Merwelanden

6,7
Duur
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Na een bedrijfsuitje hier met een grote groep mensen gegeten. Laten we positief beginnen. De bediening liep de benen uit z'n reet behalve één mannelijke medewerker. Maar daar blijft het ook bij. Het BBQ buffet was ronduit slecht, al het vlees was droog, en veel te gaar de kipsate was duidelijk uit de fabriek. Slechts één rauwkost salade waar ook rauwe paprika in zat en veel mensen verdragen dat niet. Aardappelsalade uit een emmer en verder geen groente. Kies 3 gerechten die je goed bereid ipv 6 slechte. Ook de vegetarische hap was smakeloos. Zo jammer allemaal het kan zo anders.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Leuk restaurant met terras bij de Biesbosch. Zalm genomen met bearnaisesaus. Was prima.
Bediening correct. Was vrij rustig nog. Ben benieuwd of ze dit ook aankunnen als het vol is.
Ambiance is natuurlijk heel leuk op het terras zo bij het groen en het water.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met twee personen geluncht op een prachtige lentedag. Een perfecte locatie, een mooi groot terras vol in de zon en in het groen, heerlijk. De kaart is eenvoudig. Ik had een speltbroodje met gesmolten brie. Dat smaakte lekker. De bediening was helaas niet zo goed. Misschien zijn ze net iets te jong en te weinig ervaren. Ik vroeg iets over de samenstelling maar het was duidelijk dat het meisje daar geen idee van had. Ook viel het niet mee om de aandacht te trekken, vooral toen het terras steeds voller werd. Een fijne plek voor een drankje en een hapje, maar heb er verder niet al te hoge verwachtingen bij.
Vlonder .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
We hebben hier recent met een groep gegeten. De bediening was niet bekend met welke wijn ze in huis hebben, je krijgt wat er open is, aldus de ober!! De wijn was niet lekker. Het eten is niet zo best. De slibtong was te ver door gebakken en taai. Hetzelfde voor het vlees. Vismesjes kennen ze niet en zetten na navraag een aantal botermesjes op tafel. Kortom, een eetcafé waar je weinig van moet verwachten.
Hapgraag .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Vandaag weer eens op deze erg mooie plek gaan proberen te eten.
Wij begrijpen eigenlijk niet waarom het op deze warme avond zo ontzettend stil is. Maar
nadat we een soepje gegeten hebben begrijpen we t wel.
We bestelden de paprikasoep met geitenkaas en de Thaise vissoep met koriander.
De paprikasoep leek uit een karton te zijn geschonken en dan verwarmd. Echt eigenlijk niet te eten. De geitenkaas waren gewone blokjes kaas.
Toen we er iets van zeiden tegen de overigens aardige dame die ons bediende zei ze dat er al meerdere keren over geklaagd was maar dat sommige mensen het wel lekker vonden.
Ik zei toen dat een kok dan toch even achter zijn oor moet krabben.
Toen ik een verpakt pakje boter wilde openmaken spoot de volledig vloeibare boter uit t pakje op mijn overhemd. Als excuus zei de bediende dat t bij de warme pasta had gestaan en bracht een nieuw doosje.
Ik had de Thaise vissoep besteld. Deze was best te eten maar had niets met Thaise smaken te maken. Ik vroeg waar de koriander was maar die zat er door werd verteld.
De serveerster had t doorgegeven aan de kok. En ter genoegdoening berekende hij niet de paprikasoep die overigens ook helemaal niet opgegeten werd.
Wij vonden t wel triest dat er op deze lokatie zo gekookt wordt.

Liene B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
We hadden een reservering gemaakt voor een grote groep. Verder was er niemand. Toch was het personeel zichtbaar niet blij dat er klanten waren, het was zo druk nu zei het personeel. We wilden drinken bestellen, en werden toe verplicht consumptiebonnen aan te schaffen, deze moesten we wel gereed hebben hoor als ze de drankjes kwamen brengen! De bediening was zeer inefficiënt waardoor veel van ons een uur bij het buffet moesten wachten op eten, het personeel stond niet open voor feedback. Omdat we de dag erna bootjes ging huren daar voor de deur, waren we er weer. Consumptiebonnen? Nee mochten we niet meer inleveren, die waren van de dag ervoor! Na veel boze blikken kregen we toch het geld voor de paar consumptiebonnen terug. dit restaurant heeft veel aanloop, maar vind t kennelijk niet belangrijk hoe de klant de bediening ervaart, je bent al snel te veel. Das prima, komen we toch niet meer?
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Merwelanden ligt aan een plas en er zijn rondom het restaurant diverse speelmogelijkheden voor kinderen. Ideaal voor een middagje weg. Ik besloot een maaltijdsalade te bestellen met geitenkaas uit de oven. Heerlijk van gegeten. Mijn vrouw koos voor een pannenkoek met appel. Helaas was de bovenkant een beetje zwart, wat je ook kon ruiken. De pannenkoek teruggegeven. Even later kwam er een nieuwe pannenkoek, die wel goed was. Jammer dat er geen excuus vanaf kon. Voor de rest prima bediend en een gezellige maaltijd met elkaar gehad.