Messar

Haagseveer 99 3011 AH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Messar

Geen zin in koken? Bestel dan iets smaakvols in dit restaurant. Alles wordt thuis bezorgd en de gerechten zijn stuk voor stuk met veel zorg klaargemaakt. Herkenbare gerechten, grillgerechten zoals spareribs en kip maar ook rijkelijk belegde pizza’s en hamburgers. Alles dagvers en netjes geserveerd in handzame verpakkingen. Al zin in een avondje gemak? Bestellen dan!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Messar

Maandag t/m zaterdag 09.30 - 20.00 uur

• Bar
6,6

Jouw recensie over het restaurant Messar

Almir T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima ontvangen zoals altijd heerlijk eten
Jody B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten tegen een schappelijke prijs.
sienta .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Geen goede lokatie, moeilijk te vinden. Zo'n pijpenla is moeilijk om gezellig te decoreren, hoewel ze goed hun best hebben gedaan. Maar ik vond het claustrofobisch, ik zag uitsluitend muren om ons heen. Hoewel wij dien avond slechts het 2e stel gasten waren, konden we slechts in een donkere hoek zitten, omdat er geen andere fatsoenlijke tafels/zitplaatsen waren.
Menu had weinig keuze, maar we kwamen voor de cevapcici, een soort gegrild gehakt. Was goed bereid. Het werd slechts met brood geserveerd, maar het brood was wel goed. We hadden nog patat en gegrilde groente bijbesteld.
Rond 20.00 wilden ze al sluiten, dus als we geen andere bestellingen hadden, werden we verzocht om te vertrekken.
Enfin, het was meer een snackbar.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Slecht te vinden omdat het op iens gepubliceerde adres, dat ook expliciet wordt vermeld in de reserverings-SMS, onjuist is. Het juiste adres is Halvemaanpassage! inrichting niet onaardig: leuke schilderijtjes en verlichting... Echter slechts 2 tafels op normale hoogte; de rest bestaat uit hoge tafels met oncomfortabele hoge stoelen. De afzuiging bracht een continu storend geluid voort. Wij wilden iets Joegoslavisch dus cevapcici (de rest was tot mijn teleurstelling niet Joegoslavisch) en die was simpel maar lekker. Had van mij nog sterker gekruid mogen zijn, maar ik ken het gerecht niet. Helaas geen wijn verkrijgbaar. In het toilet waren wc-rolhouder, zeepdispenser en handdoekjesdispenser alle leeg. Als oplossing stonden er losse wc-rollen, keukenrollen en een zeeppompje. Is het onaf of gemakzucht? Leuk om cevapcici geproefd te hebben, maar ik ga dit niet aan vrienden aanraden. Misschien later hun nieuwe locatie (bij de Markthal) proberen, mits die een interessanter menu heeft en comfortabele stoelen.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
In aanvulling op mijn reeds ingediende recensie: de foto op de ienspagina is bijzonder misleidend. Zoals ik al schreef, zijn slecjts 2 tafels als op de foto. Alle andere zijn vervangen door sta-tafels met daaraan hoge stoelen, barkrukken met leuning. Op de foto staan flessen wijn op tafel! En ze verkopen helemaal geen alcoholidche dranken! Dat is wel bizar.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vandaag weer hier wezen eten. Weer goed. Gastvrouw en eigenaresse Sandra is een gastvrouw pur sang. Hier ben je nog echt een gast!
En het eten? Messar betekent slager dus moet je je naam hoog houden. En dat kunnen ze zeker. Voor de vleesliefhebbers een must go!
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuke locatie in het atrium van het Timmerhuis. Mooi interieur, met een terrasje in het atrium. Het menu is klein maar het eten is typisch Balkan. Het brood was lekker zacht en het vlees was goed gebakken.