Over restaurant Mero

Rood als een kreeft

Niet zomaar een visrestaurant in Scheveningen! De chef van Mero bereidt in de open keuken verse kreeft en oesters uit het homarium, zalm uit de eigen rookoven en serveert deze met huisgemaakte mayonaises. Het interieur is rood zoals de geschilderde kreeftscharen op de muur. Lekker buiten zitten kan natuurlijk ook!

Meer informatie over restaurant Mero

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag

Andre007 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op zich prima als je voor vis/schaaldieren gaat. Wijn veel keuze en goed. Nadeel de 10 bereidingsmethoden van kreeft is eigenlijk standaard koken en een nabewerking. Gegrilde kreeft is dus dan koken en dan even oppervlakkig grillen als voorbeeld. Vriendelijke bediening. Porties was klein maar bediening gaf aan dat extra salade en patat altijd te vragen is. Alles was vers ondanks wij de enige eters waren. Mogelijk dat daarom de porties wat kleiner waren. Als ondernemers in horeca is dat logisch om voor te moeten kiezen. Kortom: als er meer klanten zouden zijn en stabiel daarin dan zal de kwaliteit hoger gewaardeerd worden en standaard vanuit bediening er vollere tafels zijn. Nogmaals vragen voor meer was door bediening aangeven maar standaard karig aangeboden. 1 bolletje brood in 12 stukjes gesneden voor 4personen als intro is een voorbeeld daarvan. Dus het minimalisme standaard vanuit bediening geeft beeld dat er meer klanten moeten komen om dat te doorbreken. Kwaliteit, reinheid prima. Ook van toilet.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Het eten bij Mero was ok. Oesters vooraf en verder de dagaanbieding gekozen.
De dag aanbieding was langgegaarde gerookte zalm. Was van prima kwaliteit, als bijlagen asperge en gebakken rozeval aardappelen deze waren aan de zoete kant.
Als met al goede kwaliteit.
Boogie72 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eerder bij mero gegeten en toen aangenaam verrast door verrassingsmenu en wijnarrangement en super gastheer Ronald. Deze keer jammer dat er geen verrassingsmenu kon worden besteld en serveerste ons wilde laten haasten terwijl wij rustig van ons voorgerecht en aperitief wilden genieten. Lekker gegeten maar beleving was veel minder dan vorige keer.
André T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor het eerst hier gegeten en de vier gerechten DC menu waren lekker. Geen amuse maar wel lekker brood. Begin met voorgerecht gerookte zalm en tussengerecht gegrilde grote garnalen. Daarna hoofdgerecht Kreeftensoep en einde met nagerecht.
Vriendelijke, attente en gastvrije bediening. De inrichting was modern. Een aanrader!
Elvera M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! De gamba's waren lekker. Kreeft heb ik zelden zo goed geserveerd gekregen. Complimenten!

Én wat een gastheer! Iemand met passie voor z'n werk. Geen gedoe, gewoon vakkennis en enthousiasme. Niks was teveel gevraagd.

Wij hebben een heerlijke namiddag/avond gehad en zullen zeker terug komen wanneer wij in de buurt zijn. En ook niet onbelangrijk; gratis parkeren voor de deur!
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij hebben gisteravond ( eerste paasdag ) in een praktisch vol Mero genoten van een uitstekende maaltijd. Erg mooi gebakken tong, zeer vriendelijke bediening.
Uitstekende wijn.

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het restaurant was, op een zaterdagavond, nagenoeg leeg: geen goed teken. De bediening was vriendelijk. De menukaart bevat genoeg variatie. Maar de uitvoering viel tegen, de meeste gerechten waren te zout. De spaghetti alle vongole in het bijzonder waren bedolven in (zoute) kreeftenbisque, waardoor de vongole nauwelijks meer te proeven waren. Al met al hadden we er, ook op basis van Iens, meer van verwacht.
Over eten kan altijd getwist worden...smaak verschilt nu eenmaal en het is jammer dat u het zo ervaren heeft.
uw tekst: (Het restaurant was, op een zaterdagavond, nagenoeg leeg: geen goed teken) doe ik maar af als..slecht schrijverij we hadden 82% bezetting.

Vriendelijke groet
Mero
Sbeijer .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij hadden het kreeft menu , deze was erg lekker , zeker de sushi van kreeft vooraf was super de kreeft met gerookte boter was ook erg lekker . Met lekkere frietjes en een heerlijke salade . Toe een heerlijk chocolade taartje vloeibaar zacht van binnen . Heerlijk gegeten . En het personeel is ook heel aardig en vlot .
Susan O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We hebben het kreeftmenu genomen. Heerlijk! Met rivierkreeftjes-sushi vooraf. Je kunt kiezen voor meerdere bereidingen van de kreeft; wij namen de gegrilde variant. Superbediening, toplocatie!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Wij hebben de 4 course menu genomen. Heerlijke soep van zuurkool en coquille en de main course kabeljouw en garnalen ontzettend goed smaak. Wijn arrangement ook goed.
Wambonator .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wederom geweldig. Ik kom hier regelmatig en het is elke keer weer een feestje. Waar je bij andere Scheveningse restaurants moet wachten totdat je eindelijk door een onervaren schoolverlatertje klungelig wordt geholpen, is het hier vlotte, professionele en persoonlijke aandacht wat de klok slaat. Oesters en kreeft worden voor je neus uit het water gevist dus supervers en heerlijk! De tong is tongstrelend en wordt perfect bereid.
Ook wijnliefhebbers (vis moet zwemmen!) komen hier aan hun trekken: wat een keuze en wat een kwaliteit.

