Met Stroop Ofzo

Zaterdag en zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Met Stroop Ofzo

Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Hier een week geleden gegeten. Overheerlijke pannenkoeken. Zeer vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader na een dagje Wildlands.
errrrwin .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Bezocht na een dagje Wildland. Onze ervaring is erg goed. Leuke bediening en heerlijke pannenkoeken. Vooral die met verse aardbijen en slagroom :-) Echt een aanrader!!
Reüel V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Perfect kindvriendelijk restaurant op loopafstand na een dagje Wildlands! Zeer vriendelijk personeel en ruime speelhoek. Reserveren is wel aan te raden (hadden wij niet gedaan en konden gelukkig nog een tafel krijgen, maar we hadden niet later moeten komen). De pannenkoeken waren lekker
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Prima restaurant. Goede keuze aan variatie van pannenkoeken van spelt-meel die ons heerlijk smaken.
Vriendelijke bediening die goed meedacht welke plek voor iemand in een rolstoel het meest geschikt zou zijn.
Toegankelijk bij de ingang, alleen helaas geen gehandicaptentoilet.
GOA O.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na ons bezoek aan Wildlands met 8 volwassenen en 4 kinderen tussen 2 en 6 jaar bij pannenkoekenrestaurant “Met Stroop Ofzo” pannenkoeken gegeten. Zowel de pannenkoeken voor volwassenen als de kinderpannenkoeken die ze zelf mochten versieren met verse aardbeien, spekjes, smarties enz. waren overheerlijk. Leuke speelhoek, heel kindvriendelijk personeel en niet onbelangrijk heel betaalbaar. Het restaurant is op loopafstand van Wildlands. Wij hadden dit restaurant n.a.v. recensies op internet van tevoren gereserveerd en bij een volgend bezoek aan Wildlands komen we zeker terug.
rudi V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vandaag geluncht bij Met Stroop Ofzo.
Wij komen niet uit de buurt dus we gingen af op de online recensies. MSO is een leuk restaurant met een vlotte leuke en correcte bediening. Ze houden van het vak en doen dit met plezier. Ze maken pannenkoeken met speltmeel ipv traditioneel bloem. Dit is wel iets waar je rekening mee moet houden aangezien dit de smaak erg beïnvloed. Bij een hartige pannenkoek was het in ieder geval even wennen. De ingrediënten op de pannenkoek waren vers en smaakvol. De poffertjes smaken ook net anders dan gewend. Misschien is hier ook spelt in verwerkt. Van mij hoeft die spelt allemaal niet per se. Zeker aangezien de betere eigenschappen al weer achterhaald zijn, maar het is een keuze die het restaurant maakt.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten. De ananas was vers en leuk dat er blanke rozijnen gebruikt werden. Porties ook zeer ruim!

Inrichting gezellig, ideaal voor (kleine) kinderen.

Bediening uitermate vriendelijk. Maar helaas: het was druk. Er kwam één stel handen tekort. Daardoor duurde het relatief voordat de bestelling opgenomen werd en het eten uitgeserveerd. Dat was jammer, want daardoor hadden wij geen tijd meer voor een dessert.

