Mexicaans Restaurant Amigo

Stadhuisplein 17 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

Een vleugje Mexico in Rotterdam

Een avondje Midden-Amerika. En dat gewoon in het centrum van Rotterdam. Wanneer je hier naar binnen stapt waan je je in een authentiek en gezellig Mexicaans dorp. Hier dragen onder andere de kleurrijke muurschilderingen aan bij, maar natuurlijk ook de typische gerechten op de kaart. Groot, klein, jong en oud komen hier samen om gezellig te eten of te genieten van een lekkere tequila. Kortom, maak je klaar voor de Mexican heaven!

Meer informatie over restaurant Mexicaans Restaurant Amigo

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
6,7
6,6
Nino L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ik zit te lezen naar een aantal recensies en kan me ogen niet geloven! Heb daar gister 7maart nog gegeten en het is heerlijk! Je hoeft helemaal niet lang op je eten te wachten en de service is prima. Heb daar heel vaak gegeten en dat zal ik zeer zeker blijven doen. Een 10 krijgen jullie van me!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was echt NIET lekker, niet goed gaar en slap eten.
Ook was het eten zeer taai.
De glazen/borden waren smerig, vet en etensresten waren te zien.
Bestek en borden teruggestuurd in de hoop op beter bestek en borden schoon terug kwamen. Dit was helaas niet het geval, net zo vies als de 1e keer.
Na een uurtje gingen we weg en gaven we aan dat we niet tevreden waren en vroegen we het personeel of we er samen uit konden komen. Dit werd ons niet in dank afgenomen en we hadden geen smaak volgens de bediende.
Het was dus alles bij elkaar erg jammer en weggegooid geld.
Svetlana D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hallo,
Wij zijn hier gisteravond geweest.
Aan het begin moesten we lang in de rij staan voor we ergens mochten gaan zitten. Ook was jullie reservering niet door gekomen.
Wij hebben veel gerechten geprobeerd maar niks was lekker alleen het ijs als toetje zelfs de churros waren taai. Alles was slap en taai of heel droog ik heb echt nog nooit zo slecht gegeten.
Uiteindelijk dacht ik ze vragen vast wel of het gesmaakt heeft dan kan ik uitleggen dat het niet helemaal was wat we er van verwachten. Dat werd ook niet gevraagd rekening werd op tafel gezet en dat was het.
Wij komen hier nooit meer terug om tapas te eten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren voor de tweede keer wezen eten bij restaurant amigo. Na een eerdere positieve ervaring werden we nu ook verrast. Helaas in negatieve zin.
De kwaliteit van het eten was niet goed. De eerste biefstuk was doorbakken maar nog wel mails. Het tweede portie was hartstikke taai. De calamaris werden koud op tafel gezet en de gamba's waren nog rauw.

