Meursinge Iers Restaurant de Turfsteker

Hoofdstraat 48 9431 AE Westerbork Nederland Kaart

Over het restaurant Meursinge Iers Restaurant de Turfsteker

Een Iers feestje

Een echt Iers restaurant te midden van de rust en de ruimte die zo kenmerkend is voor Drenthe. Donker hout en live muziek geven deze plek haar karakteristieke uitstraling. Doe daar ook Guinness stoofpotje en een Irish Coffee bij en het feest is compleet. Je zal hier niet snel 'nee' te horen krijgen, want alles kan geregeld worden!

Meer informatie over restaurant Meursinge Iers Restaurant de Turfsteker

Jouw recensie over het restaurant Meursinge Iers Restaurant de Turfsteker

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wat een fijne avond.
Bediening heel prettig, Geen moeite te veel.
Kaart overzichtelijk. Heerlijke gerechten. Eten was heel goed. Hoeveelheid voldoende.
Als ik dichterbij zou wonen , zou ik zeker vaker komen.
Zo hoort een iers restaurant er uit te zien. Doet niet onder voor Dublin. Muziek mag iets luider.
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Sfeervol, gezellig en een geweldige bediening. Het eten is erg goed. Vooral het nagerecht is verrukkelijk. Komen er zeker terug!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We misten muziek op de achtergrond.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gewoon gezellig en lekker eten
Tonnie S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima restaurant ,aanrader.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant in Westerbork, goede sfeer, gezellig ingericht? lekker eten, voor herhaling vatbaar.. ook met kinderen geschikt.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijk ontvangen en goed bediend.
Lekker gegeten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke bediening, zitplaatsen niet te dicht op elkaar, muziek op achtergrond, gemoedelijke inrichting en last but not least lekker eten en niet te duur.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk weer gegeten !
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Jammer dat we 180 km verderop wonen maar echt een aanrader. Lekker eten en gezellige sfeer
Frenk B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Héérlijk gegeten. Hele gezellige pub met vrolijke Ierse muziek op de achtergrond. Personeel zeer vriendelijk.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Bediening heel vriendelijk, we hebben genoten.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
De chef's shelf voor 2 personen smaakte goed. Het bestond uit allerlei hapjes geserveerd op een plank. De guinness stew in een potje was oké, maar matchte totaal niet met de frites in de puntzak die erbij werd geserveerd. Hier hoorde iets van aardappelpuree bij , de wel bekende mashed potatoes. Da parelhoen uit de oven was goed, maar ook daar weer die eeuwige frites erbij . Een echt Iers restaurant vonden wij het niet.
John R. M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellig samen gegeten in de pub gezeten. Voorgerechten, zoals dungesneden rode biet met geitenkaas en honing. Aanrader! . De roodgebakken runderfilet was om te zuigen.
Irish koffie wordt gereserveerd zoals het hoort. Echte whiskey in de koffie met bruine suiker en met koude geklopte slagroom afgewerkt. Nergens wordt zo'n uitstekende Irish koffie geserveerd.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten!!
A M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben genoten van het lekkere eten, een echte aanrader!
Fam. Mol Zuidwolde
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De Turfsteker is een goed restaurant. Een uitgebreide kaart waar mijn partner en ik de nodige tijd hebben gebruikt om vervolgens bijna wanhopig te kiezen; zoveel lekkere gerechten.
Mijn disgenoot heeft gekozen voor aspergesoep en Turf&surf. Ik heb gekozen voor St.Jacobsschelpen met zeewiersalade en een Ierse haas van het rund.
De gerechten waren verrukkelijk. De bijgerechten waren helaas inspiratieloos. Wat gekruide gebakken aardappeltjes en een standaardsalade. De warme groenten waren laf, beetje smakeloze broccoli en wortel enzo. Maar het vlees was 200% perfect.
De prijzen redelijk, dus je kan hier goed terecht als je in het centrum van Westerbork een hapje wilt eten.
anna D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk. Het duurde alleen vrij lang tussen de gangen voor het volgende gerecht doorkwam, dat was een beetje jammer. Maar verder een prima plek!
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Zeer sfeervolle pub! Heerlijk gegeten, en zeer vriendelijke bediening! Helaas wonen we niet in de buurt, anders zou ik regelmatig daar eten!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Via TripAdvisor geboekt bij dit restaurant. Ierse keuken dus een keer wat anders. Inrichting was erg gezellig, personeel vriendelijk en het eten was TOP. Van voorgerecht tot en met het dessert.