Mesut 2

Meer informatie over restaurant Mesut 2

7,2
Tammy23 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het vlees was gewoon niet lekker. Het was taai en niet warm. Ook de knoflooksaus was van mindere kwaliteit, te waterig...Voor een schotel en voor die prijs, slechte kwaliteit.
EduardoDeJong .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015

De ambiance is sober en wat krakkemikkig, maar wel mijlenver te verkiezen boven de alom aanwezige hippe tenten in de buurt; het is functioneel, niet gezellig zozeer, maar helemaal niet verkeerd en al helemaal niet om een broodje shoarma te eten.

Het vlees is overduidelijk lamsvlees, wat niet overal het geval is. Het brood is het een paar jaar geleden in zwang gekomen kleine turkse brood. Het is beter dan een pita, maar vangt ontzettend veel vet op, waardoor je opeens merkt hoe vet het vlees wel niet is. Ik dronk er een spa rood bij

Ik vroeg om geen sla op het broodje te doen, dat zou iedereen moeten vragen bij het eten van een shoarma, nergens gaat zoveel mis mee als met sla (denk aan dampende keukens en condens in tupperware bakken, etc). Ik kreeg toch wat sla, maar maar een plukje.

Pluspunten: goed vlees, snelle service en een geweldige knoflooksaus. Niet de snackbar saus, maar de variant op basis van yoghurt.

Minpunten: de wc is niet al te schoon.

Heb hier in mijn eentje zitten eten.
Swendley C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Er zat haar in het eten. Vervolgens waren ze heel offensief erover. Ze schreeuwden op zn Turks naar ons. Het restaurant zelf ziet er goed uit.
Ralph E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Mesut2 staat al sinds jaren op mijn wekelijkse programma. Dit is een eethuis waar je nooit teleurgesteld zal worden; de kwaliteit is constant. Inmiddels ken ik alle gerechten en ze zijn allemaal lekker. Mijn favorieten zijn kipvleugels, kwartels, lamskoteletten en de linzensoep.
Hoe druk het ook is, de bediening en bereiding blijft vlot en vriendelijk.
Hoe krijgen ze het voor elkaar voor zo weinig geld? De duurste schotel is rondom de 15 euro. Nog een voordeel: men is tot diep in de nacht open. Het decor is die van een eetlokaal, niet meer en niet minder.
Tes B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Dit is gewoon de beste shoarma tent van de Amsterdam. Het vlees is van geweldige kwaliteit, zo ook de broodjes.wij komen terug ooit!!
Pisbogaz .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Mesut 2 heeft vooral een heel relaxte sfeer voor een snelle Turkse hap. De shoarma en kipfilet zijn aanraders. Deze zijn altijd vers en lekker veel. De service is snel en de mannen achter de bali zijn altijd wel in voor een vriendelijk praatje. Het decor is bescheiden Turks. Wat ook heel fijn is dat het kopje Turkse thee altijd van de zaak is. Niet veel plekken in Amsterdam zijn zo gastvrij. Bovendien is Mesut altijd tot zeker 03.00 in de nacht open.