Meshi

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:00
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voor het eerst in mijn leven een bestelling geannuleerd en het restaurant vroegtijdig verlaten.
De kimchi is en bleek ook dit keer de graadmeter voor de kwaliteit van de gerechten.
Excuus van de bediening is dat zij de gerechten hebben aangepast aan de smaak van de 'Nederlanders' Blijkbaar is deze waterig, zoet en bedolven onder allerlei Aziatisch getinte kant en klare sausjes ofwel in een woord: smaakloos. Een Koreaan zou zich schamen...
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Met z'n tweeën hier gegeten en gelijk bij binnenkomst werden we al heel vriendelijk welkom geheten door de gastvrouw en die bleef de hele avond heel attent en had heel veel aandacht voor de gasten. We kozen voor het chef's menu en hebben heerlijk gegeten! De zes verschillende soorten kimchi waren lekker, net als de tofu soep die volgde. Tot slot ging de grillplaat aan waarop inktvis, kip, lam, garnalen, rund, buikspek en nog wat groente zoals champignon, aardappel en courgette werden gegrild. Dit eet je in een slablad met wat rijst met daarbij 4 verschillende sauzen (wij gingen vooral voor de meest pittige smaken).
De inrichting is netjes en overzichtelijk.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dit is de tweede keer dat we hier zijn en het was weer geweldig: wat is de bibimbap toch heeeerlijk!! En dat geldt voor de gewone, de mild pittige en de zeer pittige! Daarnaast namen we allerlei bij- en voorgerechten: het kon allemaal en ze raakte niet in de war. We komen zeker weer!
Het is ook rustig, de Koreaanse muziek hoor je op de achtergrond waardoor je ook gewoon elkaar kunt spreken. Misschien is het binnen een beetje saai maar dat vinden wij niet erg, je komt voor de heerlijke smaken ;-)!!
Prima restaurant!
Wai I.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heerlijk gegeten, onwijs goede service, hele lieve gastvrouw. Een nog niet ontdekt restaurant. We hadden het chef menu. Aanrader!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Eindelijk eens kennis gemaakt met de Koreaanse keuken!
De inrichting is even wennen, het oog in ieder geval Aziatisch.
Het is niet vol in de vakantieperiode, de ontvangst is zeer hartelijk door de gastvrouw. Het 1e glas wijn volgt vlot, evenals de kaart. De uitleg hebben we echt nodig daar het een 1e kennismaking is voor ons is met de Koreaanse keuken. De kaart kent plaatjes, dat zien we wel vaker, het oogt daardoor wat goedkoop. Een karaf kraanwater, komt vlot, altijd fijn dat dat kan. We besluiten te gaan proberen, kimchi om te starten, Bibimbap als vervolg met extra zeewier, zo vaak zie je dat niet op de kaart.
De kimchi is smaakvol, soms wat zuur, soms iets meer pikant. In de soep herken ik het Aziatische, zuur en pittig, heerlijk, gezond door de zelf gemaakte tofu en de kool dat ook.
De volgorde is niet dat je eerst de soep krijgt en daarna het hoofdgerecht, veel maakt het niet uit, het is een kwestie van proeven, alleen krijg je alles daardoor wel snel. De Bibimhap komt in een gloeiend hete pot, deze is de topper van de avond, ik voeg nog wat smaakmakers toe in de vorm van onder andere sesam olie daar ik wat meer van de pikante smaak ben.
De prijs, kwaliteit is goed in orde, Koreaans is anders dan Japans en Chinees en ogenschijnlijk gezond. De gastvrouw is open, enthousiast en leert ons nog wat bij door te vertellen over Korea.
Het grillen of een ander menu bewaren we voor een volgende keer.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
We hadden het menu niet helemaal goed begrepen, anders hadden we een vegetarische bibimbap besteld. Maar de gastvrouw is zo spontaan en grappig dat dat alles goed maakte.
Vooral de spinazie met sesamolie (als ik dat goed heb geproefd) was heerlijk. Het grillen van grote stukken courgette vonden we een beetje saai.
Het decor is strak en schoon en desondanks is het er gezellig.
We gaan een keer terug voor de bibimbap.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
In dit restaurant werden we erg enthousiast begroet en welkom geheten. We. Namen het menu van de chef. Tofu soep, en koreaanse grill.onze gastvrouw vertelde enthousiast over het eten en deed voor hoe er van de gril gegeten hoort te worden. Erg leuke en gezonde manier van eten
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Hoe sympathiek de gastvrouw ook was, wij vonden het eten toch een beetje tegenvallen. De kimchi was weliswaar lekker, evenals de sausjes, maar de slabladeren hadden hun beste tijd gehad (zwarte stukjes eraan). En de typische -gezonde- manier van Koreaans grillen werd volledig tenietgedaan door het bakfolie dat op de grill werd gelegd. Daardoor bakte alles alsnog in zijn eigen vet in plaats van dat het vet werd afgevoerd door de sleuven in de grill. Het decor was goedbedoeld maar nogal algemeen. Het riep niet echt de sfeer van Korea op. Al met al valt er niet veel te klagen voor 25 euro per persoon inclusief drankjes, als je het niet erg vindt dat je kleren nog 2 dagen naar vet ruiken tenminste.
Daas .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
We waren met z'n 2-en en hebben 1x het vegetarische menu en 1x de chef's special genomen. Heerlijke koude voorgerechtjes in lekkere sausjes meer & minder pittig, gevolgd door een pittig tofusoepje met als uitsmijter de grilltafel! Prima manier om een nieuwe keuken te ontdekken en dat alles vergezeld van Koreaans bier en een telkens fijne toelichting van de gastvrouw. Tip: kijk uit voor spatten bij het grillen. Aanrader!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
In 5 rondes kan je je buik vol eten. Keuze uit diverse kleine gerechtjes, zeer smakelijk. Niet te vergelijken met een andere keuken. Het grillen aan tafel is een feest, de sauzen verrukkelijk. Ze zijn nog maar net open, de bediening was vriendelijk en servicegericht.