Metropole

Zondag Gesloten

• Af te huren
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Bij Metropole voel je je als gast nog echt welkom. Iets wat in veel horeca tegenwoordig minder is.
De mensen met een beperking die hier werken zijn super vriendelijk en doen heel goed hun werk.
Het eten is altijd erg lekker en vooral het seizoensmenu is altijd een aanrader.
Vandaag met m'n vriend en een vriendin wezen lunchen. Ik het menu genomen, m'n vriend de overheerlijke vers gemaakte patat met kroket en onze vriendin de salade carpaccio.
Alles was overheerlijk en we hebben weer genoten.
Komen hier zeker weer terug
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Een beetje bevooroordeeld ben ik wel ,ik hou van dit (lunch)restaurant Mijn vriendin ging voor de vitello tonato en ik voor het harde broodje carpaccio superlekker en met name de carpaccio is heerlijk niet van die samengeperste plakzooi . Heerlijke dressing toefje met salade. De koffie is warm en lekker en wordt geserveerd met een huisgemaakt koekje en candijsuiker. Bediening is top de welgemeende interesse van het personeel (met een handicap )voor hun gasten vind je in deze stad nergens De bediening veloopt vlot en de locatie is perfect te noemen
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Met 3 personen geluncht bij metropole. Metropole geeft mensen met een beperking toegang tot het arbeidsproces en de horeca. De bediening en de service waren prima. Er werd meerdere malen gevraagd of het smaakte en of we nog wat wilden bestellen. Alle bestellingen waren redelijk snel op tafel en de bediening was zeer vriendelijk.
Het eten bij Metropole is prima. Zo hebben we o.a. een pannenkoek met spek besteld (spek keurig apart bijgeleverd) en een aantal uitsmijters en broodjes kroket. Lekker verse jus en ook de koffie was prima. Prijzen zijn goed, zeker niet te duur. We zaten buiten en dat is gezellig, binnen zag het er wat donker uit maar zeker niet verkeerd. Keurig toilet.