Menuet

Eglantier 9 2262 AP Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Menuet

Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Bij toevallig voorbij lopen binnen gestapt als Indo liefhebbers. Nou onze spontane bezoek werd beloond met heerlijk eten. Wat een verrassing en wat een goede smaak. Wij bestelde een Sotosoep en een Nasi Rames als lunch maar van beide gerechten was de smaak TOP! Wij gaan we vanaf nu regelmatig naar toe, erg goed voor een zeer acceptabele prijs.
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Vanmiddag bij Menuet weer genoten van een echte "Indische hap".
Ik heb het Nasi kuning menu en een portie saté kambing genomen. De smaak van alle gerechten was uitstekend.
De saté kambing, die ik als apart gerecht erbij had genomen, smaakte erg goed!
De bediening is heel erg vriendelijk.
Ik heb ook nog een potje zelfgemaakte sambal badjak gekocht, want die had ik al geproefd aan tafel en was toch wel heel erg lekker.
MacFly .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Wij aten hier afgelopen week en komen regelmatig terug. Uitstekende Indonesische gerechten en zeer vriendelijk personeel in een rustige en eenvoudige ambiance. Vooral de combinatie van diverse gerechten is een aanrader; je kunt het personeel gerust om advies vragen. Wij genieten er vooral van de Bihoen Goreng Rames Speciaal en de kip cashew, maar op aanraden van deze aardige mensen proberen we regelmatig iets anders uit. Een echte aanrader!
FransJosJansen .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
We komen hier al jaren met veel plezier. We worden altijd vriendelijk welkom geheten en geholpen. Op die typisch Indonesische rustige manier (als je zo'n gehaast type bent die alles 'snel snel' wilt dan ga je het hier niet fijn vinden: dan kan je altijd op zaterdag nog hapjes kopen bij de deur). Een oase van rust. Aankleding vrij eenvoudig, maar daardoor ook weer rustig. En het eten... tja, daar kom je voor terug! Heerlijke hapjes maar ook de andere gerechten zijn top. De lontong istimewa is een van mijn favorieten. Kip lemper en kip risolles pedis zijn trouwens ook heel erg lekker. Dat is trouwens het enige probleem dat ik heb: er zijn zoveel lekkere dingen dat het moeilijk kiezen is!
B K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Echt een aanrader als je van authentiek Indisch eten houdt. Je kunt het beste daar eten I.p.v. afhalen, dan zijn de porties wat meer en meer keuze aan gerechten. Afhalen is goedkoper maar je krijg er minder vlees en groente, meer rijst (kost niet veel tenslotte) Aardige mensen, wel goed opletten bij afrekenen. Het eten is lekker.
Cornelia S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
We eten of halen er geregeld Snelle bediening eten altijd prima van kwaliteit en ook de prijs is redelijk te noemen, na alle jaren dat we er al komen hebben we een leuke band gekregen met alle mensen die er werken.Ook de toko en afhaal zijn prima..een aanrader voor iedereen die van lekker indisch eten houdt!
Tinustrinus .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Heerlijk geluncht bij Manuet. Aanrader van familie. Grote keuze in de vitrine aan indonesische gerechten. alle combi's zijn mogelijk. Nasi is goed op smaak. Gekozen voor een zoet vlees gerecht met cashewnoten. Garnalen goed gegaard, met broccoli nog lekker knapperig. Service is super vriendelijk. Hier hebben ze ook nog een klein winkeltje erbij om zelf aan de slag te kunnen. Inrichting niet echt boeiend. Een aanrader.