Over het restaurant Mero

Rood als een kreeft

Niet zomaar een visrestaurant in Scheveningen! De chef van Mero bereidt in de open keuken verse kreeft en oesters uit het homarium, zalm uit de eigen rookoven en serveert deze met huisgemaakte mayonaises. Het interieur is rood zoals de geschilderde kreeftscharen op de muur. Lekker buiten zitten kan natuurlijk ook!

Meer informatie over restaurant Mero

Tram lijn 1 of 11 en bus 22

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
Lunch: 12.00 - 16.30 uur
Diner: 17.00 - 22.00 uur

Guido D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Mero is een zeer prettige en leuk restaurant wasr je heerlijk kan genieten van verse vis, oesters, wijnen en de zilte lucht van Scheveningen. Aanrader voor de echte bourgondische visliefhebber!
vernis V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima,gezellig ingericht restaurant met aardige bediening.
haas D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk eten, mooi geserveerd en zeer attente persoonlijke bediening. Aanrader!
Raymond J.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wat een goede tent ! Uitermate fijne bediening. De keuken is goed, de gerechten simpel. De vis is prima bereid en spreekt voor zich. Bij vis is simpel houden het beste.
Prima wijnarrangement met enkele verrassende keuzes. Al met al een topavond. Wij komen zeker terug !
andre007 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op zich prima als je voor vis/schaaldieren gaat. Wijn veel keuze en goed. Nadeel de 10 bereidingsmethoden van kreeft is eigenlijk standaard koken en een nabewerking. Gegrilde kreeft is dus dan koken en dan even oppervlakkig grillen als voorbeeld. Vriendelijke bediening. Porties was klein maar bediening gaf aan dat extra salade en patat altijd te vragen is. Alles was vers ondanks wij de enige eters waren. Mogelijk dat daarom de porties wat kleiner waren. Als ondernemers in horeca is dat logisch om voor te moeten kiezen. Kortom: als er meer klanten zouden zijn en stabiel daarin dan zal de kwaliteit hoger gewaardeerd worden en standaard vanuit bediening er vollere tafels zijn. Nogmaals vragen voor meer was door bediening aangeven maar standaard karig aangeboden. 1 bolletje brood in 12 stukjes gesneden voor 4personen als intro is een voorbeeld daarvan. Dus het minimalisme standaard vanuit bediening geeft beeld dat er meer klanten moeten komen om dat te doorbreken. Kwaliteit, reinheid prima. Ook van toilet.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Het eten bij Mero was ok. Oesters vooraf en verder de dagaanbieding gekozen.
De dag aanbieding was langgegaarde gerookte zalm. Was van prima kwaliteit, als bijlagen asperge en gebakken rozeval aardappelen deze waren aan de zoete kant.
Als met al goede kwaliteit.
Boogie72 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eerder bij mero gegeten en toen aangenaam verrast door verrassingsmenu en wijnarrangement en super gastheer Ronald. Deze keer jammer dat er geen verrassingsmenu kon worden besteld en serveerste ons wilde laten haasten terwijl wij rustig van ons voorgerecht en aperitief wilden genieten. Lekker gegeten maar beleving was veel minder dan vorige keer.
André T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor het eerst hier gegeten en de vier gerechten DC menu waren lekker. Geen amuse maar wel lekker brood. Begin met voorgerecht gerookte zalm en tussengerecht gegrilde grote garnalen. Daarna hoofdgerecht Kreeftensoep en einde met nagerecht.
Vriendelijke, attente en gastvrije bediening. De inrichting was modern. Een aanrader!
Elvera M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! De gamba's waren lekker. Kreeft heb ik zelden zo goed geserveerd gekregen. Complimenten!

Én wat een gastheer! Iemand met passie voor z'n werk. Geen gedoe, gewoon vakkennis en enthousiasme. Niks was teveel gevraagd.

Wij hebben een heerlijke namiddag/avond gehad en zullen zeker terug komen wanneer wij in de buurt zijn. En ook niet onbelangrijk; gratis parkeren voor de deur!
harry B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij hebben gisteravond ( eerste paasdag ) in een praktisch vol Mero genoten van een uitstekende maaltijd. Erg mooi gebakken tong, zeer vriendelijke bediening.
Uitstekende wijn.

