Merila

Zuiderhout 13 4904 AS Oosterhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Merila

Anja B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
De lekkerste Döner van Oosterhout. Kom er vaak. Betaalbaar. Zeer aardige mensen en heel netjes binnen. De TV kan wel storend zijn als je daar eet want die kan erg hard staan, maar als je het vraagt gaat ie wel zachter.
Bieke1963 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Heerlijk gegeten leuke aardige mensen
Grote schotel op met rijst heerlijk leuker gekruid vlees en zeker genoeg
Om je maag te vullen
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Deze "Donertent" zit op een steenworp van mijn werk vandaan. Tezamen met het feit dat ze heerlijke doner hebben met verse groenten zorgt dit er voor dat ik (en mijn collega's) hier met grote regelmaat komen. De zaak ziet er erg netjes uit voor een donertent, maar wel een tikkie sai. Het personeel is uitermate vriendelijk.
Standaard kan je je doner op een pita, durum of Turkse pizza krijgen. Dit laatste is mijn standaard keus. De kalfsdoner vind ik lekkerder gekruid, de kipdoner is iets sappiger. Verder krijg je er veel lekker verse groente bij.
Verder hebben ze ook nog zaken zoals kapsalons, gewoon frietjes, diverse snacks, Turkse tosti's etc...
Enige jammere is die 50 cent die je voor een half potje extra saus moet afrekenen.
MarcvZ .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
We gaan regelmatig met de kinderen even een lekkere Turkse pizza, dorum shoarma of andere lekkere Zuideuropese gerechten eten. Heerlijk bij Merilla. Bediening is altijd erg vriendelijk, het eten vers. De groente wordt gesneden waar je bij staat. Voor de kids zijn de pizza's eigenlijk te groot, ze laten de helft liggen. Maar dat kun je zonder problemen meenemen. Het decor is eenvoudig. Een aanraden om ever tussendoor heen te gaan of voor een goede take away.