Dus mensen, als je in de buurt bent ga je naar Mero. Als je niet in de buurt bent, dan stap je in je auto en rij je naar Mero. Je kunt pal voor de deur parkeren.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
ik vond het allemaal niet echt top. Garnalen kroketten met 1 garnaal. Thaise viskoekjes waren OK.
Hoofdgerecht bouillabaisse werd geserveerd met een soort cognacsaus ipv rouille (of rouille zonder knoflook) en de catch of the day was erg zout (de champignons, de puree en de vis).
Aankleding is leuk, bediening vlot (gezien drie bezette tafels logisch).
Wij vinden het jammer dat u deze slechte ervaring heeft gehad bij ons.
Wij doen altijd ons best om de beste producten en gerechten te maken.
Neem a.u.b contact met ons op om zodoende tot een vergelijk te komen.

Vriendelijke groeten
Ronald Inklaar
Mero
Dinie_pk .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De sfeer was super gezellig. De bediening uitstekend. Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb een visitekaartje meegenomen en zal het zeker bij mij familie en vrienden aanbevelen. De prijs was ook goed. Bij het 3 gangen diner werd ons toetje aangepast omdat wij niet van pure chocolade houden, zonder dat de prijs omhoog ging. Wij hebben ontzettend genoten.
Rdecuyper .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gewoon een super leuke avond. Top bediening en eten. Niet echt super creatief of vernieuwend maar gewoon goed en lekker eten.
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima gegeten. Ook als je niet van vis houdt. De aankleding is heel gezellig en de bediening vriendelijk en behulpzaam in het samenstellen van je menu.
Een gezellig avondje uit.
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ons plateau de fruits de mer was voortreffelijk; originele dingen erop zoals coquilles, kreeft en spinkrab, heerlijke oesters gegratineerd met hollandaise saus... Fijne bediening die erop uit is je te verwennen. Geweldige keus voor een ontspannen avond smikkelen.
Mmuijser .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij vonden het een teleurstelling. Was voorheen veel beter bij Nero.
Je kan voor een kwart van het geld veel beter eten bij een ander restaurant
Het is erg jammer dat U deze avond zo ervaren heeft. Wij staan bekend om onze zeer goede keuken en gezellige sfeer. Om uw ervaring een nieuwe wending te geven vragen wij u contact met ons op te nemen om geheel op onze kosten met 2 personen te komen dineren.

Vriendelijke groeten
Ronald Inklaar
Restaurant Mero Scheveningen
Kees220 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Gisteren gegeten bij Mero. Bijzonder vriendelijke ontvangst en bediening. We kozen het 4 gangen surprise menu. Het is ons helemaal goed bevallen. In een eerder bezoek was de tussengang (het soepje) wat minder. Dit keer was het helemaal top en mooi verzorgd.
Rob_van_G .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Als je in Scheveningen bent en je wilt graag vis gaan eten, dan moet je bij Mero zijn! Wij hebben hier afgelopen jaar meerdere keren gegeten en elke keer zijn we weer verrast met nieuwe gerechten. Mero is gezellig restaurant in de eerste haven. Erg leuke sfeer, bediening is persoonlijk en ze doen echt hun best dat je als gast een top ervaring hebt. Je krijgt in dit restaurant bijzondere en culinaire variaties van vis voorgeschoteld met een mooie garnering. Ook als je graag een wijntje drinkt zit je hier goed. Ze hebben bij mero verrukkelijke wijnen die goed afgestemt worden bij elke gang.

In Scheveningen zijn veel visrestaurants, we hebben ze allemaal geprobeerd, maar de meeste zijn gewoontjes. Als je lekker wilt eten en tafelen moet je echt bij Mero zijn!!!
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Twee weken geleden hebben we hier met z'n tweeën gedineerd. Scheveningen puilde uit, want ook vandaag vond het vuurwerkfestival plaats. Na aanvankelijk bij een strandtent veel te lang te hebben moeten wachten op zeer matige wijn, zijn we uitgeweken naar dit restaurantje, waar het opvallend rustig was. Het is een zaak waar je snel aan voorbij loopt en ook wij zijn al zeer vaak in Scheveningen geweest, maar hadden hier nog nooit gegeten. Ten onrechte, want we hebben hier heerlijk gedineerd. De prijzen zijn weliswaar aan de hoge kant, maar daarvoor krijg je heerlijke wijn, enthousiaste en toegewijde bediening en eten dat met passie is bereid. Het feit dat je vooraf brood met goede boter en zelfgemaakt ansjovismayonaise krijgt en dit niet doorberekend wordt op de rekening is uiteraard een goede binnenkomer. De mosselen die wij bestelden werden vergezeld van goede sausjes, waarvan vooral die met kerrie aan te bevelen was. Hoogtepunt was echter vooral het dessert. Ook deze was weliswaar aan de prijzige kant, maar wij gingen desondanks voor de witte chocolade met limoen (9,75). In één woord: geweldig! Zelden zo'n uitgebalanceerd, smaakvol en spannend dessert gehad. De mousse van witte chocolade smaakt ook daadwerkelijk naar witte chocolade (wat bij veel andere tenten lang niet altijd het geval is). Voor ons een leuke ontdekking en een restaurant waar we zeker nog eens naar toe zullen gaan. Een echte aanrader!