Mevlana

Vaillantlaan 420 2526 HW Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mevlana

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Mevlana

orcunaydin .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Warm horende maaltijden moeten ook echt warm worden geserveerd met open bufet. En als je tot drie uur openbufet biedt dan moet je tot 3 uur ook alles aanvullen en niet al om 13:30 een nee is op verkopen aan een klant beetje jammer.
marieeen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was ten eerste ontzettend laat, wij hebben verschillende keren gebeld om te vragen wat er aan de hand as. Continu werd er belooft dat het er zou zijn binnen 10 minuten, uiteindelijk ruim een uur later dan gepland! Toen was het eten er eindelijk en was de turkse pizza, verfrommeld en niet goed ingepakt, het zilverfolie was er vanaf (totaal niet hygiënisch). Mijn collega had een kapsalon en daar zaten meerdere haren in, kortom wij hebben ruim een uur zitten wachten op eten dat rechtstreeks de prullenbak in kon!
Jansen73 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Helemaal niet verkeerd zo een broodje dunner bij mevlana. Altijd nog open als de rest dicht is en altijd vers eten. Door dat ik laat werk vind ik het fijn om in de late uurtjes nog wat buiten te eten. Gelukkig biedt mevlana deze mogelijkheid
janjoost87 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Mevlana is een wat luxere dunner zaak. De linzensoep is echt lekker en komt met vers libanees brood. Ook de kapsalon met rijst is lekker wat anders dan met friet. Het personeel in de bediening heeft alleen geen idee wat ze doen en hebben denk ik geen horeca ervaring. Voor het eten kom ik zeker terug als ik trek heb in een lekkere snack.
Pisces1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Heb vandaag een Margharita pizza besteld bij Mevlana. De eerste keer kreeg ik een pizza die naar mijn zeggen aangebrand was. Ik heb ze gebeld hierover en kreeg vervolgens binnen een half uur een nieuwe pizza en een drankje van het huis. Goede service. Alleen bleek dat de pizza bruin hoorde volgens hun recept. Naar mijn zeggen hoort de kaas op een echte margharita pizza niet bruin te zijn. De smaak was redelijk. Heb eerder wel eens eten besteld bij Mevlana dat wel prima van smaak is.