Ik kom hier niet weer.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vanavond voor de eerste keer gegeten bij Amigo. Een zaak die zeer Mexicaans oogt. Bij binnenkomst lang gewacht voordat een serveerster ons naar de tafel bracht. We hebben de Tapas besteld via de tablet. Drinken bestellen gaat via het personeel. Dit duurde wel erg lang. Zeker omdat wij maar 3 serveersters zagen lopen voor een vol restaurant. Het eten viel helaas ook tegen. Vele tapas waren half warm/lauw. En sommigen een tikkeltje aangebrand. Het was een gezellige avond, maar voor het eten kies ik volgende keer een ander tapasrestaurant.
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel erg jammer, dit was voorheen zo een fijne tent.. Het eten was gewoonweg niet lekker (met peppadews als hoogtepunt.. Tja die zijn kant-en-klaar). De medewerkers waren heel aardig en vriendelijk, maar de tablets werken niet goed, waardoor je een half uur op een drankje moet wachten en het eten niet tijdig krijgt. Jammer!
Alfons S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op de eerste Kerstdag gegeten op het Stadhuisplein bij Amigo. De uitleg van de tablet was duidelijk en vriendelijk.
Bij het uitserveren ging er nog wel wat mis -> niet alles werd gelijktijdig of kort na elkaar geserveerd. Maar er werd gelijk actie ondernomen wanneer we iemand van het personeel erbij riepen. En altijd even vriendelijk!
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ik ben hier met een groep van 4 personen geweest voor de all-you-can-eat op zaterdag. Zeer goede prijzen en eten smaakt goed.
Bediening moest bij aankomst op gang komen. Er was even twijfel of ronde 1 nog in zijn geheel geserveerd ging worden, maar deze kwam in ronde 2 alsnog binnen. Verder liep het soepel. Prijs/kwaliteit is prima. Er wordt wel met veel slablaadjes geserveerd, dat had voor mij niet gehoeven.
stefan P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
gezellige zaak ! goed eten en goed personeel. tapas all you can eat gedaan . zeker een aanrader , veel keuze en goede producten
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zoals je van een Mexicaans restaurant verwacht ik Amigo echt extreem sfeervol. Het concept van all-you-can-eat in erg handig, want voor ieder is keus en je kan verschillende gerechten proberen, die overigens goed smaakten. De gast stond bij de medewerkers op 1, wat natuurlijk erg fijn is. Wel was het door de drukte erg lawaaiig, dat wat erg jammer. Maar het bezoek aan Amigo wad erg fijn en ik zou het zeker aanraden.
Shirly H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vrijdag gaan eten in combinatie met het filmarrangement. Blijkt dat je alleen vroeg mag komen eten want het arrangement geldt maar tot 19.45uur! Menukaart actief op tablet, je kon drie gerechtje per persoon per ronde kiezen. Helaas werkte dit niet zo goed: nadat besteld was en we na 15 minuten nog geen enkel hapje hadden, bleek de bestelling niet te zijn doorgezet. Dit gebeurde twee keer daarna nogmaals, waardoor we genoodzaakt waren om aan de bar onze bestelling door te geven. Personeel leek niet goed te zijn ingespeeld, alles duurde ontzettend lang. Na anderhalf uur tafelen hadden we net twee ronden op, waarvan verreweg de meeste gerechtje gewoon uit de vriezer van de Sligro of andere groothandel kwamen.. Zonde! Elders krijg je meer waar voor je geld..
Liandavw .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Samen met mijn vriend gereserveerd voor het filmdiner op 6 augustus. Daar aangekomen bleek dat de filmkaartjes op waren en dat we alleen de keus hadden de filmkaartjes een aantal dagen later op te komen halen bij het restaurant. Hier hadden wij geen zin in dus besloten we het normale menu te nemen. Eten was prima, wel twee keer iets gekregen wat we niet besteld hadden, en wat we wel besteld hadden kregen we dan ook niet meer. We hadden meer verwacht, maar het was wel oké. Jammer dat op de tablet de tijd aftelt en je precies weet dat je over een kwartier weg moet wezen. Volgende keer geen amigo meer.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vanavond samen met mijn vrouw naar Amigo's geweest. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar na bijna 45 minuten wachten op voorgerecht terwijl er een groep luidruchtige feyenoord supports hun tafel binnen no-time vol hadden staan met eten (terwijl zij 20 minuten later binnen kwamen) is gewoon slecht. Het bestelde eten, Enchilada rund en een burrito kip was ooit niet om naar huis te schrijven. De enchilada was een soort kapsalon, volgestort met kaas en een paar verloren courgette, en mijn kip burittto was droog en weinig smaak. De prijs kwaliteit verhouding klopt hier niet.
Beste Richard,

Hartelijk dank voor uw recensie, en feedback.
Wij vinden het erg jammer dat uw bezoek aan ons restaurant niet aan uw verwachting heeft mogen voldoen. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar de gerechten die u benoemt valt bij veel van onze gasten juist goed in de smaak. Uiteraard wanneer onze gerechten niet bevallen kunt u dit altijd melden aan ons personeel en zullen we een gerecht bereiden dat wel aan uw verwachting voldoet. We hopen het ooit nog eens over te mogen doen voor u!