Verder waren we heel positief, alleen de bemanning was te krap voor een vrijdag om 17.30.
Annemarie2402 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een gezellig en modern ingericht restaurant. Zeer kind vriendelijk door de speelhoek en een kok die kinderen, op veilige manier, laat zien hoe het in de open keuken werkt. De versier pannenkoeken zijn erg leuk, overige pannenkoeken zeer goed gevuld! We komen zeker nog eens terug.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Op Iesns gelezen dat dit een zeer goed pannenkoeken restaurant is. We waren in de buurt dus maar even proberen met ons zoontje. Lekker fris ingericht restaurant. Heel vriendelijk personeel. Vooraf de broodsticks met zelfgemaakte dip genomen een aanrader. Kaart bekeken en even nagevraagd wat de aanraders zijn. Kinderpannekoek super mooi opgemaakt. Een pannenkoek met Italiaanseham pesto en rucola erg smaakvol en de pannenkoek met ham, salami, spek en droge drentse worst erg lekker. Leuke speelhoek voor de kleintjes. Ben je in de buurt en wil je een lekkere pannenkoek ga dan even naar Met stroop ofzo.
R.H. B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Frisse moderne inrichting. Zeer gezellig! Uitstekende (en gelukkig beperkte) kaart. Zeer attente bediening! Hier komen we terug!
Aurora B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Fantastische pannenkoeken en uitstekende service! De mogelijkheid om je pannenkoek 50/50 te beleggen is de perfecte uitkomst voor een twijfelkont als ik. De dames zijn erg vriendelijk en de sfeer is verfrissend. Wanneer openen jullie een vestiging in Rotterdam?!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Hip ding, goede service, leuk concept. Je denkt een nieuwe keten binnen te stappen. Maar is er dus maar 1 van. O.a. Pannenkoek met droge wordt en spek, echt lokaal en echt lekker.
Ook voor kids genoeg te doen, voor alle leeftijden die bij mij aan tafel zaten (3-5-8-10). En leuk voor oma (en vader).
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gezocht op Iens en gevonden! wat een superleuk restaurant, niet van dat oudbollige, maar lekker fris. vriendelijk en kindvriendelijk ontvangen. De kleine heeft zich onder het genot van de doe-het-zelf-pannenkoek goed vermaakt in het speelhoekje. De pannekoeken waren ook heerlijk, zoals ze horen te smaken. niet van die dikke vette. Gorgonzola en peer, super combinatie. En kom je er niet uit, dan doen ze gewoon meerdere toppings op je pannenkoek. Ben zelf niet zo van de pannenkoeken, maar hier gaan we zeker weer naar toe.
Harrie S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Op vakantie in Sandur Parc wilden we pannenkoek eten. Gezocht op internet en kwamen op basis recensies uit bij MetstroopOfzo. Met vieren gegeten en in één woord ... Echt heel goed. Gekozen voor de iets uitgebreide versie waarbij je meerdere pannenkoeken zelf mag vullen met zo'n acht verschillende vullingen. Wat zag het er verzorgd uit en wat smaakte het heerlijk. Zeer vriendelijke service en tot slot bleek zelfs de koffie nog bij de prijs in te zitten. Een echte aanrader voor zowel groot als klein. Aan het personeel beloofd een recensie te schrijven aan welke toezegging graag bij deze voldoe.
Cyril V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Uiterst vriendelijk personeel, heerlijke pannenkoeken, fris en schoon interieur en een speelhoek voor de kinderen. Super!
Marjon M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Wij zijn al 2 keer geweest voor de High pancake. En we zijn helemaal fan. Heerlijk is het eten. Wat een feest om bij jullie aan tafel te mogen zitten.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Een beter pannenkoekenrestaurant ben ik nog niet tegengekomen.
Lekker beslag, vers beleg, vriendelijk personeel, keurig interieur
jhavenaar .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
We hebben met twee kinderen die erg moe waren hier gegeten. Personeel was super vriendelijk en dacht met ons mee. Kinderen fleurde weer helemaal op, met zo veel aandacht (en speelgoed). Het eten (dagsoep en pannenkoeken) was gewoon goed en redelijk snel op tafel. Ze zouden alleen wat meer voorgerechten op de kaart mogen hebben. De hoeveelheid was zo meer dan genoeg.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Gezellig met vrienden en kinderen gegeten. Het is een zeer kindvriendelijk pannenkoekenrestaurant. Vriendelijk personeel dat erg leuk is voor de kinderen. Mooie eigentijdse inrichting, leuke details en gezellig. Het eten is ook lekker, grote smakelijke pannenkoeken met voldoende keuze aan verse ingrediënten. Aanrader voor iedereen die van pannenkoeken houdt en leuk met de kinderen uit eten wil.
Marionne En Martin S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
We hebben net heerlijk gegeten pannenkoek met spek ,ui en champignons.
Goede services netjes toilet met aparte handdoekjes zie je echt niet overal meer.
En dan een heerlijk dessert bitterkoekjes parfait en een zelfgemaakte wafel met warme kersen en boerderij ijs.
De verse muntthee met honing is een echte aanrader.
Voor de volgende keer weten we het menu ook al de high pancake