Merry Gold

31-505019084

Meer informatie over restaurant Merry Gold

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Midsbody M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Zin in Chinees, dus weer eens naar Merry Gold. De bediening is weer heel vriendelijk en correct. Dan het eten: van de specialiteitenkaart de Peking Eend gekozen en partner de Tipan kip. De eend bestond uit een lekker krokant gebakken handjevol vlees, een kommetje witte rijst en een bakje saus. Geen groente of andere bijlage. Kostprijs: € 3,- ? Afrekenen: € 18,50!! De Tipan was iets beter gevuld maar niet zo heet dat bijv alle ui was gebakken.
Tafel naast ons roemde de ruime portie (rijsttafel), maar voor ons was dit de tweede achtereenvolgende ervaring vanonvoldoende prijs/kwantiteit ervaring.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Naar aanleiding van de laatste recenties hier vanavond gegeten. Na de laatste paar jaar slechts Chinees gewokt te hebben een plezier om weer eens 'ouderwets' Chinees gegeten te hebben. Overheerlijke Thaise kippensoep, bami bij het hoofdmenu al afgekoeld en de reepjes kip aan de taaie kant maar goed van smaak. De bediening erg vriendelijk en accuraat. Interieur en sfeer passend bij een restaurant als dit. Een ruime voldoende. Vreemd genoeg wel weinig klandizie. Allemaal al voor de televisie voor het smakeloze commentaar van Jan Smit bij het songfestival?
Mary H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Merrygold in Roden is geweldig! Altijd lekkere gerechten, prettige bediening en gezellig!
Op 31 december hadden wij met vrienden ergens anders besproken maar kwamen daar helaas voor een gesloten deur!
Merrygold heeft ons uit de nood geholpen ondanks het feit dat ze al aan het sluiten waren voor een groot familiediner. Zonder haast hebben ze voor ons weer heerlijke schotels bereid!
Groot compliment!
Elskamp .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Maar weer eens bij Merry Gold gegeten. Deze keer de hun voortreffelijke loempia's overgeslagen en direct voor de hoofdgerechten gegaan. De Babi Pangang Merry Gold en de Runderhaas in zwarte bonensaus waren als vanouds: Prima. Een (voor ons) nieuw gerecht was Wo Wa Yuk (geroosterd varkensvlees met een tamelijke scherpe saus) en die was een fantastisch.
Bij Merry Gold wordt je nooit teleurgesteld. Elke keer is het weer een feestje met altijd een zeer vriendelijke bediening. Alleen jammer van de wat gedateerde inrichting.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Zondag avond zonder reservering met vier personen binnen gelopen. Vriendelijk ontvangst.
Onze keus viel op: vooraf diverse Chinese hapjes. Gefrituurd maar zeker OK en erg smakelijk.
Hoofdgerechten: Kip in kong po saus, Peking eend met paddenstoelen, tja sieuw en rundvlees Sechuan. Mooie smaken, misschien kunnen de sauzen iets minder gebonden. Schappelijk prijs niveau. Inclusief de cappuccino en 7 drankjes net aan € 100,-. Qua inrichting traditioneel Chinees iets gedateerd. Samengevat een absolute GO!!
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Prettig restaurant met een goede en vriendelijke bediening. Het eten is bijzonder goed en als we in Roden zijn gaan we altijd even langs. Het decor is typisch Chinees maar dat is nu misschien wel wat achterhaald; iets moderner zou zeker niet misstaan en goed passen bij het uitstekende eten.