Mevlana

7,2
7,1
Marieeen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was ten eerste ontzettend laat, wij hebben verschillende keren gebeld om te vragen wat er aan de hand as. Continu werd er belooft dat het er zou zijn binnen 10 minuten, uiteindelijk ruim een uur later dan gepland! Toen was het eten er eindelijk en was de turkse pizza, verfrommeld en niet goed ingepakt, het zilverfolie was er vanaf (totaal niet hygiënisch). Mijn collega had een kapsalon en daar zaten meerdere haren in, kortom wij hebben ruim een uur zitten wachten op eten dat rechtstreeks de prullenbak in kon!
Jansen73 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Helemaal niet verkeerd zo een broodje dunner bij mevlana. Altijd nog open als de rest dicht is en altijd vers eten. Door dat ik laat werk vind ik het fijn om in de late uurtjes nog wat buiten te eten. Gelukkig biedt mevlana deze mogelijkheid
Janjoost87 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Mevlana is een wat luxere dunner zaak. De linzensoep is echt lekker en komt met vers libanees brood. Ook de kapsalon met rijst is lekker wat anders dan met friet. Het personeel in de bediening heeft alleen geen idee wat ze doen en hebben denk ik geen horeca ervaring. Voor het eten kom ik zeker terug als ik trek heb in een lekkere snack.
Pisces1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Heb vandaag een Margharita pizza besteld bij Mevlana. De eerste keer kreeg ik een pizza die naar mijn zeggen aangebrand was. Ik heb ze gebeld hierover en kreeg vervolgens binnen een half uur een nieuwe pizza en een drankje van het huis. Goede service. Alleen bleek dat de pizza bruin hoorde volgens hun recept. Naar mijn zeggen hoort de kaas op een echte margharita pizza niet bruin te zijn. De smaak was redelijk. Heb eerder wel eens eten besteld bij Mevlana dat wel prima van smaak is.
Terheijdens .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Mensen opgelet!!!

Hallo allemaal, verblijf je voor het eerst in Den Haag voor zaken, Heb je honger. Bestel dan niet bij Mevlana! Ik had namelijk telefonisch een bestelling geplaats bij Mevlana. De personeel die de telefoon aannam, naar mij vermoede een oudere man. Gaf mij aan dat mijn bestelling binnen een half uur zal ontvangen. Lang gewacht, zeker een uur. Bel ik weer, geeft hij me aan dat de bezorger is vertrokken. Na nog een uur en drie keer bellen, dus twee uur later kwam de bezorger aan. Eindelijk lekker eten dacht ik. Tot mijn grote spijt was het eten enorm koud, verbrand en hard (bevroren)! Jammer dat ik geen magnetron in het hotel had. Nogmaals contacteer ik Mevlana dat mijn eten niet goed is. Krijg ik te horen. Sorry mijn personeel is weg. Ik heb geen personeel meer. Ik doe een voorstel, van kom het eten halen en warm het op of kom mijn geld brengen. Maar nee meneer wil het niet. Na zeuren zou ik vijf euro korting krijgen voor een volgende bestelling die ik zou kunnen plaatsen op een andere dag. Nogmaals ik verblijf hier en kom hier niet vandaan. Aan de tegenbod heb ik niks. Ik vind dit niet redelijk. Het gaat mij niet meer om het geld maar om de manier hoe meneer Mevlana, mij behandeld en klanten behandeld. Ik vind dit enorm slecht voor een welbekende restaurant in Den Haag. Ik voelde me echt opgelicht. Nu maar slapen met een lege buik. Dankjewel meneer Mevlana!!!!!!!!!
Kareltje87 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Al een hele tijd eet ik hier de grillmix,met verschillende soorten kabab, filet,rijst ,champignon,tomaat en peper.
De porties zijn groot en super lekker.
Service is heel snel en vriendelijk.
De inrichting is gewoon simpel