Over restaurant Metzo

Verfijnde internationale topgerechten

In een van de oudste straatjes van Haarlem vind je dit knusse, eigentijdse restaurant. Chef-kok Nigel Jansen en zijn brigade zetten verfijnde, internationale topgerechten op tafel. De kaart wisselt elke drie maanden zodat de chef je bij elk bezoek weer kan verrassen met heerlijke gerechten. Het prachtige interieur maakt het plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Metzo

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 22:00
Zaterdag 11:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Perfecte lunch, gezelligheid en zeer vriendelijke bediening
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
tja, ik ben niet zo van de recensies schrijven maar als je zo boven verwachting wordt geholpen dan mag dat gedeeld worden. Wij hebben heerlijk gegeten maar onze dochter vond het eten minder lekker. Totaal onverwacht en ver boven verwachting opgelost met als resultaat dat wij langer zijn gebleven voor nog een drankje.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De voorgeschoten waren heerlijk. De coquilles en de carpaccio vielen bij ons erg in de smaak. Als hoofdgerecht kozen wij voor ribeye en kalfssukade. De sukade was smaakvol en boterzacht. Over de ribeye was ik minder te spreken. Het stuk vlees was gesneden waardoor het erg snel afgekoelde, daarnaast was het niet zo zacht als ik normaal gewend ben. De service was oké, het duurde echter lang voordat er weer een drankje werd aangeboden. De sfeer was top in orde. Een mooi zaakje in een leuke straat.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gewoon super goed! Een woord top.. De service, sfeer en zeker het eten. Niks op aan te merken mag ook gezegd worden, zeker ik als zeurpiet! Gewoon gaan ;)
Marieke.boelen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Metzo: het eten is altijd goed. Al vaak daar gegeten en nog nooit teleurgesteld. Elke hap weer een feestje in je mond. Ambiance is erg sfeervol en bediening altijd vriendelijk en bekwaam.
Rondol1 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke kaart, een met toewijding geserveerd. Hartelijke bediening en een warme ambiance. Echte gastvrijheid zonder opsmuk.
Tjitte_ .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik ben met mijn ouders bij Metzo wezen eten. De bediening was aardig en correct. Het eten was voortreffelijk. Alles met aandacht bereidt en opgemaakt. Ondanks dat het erg druk was en we iets langer dan normaal op ons eten moesten wachten was het eten niet te lijden onder de tijdsdruk. Na het verrassende toetje kregen we een gratis kopje koffie voor het wachten. We hebben er een goed gevoel aan over gehouden en gaan er zeker nog eens eten.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bediening was erg vriendelijk. Restaurant ziet er mooi uit qua aankleding. Wij zaten op de 2e etage (split level) wat een leuk uitzicht geeft op de rest van de zaak. Gerechten waren erg lekker. Menukaart is niet te uitgebreid, maat ook niet te weinig. Voor ieder wat wils! Mooie wijnkaart!
Voor herhaling vatbaar!
J-Dekker .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk eten, goede bediening en een leuke sfeer; we komen hier heel graag terug! Aandachtspunt is aanbod voor vegetariërs.
Bas A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren weer een hapje gegeten in hartje Haarlem. Het weer liet een beetje te wensen over maar dat maken de gerechten en de service bij Metzo meer dan goed. Heerlijk weer!!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Altijd lekker bij Metzo. Eendenborst als hoofdgerecht en voor de ratatouille. Na de cocoscheesecake. Die laatste was erg machtig.
Heerlijke tourraine sauvignon blanc!!
Lekker op het gezellige terras buiten!! Topavond dus.
Daphna H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
We zijn speciaal gekomen voor de nieuwe kaart. Wederom als vorige kaart, verrassende smaaksensaties! We zijn hier in 14 jaar nog nooit teleurgesteld!
Nielsdevos1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het was overheerlijk kleine mooie gerechten. Kom nog eens een keer
Echt lekker mooi teras.en binnen ook goede service..
Mann659 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke personeel, goede sfeer en prachtige/heerlijke gerechten. Komen zeker terug.

Kleine tip: Er had iets vaker gevraagd mogen worden voor drinken, dan hadden wij zeker nog wat extra wijntjes gedronken.
Ferry B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Op 25/5 daar geluncht. Het lunchgerecht was prima. De bediening deed een beetje amateuristisch aan, wel vriendelijk maar gewoontjes. Een paar 2-persoons tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en in een hoekje gefrummeld.
Aline.kruit .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten, goede timing van de opvolging van de gerechten, vriendelijke bediening.
Goede prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader dus!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Prima restaurant. Eten was ook prima maar het was allemaal niet verrassend. Bediening mocht wat mij betreft ook wel wat persoonlijker. Ik kom zeker nog wel eens terug maar dan liever voor de lunch want er zijn verrassendere zaken te vinden in Haarlem.
Marcelline N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heel bijzonder voorgerecht van rauwe makreel en hoofdgerecht de rogvleugel. Erg lekker. Bijpassende wijnen, goede uitleg, zeer smaakvol.
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Mooie gerechten met met mooie ingrediënten mooi op smaak. Heerlijke bijpassende wijnen per glas. En geen fratsen. En kazen van L'amuse, altijd goed.
Karel P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Food was great. Deze kok kan koken!
Prima plaats om te eten. Goede zit, goede akoestiek! Uitstekende service.
Meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding.