Meteora

Dracht 142 8442 BZ Heerenveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Meteora

Dieuwkewester1 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vaker gegeten bij Meteora was altijd prima. Had gehoord van een nieuwe eigenaar en de recensies waren niet zo lovend.
Heb op mijn verjaardag gegeten bij Meteora het eten was er prima de bediening vlot en de sfeer gezellig. Het was er niet overdreven druk maar gezellig druk.
Wij hebben heerlijk gegeten en doen dit graag nog een keer over. Tot de volgende keer!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Nette Griek in het centrum van Heerenveen. Sympathieke jonge serveersters brengen een gekoelde ouzo als welkomstdrankje en vers brood met kruidenboter en een schaaltje knoflookolijven. Gerecht met souvlaki, soutzouki en gyros smaakte goed en de tzatziki die erbij zat was vers en lekker. Mijn partner had de kip met honing en sesamzaad gekozen en dat smaakte ook goed.
Kosmos150274 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Heerlijk gegeten en ook de bediening was erg goed. De hoeveelheid was perfect waardoor je echt met een voldaan gevoel van tafel ging. De smaak van het vlees heb ik bij geen enkele andere griek zo goed ervaren! Echt super! We komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Jos-Bruin .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Net aan voldoende, maar zeker niets bijzonders. Het eten heeft zeker geen originele "Griekse" smaak. Wij gaan er niet meer naar toe.
Soolkg .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Onderweg vanuit Den Haag, besloten we bij Meteora iets te eten. Goede ontvangst, niet al te druk bezet restaurant. Ziet er leuk uit. We bestelden een drie-gangenmenu met o.m. gegrilde broodjes en tongfilet.
Na ruim een halfuur wachten werd het voorgerecht opgediend. Anderhalf uur na binnenkomst kwam het voorgerecht eindelijk op tafel. Op klachten werd niet of nauwelijks gereageerd, op een vraag of soms haast hadden na.
Dus: houd je van wachten: Meteora in Heerenveen.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
We waren uitgenodigd voor een etentje. De gastheer bestelde "verrassing" van de kok voor de groep van 8 volwassenen en een kind van 6 in de vorm van 3/4 vlees en 1/4 vis. Na de ouzo, stokbrood met kruidenboter en olijven kwamen de schalen op tafel. Vis: gamba's, inktvis, zalm en witvis. Vlees: een variatie van diverse soorten met keftedes, souvlaki, gyros enz. enz. Dit alles begeleid door een mooie Griekse salade met voldoende feta, knoflooksaus en tzatziki, aardappelen, rijst en sperziebonen. De 6 jarige at gewoon mee en smulde van de souvlaki, tzatziki en de olijven.
Als dessert werd divers gekozen van Griekse koffie, joghurt tot ijs.
Het was een geslaagd etentje en een aan te raden Grieks restaurant
CK040 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Eten is over het algemeen wel in orde / goed. De porties variëren wel enorm. Voorheen kreeg je altijd stokbrood en olijven vooraf van het huis. De laatste keer niet gekregen. Jammer! De kaart biedt voldoende mogelijkheden. De inrichting vind ik niet echt passen bij een Grieks restaurant. Af en toe staan er te jonge, onervaren meisjes in de bediening.
Lekkerbekje74 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
De beste Griek van Nederland! Bediening vlot en attent. Schotels voor grote eters (4 soorten vlees) en voor kleine eters (1 soort vlees, of mezzes). Ook veel vis op de kaart. Doet ons iedere keer terug verlangen naar een lekkere vakantie op een Grieks eiland. Leuke kinderkaart met Griekse maaltijden.