Mexicaans Restaurant Amigo

Stadhuisplein 17 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Een vleugje Mexico in Rotterdam

Een avondje Midden-Amerika. En dat gewoon in het centrum van Rotterdam. Wanneer je hier naar binnen stapt waan je je in een authentiek en gezellig Mexicaans dorp. Hier dragen onder andere de kleurrijke muurschilderingen aan bij, maar natuurlijk ook de typische gerechten op de kaart. Groot, klein, jong en oud komen hier samen om gezellig te eten of te genieten van een lekkere tequila. Kortom, maak je klaar voor de Mexican heaven!

Meer informatie over restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

7,1

Jouw recensie over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

John B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten was redelijk tot goed maar de bediening en sfeer matig.
K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prima ervaring, snelle reservering, goed ingespeeld op onze wensen, attente serveerster en lekker eten. All you van eat formule is ok, handig met tablet. Wij waren hier eerder geweest. De locatie is handig, nl vlakbij metrostation Stadhuis.
Kaliyan A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Uitstekend
W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Mijn vriend kreeg direct steken in zijn buik enorm zweten en misselijk toen we naar de Metro liepen na ons bezoek bij jullie waarna hij thuis direct naar de wc moest, helaas flinke diarree, ik had wat minder gegeten en andere gerechten. Ik had toen we thuis kwamen ook buikpijn gelukkig in wat lichte mate diarree. Ook had ik de cocktail Mojito strawberry, op de kaart stond 7,50 euro en op de rekening (bon) stond 8.00 euro ik zou dit asap aanpassen in het computer systeem of op de kaart.
Ruben G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Voor een 2e keer wezen eten daar. Ditmaal met vrienden. Het eten was zéér smaakvol en de service top! Je hebt het gevoel dat je je even waant in Mexico! ????????
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat zijn de tapas daar sinds 2016 achteruit gegaan. Jammer! Neem daar geen wraps met zalm. De zalm was hard, grijs en uitgedroogd. Onsmakelijk gewoon!
Mirenben .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten was goed. Je hoefde niet lang op de tapas te wachten. Lekker gegeten!!
Bediening was ook vriendelijk...voor herhaling vatbaar
K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding en alles lekker snel op tafel. Leuke hier is dat je ook toetjes kunt bestellen!
V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
leuke sfeer.net mexico goed eten.
goede service

geluidsniveau mag wat minder.
wc bril valt op je rug als je gaat zitten.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten was erg lekker, bij binnenkomst stond inderdaad de muziek best hard. Verder lekker gegeten en een goede service
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke zaak,vriendelijke bediening,eten goede prijs kwaliteit verhouding.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Aardige ambiance en aardige service maar het eten is slecht. Alles komt uit pakjes of blikjes. Soort van neppe chemische kaassaus over je nachos. Olijven uit blik. Totaal geen ambacht in het eten. Ik kom hier niet meer en beveel het ook niet aan.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
het eten was allemaal heerlijk. We hadden alleen nog een opmerking. De nacho's waren zo erg gebroken dat we niet konden dippen. Verder was alles erg goed en heel lekker.
Corieke B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super leuk vrijgezellenfeest gehad voor mijn schoonzus met goede service, leuke dans en cocktailworkshop en lekker eten.
Annerieke J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten, heel gezellig restaurant & mooi ingericht. Service was top, houden rekening met verjaardagen etc. Top restaurant!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Eten is goed en veel keus, de inrichting is wel aan verandering toe. Leuke en gezellige avond gehad
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellig restaurant. Handig om tapas te kiezen via tablet. Geeft ook goed duidelijkheid over allergenen. Tapas zijn lekker. Vrolijke bediening. Muziek wel iets te luid.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
we komen regelmatig bij amigo"s.1 of 2 keer niet lekker gegeten, maar meestal gewoon erg lekker.personeel erg vriendelijk!! grote tafels gaat wat moeizamer
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vrouwelijke serveerster niet vriendelijk! Liet me een cocktail afrekenen die fourt gemaakt was. Haar mannelijke collega's waren wel vriendelijk.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Had idee dat er te weinig bedienend personeel aanwezig was .geen lange wachttijd op eten hoor. Eten was lekker .gezellige inrichting