Met Stroop Ofzo

Voordelig
Erg kort
Errrrwin .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Bezocht na een dagje Wildland. Onze ervaring is erg goed. Leuke bediening en heerlijke pannenkoeken. Vooral die met verse aardbijen en slagroom :-) Echt een aanrader!!
Reüel V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Perfect kindvriendelijk restaurant op loopafstand na een dagje Wildlands! Zeer vriendelijk personeel en ruime speelhoek. Reserveren is wel aan te raden (hadden wij niet gedaan en konden gelukkig nog een tafel krijgen, maar we hadden niet later moeten komen). De pannenkoeken waren lekker
Poemy .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Prima restaurant. Goede keuze aan variatie van pannenkoeken van spelt-meel die ons heerlijk smaken.
Vriendelijke bediening die goed meedacht welke plek voor iemand in een rolstoel het meest geschikt zou zijn.
Toegankelijk bij de ingang, alleen helaas geen gehandicaptentoilet.
GOA .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na ons bezoek aan Wildlands met 8 volwassenen en 4 kinderen tussen 2 en 6 jaar bij pannenkoekenrestaurant “Met Stroop Ofzo” pannenkoeken gegeten. Zowel de pannenkoeken voor volwassenen als de kinderpannenkoeken die ze zelf mochten versieren met verse aardbeien, spekjes, smarties enz. waren overheerlijk. Leuke speelhoek, heel kindvriendelijk personeel en niet onbelangrijk heel betaalbaar. Het restaurant is op loopafstand van Wildlands. Wij hadden dit restaurant n.a.v. recensies op internet van tevoren gereserveerd en bij een volgend bezoek aan Wildlands komen we zeker terug.
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vandaag geluncht bij Met Stroop Ofzo.
Wij komen niet uit de buurt dus we gingen af op de online recensies. MSO is een leuk restaurant met een vlotte leuke en correcte bediening. Ze houden van het vak en doen dit met plezier. Ze maken pannenkoeken met speltmeel ipv traditioneel bloem. Dit is wel iets waar je rekening mee moet houden aangezien dit de smaak erg beïnvloed. Bij een hartige pannenkoek was het in ieder geval even wennen. De ingrediënten op de pannenkoek waren vers en smaakvol. De poffertjes smaken ook net anders dan gewend. Misschien is hier ook spelt in verwerkt. Van mij hoeft die spelt allemaal niet per se. Zeker aangezien de betere eigenschappen al weer achterhaald zijn, maar het is een keuze die het restaurant maakt.
Sarah-eet .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten. De ananas was vers en leuk dat er blanke rozijnen gebruikt werden. Porties ook zeer ruim!

Inrichting gezellig, ideaal voor (kleine) kinderen.

Bediening uitermate vriendelijk. Maar helaas: het was druk. Er kwam één stel handen tekort. Daardoor duurde het relatief voordat de bestelling opgenomen werd en het eten uitgeserveerd. Dat was jammer, want daardoor hadden wij geen tijd meer voor een dessert.

Verder waren we heel positief, alleen de bemanning was te krap voor een vrijdag om 17.30.
Annemarie2402 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een gezellig en modern ingericht restaurant. Zeer kind vriendelijk door de speelhoek en een kok die kinderen, op veilige manier, laat zien hoe het in de open keuken werkt. De versier pannenkoeken zijn erg leuk, overige pannenkoeken zeer goed gevuld! We komen zeker nog eens terug.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Op Iesns gelezen dat dit een zeer goed pannenkoeken restaurant is. We waren in de buurt dus maar even proberen met ons zoontje. Lekker fris ingericht restaurant. Heel vriendelijk personeel. Vooraf de broodsticks met zelfgemaakte dip genomen een aanrader. Kaart bekeken en even nagevraagd wat de aanraders zijn. Kinderpannekoek super mooi opgemaakt. Een pannenkoek met Italiaanseham pesto en rucola erg smaakvol en de pannenkoek met ham, salami, spek en droge drentse worst erg lekker. Leuke speelhoek voor de kleintjes. Ben je in de buurt en wil je een lekkere pannenkoek ga dan even naar Met stroop ofzo.
R.H. B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Frisse moderne inrichting. Zeer gezellig! Uitstekende (en gelukkig beperkte) kaart. Zeer attente bediening! Hier komen we terug!
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten met de hele familie. We werden warm welkom geheten, wat een leuk restaurant, mooi modern ingericht. Er werd meteen leuk met de kinderen gekletst en contact gemaakt! De pannenkoeken waren erg lekker! En ook fijn dat lactose vrije pannenkoeken geen probleem waren!
Ook erg leuk dat je een arrangement hebt met al het beleg op tafel, Zo ku je elke pannenkoek zelf steeds anders lekker maken! Kinderen konden ook leuk spelen! Kortom een restaurant waar we zeker weer komen!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten in een mooi aangekleed restaurant. Ondanks dat we later een tafeltje hadden gereserveerd konden we eerder terecht. Na een vriendelijk ontvangst kregen we een overzichtelijke kaart. Leuk is dat je ook een pannenkoek kunt bestellen met elke helft een ander soort beleg. Eén van ons moet glutenvrij eten en dat kan hier prima. De pannenkoek met salami en kaas was heerlijk en het deeg van de pannenkoek was ook goed. Het geheel is ons zo goed bevallen dat we, als we in de buurt zijn, zeker een keer weer komen. Vooral het feit dat je ergens met kinderen een pannenkoek kunt eten waar zo goed gedacht wordt aan een glutenvrije pannenkoek maakte het nog beter. Pluim dus
Roor .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Fantastische pannenkoeken en uitstekende service! De mogelijkheid om je pannenkoek 50/50 te beleggen is de perfecte uitkomst voor een twijfelkont als ik. De dames zijn erg vriendelijk en de sfeer is verfrissend. Wanneer openen jullie een vestiging in Rotterdam?!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Hip ding, goede service, leuk concept. Je denkt een nieuwe keten binnen te stappen. Maar is er dus maar 1 van. O.a. Pannenkoek met droge wordt en spek, echt lokaal en echt lekker.
Ook voor kids genoeg te doen, voor alle leeftijden die bij mij aan tafel zaten (3-5-8-10). En leuk voor oma (en vader).
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Top restaurant, gegeten met onze kids die niet tegen lactose of soja kunnen. Aangegeven bij de reservering prima rekening mee gehouden. Prima service, prima prijs kwaliteitsverhouding prima bediening erg op de kids gericht en dat is leuk!
Deesjes1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Lekker frisse moderne inrichting, wel het "pannenkoekenhuis ruitje" zeg maar, maar in een fris kleurtje! Erg leuk!

