Metropolitan Deli

31-203301955

Meer informatie over restaurant Metropolitan Deli

Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Dagje Amsterdam? Een bezoek aan Metropolitan mag niet ontbreken! Deze ijssalon/chocoladewinkel heeft zoveel lekkers! Je kunt een chocoladeproeverij doen (vooraf reserveren) of gewoon even langs gaan voor een ijsje of iets lekkers, bv de meringues. Heel bijzonder is het bacon-ijs, wat ook heel leuk is, is dat je gratis een lijntje cacao mag snuiven. Er is niet superveel zitplek, dus als je echt even wilt zitten en genieten, reserveer dan even.
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Keer op keer onwijs lekker ijs gehad! Ik ben niet bekend met andere ijssalons in Amsterdam en dat komt mede doordat ik iedere keer weer terecht kom bij Metropolitan Deli. De bediening is erg vlot, persoonlijk en hebben een gezellige babbel.
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk ijs, dat wel, maar gevoel opgelicht te zijn.
Vroeg om een ijsplateau met de 8 bolletjes voor € 8,=.
De man zei dat ik ook alle smaken kon proeven, dan zou hij er kleinere bolletjes van maken. Dat leek ons leuk. We kregen 11 bolletjes, terwijl er 16 soorten aanwezig waren, en moesten € 16,= afrekenen. Beetje jammer!
BasZoeteman .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Heerlijk ijs, allerlei smaken en je proeft dat het vers is ( zelfs mogelijk ) met liefde gemaakt. Ijs voor alle gelegenheden. Niet duur. Beter iets wat vers en gezond is.
Bedankt voor je bezoek aan Metropolitan en je enthousiaste reactie!
Onze zelfgemaakte producten worden absoluut met liefde gemaakt. Fijn dat wij dit ook zo hebben kunnen overbrengen.
Wij hopen je nog eens te mogen ontvangen!
Mevr80 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015

Ik ben afgelopen jaar nog paar keer heen geweest
Heerlijk ijsje gekocht ook de Macarons zijn heerlijk
ook de eigennaar is is aardig
En ook de ander mederwerksters zijn aardig .
(Allen ik ben niet zeker van de datum kan ook eerder zijn geweest)
Ik ga zeker nog keer terug in 2016
Wat fijn om te horen dat u meermaals Metropolitan heeft bezocht.
Wij hopen u in het nieuwe jaar nog vaker te mogen ontvangen.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Een leuk tentje, vooral de inrichting met o.a chocoladefonteinen is super. Ik koos voor drie bollen ijs: Chocolade brownie (lekker), amandel/vijg (zeer zacht van smaak, waardoor deze niet goed te proeven was naast de andere smaken) en stroopwafel ijs. Deze laatste was echt geweldig, met grote stukken stroopwafel. Het ijs is wel redelijk duur.

De service was heel goed, we mochten zelfs, zonder dat we hierom vroegen, twee soorten ijs proeven.
Mevr80 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Hier geweest op 29 april '14
Ik heb hier heerlijk twee bolletjes ijs gekocht
de smaken waar rabarber en kokos+ twee repen special chocoladereep
Ik kom zeker nog keer terug
Vriendelijk personeel

Carl K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Als afsluiter hier ijs en espresso genomen.
Mooie chocolaterie annex ijssalon.
Ijs heeft veel smaak en de diverse chocoladevarianten waren heerlijk.
Snuitje .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
heerlijk voor tussendoor en voor de snel. Personeel is zeer vriendelijk. minimaal 1 keer in de maand zeker langs proberen te gaan. helaas gaat 1 keer in de week niet bepaald lukken.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
'Heerlijke koffie, chocolade en ijs' dit proef je meteen bij de eerste slok, hap of lik. Ga zelf langs om het lekkerste verse italiaans ijs, bonbons of de overheerlijke chocoladetaart te proeven! Mijn favoriet is een warme wafel begoten met chocolade dip en daarop een lekkere bol chocolade ijs, hierbij vind ik het heerlijke koffie assortiment een goede combinatie. Wanneer ik voor de eerste keer langs Metropolitan Deli liep, werd ik meteen aangetrokken door al het lekkers wat er verkrijgbaar is. Echt een top plek om lekker te ontbijten of een heerlijk dessert te komen eten!
Bac .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Afgelopen vrijdagavond voor de eerste keer bij de Metropolitan Deli geweest. We wilden graag iets zoet, nadat wij gegeten hadden bij een ander restaurant.
Ik ging voor een ijsje; twee bolletjes met New York Cheesecake & coffee smaak. Wat was het erg lekker. De cheesecake ijs was volmaakt: romige, smeuïge en net zoet genoeg. De coffee ijs smaakt naar echte sterke, donkere coffee. Het ijsje was de lekkerste die ik ooit heb geproefd.
Ik ga zeker terug. Volgende keer ga ik hun panini, belgische wafel en choco beer proeven. Verder was de service prima en ze hebben een leuk winkeltje.
Mpathy .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Helaas als chocoholic moet ik hier enkele keren per week komen om mijn verslaving te stillen. Smakelijke homemade spullen als een deli.
Hoop dat er meer variatie komt.