Mexicaans Restaurant Amigo

Stadhuisplein 17 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Een vleugje Mexico in Rotterdam

Een avondje Midden-Amerika. En dat gewoon in het centrum van Rotterdam. Wanneer je hier naar binnen stapt waan je je in een authentiek en gezellig Mexicaans dorp. Hier dragen onder andere de kleurrijke muurschilderingen aan bij, maar natuurlijk ook de typische gerechten op de kaart. Groot, klein, jong en oud komen hier samen om gezellig te eten of te genieten van een lekkere tequila. Kortom, maak je klaar voor de Mexican heaven!

Meer informatie over restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

6,9

Jouw recensie over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke zaak,vriendelijke bediening,eten goede prijs kwaliteit verhouding.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Aardige ambiance en aardige service maar het eten is slecht. Alles komt uit pakjes of blikjes. Soort van neppe chemische kaassaus over je nachos. Olijven uit blik. Totaal geen ambacht in het eten. Ik kom hier niet meer en beveel het ook niet aan.
ronaldboiten .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
het eten was allemaal heerlijk. We hadden alleen nog een opmerking. De nacho's waren zo erg gebroken dat we niet konden dippen. Verder was alles erg goed en heel lekker.
Corieke B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Annerieke J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten, heel gezellig restaurant & mooi ingericht. Service was top, houden rekening met verjaardagen etc. Top restaurant!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Eten is goed en veel keus, de inrichting is wel aan verandering toe. Leuke en gezellige avond gehad
jcmverweij1 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellig restaurant. Handig om tapas te kiezen via tablet. Geeft ook goed duidelijkheid over allergenen. Tapas zijn lekker. Vrolijke bediening. Muziek wel iets te luid.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
we komen regelmatig bij amigo"s.1 of 2 keer niet lekker gegeten, maar meestal gewoon erg lekker.personeel erg vriendelijk!! grote tafels gaat wat moeizamer
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vrouwelijke serveerster niet vriendelijk! Liet me een cocktail afrekenen die fourt gemaakt was. Haar mannelijke collega's waren wel vriendelijk.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Had idee dat er te weinig bedienend personeel aanwezig was .geen lange wachttijd op eten hoor. Eten was lekker .gezellige inrichting
Ebj E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Werd uitstekend rekening gehouden met de 4 aanwezige allergieeen bij een all-you-can-wat diner. Petje af!
Crystal S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, alleen was de service niet zo goed. De inrichting was ongezellig en daardoor was het te druk. Iedereen zat op elkaar
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Leuk en gezellig restaurant. Goede service en vriendelijke bediening. Enige minpuntje was de muziek die begin van de avond vrij hard stond. Naarmate het drukker werd ging de muziek wat zachter. Pluspunt: wij wilden iets extra's doen ivm een jarige. Dit hebben ze heel leuk gedaan met sterretjes en een mega cocktail. Dit restaurant is een echte aanrader. We komen hier zeker nog eens terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben onbeperkt tapas gegeten. Het eten was zoals de andere keren erg lekker. Helaas waren er deze avond geen tablets aanwezig. Wij moesten onze bestellingen via een tapas kaart door geven. De eerste paar rondes liepen soepel maar hoe voller de zaak werd hoe langer het duurde, we hebben opgeteld hoelang we gewacht hebben en dat was in totaal meer als 45 minuten! Na 2 uur tapas eten en verschillende rondes zeer lang moeten wachten kregen we na ronde 7 geen kaart meer terug, terwijl we nog 30 minuten hadden! Wij voelde ons eigenlijk weg gestuurd en dit is de reden voor ons om niet meer terug te komen wat we eigenlijk best jammer vinden omdat het eten erg lekker is.
Andrzej D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooi restaurant
Vishaal R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooi ingericht restaurant met lekker eten en hele vriendelijke mensen. Mij zullen jullie wel vaker zien langskomen in het restaurant voor die lekkere Tapas en Sangria.
sergionl89 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eten was basic en weinig smaak aan de gerechten. Bediening ook matig, bestelkaarten werden op tafel gesmeten en veel fouten bij bestellingen.
Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebven 50 min. op onze eerste gerechten moeten wachten. Helaas hebben wij verschillende gerechten niet gehad. Bij navraag kwamen maar 2 van de 3 gerechten als nog. Als de service voor de gerechten net zo goed was al de vraag of we nog iets wilde drinken, dan zou het met Amigo's goed komen.
Cheffie1 I.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten viel erg tegen, weinig smaak en de gerechten waren flauw. Bediening was ook niet top, bestelkaarten werden terug op tafel gegooid half op mn bord, niet netjes. Er ging ook veel fout bij bestellingen, gerechten die bij verkeerde tafels werden gebracht. We moesten daardoor erg lang wachten voordat we sommige rondes geserveerd kregen. Een keer was de bestelling zelfs al koud. Uiteindelijk ruim 2,5 uur gezeten en slechts 4 rondes kunnen bestellen (en dit was niet omdat we langzaam aten, de tapas zijn namelijk erg klein ;)). Al met al een tegenvaller.
G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuk personeel , erg vriendelijk ! Ging wel wat mis met het ontbreken van de borden en het bestek, maar verder top ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!