Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 53.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Roodbaars Tom Kah Kai
  • Hoofdgerechten
    • Bereidingen van lam / knolselderij / mosterd aardappel / snijbonen sap / garam masala
  • Nagerecht
    • Duindoornbes / yoghurt / witte chocolade /dille

Over het restaurant Merlot

Merlot huist alweer sinds 2003 in een mooi oud en gerestaureerd pand aan de Grote Koppel in Amersfoort: vlak bij de oude binnenstad.

Onze Chef en zijn brigade laten graag zien hoe zij te werk gaan: stomende ovens – pruttelende stoverijen – inkokende “jus de veau” en de geur van vers gebakken brood en vlees doen de smaakpapillen al tintelen.
Verwacht geen “buigende pinguïns” maar wel prettige gastvrouwen en heren die er alles aan willen doen om u een mooie tijd in ons restaurant te laten beleven. De basis is vooral veel plezier, gecombineerd met een gezonde dosis passie en professionaliteit. Graag ontvangen wij u met een warme hand: welkom!

Meer informatie over restaurant Merlot

Ns Amersfoort Centraal op 15 minuten loopafstand, Bus vervoer op 5 minuten loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Parkeren bij parkeergarage het Eemplein
  • : Parkeergarage & Betaald parkeren in de buurt (Parkeren in de parkeergarage "het Eemplein"

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Merlot

Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Geweldig gegeten. Echt een feestje om daar te mogen eten. Alles klopt.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We vonden het weer heerlijk tafelen bij Restaurant Merlot en komen zeker terug. Groetjes van Sonja Vrinssen
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Mooie gerechten, goede wijnen. Maar wat zijn de porties klein, het is maar goed dat het de Ah actie was. Ik ben geen grote eter, maar dit vind ik echt een teleurstelling.
Bediening is vriendelijk maar rommelig, bij voorgerecht om wijn gevraagd, die na het voorgerecht wordt gebracht.
Fzirgulis Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Eten was heerlijk, de porties kwamen “afgemeten” over en vooral het hoofdgerecht had groter gekund....”Bob” wijn arrangement was ook aan magere kant....
Bediening was “robotic” en tegen arrogantie aan.....
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk goed bereid eten. Mooie combinatie van smaken. De geadviseerde wijnen combineerden er goed bij. We misten alleen groente, bv een lekkere frisse salade. De bediening was prettig, vriendelijk en behulpzaam. Prettige ambiance waar het gezellig druk was.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten met AH restaurant actie. Vriendelijke gastvrije bediening, genoten!
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Zoals altijd zijn we weer erg enthousiast over Merlot!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Nora S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Bij Merlot weten ze je altijd te verrassen met originele, bijzonder lekkere gerechten. Zeker ook een aanrader voor wijnliefhebbers vanwege een breed scala aan uitstekende wijnen. Vriendelijke bediening.
Edward S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Restaurant heeft goede keuken en goede bediening. De AH-actie geeft een mij een nare smaak. De actie is in principe het 2e menu gratis, maar bij dit restaurant verhogen ze eerst de menuprijs voor de AH-actie.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
prima restaurant met informele sfeer en uitstekende gerechten.
Rollo P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Elke keer weet Merlot ons weer te verrassen!Prima gegeten!
Cindy A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Goede bediening.
Kledij personeel niet geheel in stijl met sfeer restaurant.
Jose Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Perfect !
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten, ook onze vegetarische tafelgenote werd verrast door de lekkere gerechten.
Julia N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Super leuke avond gehad.
Gezellige sfeer.
Gerechten overtreffen alle verwachtingen. Vooral het dessert.
GJE D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het eten was super, kleine hoeveelheden, het zag er mooi uit en met heerlijke verfijnde smaken.
De tafel van Edith V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten, en volop genoten van de persoonlijke service. Uitzicht op de binnenplaats achter is niet geweldig, ik zou deze tafel, midden achter dan ook niet aanraden.
K.vandenbovenkamp V.
Eten prima, mooie inrichting, goede gastheren- en dames, Uitstekende sommelier. Wel wat aan de dure kant.
Robert Jan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk gegeten en de geadviseerde wijnen erbij waren fantastisch. Vriendelijke, laagdrempelige bediening. Aanrader!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Merlot waar ik met partner en vrienden kwam om de verjaardag van mijn partner te vieren was de perfecte locatie.
Bedrijfsleider Den was een zeer goede gastheer en wist zijn verhaal als sommelier relaxed en kundig te vertellen. Dit restaurant is een plek waar ik in de toekomst vaak zal komen. Chapeau????????
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het eten smaakte prima, echter vonden we het niet heel bijzonder en waren de porties erg klein voor de prijs die je ervoor betaald.
Daarnaast vonden we het vervelend dat we allerlei dingen aangesmeerd kregen waarvan de prijzen niet werden vermeld, een glaasje cava was dan ook schrikbarend duur, net zoals een flesje kraanwater...
Voor ons dus "een keer en nooit meer"...