Mexicaans Restaurant Amigo

Stadhuisplein 17 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Een vleugje Mexico in Rotterdam

Een avondje Midden-Amerika. En dat gewoon in het centrum van Rotterdam. Wanneer je hier naar binnen stapt waan je je in een authentiek en gezellig Mexicaans dorp. Hier dragen onder andere de kleurrijke muurschilderingen aan bij, maar natuurlijk ook de typische gerechten op de kaart. Groot, klein, jong en oud komen hier samen om gezellig te eten of te genieten van een lekkere tequila. Kortom, maak je klaar voor de Mexican heaven!

Meer informatie over restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Kim M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker eten en super leuk tapas concept we komen zeker nog terug voor een bezoekje in Rotterdam amigo restaurant het was lekker
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
genoeg keuze, vlees, vis en vegetarisch alles is goed vertegenwoordigd. vlees was heerlijk mals.
Helena B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vroeger hebben wij hier met veel plezier regelmatig gegeten. Een flinke Mexicaanse kaart met heerlijke gerechten en ruime porties. Nu een slap aftreksel van die andere bekende all you can eat keten; niet verse, opgewarmde "tapas" die nauwelijks aan de Mexicaanse keuken doen denken, op een schaaltje gepleurd en dat schaaltje wordt zonder al teveel vriendelijkheid weer op je tafel gepleurd. Of het gaat mis en belandt op een andere tafel. Goede tapas mogen klein zijn maar een schaaltje met 2 knoflookchampignons is echt treurig om te serveren. Wij vonden het een zéér teleurstellende avond en zullen niet gauw nog terugkomen,
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eerste kerstdag met 8 personen hier gegeten. Het eten was heerlijk. Door de drukte kwamen de tapas helaas niet goed door. Maar we hebben echt genoten en alles is als nog gekomen dus we hebben echt genoten. 3 van ons aten van de kaart en ze hebben zelfs het toetje wat ik zo lekker vind speciaal gemaakt. Zonde dat dat niet meer op de kaart staat want dat is zo lekker. Tortilla stroken met kaneel en honing. Voorheen zelfs nog met kaneel ijs. Zo jammer dat het niet bij de tapas toetjes erbij staat. Bediening was super leuk en gezellig hebben echt super hard gewerkt. Kortom we waren al fan en we komen zeker vaker.
Cheyenne H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Erg onaardig ontvangst van de ober en geplaatst in het verdomhoekje vanwege de kerst drukte. Koud eten rn rauw vlees werd voor geschoteld. Duurde eeuwig voordat alle gerechten op tafel kwamen. Meerdere malen moeten vragen waar het eten bleef. De manager aangesproken betreft het koude eten. Bleef hier de gehele avond irritante grappen over maken. Zeker geen aanrader.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldig lekkere tapas, zoveel als je kan eten, goed wijntje erbij, en leuk en enthousiast personeel.
Hier willen we graag weer terugkomen!
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ray G-Lia I.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Het was een geslaagde avond. Vriendelijk en hardwerkend personeel!! Onze lege glazen werden per direct bijgevuld en we bleven niet te lang met onze lege bordjes zitten. Alles werd keurig opgeruimd en snel geserveerd. Klein minpuntje: wij zaten bij het raam en het tochtte een beetje. Maar dat hebben wij overleefd. Het was geweldig!
MandyDenise K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De reservering via IENS was niet doorgekomen. Gelukkig was er nog een tafeltje over anders hadden we weer een uur terug richting huis gekund. Service was een beetje opdringerig en als je ze nodig had hadden ze geen tijd voor je. Het eten was zoals gewoonlijk goed. Alleen is het interieur wel echt aan vervanging toe, vooral de stoffige parasols en terracotta lampen zijn behoorlijk passé.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top eten en Service!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Na aanleiding wat ik hier allemaal lees zet ik toch zelf ook wat neer. Ik ga regelmatig uiteten, en kom door de jaren heen ook af en toe hier. Ik herken de nevativiteit totaal niet. We nemen vaak een groep mee om te eten en ook daaruit komen er zelden negatieve ervaringen/ klanken.. Er zal heus wel x iets fout gaan met een drankje/ bestelling, maar deze lage gemiddelde klopt echt niet! Complete onzin.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Tapas gegeten. Prima eten maar niet echt Mexicaans. Bediening is vriendelijk. De 5 rondes niet vol kunnen maken. Hadden in de 4e ronde lekker ijs besteld als toetje. Restaurant was erg rumoerig. Er stond muziek op maar daar hoorde je haast niets van.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Afgelopen zaterdag bij Amigos gegeten voor mijn verjaardag. Blijkbaar kunnen ze geen zittingen aan wat erg jammer is. Het eten kwam allemaal erg snel en was van prima kwaliteit. De drankjes, tsja daar valt nog een hoop te verbeteren. Als je om 19:50 drankjes besteld en dit er in 20:15 nog niet is gaat er toch iets mis. Aantal keren met de bediening gesproken. Daarbij mijn petje af voor Sven. De bedrijfsleider kwam paar keer langs en gaf aan dat het erg druk is en het toch maar mensenwerk is. Wellicht is deze beste man niet geschikt voor de Horeca. Uiteindelijk hebben we een drankje van het huis gekregen. Dus wij willen best weer terugkomen maar ik denk dat er echt wat aan het personeel gedaan moet worden.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Alles 1 grote tegenvaller!
Slecht, slecht en nog es slecht!!!

