Mercato Italiano Feduzzi's (Traiteur, Delicatessenwinkel en Cateringservice)

Scheldestraat 63 1078 GH Amsterdam Nederland Kaart
31-206646365

Meer informatie over restaurant Mercato Italiano Feduzzi's (Traiteur, Delicatessenwinkel en Cateringservice)

Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vanmiddag weer eens een broodje gegeten in deze drukke zaak in de Scheldestraat. Behalve broodjes serveren ze ook maaltijden en kleine schotels. Het is een traiteur, maar je kan er dus ook eten. Dat kan binnen of op een bankje.
Er is keus uit een aantal soorten brood en circa 15 soorten beleg. Vandaag de klassieke ciabatta caprese besteld. Prima mozzarella, tomaat en basilicum en de olijfolie staat op tafel. Niets op aan te merken. Je besteld aan de toonbank, neemt plaats aan een van de tafels en het broodje wordt snel geserveerd. Werkt prima.
HPT .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Vandaag voor het eerst bij Feduzzi gegeten. Meteen de laatste keer. Er komt niemand een kaart brengen, zelf gehaald bij de toonbank. 2 Broodjes Vitello besteld. Broodjes waren bremzout. Bovendien zat er, bij mijn voorlaatste hap, een blaadje rucola met een lange donkere haar in m'n mond! Ik werd er onpasselijk van. Even gewacht tot er geen klanten bij de toonbank stonden, leek mij wel zo netjes. En aan een mevrouw, wiens haar in het broodje zat, mijn klacht gemeld. Zij gooide het blaadje met de haar meteen op de grond en bood haar excuses aan en dat was dat. De afhandeling van de klacht was ondermaats. Heel teleurgesteld verlieten wij het pand. Feduzzi, niet meer voor ons!
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Ik ben verslaafd aan de belegde ciabatta's hier, heerlijke pure smaken. Soms neem ik wat anders mee om te proberen: mooie wijn, ingrediënten om te kopen, salami's, gesneden venkelsalami, worstjes uit de vriezer of een van de gerechten uit de vitrine. Mijn favorieten zijn de ciabatta feduzzi, tonijnsalade (los meenemen voor thuis of op een broodje) en de olijventapenade.
Indenop .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ben zeer tevreden over een catering aan huis door Feduzzi voor 40 personen. Vier soorten pasta's, waarvan twee vegetarisch, gemengde salade, citroentaart, kaasplateau met brood, rode en witte wijn. Inclusief buffettafels, warmhoudapparaten, servies, bestek, glaswerk, op- en afbouw, afwas en bediening. Alles in overleg van tevoren afgesproken voor een ronde prijs. Ik hoefde zelf niets te doen. Het eten werd kort van tevoren gekookt en direct warm gebracht.
De gasten waren spontaan lovend over de kwaliteit van het eten. De pasta's en de salade waren vers en van 'regionale' kwaliteit, de vegetarische lasagna was favoriet. De porties waren ruim voldoende. De citroentaart was heerlijk. Deskundige, efficiënte en prettige bediening. Ik kon alles aan haar overlaten. Wel was achteraf gezien de timing te krap berekend waardoor de avond uitliep en het eten later begon dan aangekondigd.
Het geheel was flink aan de prijs maar voor de kwaliteit, met veel import uit Italië en alles vers bereid, moet gewoon betaald worden. Net als voor een bediening die zo bepalend is voor de sfeer van een avond.
Chestery .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Nice quality Italian panini! Panini Speciale became my favorite. Quick service an friendly staff. Good olive oils & dishes to go!
Bsm88 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Heerlijk geluncht bij deze traiteur. Populaire locatie, niet veel zitplaatsen. Gelukkig was ik op tijd. We hebben een olijvenbroodje 'Feduzzi' en 'Capo' genomen. Erg goed en perfecte portie voor de lunch. Ook de cappuccino was goed. Aanrader.
Juist de sfeer van de traiteur (beetje kantine-achtig) maakt Feduzzi bijzonder. Ben je op zoek naar een knusse/romantische lunch, dan is dit wellicht niet de plek.
Fien5 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Feduzzi is mijn favoriete plek om even te zitten voor een belegd broodje met een koffie. Je kunt kiezen uit een variatie van Italiaanse heerlijkheden. De broodjes worden vers gemaakt en zijn het echt waard om een keer te proberen. Verder kun je Feduzzi verse pasta, salades etc. nuttigen/meenemen voor thuis. Zeker een aanrader om een keer binnen te lopen!
Pientje37 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Wat een zalige broodjes! Al jaar en dag halen wij met regelmaat een broodje voor de lunch. Feduzzi is op onze afdeling echt een begrip. Ook kun je er prima zitten voor een gezellige lunch. overheerlijke cappuccino en vooral het broodje beenham met geroosterde paprika is fantastisch. Vroeger hadden ze het broodje Gianino op de kaart staan (met parmazaan en artisjok), die staat er niet meer op, maar stellen ze wel graag voor je samen als je er om vraagt! Ik kom snel weer!
Franca Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Het is meer een traitteur waar je ook kan zitten om wat te eten. Ze hebben de lekkerste italiaanse broodjes van amsterdam. Alles vers belegd. Ook de pasta's die je mee kan nemen zijn allemaal even lekker. Heerlijke tortellini met paddestoelen of pompoen ravioli met gorgonzola saus. Het aanbod wisselt per dag maar ik rij er graag een stukje voor om.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Hier haal ik altijd de lekkerste Italiaanse broodjes en Italiaanse lekkernijen, je kunt er ook ter plekke een koffie drinken en broodje eten. In feite is het een delicatessenwinkel en geen café, dus hier moet je rekening mee houden. We gingen snel voor een bezoek aan de RAI even naar binnen voor een broodje en als je wilt kun je de verse gerechten ook ter plekke opsmullen. Je wordt hier altijd goed geinformeerd en vriendelijk geholpen. Een bezoek aan Feduzzi stelt je nooit teleur, of het nu voor een snelle espresso is, een mooie worst of kaas. Wel een tas en een goed gevulde portemonnee meenemen, maar het is het waard!
JoanneW .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijke broodjes, je krijgt een grote ciabatta met Italiaans beleg zoals pesto, mozzarella, parmaham, de broodjes zijn tussen 4,5 en 6 euro, maar dat is ruim voldoende voor 1 persoon. Ook verkopen ze avondeten. Lekker, maar wel prijzig. De olijventapenade is erg lekker, ook de pasta met Gorgonzolakaas was goed. Je kunt hier ook terecht voor ingevroren pasta, wijn en Italiaanse frisdrank. Minpunten: op zondag en na 19:00 gesloten.