Over het restaurant Mero

Rood als een kreeft

Niet zomaar een visrestaurant in Scheveningen! De chef van Mero bereidt in de open keuken verse kreeft en oesters uit het homarium, zalm uit de eigen rookoven en serveert deze met huisgemaakte mayonaises. Het interieur is rood zoals de geschilderde kreeftscharen op de muur. Lekker buiten zitten kan natuurlijk ook!

Meer informatie over restaurant Mero

Tram lijn 1 of 11 en bus 22

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
Lunch: 12.00 - 16.30 uur
Diner: 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mero

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijke tong! Cappucino net niet helemaal goed. Prima bediening. Niet heel goedkoop maar zeer tevreden.
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wijn was heel goed;
voorgerecht was heel goed;
hoofgerecht was goed, maar beetje lauw en flauw;
nagerecht was goed.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hadden een 4-verassingsmenu. Omvang van porties was precies goed. Lekkere wijn. Sfeer in restaurant was ontspannen en je kon ongestoord met elkaar praten.
Edwin N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voor de verjaardag(14) van onze zoon die visliefhebber is bij Mero een tafel gereserveerd voor 4 personen. Die zaterdagavond was het niet druk, zeker de helft was niet bezet. Ondanks dat het geen geweldig weer is die avond stonden de openslaande ramen open waardoor het tochtte, nadat we hadden gevraag die dicht te doen bleek ook de deur nog open te staan en tochtte het dus nog steeds. Mijn zoon nam de vissoep van €11,50 maar vond het die prijs niet waard. Er zat weinig vis/zeevruchten in en de hoeveelheid was aan de magere kant. Zelf had ik de halve kreeft op Mero wijze als vooraf. Smaakvol maar wel een klein kreeftje. De carpaccio was prima. Als hoofdgerecht namen de kinderen de Fish and Chips. De "Fish" leken op groot uitgevallen vissticks, met een soort cornflakes laagje, die niet zelf gemaakt en diepgevroren zijn geweest en daarna gefrituurd. Ze waren erg vochtig door de diepvries en weinig smaak. De "Chips" waren lekker. Mijn vrouw nam de tonijn steak die prima was. Ik had gekozen voor de zeebaars, vis van de dag, de laatste. Dat bleek een filetje van 1 zijde van de zeebaars te zijn, niet wat ik had verwacht voor die prijs, smaak was redelijk. Met 1 fles wijn en wat fris en koffie als nagerecht hebben we €200 afgerekend.
De combinatie van kwaliteit, hoeveelheid staat niet in verhouding tot de betaalde prijs. Mero heeft zich voor mij overprijsd.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijke wijn gedronken en nog nooit zo lekker kreeft en mijn man Louk tong gegeten. Daarbij zijn we in de watten gelegd door de eigenaar. Louk en ik hebben genoten.

