Mexicaans Restaurant Amigo

Stadhuisplein 17 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Een vleugje Mexico in Rotterdam

Een avondje Midden-Amerika. En dat gewoon in het centrum van Rotterdam. Wanneer je hier naar binnen stapt waan je je in een authentiek en gezellig Mexicaans dorp. Hier dragen onder andere de kleurrijke muurschilderingen aan bij, maar natuurlijk ook de typische gerechten op de kaart. Groot, klein, jong en oud komen hier samen om gezellig te eten of te genieten van een lekkere tequila. Kortom, maak je klaar voor de Mexican heaven!

Meer informatie over restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

6,8
7,1

Jouw recensie over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

MandyDenise K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De reservering via IENS was niet doorgekomen. Gelukkig was er nog een tafeltje over anders hadden we weer een uur terug richting huis gekund. Service was een beetje opdringerig en als je ze nodig had hadden ze geen tijd voor je. Het eten was zoals gewoonlijk goed. Alleen is het interieur wel echt aan vervanging toe, vooral de stoffige parasols en terracotta lampen zijn behoorlijk passé.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top eten en Service!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Na aanleiding wat ik hier allemaal lees zet ik toch zelf ook wat neer. Ik ga regelmatig uiteten, en kom door de jaren heen ook af en toe hier. Ik herken de nevativiteit totaal niet. We nemen vaak een groep mee om te eten en ook daaruit komen er zelden negatieve ervaringen/ klanken.. Er zal heus wel x iets fout gaan met een drankje/ bestelling, maar deze lage gemiddelde klopt echt niet! Complete onzin.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Tapas gegeten. Prima eten maar niet echt Mexicaans. Bediening is vriendelijk. De 5 rondes niet vol kunnen maken. Hadden in de 4e ronde lekker ijs besteld als toetje. Restaurant was erg rumoerig. Er stond muziek op maar daar hoorde je haast niets van.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Afgelopen zaterdag bij Amigos gegeten voor mijn verjaardag. Blijkbaar kunnen ze geen zittingen aan wat erg jammer is. Het eten kwam allemaal erg snel en was van prima kwaliteit. De drankjes, tsja daar valt nog een hoop te verbeteren. Als je om 19:50 drankjes besteld en dit er in 20:15 nog niet is gaat er toch iets mis. Aantal keren met de bediening gesproken. Daarbij mijn petje af voor Sven. De bedrijfsleider kwam paar keer langs en gaf aan dat het erg druk is en het toch maar mensenwerk is. Wellicht is deze beste man niet geschikt voor de Horeca. Uiteindelijk hebben we een drankje van het huis gekregen. Dus wij willen best weer terugkomen maar ik denk dat er echt wat aan het personeel gedaan moet worden.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Alles 1 grote tegenvaller!
Slecht, slecht en nog es slecht!!!

-Bediening ondermaats,
- Het bedieningssysteem wordt 'gebruikt' als excuus voor hun eigen slordigheden.
- De bediening mengt zich ongevraagd in onze tafelgesprekken.
- Eten komt lauw of koud aan.
-Rauw vlees zat er ook tussen.
- Bestellingen werden fout geserveerd.
- Drankjes zijn erg duur. Corona €4.75 !!!

Never nooit meer Amigos !!!
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Na lange tijd (15 jaar of langer) hier weer eens geweest. Het eten is redelijk en leuk voor 1 keer. De prijs kwaliteit all you can eat is veel te duur. We wilde eens iets anders maar viel wat tegen.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten en vlotte vriendelijke bediening.
Nino L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ik zit te lezen naar een aantal recensies en kan me ogen niet geloven! Heb daar gister 7maart nog gegeten en het is heerlijk! Je hoeft helemaal niet lang op je eten te wachten en de service is prima. Heb daar heel vaak gegeten en dat zal ik zeer zeker blijven doen. Een 10 krijgen jullie van me!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was echt NIET lekker, niet goed gaar en slap eten.
Ook was het eten zeer taai.
De glazen/borden waren smerig, vet en etensresten waren te zien.
Bestek en borden teruggestuurd in de hoop op beter bestek en borden schoon terug kwamen. Dit was helaas niet het geval, net zo vies als de 1e keer.
Na een uurtje gingen we weg en gaven we aan dat we niet tevreden waren en vroegen we het personeel of we er samen uit konden komen. Dit werd ons niet in dank afgenomen en we hadden geen smaak volgens de bediende.
Het was dus alles bij elkaar erg jammer en weggegooid geld.
Svetlana D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hallo,
Wij zijn hier gisteravond geweest.
Aan het begin moesten we lang in de rij staan voor we ergens mochten gaan zitten. Ook was jullie reservering niet door gekomen.
Wij hebben veel gerechten geprobeerd maar niks was lekker alleen het ijs als toetje zelfs de churros waren taai. Alles was slap en taai of heel droog ik heb echt nog nooit zo slecht gegeten.
Uiteindelijk dacht ik ze vragen vast wel of het gesmaakt heeft dan kan ik uitleggen dat het niet helemaal was wat we er van verwachten. Dat werd ook niet gevraagd rekening werd op tafel gezet en dat was het.
Wij komen hier nooit meer terug om tapas te eten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren voor de tweede keer wezen eten bij restaurant amigo. Na een eerdere positieve ervaring werden we nu ook verrast. Helaas in negatieve zin.
De kwaliteit van het eten was niet goed. De eerste biefstuk was doorbakken maar nog wel mails. Het tweede portie was hartstikke taai. De calamaris werden koud op tafel gezet en de gamba's waren nog rauw.

