bij de derde ronde bleven wederom weg. Uiteindelijk dessert geregen, keihard en koude brownie en toen pas werd mijn bier gebracht. Dit smaakte intussen totaal niet meer met het nagerecht. Ik zou niemand aanraden om hier op zaterdag avond te gaan eten. De ober deed nog teleurgesteld omdat we geen fooi gaven ook! Wat een frustratie en teleurstelling.
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voorheen weleens hier gegeten en toen beviel alles goed (doordeweeks). Gisteren (zaterdag) dus niet! Gereserveerd om 20:00, kreeg tafel pas om 20:20. Restaurant zat helemaal vol, dus wel begrijpelijk. Eenmaal aan tafel, werden we niet bediend tot 20:45. Nonchalante ober vroeg wat we wilden drinken, waarop ik naar de drankenkaart vroeg omdat we cocktails wilden. Kwam hij na 10 min terug met de warmen drankenkaart. Het was binnen al 30 graden zonder airco, dus niet handig. 21:10 kwam hij terug om onze eerste drankjes op te nemen en een tablet neergezet zodat we tapas konden bestellen. 21:45 kwamen pas de eerste hapjes. We waren met z'n drieen, dus konden in totaal 9 tapas bestellen per keer, echter werd er maar 7 hapjes neergezet. Intussen hebben we dus besteld voor de 2e ronde. Om 22:15 kwam ander ober vragen of we nog drankjes wilden, bij haar aangekaart dat we al voor de 2e ronde tapas besteld hadden maar dat er nog gerechten van de 1e ronde moest komen. Zij is in de keuken gaan kijken en vlak daarna kwam dus de resterende gerechten van de 1e ronde (namelijk nacho's en brood met aioli... hoe moeilijk is dat om te bereiden??). Omdat we al van uit gingen dat ronde 2 ook lang zal duren, hebben we ook al voor rond 3 besteld. 22:30 nog steeds geen tapas, weer een ander ober op aangesproken. Zegt deze doodleuk: straks komen 18 gerechten in 1 keer en dat kunnen jullie op krijgen?? Nou... we wachten al 2 en een half uur en hebben maar 9 ienieminie tapasjes met z'n drieen op... wat denk je? 22:45 werd op de tablet aangegeven dat je nog maar voor 15 min wat kan bestellen omdat keuken dicht gaat. Wij hebben maar de dessert besteld. Vlak daarna kwamen dus de desserts. Wij gaven aan dat we nog tapas moeten krijgen van rond 2 en 3. Deze ober ging vervolgens onze desserts in de vriezer doen en kwam met tapas terug van rond 2 en 3, en nog steeds misten we een stuk of 5 gerechten. Om 23:00 hebben we maar om onze desserts gevraagd, want honger hadden we op dat tijdstip ook niet meer. Ipv dat ze met nieuwe desserts kwamen, bracht ober dus de desserts die eerder naar ons toe gebracht werden: brownies waren dus keihard geworden en creme catalana niet warm maar ijskoud.
Tafels van grote groepen werden wel constant bediend en daar bleef de nonchalante ober ook steeds hangen terwijl de zaak bomvol zat.
We zagen een paar tafels met gasten al vertrekken na 1 ronde omdat zij ook zo lang moesten wachten.
Een stel naast ons (ze kregen hun tafel 10 min later dan de onze) heeft 2x insuline moeten prikken omdat hij ook zo lang op hun eten moesten wachten.

Dit is toch absurd!! Als je weet dat er zo veel reserveringen zijn, dan zorg je toch er voor dat er genoeg bediening en koks aanwezig zijn. Voorlopig kom ik hier niet meer, erg jammer omdat het eten op zich wel ok is.
Zwollenaer .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hadden vlak van tevoren gereserveerd. We kregen in eerste instantie een tafeltje vlak bij de toiletten. Toen we vroegen of we een andere tafel konden krijgen was dat geen probleem. we kregen uitleg over het bestellen en hoe de tablet werkte. 2,5 uur tafelen was voor ons voldoende, ook al duurde een bestelling wat langer omdat een van de printers kapot was. Het personeel doet erg hun best en bleef netjes en vriendelijk. De Hapjes/tapas waren goed en er was ruim aanbod en variatie. Wij hebben een leuke avond gehad bij Amigo.
Adverschuren .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Prima restaurant met goede keuken. Bij binnenkomst bleek onze reservering niet doorgeven te zijn door iens.nl slordig komt vaker voor aldus personeel zij kunnen daar niets aan doen maar wel vervelend! Wij hebben dit al vaker ook bij andere reserveringen gehoord dus iens.nl aandachtspunt zou ik zo zeggen. Maar restaurant prima alleen zou ik een tweede pinbetalingsautomaat aanschaffen 15 minuten moeten wachten tot ik kon betalen
Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw recensie! Wij hebben helaas ook al vaker gehad dat reserveringen niet goed doorkomen, we zijn bezig met een oplossing hiervoor. De tweede pin automaat zullen we gaan aanschaffen, we willen niemand laten wachten!

Mitch S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gisteravond spontaan gaan eten bij Amigo na een fantastische ervaring van 1,5 jaar geleden. Kort van te voren gereserveerd en toch nog plek is altijd fijn. Door ons eerdere bezoek lag de lat vrij hoog. In de tussentijd zijn we bij verschillende "all you can eat" tapas restaurants geweest, maar nergens was het zo lekker als die keer bij Amigo. Wat ons betreft mag een gemiddelde vestiging van grote restaurantketens qua smaak niet eens in de schaduw van Amigo staan.