Ps als je inrichting een cijfer wil geven verspringt ie snel naar volgende pagina! Wilde voldoende geven omdat de stoelen niet zo lekker zitten en foto's en kunst beter kunnen.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De wijze waarop via service in gegaan wordt op de persoonlijke wens (en hulpvraag ) van de Klant maakt dat je echt kunt genieten van het heerlijke eten, sfeer, graag nog eens terug komt en adres door zal geven aan collega familie en vrienden !
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij zijn hier laatst geweest, houdt er rekening mee dat parkeren in Scheveningen Haven een drama is. Anyhow, het gaat om het eten.
Wij begonnen met vissoep, niet echt geweldig. Elk restaurant dat zichzelf een vis-restaurant noemt moet een vissoep hebben to-die-for. Het was meer een bouillon en om nou te zeggen het smaakte nar vis, nee. Hoofdgerecht was goed en smakelijk en ook het dessert was prima. En daar zit het punt een beetje, prima eten alleen de prijs is aan de stevige kant.
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heel lekker gegeten en de ontvangst van super hartelijk
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een paar jaar geleden heb ik en mijn vriendin hier gegeten. Toevallig weer in Scheveningen en zin in verse vis. Allereerst de re styling van het restaurant is prachtig. Zo warm en we voelden ons echt speciaal door de ontvangst. Eten echt voortreffelijk en super vers.
Veel aandacht aan de presentatie van de borden besteed.
Het enige jammere is dat we zo ver uit de buurt wonen.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goede kwaliteit. Wij werden gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Jammer dat water nog niet vanzelfsprekend is. Een extra stukje brood voor 4 personen vonden wij buiten proporties € 3,75. Ridicuul!. Tip voor de bediening: geef de gasten de tijd om het menu rustig te kiezen. Wij waren met 4 personen een avondje uit eten. En hadden absoluut alle tijd..Bovendien waren er geen gasten die moesten wachten. Waarom die haast?
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Mero is een zeer prettige en leuk restaurant wasr je heerlijk kan genieten van verse vis, oesters, wijnen en de zilte lucht van Scheveningen. Aanrader voor de echte bourgondische visliefhebber!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima,gezellig ingericht restaurant met aardige bediening.
haas D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk eten, mooi geserveerd en zeer attente persoonlijke bediening. Aanrader!
Raymond J.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wat een goede tent ! Uitermate fijne bediening. De keuken is goed, de gerechten simpel. De vis is prima bereid en spreekt voor zich. Bij vis is simpel houden het beste.
Prima wijnarrangement met enkele verrassende keuzes. Al met al een topavond. Wij komen zeker terug !
andre007 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op zich prima als je voor vis/schaaldieren gaat. Wijn veel keuze en goed. Nadeel de 10 bereidingsmethoden van kreeft is eigenlijk standaard koken en een nabewerking. Gegrilde kreeft is dus dan koken en dan even oppervlakkig grillen als voorbeeld. Vriendelijke bediening. Porties was klein maar bediening gaf aan dat extra salade en patat altijd te vragen is. Alles was vers ondanks wij de enige eters waren. Mogelijk dat daarom de porties wat kleiner waren. Als ondernemers in horeca is dat logisch om voor te moeten kiezen. Kortom: als er meer klanten zouden zijn en stabiel daarin dan zal de kwaliteit hoger gewaardeerd worden en standaard vanuit bediening er vollere tafels zijn. Nogmaals vragen voor meer was door bediening aangeven maar standaard karig aangeboden. 1 bolletje brood in 12 stukjes gesneden voor 4personen als intro is een voorbeeld daarvan. Dus het minimalisme standaard vanuit bediening geeft beeld dat er meer klanten moeten komen om dat te doorbreken. Kwaliteit, reinheid prima. Ook van toilet.
cor P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Het eten bij Mero was ok. Oesters vooraf en verder de dagaanbieding gekozen.
De dag aanbieding was langgegaarde gerookte zalm. Was van prima kwaliteit, als bijlagen asperge en gebakken rozeval aardappelen deze waren aan de zoete kant.
Als met al goede kwaliteit.
Boogie72 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eerder bij mero gegeten en toen aangenaam verrast door verrassingsmenu en wijnarrangement en super gastheer Ronald. Deze keer jammer dat er geen verrassingsmenu kon worden besteld en serveerste ons wilde laten haasten terwijl wij rustig van ons voorgerecht en aperitief wilden genieten. Lekker gegeten maar beleving was veel minder dan vorige keer.
André T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor het eerst hier gegeten en de vier gerechten DC menu waren lekker. Geen amuse maar wel lekker brood. Begin met voorgerecht gerookte zalm en tussengerecht gegrilde grote garnalen. Daarna hoofdgerecht Kreeftensoep en einde met nagerecht.
Vriendelijke, attente en gastvrije bediening. De inrichting was modern. Een aanrader!
Elvera M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! De gamba's waren lekker. Kreeft heb ik zelden zo goed geserveerd gekregen. Complimenten!

Én wat een gastheer! Iemand met passie voor z'n werk. Geen gedoe, gewoon vakkennis en enthousiasme. Niks was teveel gevraagd.

Wij hebben een heerlijke namiddag/avond gehad en zullen zeker terug komen wanneer wij in de buurt zijn. En ook niet onbelangrijk; gratis parkeren voor de deur!
harry B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij hebben gisteravond ( eerste paasdag ) in een praktisch vol Mero genoten van een uitstekende maaltijd. Erg mooi gebakken tong, zeer vriendelijke bediening.
Uitstekende wijn.