Meram Rotterdam (Afrikaanderplein)

Afrikaanderplein 2 3072 EA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Meram Rotterdam (Afrikaanderplein)

6,7
6,7
Voordelig
Lang
Serdar E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ik kom hier vaker... Qua eten is het de laatste tijden echt een stuk minder (kipfilet schotel, jammer eerst was het heerlijk!), ontbijt (sucuk, sosis wordt eenmalig bereid en dan ligt het maar daar), Meram burger is altijd heerlijk! Ik zit, wanneer mogelijk, buiten. Wanneer ik buiten zit, heb ik het echt naar mijn zin, alsof ik in Turkije ben. Service slecht/goed, medewerkers doen maar wat. Als je met de medewerkers een babbeltje maakt, doen ze toch wat meer haha. Waterpijp erbij, gezellige omgeving dat weer wel.
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Lekker eten, voor mij alleen iets te weinig. Service was vlot en erg vriendelijk. Het decor zag er wat mij betreft niet heel erg mooi uit jammer genoeg.
Davidb123 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Vriendelijke bediening, lekker eten. Kom hier vaker en ben nooit teleurgesteld. De sfeer is er ook gezellig en een begrip in Rotterdam. De inrichting van het restaurant mag alleen wel wat beter
Gngro .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Waterpijp en diner gedaan samen met mijn vriendin. Eten was prima kon meer smaak in het vlees gebracht worden. Service niet zo denderend. Decor ook niet zo speciaal maar toch redelijk te doen.
SylviaRaaf .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Het restaurant ziet er mooi uit. En daar is dan alles mee gezegd. Het eten was smakeloos en lauw en het personeel erg ongeïnteresseerd. Ik had hoge verwachtingen, maar die zijn niet waargemaakt. Jammer
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Na lange tijd ben ik weer bij Meram neergestreken. Dat heeft het restaurant blijkbaar goed gedaan. De service was in tegenstelling tot de vorige keer erg goed en vlot. De maaltijden (shoarma + kippenborstfilet) waren heerlijk. Zelfs het voorafje (Turks brood en de standaard drie sauzen) kwamen supervers uit de oven zetten. Ik ga voortaan weer richting Meram. Ze hebben mij weer weten te overtuigen.
GuidoErwich .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Weer eens bij Meram aan het Afrikaanderplein gegeten.
Vorige keer was ik al niet zo enthousiast, maar helaas is het niet verbeterd.
De bediening liep ongeinteresseerd rond en we moesten veel doen om de aandacht te trekken.
Het eten werd heel snel geserveerd en was niet echt warm. Dat geeft mij twijfels over de versheid en de kwaliteit van het eten. Het smaakte vrij laf en niet zoals ik gewend ben van vakantie in Turkije.
We hadden het gevoel dat we ons eten snel naar binnen moesten werken en weer weg moesten.
Het decor van het restaurant is wel mooi, daar is over nagedacht. Maar het eten en de service vind ik toch echt veel belangrijker.
Geen aanrader dus!
Dilara92 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Het eten viel erg tegen.. Weinig smaak, niet warm geserveerd en als je je portie adana kebab (vlees) 2 minuten na bestellen voor je krijgt, weet je al dat het goed fout zit.
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Ik ben inmiddels een aantal keer bij Meram op het Afrikaanderplein geweest, maar ik ben er eigenlijk nooit tevreden weggegaan. Met name de service valt iedere keer vies tegen. De bediening is bot, traag en niet attent zoals het hoort. Onderling is er ook veel frustratie die openlijk op de vloer wordt geuit en daarom lijkt frustrerend mij het juiste woord voor de service.

De prijzen bij Meram zijn redelijk, de porties groot, het eten oké en over het decor is nagedacht, maar daar is ook alles mee gezegd.
VanderWaal89 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Super mooi decor. Ontzettend sfeervol ingericht. Vriendelijk bediening. Het is altijd druk bij Meram als ik er kom, dus langere wachttijden zijn dan ook begrijpelijk. Ik ben een moeilijke eter en bestel dan ook veelal dezelfde gerechten, maar deze gerechten zijn dan ook onovertreffelijk!!
Rico5 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
de prijs kwaliteit is prima vlotte bediening kip soep en vlees soep beiden lekker ,mix grill was prima mals vlees goed van smaak het is wel een grote zaak mooie ingericht ook voor een snel hap een goede adres
Lekkerbek010 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Heb hier al heel vaak gegeten ,en vind de prijskwaliteit verhouding prima.Je kunt hier uit een uitgebreide menu kaart kiezen.En alles is goed te eten,maar niet bijzonder ofzo maar daar is de prijs ook naar .
De bediening laat soms te wensen over ,en met het personeel heb ik al wat dingen gezien en meegemaakt omdat ik er zeer regelmatig kom.Zoals eten wat koud was en weer terug moest,Ongelijke bediening aan tafel,heb mn eten een keer zolaat gehad dat de rest allang klaar was en ik het binnen 10 minuten weg moest schrokken om op tijd te komen,
Moetwellekkerzijn .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Heb hier grill gegeten... verschillende soorten vlees met patat en rijst, salade niet bijzonder kwa smaak maar wel lekker vandaar ook een 7. De presentatie van het eten is ook wel mooi. Service is goed er wordt vriendelijk gelachen naar de klanten en je wordt redelijk snel geholpen. Decor: wel erg kleine tafels maar voor de rest wel oke.
M K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Woensdagavond rond 6 uur.
Restaurant redelijk bezet, veel Turkse mensen, zowel stelletjes / vriendinnen /gezinnen. Gezellige sfeer. Je waant je in een grotere West-Turkse stad, door de inrichting. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas spreekt niet iedereen Nederlands.
Het eten: voorgerecht (Icli Kofte) was goed, hoofdgerecht Iskender Doner, was behoorlijk zout. We hadden ook niet verwacht dat de dikke yoghurt er naast zou liggen, maar dat het , vermengd met gesmolten boter en tomatensaus, over de iskender gegoten zou worden, liefst aan tafel, zodat het sissens opgediend wordt en je kan bepalen hoeveel je wilt van deze saus.
Het toetje, Kunefe, was weer verrukkelijk.
Zeker een plaats om terug te komen!