Team Amigo.
AnamariaSanchez .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Ik ben daar op 21-07-2016 gaan eten met mijn broer, mijn schoonzus en een vriend. Ik heb telefonisch aangegeven dat het de afscheid van mijn broer en mijn schoonzus was vanwege vertrek naar Bonaire. We zijn aangekomen en het was een fijne ontvangst. De ellende begon gelijk toen ze onze eerste drankjes waren vergeten. Dit kwam 15 minuten later..... Daarna goede uitleg van een heel lief meisje (serveerster). Zij was ongeacht alle drukte en chaos heel vriendelijk gebleven. Het was echt een drama. Ik kreeg 2 tapas in 1 uur. We konden 2.5 uren eten waarvan de eerste 1.5 uren alleen maar wachten was voor een stuk of 10 tapas. De helft van onze bestelling kwam niet, was koud of gesmolten (ijs). De serveerster kwam vertellen dat er onverwachts een grote groep was komen eten waardoor alles langzamer ging. Ik schaamde me dood voor mijn gasten. Iedereen had honger en zei hier nooit meer te komen eten. Het was zo teleurstellend. Jammer dat we niet alle tapas hebben kunnen proeven. Ik was hier een keer komen eten en dat ging prima maar hoe het nu er aan toe gaat... Hier kom ik nooit meer terug.
Suzan Q.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op 20 juli zijn wij wezen eten bij amigo. We hadden hoge verwachtingen aangezien dit restaurant hoog aangeschreven staat op verschillende websites. Wij zijn echter teleurgesteld in de service die deze avond is verleend. De serveerster (wij denken dat haar naam Gina is: donker lang haar met piercing in nek) was uiterst onvriendelijk. We moesten lang wachten op het eten en kregen eten dat we niet besteld hadden. Daarnaast werd er voor 40 euro meer gerekend op het bonnetje waar Gina niet van stond te kijken. We moeten eerlijk bekennen dat we nog nooit zo slecht en onvriendelijk geholpen zijn. Jammer voor een restaurant met zoveel potentie. We hadden ons erg op deze avond verheugd.
Beste Suzan,

Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen .
Bedankt voor uw recensie en feedback. U hoort van ons!
Team Amigo!
denv22 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijke tapas gegeten leuk ook om het via tablet te bestellen. Lekker drukke zaak met leuke bediening.
De koude en warme tapas komen gescheiden wat soms wel beetje jammer is.
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Na mijn vorige bezoek heb ik Amigo een mail gestuurd over mijn slechte ervaring die avond. De volgende dag ontving ik een persoonlijke mail waarin er uitgelegd werd waarom die avond alles niet goed ging, een excuses en een uitnodiging om nogmaals te komen eten op hun kosten.
Gisteren dus wederom hier gegeten met dezelfde gezelschap als vorige week. We werden al verwacht bij binnenkomst. We konden eerst een drankje doen bij de bar of direct naar de tafel, we kozen voor het tweede gezien iedereen al honger had. Tot onze verrassing werd alles tot in de puntjes verzorgd: enorme voorgerecht bestaande uit verschillende tapas en nachos, 2e gang Surf en Turf, 3e gang lamskoteletten (hierna hebben we wel aangegeven dat we erg vol zaten, anders hadden ze ons nog een gang gegeven), en 3 soorten desserts als afsluiter.
Het eten was heerlijk en de service was uitmuntend, wat een verwennerij!
We zijn erg tevreden hoe Amigo met onze reactie te werk is gegaan en de wil om hun klanten te binden wordt zeer gewaardeerd.
Beste Christine,

Hartelijk dank voor dit leuke bericht! We zijn erg blij dat we een negatieve ervaring toch hebben kunnen goedmaken met een aangename ervaring gisteravond.

Een fijne avond toegewenst en graag tot ziens!

Team Amigo!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Op uitnodiging van amigo's na een eerdere minder goede ervaring wegens onverwachte topdrukte zijn wij nogmaals gaan eten bij dit restaurant. Deze keer een warm ontvangst en tot in de puntjes verzorgd. Het eten was voor ons een verassing namens de keuken, en werkelijk heerlijk gegeten! Mooie opmaak van de borden, verse ingrediënten en 3 delig dessert. Dank aan het management en personeel is op zijn plaats.
Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij dat we jullie nu de aandacht hebben kunnen geven die gasten van ons mogen verwachten! Bedankt dat u ons toch nog een kans wilde geven!

Fijn weekend.