Qua service was het gisteravond helaas een ander verhaal. Bij binnenkomst werden wij naar een tafel begeleidt. Het was niet heel druk, het was tenslotte al rond half acht. Toen er vervolgens na ruim 20 minuten wachten nog niemand van het personeel was langsgeweest om ons enige uitleg te geven of überhaupt te vragen of we iets wilden drinken hebben wij zelf het initiatief maar genomen. Wel nog even gevraagd of de wachttijd van de tapas ook vergelijkbaar was. 2,5 uur tapas is tenslotte zo voorbij. Er werd ons verzekerd dat dit niet het geval was en dat bleek ook wel. Binnen een kwartier na bestellen stond de eerste ronde op tafel. Ben ik blij dat de 2,5 uur pas in gaat na het bestellen van de tapas en niet direct bij binnenkomst ;-)

Op het bestelde drinken (twee frisdranken notabene) hebben we in totaal bijna een half uur moeten wachten. Dat is wel inclusief twee keer navraag doen want het kwam helaas niet van zelf. Het bleek dat ze vanavond met onderbezetting zaten en dat er daarom wel eens iets over het hoofd werd gezien. Natuurlijk kan dat gebeuren en willen wij daar graag begrip voor hebben. Maar mijn tip zou zijn, gebruik dit niet als excuus maar als een reden om net ietsje harder te lopen. Als klant zou ik daar eigenlijk weinig van niets van moeten merken.

In drie van de vijf rondes werd er een gerecht vergeten, waar wij vervolgens weer achteraan konden gaan en opnieuw enige tijd op konden wachten.

De gerechten werden beter naarmate de avond vorderde. In het begin was veel al koud/lauw voor het bij ons terecht kwam. Hoe rustiger het werd in de zaak hoe warmer de gerechten ook werden. De wachttijd met betrekking tot het eten was ook uiteindelijk prima in orde. Niet langer dan 20 minuten per ronde.

Qua smaak kan ik kort zijn, echt fantastisch. Perfect in verhouding, niet heel erg verfijnd afgewerkt maar dat moet je natuurlijk ook niet verwachten voor deze prijs.

Al met al is het eten echt het omrijden waard geweest, maar de service moet echt beter en vooral sneller. Meerdere tafels om ons heen spraken over de door mij genoemde punten. Het systeem met tablets werkt verder heel goed. En gelukkig altijd wel heel vriendelijk te woord gestaan.

Een tip voor andere gasten die met de auto komen. Parkeer in de P2 onder het Groothandelsgebouw. Een klein kwartiertje lopen en bijna de helft goedkoper dan nabijgelegen garages (2 euro per uur tegenover 1 euro per kwartier).
Beste Mitch,

Hartelijk dank voor uw Feedback in uw recensie! Heel erg jammer om te lezen dat we de beleving van uw vorige bezoek dit keer niet hebben kunnen waarmaken. Een gemiste kans! Uw beschrijving van de avond en van hetgeen dat er mis is gegaan is zeer duidelijk. We stonden deze dag inderdaad onderbemand maar we gaan dit niet als excuus gebruiken. No nonsens! Wij bieden oprecht onze excuses aan en hopen dat wij het de volgende keer goed kunnen maken met onze amigo's!

Team Amigo
Denchi .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Afgelopen maandag bij amigo gegeten. Ik ben hier vorig jaar met een groep geweest en besloot nu met mijn vriendin te gaan. Ook dit bezoek was aangenaam, bestellen via de tablet gaat snel en makkelijk, bediening blijft toch aanwezig voor vragen en een praatje. Ook de margarita cocktails voor slechts 3,75 gingen er goed in! Amigo bedankt!
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met de all you can eat tapas is er voor ieder wat wils. Lekker gerechten, maar zeker niet hoogstaand. Erg zout en vet, toetjes erg zoet.
Genoeg keuze in vlees, vis en vega.
Jammer dat niet alle cocktails terug te vinden waren (van de kaart af?) De sangria is erg aan de prijs.
De bediening van tapas is snel, drankjes wat minder.
Prima restaurant om heen te gaan met een grote groep, zodat iedereen genoeg keuze heeft, maar daar is alles mee gezegd.
Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw recensie. Hoe bedoeld u dat niet alle cocktails te vinden waren? Alle cocktails die we in ons assortiment hebben zijn terug te vinden op de cocktail kaart en in de tablet.

Wij wensen u een fijne avond toe!
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Voor de herkansing bij Amigo gegeten na een eerdere minder goede ervaring.
Ik heb nu werkelijk heerlijk mogen dineren. Allemaal stuk voor stuk lekkere tapas/gerechten die onze vorige ervaring volledig teniet doen. Aan de service mocht het ook niet ontbreken en zijn we op onze wenken bediend. Ik kom hier graag weer terug.
Beste Ferry,

Hartelijk dank dat jullie ons nog een kans wilde geven! We blijven uiteraard graag Amigo's!
We zijn blij om te lezen dat uw bezoek dit keer goed is bevallen. Een fijne dag toegewenst!

Met vriendelijke groet