Met Liefde

Boliestraat 37 7001 BB Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Met Liefde

Qroki .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Vandaag geluncht bij Met liefde. Een gezellige drukte waarbij het personeel snel en effectief handelt. Nu in de schoolvakantie is het er erg druk maar er is voor iedereen aandacht . We hadden een zgn Bacon-Egg broodje en een Max Club . beide waren prima verzorgd en ruim voldoende. Ik zag bovendien aan een tafeltje naast ons een complete high tea met grote diversiteit aan hapjes. Gaan we de volgende keer zeker proberen.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Zojuist hier geluncht en dat is zeer goed bevallen.
De ruime kaart biedt een gevarieerde keuze. Mijn panini met de vitello tonato was zeer rijkelijk belegd met tonijnsalade, kappertjes, rosbief en gemengde rucola sla. Erg smakelijk en aantrekkelijk gepresenteerd. De brownie als ‘toetje’ smaakte ook erg lekker en vond ik helemaal goed qua structuur.
De bediening is vlot, attent en behulpzaam.
De ambiance spreekt mij persoonlijk erg aan. Door het type meubilair en de verdere decoraties/ aankleding doet het erg gezellig en huiselijk aan.
Kortom wel een aanrader
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Lekker gelunchd in deze vrolijke lunchroom met vriendelijke en attente bediening. Kaart met veel keuze, grote porties en veel aanloop. Aanrader!
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Als teamuitje een high tea gehad hier en deze is redelijk bevallen. Echter gezien de prijs die er p.p. betaalt wordt had ik er meer van verwacht. De start met petitfours en een scone was goed. Al vond ik het jammer dat de scone met slagroom (ipv. de clotted cream) werd geserveerd. De quiche daarna, volgens mij huisgemaakte, met ricotta en spinazie was zeer smaakvol. Vervolgens de verschillende hartig belegde stokbroodjes (een leuke afwisseling op de klassieke sandwiches) smaakte ook goed. En hier bleef het qua lekkernijen bij. Ik vond de high tea hiermee niet compleet. Ik miste de muffins en/of brownies, cake en/of koekjes en andere zoetige hapjes zoals de bonbons. Wel vond ik het een groot pluspunt dat je de keuze had uit verschillende 'verse' en enkele aparte theesoorten.
Het personeel is erg vriendelijk, duidelijk (in hun uitleg over wat er geserveerd wordt) en zorgzaam (met gepaste tussenpozen serveren van de hapjes en het bijvullen van de theepotten met heet water). Daarnaast wRen ze vlot en alert in hun bediening (ze zagen bijtijds wanneer er bijgevuld of uitgeserveerd moest worden. Maar terwijl er goed op ons als groep gelet werd, was er ook voldoende aandacht en tempo in het uitserveren van de bestelling van overige gasten.
De ambiance vond ik persoonlijk erg gezellig; door het servies en verschillende decoraties had het een typisch 'Engels huiskamer-gevoel'.
Kortom een leuk en gezellig tentje om nog eens naartoe terug te gaan (en dan de lunchkaart te proberen).

Batavier .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Een snelle lunch bij Met Liefde

We zijn al enkele keren bij Met Liefde geweest. Het is er vrijwel altijd druk rond lunchtijd, maar meestal is er wel een plekje te vinden achterin de zaak (pas op voor het vloerluik dat soms openstaat).

De bediening is vlot en vriendelijk en de menu's hebben een geinige 'vormgeving', maar dat moet je zelf maar ervaren.

Alle standaarddrankjes staan op de kaart en er zijn genoeg broodjes met diverse soorten beleg en variatie te vinden op het menu. Zelfs als het druk is, zijn de broodjes snel klaar.
En ze smaken heerlijk!

Met Liefde heeft een vriendelijke uitstraling die heel in de verte wel wat weg heeft van een strandtent in de positieve zin van het woord.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Met Liefde is een originele en knusse lunchroom. Het bedrijf hergebruikt van alles en nog wat. Menu verpakt in de oude krant, er wordt gekookt op oude gasfornuizen in een open keuken en de zaak is ingericht met 2e hands / vintage meubels. Bediening is attent maar kans iets vlotter. We kozen van de uitgebreide lunchkaart twee belegde broodjes, één met rosbief en één met parmaham en daarbij verse jus. De broodjes smaakten prima en werden snel uitgeserveerd. Na nog goede kop koffie een stuk huisgemaakte taart. Leuk zaakje net buiten de drukke winkelstraat. Populair bij vriendinnen en moeders met kids. Puntje ter verbetering; kijken naar de luchtbehandeling.