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het restaurant was, op een zaterdagavond, nagenoeg leeg: geen goed teken. De bediening was vriendelijk. De menukaart bevat genoeg variatie. Maar de uitvoering viel tegen, de meeste gerechten waren te zout. De spaghetti alle vongole in het bijzonder waren bedolven in (zoute) kreeftenbisque, waardoor de vongole nauwelijks meer te proeven waren. Al met al hadden we er, ook op basis van Iens, meer van verwacht.
Over eten kan altijd getwist worden...smaak verschilt nu eenmaal en het is jammer dat u het zo ervaren heeft.
uw tekst: (Het restaurant was, op een zaterdagavond, nagenoeg leeg: geen goed teken) doe ik maar af als..slecht schrijverij we hadden 82% bezetting.

Vriendelijke groet
Mero
sbeijer .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij hadden het kreeft menu , deze was erg lekker , zeker de sushi van kreeft vooraf was super de kreeft met gerookte boter was ook erg lekker . Met lekkere frietjes en een heerlijke salade . Toe een heerlijk chocolade taartje vloeibaar zacht van binnen . Heerlijk gegeten . En het personeel is ook heel aardig en vlot .
Susan O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We hebben het kreeftmenu genomen. Heerlijk! Met rivierkreeftjes-sushi vooraf. Je kunt kiezen voor meerdere bereidingen van de kreeft; wij namen de gegrilde variant. Superbediening, toplocatie!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Wij hebben de 4 course menu genomen. Heerlijke soep van zuurkool en coquille en de main course kabeljouw en garnalen ontzettend goed smaak. Wijn arrangement ook goed.
wambonator .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wederom geweldig. Ik kom hier regelmatig en het is elke keer weer een feestje. Waar je bij andere Scheveningse restaurants moet wachten totdat je eindelijk door een onervaren schoolverlatertje klungelig wordt geholpen, is het hier vlotte, professionele en persoonlijke aandacht wat de klok slaat. Oesters en kreeft worden voor je neus uit het water gevist dus supervers en heerlijk! De tong is tongstrelend en wordt perfect bereid.
Ook wijnliefhebbers (vis moet zwemmen!) komen hier aan hun trekken: wat een keuze en wat een kwaliteit.

Dus mensen, als je in de buurt bent ga je naar Mero. Als je niet in de buurt bent, dan stap je in je auto en rij je naar Mero. Je kunt pal voor de deur parkeren.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
ik vond het allemaal niet echt top. Garnalen kroketten met 1 garnaal. Thaise viskoekjes waren OK.
Hoofdgerecht bouillabaisse werd geserveerd met een soort cognacsaus ipv rouille (of rouille zonder knoflook) en de catch of the day was erg zout (de champignons, de puree en de vis).
Aankleding is leuk, bediening vlot (gezien drie bezette tafels logisch).
Wij vinden het jammer dat u deze slechte ervaring heeft gehad bij ons.
Wij doen altijd ons best om de beste producten en gerechten te maken.
Neem a.u.b contact met ons op om zodoende tot een vergelijk te komen.

Vriendelijke groeten
Ronald Inklaar
Mero
dinie_pk .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De sfeer was super gezellig. De bediening uitstekend. Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb een visitekaartje meegenomen en zal het zeker bij mij familie en vrienden aanbevelen. De prijs was ook goed. Bij het 3 gangen diner werd ons toetje aangepast omdat wij niet van pure chocolade houden, zonder dat de prijs omhoog ging. Wij hebben ontzettend genoten.
rdecuyper .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gewoon een super leuke avond. Top bediening en eten. Niet echt super creatief of vernieuwend maar gewoon goed en lekker eten.
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima gegeten. Ook als je niet van vis houdt. De aankleding is heel gezellig en de bediening vriendelijk en behulpzaam in het samenstellen van je menu.
Een gezellig avondje uit.
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ons plateau de fruits de mer was voortreffelijk; originele dingen erop zoals coquilles, kreeft en spinkrab, heerlijke oesters gegratineerd met hollandaise saus... Fijne bediening die erop uit is je te verwennen. Geweldige keus voor een ontspannen avond smikkelen.