Mexicaans Restaurant Amigo

Stadhuisplein 17 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Een vleugje Mexico in Rotterdam

Een avondje Midden-Amerika. En dat gewoon in het centrum van Rotterdam. Wanneer je hier naar binnen stapt waan je je in een authentiek en gezellig Mexicaans dorp. Hier dragen onder andere de kleurrijke muurschilderingen aan bij, maar natuurlijk ook de typische gerechten op de kaart. Groot, klein, jong en oud komen hier samen om gezellig te eten of te genieten van een lekkere tequila. Kortom, maak je klaar voor de Mexican heaven!

Meer informatie over restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het was erg gezellig en lekker gegeten. simpele gerechtjes, maar prima, want het is ook niet duur. Alles was goed warm en bediening was vriendelijk en best snel. Kom nog eens terug.
Bergweg D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
ik verblijf regelmatig in Rotterdam en ben hier voor de 2 e keer wezen eten. lekkere tapas vlotte en zeer vriendelijke bediening . Kom bij mijn volgend bezoek aan Rotterdam weer hier eten.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Desert was het beste. Vlees- en visgerechten vielen erg tegen. Taaie sardientje, harde kipstukjes. Teveel gerechten opgewarmd in de magnetron
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk tapas gegeten bij het gezellige Amigo in Rotterdam. Vriendelijke en gezellige bediening. Fijne ambiance, je bent echt even in Mexico! We gaan zeker terug..
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Leuke verjaardag voor onze dochter hier kunnen vieren. Gezellige, sfeervolle locatie, vriendelijk personeel en smaakvolle tapas gegeten. Als service van de zaak kreeg onze dochter een smaakvolle cocktail aangeboden. Tkxxx.
Pascal A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Uitstekend snelle service, wel erg veel lawaai van de mede gasten
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vriendelijk bediening. Eten was oké maar zaten boven de hal van de ingang hierdoor last van tocht en er was geen andere tafel beschikbaar helaas.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Al eerder gegeten bij Amigo, dit keer voor het eerst gekozen voor All you can eat Tapas. Restaurant ziet er nog steeds leuk, Mexicaans, uit. De all you can eat is prima bevallen. Het bestellen via de tablet op je tafeltje gaat gemakkelijk en eenvoudig. De gekozen hapjes worden soms in stenen bakjes aangeboden, en soms op een plank. We vonden alles even smakelijk en van prima kwaliteit. Bij iedere ronde stond alles lekker snel op tafel.

Het, in Halloween look geschminkte, personeel was vriendelijk. Dit zal iets te maken hebben met het feit dat het bijna Halloween is en de rest van de straat in hetzelfde thema gehuld was.

Amigo staat op de lijst om nog eens te bezoeken als we weer eens in Rotterdam zijn.
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We bestellen maar één tapas wordt niet geleverd. Na het vragen blijkt dat deze ook niet meer zal komen omdat deze niet voorradig is... Oké... verdere info of een andere tapas wordt niet aangeboden. Uiteindelijk stellen we de vraag voor een andere tapas en de medewerker bestelt op een nieuwe ronde een andere tapas met de opmerking "dit heb ik nog nooit gedaan". Het bestelde hapje komt er aan maar bij de laatste ronde wordt er dan een andere tapas niet gegeven. We zijn reeds vaak gekomen maar dit was zééér teleurstellend omdat de klantgerichtheid hiermee op een laag niveau komt te staan... Jammer...
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vaak dingen niet gehad.
Te weinig keuze met het all you can eat concept.
Vaak kregen we teveel en zodra we dit aangaven werden we een soort van gedwongen het toch maar op te eten, omdat ze (denken wij) het niet terug duurt te sturen naar de kok. Deze wordt daar Wss boos om
B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
erg weinig keuze, sommige gerechten kwamen niet opdragen en het personeel was helaas niet zo vriendelijk

we gaven ook aan dat we eten niet gekregen hadden en hier deden ze helemaal niks mee.

wat ook erg raar was is dat we dingen op tafel kregen die we niet besteld hadden. toen we dit aangaven zei de serveerster dat we van alles maar een hapje moesten nemen zodat de kok dacht dat we geproeft hadden. blijkbaar durfde de serveerder het niet terug te sturen
Bettina K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Het restaurant was koud, paar moeten vragen of de airco uit mocht. Eten verder prima
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijke gerechtjes, voor ieder wat wils. Onzettend leuk, spontaan personeel en gelukkig niet zo’n hutjemutje inrichting waarbij je alles van je buren hoort! Top restaurant!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Kleine kaart en eten was over het algemeen lauw.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het eten is heerlijk en de cocktails Ook! Vernieuwde kaart sinds we er voor het laatst waren maar zeker niet minder lekker. Wel 1 bestelling niet doorgekomen waar we 30 min op hebben gewacht en helaas kon daar geen sorry vanaf... maar verder prima.
Safora P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wijn zijn hier 29-09-2018 naartoe geweest. Het eten was zo slecht. Personeel kijkt je niet eens aan maar pleur zo het eten op tafel en loopt weg. Onpersoonlijk als wat. De stokbrood en biefstuk was goed. Derest zou ik niet eens mijn aan mijn hond geven. Zonde van ons 70 euro. Cocktails waren net sluchpuppy. Baaar slecht. Wij komen hier noooooiiiittt meer terug. We hebben 5 rondes gehad met de hoop dat iets lekker zou zijn maar goh wat was het eten tog vies. Ongeveer 2jaar geleden hier geweest met de verjaardag van een klasgenoot en het eten was goed en lekker warm. Maar dit keer was het zo slecht. Koude eten ook. Niet normaal voor woorden
L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het was dat wij het erg gezellig hadden, anders waren we meer teleurgesteld geweest.
Eerste ronde hadden wij dadels met spek besteld, maar deze hadden zij niet in huis. Toen wij er naar vroegen, werd dat toen pas medegedeeld, maar niet een ander gerecht aangeboden ter vervanging. Verder in de loop van de avond waren een aantal gerechten koud, zoals de sardientjes en de crème brulee.
Toen wij de 3e of 4e ronde hadden, was de helft van onze bestelling verkeerd, toen wij dit hadden aangegeven, hebben wij ook niet onze juiste bestelling gehad.
Beetje jammer, ik klaag niet snel, maar dit was wel jammer, vooral dat mijn eerste ervaring goed was.
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijke avond gehad gister met lekker eten en heerlijke cocktails! Erg vriendelijk en gezellig personeel! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kom hier zeker terug!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Bediening is top! Hele lieve jonge serveerster! Er wordt goed opgelet dat je je drankje krijgt. De hoeveelheid sausjes kan beter.... Klein papieren bakje met een 5 theelepeltjes is echt niet ok! Na vraag om meer kwam het in het kleinste tappasschaaltje, ook niet veel, maar goed het kon ermee door.... Spare ribs heel goed! De rest ook geen klachten. Dit is meer een tappas restaurant geworden dan een menukaart restaurant. Weinig keuze voor de echte vleeseters, dat was vroeger wel anders met de bekende strijdknots vol met vlees en de T bone steaks....