Team Amigo
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Nog nooit hebben we zo lang op ons eten gewacht als hier. Ook om drankjes hebben wij meerdere malen gevraagd, echter bleef de nonchalante ober steeds lang weg, of was vergeten wat we besteld hadden. Geen enkel excuus werd ons geboden voor het lange wachten. De gerechten op zich zijn goed, wat je verwacht van een all you can eat gelegenheid, maar een uur (!) wachten per ronde is echt absurd. Tevens waren er gerechten vergeten. Toen we om 23.00 pas de derde ronde met te weinig gerechten hadden gekregen, hebben we deze maar laten zitten. De tafel naast ons kreeg wel snel bediening, blijkbaar is een grote groep aantrekkelijker om te bedienen. Dessert besteld, deze kwamen al voor de laatste ronde, deze heeft de ober toen terug in de vriezer gezet. Drankjes bij de derde ronde bleven wederom weg. Uiteindelijk dessert geregen, keihard en koude brownie en toen pas werd mijn bier gebracht. Dit smaakte intussen totaal niet meer met het nagerecht. Ik zou niemand aanraden om hier op zaterdag avond te gaan eten. De ober deed nog teleurgesteld omdat we geen fooi gaven ook! Wat een frustratie en teleurstelling.
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voorheen weleens hier gegeten en toen beviel alles goed (doordeweeks). Gisteren (zaterdag) dus niet! Gereserveerd om 20:00, kreeg tafel pas om 20:20. Restaurant zat helemaal vol, dus wel begrijpelijk. Eenmaal aan tafel, werden we niet bediend tot 20:45. Nonchalante ober vroeg wat we wilden drinken, waarop ik naar de drankenkaart vroeg omdat we cocktails wilden. Kwam hij na 10 min terug met de warmen drankenkaart. Het was binnen al 30 graden zonder airco, dus niet handig. 21:10 kwam hij terug om onze eerste drankjes op te nemen en een tablet neergezet zodat we tapas konden bestellen. 21:45 kwamen pas de eerste hapjes. We waren met z'n drieen, dus konden in totaal 9 tapas bestellen per keer, echter werd er maar 7 hapjes neergezet. Intussen hebben we dus besteld voor de 2e ronde. Om 22:15 kwam ander ober vragen of we nog drankjes wilden, bij haar aangekaart dat we al voor de 2e ronde tapas besteld hadden maar dat er nog gerechten van de 1e ronde moest komen. Zij is in de keuken gaan kijken en vlak daarna kwam dus de resterende gerechten van de 1e ronde (namelijk nacho's en brood met aioli... hoe moeilijk is dat om te bereiden??). Omdat we al van uit gingen dat ronde 2 ook lang zal duren, hebben we ook al voor rond 3 besteld. 22:30 nog steeds geen tapas, weer een ander ober op aangesproken. Zegt deze doodleuk: straks komen 18 gerechten in 1 keer en dat kunnen jullie op krijgen?? Nou... we wachten al 2 en een half uur en hebben maar 9 ienieminie tapasjes met z'n drieen op... wat denk je? 22:45 werd op de tablet aangegeven dat je nog maar voor 15 min wat kan bestellen omdat keuken dicht gaat. Wij hebben maar de dessert besteld. Vlak daarna kwamen dus de desserts. Wij gaven aan dat we nog tapas moeten krijgen van rond 2 en 3. Deze ober ging vervolgens onze desserts in de vriezer doen en kwam met tapas terug van rond 2 en 3, en nog steeds misten we een stuk of 5 gerechten. Om 23:00 hebben we maar om onze desserts gevraagd, want honger hadden we op dat tijdstip ook niet meer. Ipv dat ze met nieuwe desserts kwamen, bracht ober dus de desserts die eerder naar ons toe gebracht werden: brownies waren dus keihard geworden en creme catalana niet warm maar ijskoud.
Tafels van grote groepen werden wel constant bediend en daar bleef de nonchalante ober ook steeds hangen terwijl de zaak bomvol zat.
We zagen een paar tafels met gasten al vertrekken na 1 ronde omdat zij ook zo lang moesten wachten.
Een stel naast ons (ze kregen hun tafel 10 min later dan de onze) heeft 2x insuline moeten prikken omdat hij ook zo lang op hun eten moesten wachten.

Dit is toch absurd!! Als je weet dat er zo veel reserveringen zijn, dan zorg je toch er voor dat er genoeg bediening en koks aanwezig zijn. Voorlopig kom ik hier niet meer, erg jammer omdat het eten op zich wel ok is.