Meram Rotterdam ( Mathenesserplein)

Mathenesserplein 91 3023 LA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Meram Rotterdam ( Mathenesserplein)

7,1
Rotterdampinda .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ik kwam regelmatig hier eten, vandaag nu voor het laatst geweest! Vlees was te droog/hard lauwe patat. Mezze niet echt lekker. Prijs kwaliteit zeer slecht. Ik voelde me afgezet. Rdam heeft andere Turkse restaurants waar de prijs /kwaliteit veel beter is. Zonde! Enige voordeel was het terras.
Angelolimbo .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
gisteren na een lange dag werken samen met een vriend en een collega heerlijk gegeten bediening top en vriendelijk het eten zoals je het verwacht super goed vlees nog lekker mals , salade lekker vers en als Nederlander heb ik het biertje niet gemist , respect dat ze het zo dien , en na het eten nog lekker een lekker Turkse thee gedronken en met een volle buik 3uur naar huis gereden , ik kijk er nu al naar uit om de volgende keer weer bij meram te eten
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
De kwartel was wat droog, de bonenschotel was erg goed en de salade was uitstekend. De bediening was snel en vriendelijk. De inrichting is wat donker en doet wat gedateerd aan, wel leuk dat er een open keuken is.
H_a .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Zojuist, na jaren weer eens besloten om bij Meram te dineren met mijn man. Het vlees smaakte goed, maar was weinig. Aardappelschijf was aangebrand en de salade bestond uit 2 grote sla bladeren. Voorts was de saus erg weinig. Na het eten hebben wij thee en een toetje besteld. Wij hebben hier een kwartier op moeten wachten. De lege thee glazen werden maar niet opgehaald en toen het werd opgehaald werd er niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken(dat wilden wij!). Kortom: slechte service. Personeel ongeinteresseerd en traag.
John M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Café restaurant stond er volgens mij op gevel. Het was al laat dus maar snel even een hapje. Dat biertje kon ik vergeten want ze schonken geen alcohol.
Dan maar een shoarma Durum. De wrap waarin het vlees zat was taai, niet echt gaar. Het shoarma vlees was nagenoeg gepureerd en droog. bediening niet echt geinteresseerd. Aankleding is goed maar een ervaring om snel weer te vergeten.
MirjamvantGeloof .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Een maand gelden voor het eerst gegeten bij Meram op aanraden van collega's. Dat was een grote teleurstelling. Het bedienend personeel was heel kortaf en ongeïnteresseerd, terwijl aan de turkse gasten uitgebreid tijd werd besteed.
Het eten was smakeloos en had niet de uitgesproken smaak die je in goede Turkse restaurants hebt. Het leek meer op fastfood dan op restauranteten.
We hadden vooral de sigari borek en die droop nog van het vet. Daarna de mixed grill geprobeerd, de specialiteit van het restaurant. Het vlees was taai en de kip was niet goed gegaard. Een opmerking hierover tegen het personeel gaf de reactie dat ze dit tegen de kok zouden zeggen.
Meram zal ik helaas niet aanraden aan vrienden.
SaschavBeek .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Het restaurant is schoon, maar daar heb ik dan ook alles mee gezegd.
Vooraf diverse mezze genomen. Deze hadden een erge mayonaisesmaak en waren heel vet.
De mixed grill (specialiteit van het huis) was taai en deels verbrand. Hierover hebben we geklaagd bij de bediening, maar een passende oplossing werd niet geboden.
Bediening was zeer ongeinteresseerd en lomp.
Jammer, maar voor ons nooit meer Meram!!!
Mohamed B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Na een avondje stappen , beland ik bij meram voor een hap, de kebab schotel met rijst, was ok lekker maar niet bijzonder, de rijst wat kleverig , de salade was vers en goed, de service kan veel beter, interieur is schoon
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Voor een alleszins schappelijke prijs heerlijk gegeten in dit restaurant. Het was er lekker warm en we werden zeer gastvrij ontvangen. We kregen gratis vers brood met smeersels vooraf en de Falafel-en Köfteschotel die we bestelden waren erg goed evenals het chocoladetaartje toe. Geen probleem rijst te vervangen door frietjes. De bediening was attent en vriendelijk. Hier gaan we zeker nog eens eten.
Wout56 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Relaxte sfeer en het is aangenaam eten omdat je ook buiten kunt zitten. De bediening loopt te weinig langs, zodat ze niet zien of je wellicht nog wat wilt drinken of ze kunt wenken. De Meram Speciaal is een behoorlijk portie. Een uitleg bij de Meram speciaal had ik graag willen hebben.
Rafael12 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Laatst een keer gegeten met mijn vriendin.
Als je binnenkomt straalt het niet echt uit dat je er lekker kan eten. Het tegendeel wordt al snel bewezen als het eten geserveerd wordt. Vooraf een linzensoep gegeten, gewoon erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we samen zo'n Meram speciaal met allerlei soorten vlees en groenten. Het vlees smaakte me erg goed, altijd lekker van de grill. Alleen was de portie wel heel erg groot voor twee personen en kregen we het helaas ook niet allemaal op (we zijn toch twee vrij grote eters). Personeel was ook gewoon vriendelijk en zal hier best nog wel eens willen eten.
George D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
We waren nog net op tijd, want na ons kwamen er zeker 30 mensen in verschillende samenstelling binnen. We hebben een heerlijke linzensoep vooraf, lamggehakt gehuld in aubergine en gegrild adana kebab met shoarma van lamsvlees als hoofdgerecht en als toetje een stukje Baklava met slagroom en thee.
Zeer vriendelijke en snelle bediening en dat voor nog geen €17,50 p/p

JoPiDo .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Erg goed gegeten, relaxte en vriendelijke bediening. Verschillende gerechten geproefd, waaronder lam met aubergine (aanrader!) en Turkse pizza met tonijn. Er zitten ook veel Turkse gezinnen, wat een goed teken is! Vooral vanwege de goede prijs/kwaliteit-verhouding een echte aanrader!
Okram .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2013
We komen hier regelmatig. Altijd goed eten, zeker voor mensen die van gegrild vlees houden. Met een mixed grill voor meerdere personen kun je zelf van een grote schaal uitkiezen. Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Voor de eerste keer wezen eten bij Meram. Viel een beetje tegen. De inrichting is erg ongezellig, geen mooi meubilair, niet echt sfeer. Er hangen grote tv's. Het voelt meer aan als een snackbar.
De voorgerechten waren erg lekker. We hadden van die soort smeersels (humus etc.) met brood en van die soort van loempia's. Dat was allemaal erg goed.
Daarna kwam het hoofdgerecht, de mixed grill. Dat viel erg tegen. Het vlees was droog en was niet heel bijzonder. Ook een nadeel is dat je hier geen alcohol kan bestellen.
De bediening let niet goed op. We zaten zeker al 15 minuten voordat ze kwamen vragen of we wat wilden drinken. Als je glas leeg is moet je ook lang wachten voordat iemand komt vragen of je nog wat wil drinken.
Ik ben dol op Turks eten maar ik ga hier nooit meer heen. Jammer want mijn verwachtingen waren hoog.