Ik kom hier niet weer.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vanavond voor de eerste keer gegeten bij Amigo. Een zaak die zeer Mexicaans oogt. Bij binnenkomst lang gewacht voordat een serveerster ons naar de tafel bracht. We hebben de Tapas besteld via de tablet. Drinken bestellen gaat via het personeel. Dit duurde wel erg lang. Zeker omdat wij maar 3 serveersters zagen lopen voor een vol restaurant. Het eten viel helaas ook tegen. Vele tapas waren half warm/lauw. En sommigen een tikkeltje aangebrand. Het was een gezellige avond, maar voor het eten kies ik volgende keer een ander tapasrestaurant.
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel erg jammer, dit was voorheen zo een fijne tent.. Het eten was gewoonweg niet lekker (met peppadews als hoogtepunt.. Tja die zijn kant-en-klaar). De medewerkers waren heel aardig en vriendelijk, maar de tablets werken niet goed, waardoor je een half uur op een drankje moet wachten en het eten niet tijdig krijgt. Jammer!
Alfons S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op de eerste Kerstdag gegeten op het Stadhuisplein bij Amigo. De uitleg van de tablet was duidelijk en vriendelijk.
Bij het uitserveren ging er nog wel wat mis -> niet alles werd gelijktijdig of kort na elkaar geserveerd. Maar er werd gelijk actie ondernomen wanneer we iemand van het personeel erbij riepen. En altijd even vriendelijk!
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ik ben hier met een groep van 4 personen geweest voor de all-you-can-eat op zaterdag. Zeer goede prijzen en eten smaakt goed.
Bediening moest bij aankomst op gang komen. Er was even twijfel of ronde 1 nog in zijn geheel geserveerd ging worden, maar deze kwam in ronde 2 alsnog binnen. Verder liep het soepel. Prijs/kwaliteit is prima. Er wordt wel met veel slablaadjes geserveerd, dat had voor mij niet gehoeven.
stefan P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
gezellige zaak ! goed eten en goed personeel. tapas all you can eat gedaan . zeker een aanrader , veel keuze en goede producten
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zoals je van een Mexicaans restaurant verwacht ik Amigo echt extreem sfeervol. Het concept van all-you-can-eat in erg handig, want voor ieder is keus en je kan verschillende gerechten proberen, die overigens goed smaakten. De gast stond bij de medewerkers op 1, wat natuurlijk erg fijn is. Wel was het door de drukte erg lawaaiig, dat wat erg jammer. Maar het bezoek aan Amigo wad erg fijn en ik zou het zeker aanraden.
Shirly H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vrijdag gaan eten in combinatie met het filmarrangement. Blijkt dat je alleen vroeg mag komen eten want het arrangement geldt maar tot 19.45uur! Menukaart actief op tablet, je kon drie gerechtje per persoon per ronde kiezen. Helaas werkte dit niet zo goed: nadat besteld was en we na 15 minuten nog geen enkel hapje hadden, bleek de bestelling niet te zijn doorgezet. Dit gebeurde twee keer daarna nogmaals, waardoor we genoodzaakt waren om aan de bar onze bestelling door te geven. Personeel leek niet goed te zijn ingespeeld, alles duurde ontzettend lang. Na anderhalf uur tafelen hadden we net twee ronden op, waarvan verreweg de meeste gerechtje gewoon uit de vriezer van de Sligro of andere groothandel kwamen.. Zonde! Elders krijg je meer waar voor je geld..
Liandavw .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Samen met mijn vriend gereserveerd voor het filmdiner op 6 augustus. Daar aangekomen bleek dat de filmkaartjes op waren en dat we alleen de keus hadden de filmkaartjes een aantal dagen later op te komen halen bij het restaurant. Hier hadden wij geen zin in dus besloten we het normale menu te nemen. Eten was prima, wel twee keer iets gekregen wat we niet besteld hadden, en wat we wel besteld hadden kregen we dan ook niet meer. We hadden meer verwacht, maar het was wel oké. Jammer dat op de tablet de tijd aftelt en je precies weet dat je over een kwartier weg moet wezen. Volgende keer geen amigo meer.