Bij reserveren werd er gevraagd of er nog iets van een dieet wat waar rekening mee gehouden moest worden.

Bediening is aardig, vlot, weet informatie te geven over ingrediënten en denkt mee als je iets wilt wat niet als zodanig op de kaart staat.

De pannenkoeken zijn lekker, niet al te dik of vettig. Genoeg keuze, voor elk wat wils!

We hebben hier al verschillende keren gegeten en gaan ook zeker nog terugkomen.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gezocht op Iens en gevonden! wat een superleuk restaurant, niet van dat oudbollige, maar lekker fris. vriendelijk en kindvriendelijk ontvangen. De kleine heeft zich onder het genot van de doe-het-zelf-pannenkoek goed vermaakt in het speelhoekje. De pannekoeken waren ook heerlijk, zoals ze horen te smaken. niet van die dikke vette. Gorgonzola en peer, super combinatie. En kom je er niet uit, dan doen ze gewoon meerdere toppings op je pannenkoek. Ben zelf niet zo van de pannenkoeken, maar hier gaan we zeker weer naar toe.
Geertjeschilstra .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Met zijn 5-en heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Het geheel ziet er verzorgd en modern uit. Ook al vroeg mijn 27 jarige dochter om een kinderpannenkoek, ze kreeg het!! Als je weinig kunt eten is dat een prima formaat. Ook bij het toetje met verse aardbeien en slagroom werd met een glimlach extra bestek geleverd zodat we het konden delen. Helemaal top!! Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezelligheid en de pannenkoeken smaakten overheerlijk.
TijsP .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Lichtelijk uitgeput en met rammelende magen kwamen we per toeval terecht bij Met Stroop of Zo. De ontvangst was allerhartelijkst en beloofde veel goeds.
Tot onze verrassing was het pannenkoeken niet ingericht zoals de meeste andere - een "boereninrichting" om maar zo landelijk mogelijk te lijken - maar fris en modern en toch knus. Alles, inclusief de keuken, zag er keurig netjes en verzorgd uit.
De belofte van de begroeting werd ruimschoots ingelost door de bediening: vriendelijk, attent en prettig.
Op de menukaart geen grote verrassingen, gewoon pannenkoeken met keuze uit de gangbare soorten beleg, hartig en zoet. Nou ja, gewoon... de pannenkoeken waren uitermate smakelijk! Geen homp deeg met hier en daar een kruimeltje beleg, maar heerlijke, grote pannenkoeken met ruim voldoende beleg, perfect gebakken - ook het beleg - en prima van smaak (spelt maakt een groot verschil!). De toetjes waren eveneens prima verzorgd. De koffie smaakt goed en is geen mini-bakkie, zoals bij veel restaurants, maar een fatsoenlijk grote kop.
Kortom: LEKKER en GOED! Absoluut een aanrader!
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Echt een top restaurant voor jong en oud. Heerlijke pannenkoeken. Ze hebben zelfs iets voor de niet pannenkoek en poffertjes liefhebbers. De service is fantastisch, ze zijn erg vriendelijk. Met als kers op de taart een heerlijk dessert. Ik zeg stop met zoeken dit is het beste restaurant van Emmen.
Tirza-mooijman .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
In één woord geweldig! Hier kun je echt de beste pannenkoeken eten, met naar eigen keuze belegd. Het personeel is heel vriendelijk en voorkomend en de prijzen zijn ook heel vriendelijk. Leuke middag gehad!