-Bediening ondermaats,
- Het bedieningssysteem wordt 'gebruikt' als excuus voor hun eigen slordigheden.
- De bediening mengt zich ongevraagd in onze tafelgesprekken.
- Eten komt lauw of koud aan.
-Rauw vlees zat er ook tussen.
- Bestellingen werden fout geserveerd.
- Drankjes zijn erg duur. Corona €4.75 !!!

Never nooit meer Amigos !!!
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Na lange tijd (15 jaar of langer) hier weer eens geweest. Het eten is redelijk en leuk voor 1 keer. De prijs kwaliteit all you can eat is veel te duur. We wilde eens iets anders maar viel wat tegen.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten en vlotte vriendelijke bediening.
Nino L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ik zit te lezen naar een aantal recensies en kan me ogen niet geloven! Heb daar gister 7maart nog gegeten en het is heerlijk! Je hoeft helemaal niet lang op je eten te wachten en de service is prima. Heb daar heel vaak gegeten en dat zal ik zeer zeker blijven doen. Een 10 krijgen jullie van me!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was echt NIET lekker, niet goed gaar en slap eten.
Ook was het eten zeer taai.
De glazen/borden waren smerig, vet en etensresten waren te zien.
Bestek en borden teruggestuurd in de hoop op beter bestek en borden schoon terug kwamen. Dit was helaas niet het geval, net zo vies als de 1e keer.
Na een uurtje gingen we weg en gaven we aan dat we niet tevreden waren en vroegen we het personeel of we er samen uit konden komen. Dit werd ons niet in dank afgenomen en we hadden geen smaak volgens de bediende.
Het was dus alles bij elkaar erg jammer en weggegooid geld.
Svetlana D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hallo,
Wij zijn hier gisteravond geweest.
Aan het begin moesten we lang in de rij staan voor we ergens mochten gaan zitten. Ook was jullie reservering niet door gekomen.
Wij hebben veel gerechten geprobeerd maar niks was lekker alleen het ijs als toetje zelfs de churros waren taai. Alles was slap en taai of heel droog ik heb echt nog nooit zo slecht gegeten.
Uiteindelijk dacht ik ze vragen vast wel of het gesmaakt heeft dan kan ik uitleggen dat het niet helemaal was wat we er van verwachten. Dat werd ook niet gevraagd rekening werd op tafel gezet en dat was het.
Wij komen hier nooit meer terug om tapas te eten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren voor de tweede keer wezen eten bij restaurant amigo. Na een eerdere positieve ervaring werden we nu ook verrast. Helaas in negatieve zin.
De kwaliteit van het eten was niet goed. De eerste biefstuk was doorbakken maar nog wel mails. Het tweede portie was hartstikke taai. De calamaris werden koud op tafel gezet en de gamba's waren nog rauw.

Ik kom hier niet weer.