Metin's Place

Korte Kapoeniestraat 7 7001 CA Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Metin's Place

• Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gisteren hier een kwalitatief goede (en ook goed gevulde) kapsalon en döner menu gegeten.
Omdat we hier vaker komen 'kennen' ze ons een beetje en zijn ze bekend met de vaste bestelling van mijn vriend. Als je aangeeft het daar op te willen eten komen ze dat netjes en vlot serveren aan een tafeltje.
Nu de zaak een make-over heeft gehad ziet het er stijlvol uit.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Voor een zgn. fast-food restaurant leveren ze een kwalitatief zeer goed product (gisteren was dat voor mij een kapsalon).
Nu ze het interieur verbouwd hebben is het een frisse/ moderne zaak waar je gezellig kunt zitten.
En het personeel levert nog steeds de vertrouwde, vriendelijke goede service waardoor je je een welkome gast voelt.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Eenvoudige setting, zeer goede kwaliteit producten (erg lekkere broodjes doner en goedgevulde kapsalon), erg vriendelijk en behulpzaam personeel