Berkelstraat 8 6301 CC Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Merci Diner

Ed D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Vanavond genoten van een "All you can eat tapas arrangement" bij Merci in Valkenburg. Dit restaurant is een jaartje geleden gestart en ligt net buiten de toeristische route. Daarom is Social Deal ingeschakeld om naamsbekendheid te krijgen. Deze naamsbekendheid verdient dit restaurant. De bediening is uitermate vriendelijk en attent. De gerechten zijn bijzonder lekker, goed verzorgd, vers, goed gekruid en mooi gepresenteerd. Een aandachtspunt voor het restaurant is om wat royaler te zijn met servetten en bestek. Bovendien liet de snelheid wel duidelijk te wensen over, echter hierover werd (wederom zeer vriendelijk) gezegd dat een kok en een medewerker in de bediening onverwacht verstek hadden laten gaan.
Het arrangement is de originele prijs van € 21,95 meer dan waard!
Ik gun dit restaurant en haar medewerkers een succesvolle toekomst.
Ninaenremco .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Paar weken geleden hier gegeten, en als echte Spanje gangers gekozen voor tapas. Alleen mag dit geen tapas genoemd worden. Werkelijk niks leek zelf gemaakt.. Leek allemaal op kant en klare rotzooi! Toen we er iets van zeiden werd onze klacht niet serieus genomen!
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Vorige week gegeten met het werk. Midden in het pittoreske Valkenburg ligt dit restaurant met open keuken. De kaart was redelijk standaard, maar het eten was goed bereid. Voorgerecht gekozen van paté met cranberry's, een hoofdgerecht van ribeye en gegrilde ananas na.
Personeel was vriendelijk en had oog voor de klant. Het restaurant oogt klein en gezellig, maar boven zijn nog meer tafels.