Messina

6,8
6,5
Natascha F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker eten in een fijne ambiance, niet te duur.
Afgelopen keer hadden wij het verassingsmenu met vis. Was erg smakelijk!
Jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heeft wel iets je voelt je snel zgn thuis heeft iets onbevangenend weet niet hoe dit uit te leggen.
we hadden een 3 gang menu niet bijzonder gewoon gegeten niet speciaal, het is prijs kwaliteit
met gezellige drukte
Nannette O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Smaakloze en kleine porties . Het hele restaurant doet nep aan. De obers spreken je in overdreven italiaans aan terwijl ze gewoon nederlands zijn of kunnen spreken. Het is er vrij donker, gedecoreerd in 1985 en nooit veranderd. Het eten was niets bijzonders, kipfilet in roomsaus met champignons, varkenshaas in een Knorr spaghetti sausje uit een glazen potje. Tiramisu was wel ok, maar maar een heel klein stukje, verdoezeld met slagroom. Het is meer een oud eetcafe met italiaanse namen op de kaart. Te duur voor wat je krijgt.
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij hebben een vegetarisch menu gegeten. Hoewel we vaker bij dit restaurant hebben gegeten en erg tevreden zijn over de pizza's, vonden we dit vegetarisch eten erg vet en machtig. Daarom ook geen nagerecht genomen. De koffie was zeer sterk. Wel vriendelijke maar wat gebrekkige bediening vanwege een taalprobleem van de jonge serveerster.
De tafels staan erg dicht op elkaar waardoor er weinig privacy is. Het restaurant is erg kindvriendelijk waardoor je hier beter met kinderen kunt eten dan met z'n tweeen.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Hier gisteren avond gegeten maar zeer ontevreden over de bediening. Onvriendelijk en werkelijk alles ging fout. Eten was redelijk maar ambiance en bediening maken dat ik hier niet meer terug zal gaan.
Heeresma .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Niet gaan eten! eten een 5, personeel zelfingenomen. Wij maakten een opmerking over de botte messen. 'is ie bot dan?' was de reactie. Een pizza doorsnijden werd een echte kunst. Maar er kwam als reactie dat het 'oude' messen waren: van slijpen hadden ze nog nooit gehoord. Kraanwater werd niet geserveerd, nog een misser als je 2 flessen wijn besteld hebt! Wij hebben alleen pizza's gegeten, dus over de rest van de kaart kan ik niet oordelen. De kaart is ongelooflijk uitgebreid, volgens ons ook niet echt een goed teken. Wij gaan nooit meer!
Arn B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ook met de social deal gegeten met 4 personen. De ossenhaas carpaccio vonden we lekker, de soep was een linzensoep die smaakvol was. Hoofdgerecht combinatie van vlees en was een witvis met gehaktrol op Siciliaanse wijze. Erg lekker. Mijn vrouw had een pizza genomen met kleine bijbetaling. Nagerechten waren heerlijk, vers bereide tiramisu.
Mélina B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
We hadden een menu via Social Deal voor 9,50 euro. We konden kiezen uit een 3-gangen menu wat normaal 19,- kost. Voorgerecht hadden we carpaccio, dit kwam rechtstreeks uit de koeling en was smaakloos. Hoofdgerecht was rib in zoetzure saus, er zat veel vet aan en het vlees smaakte erg naar varken. We bestelde rode wijn en hadden twee keuzes, de huiswijn of de Chianti, de 'specialere' variant. De fles herkende ik: voor 3,79 haal je hem bij de goedkopere supermarkt. Op de rekening zag ik dat we er 4,50 per glas voor moesten afrekenen. Een glaasje kraanwater bij de wijn was niet mogelijk. Wel kon je een fles water bestellen die later ook 4,50 bleek te zijn! Twijfel of dit niet gewoon uit de kraan kwam.. Het was erg slecht. Ondanks dat het een goedkope actie was hebben we erg slecht gegeten en we komen er nooit meer terug. Het personeel was wel erg vriendelijk, 1 pluspuntje.
MO-1970 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Uitstraling van restaurant niet bijzonder. Op zich was mijn gerecht lekker maar doordat mijn tafelgenoot tot 3 keer toe plastic in het eten had verging mij de eetlust ook wel een beetje. Erg jammer. Eigenaar (denk ik) excuseerde zich wel en had er ook echt een hekel aan dat dit gebeurd was. Ik zou er niet snel teruggaan.
Edwin Taree V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Even gestopt om een pizza te eten. Viel erg tegen. Bediening was een enorme chagrijn (ik denk dat hij de eigenaar was), zeker toen we weinig bestelden. De pizza was smakeloos. Bijna geen tomatensaus en kruiden en zelfs de groenten op de pizza smaakten naar niks. Ook was het lang zoeken naar een blik van een van een van de serveerders zodat we konden aangeven te willen betalen.
Jack40 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
super gegeten kwamen op een doordeweekse dag hadden geluk dat er nog een plekje vrij was reserveren is dan ook aan te raden.
het maakt niet uit wat je besteld alles is even lekker en een hele gastvrije bediening een echte aanrader
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Misschien lag aan het aan de drukte ivm de kermis, maar in Nuenen krijg je bij diverse andere restaurants veel meer waar voor je geld. Lange wachttijden, fantasieloze voorgerechten en hele vieze, onverse pizza's. De bediening is onattent, arrogant en maakt veel fouten. Do'nt go!