Meer informatie over restaurant Merkelbach

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Laetitia B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij waren met ons vieren en hebben een ontzettende leuke avond gehad. Van 19:00 tot 23:00 uur. Akoestiek was goed, waardoor je goed met elkaar kon praten. Het eten was zeer goed. Bijzondere gerechten met een hele eigen smaak. De bediening op het juiste moment bij je tafel en heel vriendelijk.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het 5-gangen menu was volledig afgestemd op het seizoenaanbod. o.a. asperges, makreel en variaties van biet resulteerden in hoge kwaliteit en een culinaire top avond. Bediening was vlot en aangenaam. Zeker een adres om nog eens terug te komen.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Verona .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Kleine maar smakelijke kaart en aardige bediening.
Iets meer keus in taartjes zou fijn zijn? (Nu twee soorten, appel en citroen-merengue).
Cathy- D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het was weer heerlijk! Ik ben altijd benieuwd wat Merkelbach met zijn vuasen doet en zowel de zeebaars als de zeeduivel waren heerlijk! Fijne wijnen, leuk en attent personeel. Echt weer een hele avond gehad!
Bojan D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Very good service and food!!!
fleur S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en originele topbediening
a S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hebben een lekkere lunch genoten bij Merkelbach. Het voorgerecht met bloemkool was goed op smaak evenals de vis en het dessert. De bediening is vlot en uiterst aardig. Het is een fijne plek om te eten!
Norah V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ten opzichte van eerder was de bediening druk met andere dingen dan ons bedienen. Het eten was niet echt goed samengesteld, veel verschillende gerechten. Het leek alsof iedereen zijn dag niet helemaal had, en dan wordt de prijs/kwaliteit wel aan de ongunstige kant.
De tafel van Inez H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassingsmenu met 2 visgerechtjes, een vleesgerecht en een nagerecht. Eerste gerecht was pieterman, een heerlijke vis (duurzame vangst), met zeer verrassende bijgerechten (groenten erg lekker klaargemaakt). Tweede was wijting op parelgort, met een pesto van boerenkool, ook zeer verrassend en heel erg lekker. Daarna os; een stukje wang en een stukje gebakken worst, ook weer met mooie verrassende en lekkere bijgerechtjes. Werkelijk alles klopte, en alles was verrassend en superlekker. Nagerecht chocolademousse met marmelade. Het eten is van uitmuntende kwaliteit, en mooi dat er gewerkt wordt met biologische en slow food producten. De bediening was ook uitmuntend; vriendelijk, verzorgend, echt met alle aandacht voor de klanten. Beter dan menig michelin-ster-restaurant waar ik ooit gegeten heb!
Herre012 H.
Het eten was zeer verrassend, de bediening buitengewoon vriendelijk en kundig, goede wijnen
en vooral een heel hartelijk ontvangst.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hadden gereserveerd en hoefden dus niet voor de lunch te wachten. De pasta gevuld met bieten en ricotta was bijzonder lekker, en de dikke vissoep, geserveerd met heerlijk vers brood, viel erg in de smaak. We kozen een kastanje toetje waarbij het bolletje ijs erg bijzonder was - bij navraag bleek de smaak sassefras te zijn. Het restaurant was vol met families die iets kwamen nuttigen na een wandeling in het park en was vrij druk maar is waarschijnlijk 's avonds wat rustiger. We vonden de kwaliteit van het eten buitengewoon goed en komen zeker terug.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk viergangen menu du chef met bijpassende wijnen. Lekker veel bijna vergeten groenten. Ook het vlees - twee bereidingen van een en dezelfde koe - was erg lekker. Goede service - ze weten echt wat je op je bord of in je glas krijgt - en altijd een fantastische plek om te eten. Mooi opgediend ook nog eens. Kan niet wachten tot er weer in de tuin gegeten kan worden!
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super eten en heel aardig personeel. Een aanrader!
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Uitstekend gegeten! 3 van de 4 gerechten waren werkelijkwaar verrukkelijk!
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
A hidden gem in Watergraafsmeer. Zodra het zonnetje doorbreekt, een heerlijke oase van rust. Een plekje dat bij weinig mensen bekend is (en misschien maar goed ook). Ook bij lagere temperaturen kun je hier prima terecht voor een eerlijke maaltijd. Gisteren met een kleine groep gegeten. Hoewel een en ander wel een beetje lang duurde was het eten heerlijk en de begeleidende wijnen goed gekozen.
Marisa G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik had gereserveerd en werd hartelijk ontvangen. Ik had een gast die minder goed hoort. In goed overleg hebben we het beste plekje gezocht. Uitstekend verzorgd restaurant en zeer prettige bediening.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
in een prima sfeer kunnen genieten van een kwalitatief uitstekend 3 gangen diner. De dame en de heer die ons bedienden verdienen een pluim.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Verrassend goed eten voor een redelijke prijs in een sfeervolle omgeving. Service was vriendelijk, wel wat traag en amateuristisch.