Meo's Colosseum

31-204896489

Meer informatie over restaurant Meo's Colosseum

Hurovi .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Aanrader! Erg lekker geten, goede roti met kip, aardappelen, groente en ei, en heerlijke cassave-groene banaansoep vooraf. Zeer vriendelijke service!
Kragt .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Prima, authentiek Surinaams eten met o.a. die lekkere bittere Surinaaamse groentes als antroewa en sopropo. Heerlijk zacht en smeuig rundvlees.
Tobias_de_Wit .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Ik was amen met me vriendin en we hadden all can eat voor 2 uur, in die tijd hebben we wel geteld 9 garnalen en 3 splinter dunne plakjes vlees gehad en een beetje rijst en een paar Fietjes. Daarnaast was het eten ook heel zout.
Jasmijn D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
gisteravond samen met 2 vriendinnen bij meo's colosseum gegeten. wat een drama! all you can eat gamba's. bij elke ronde kreeg je per persoon een giga portie rijst en rauwkost. en 3 mini garnalen( geen gamba's dus) pas een volgende ronde krijg je als je alles opgegeten heb. je krijgt bij elke ronde zo'n giga bak rijst. en moet die dus ook opeten voordat je die volgende garnalen krijgt. personeel onverschillig, het interesseerde ze helemaal niks en ze kwamen ons niet tegemoet. na 2 rondes zijn we boos weggegaan. nooit meer