Menu-et

Korte Putstraat 24 5211 Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Menu-et

Franse chansons aan tafel

Ontdek de traditionele Franse keuken bij Menu-et, een knus restaurant waar je je royalty van Frankrijk waant. Heerlijke wijnen en overheerlijke Franse gerechten passeren hier de revue; gerechten waar zelfs de Fransen u tegen zeggen. Over de sfeer kun je hier alleen maar positief zijn, naast de meest vriendelijke 'Franse' bediening kun je tijdens de weekenddagen zelfs genieten van live Franse Chansons aan tafel.

Meer informatie over restaurant Menu-et

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras
Jennie B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wat een belevenis jezelf laten verwennen in een knus huiskamerrestaurant. Zonder Social Deal waren we waarschijnlijk nooit bij dit restaurant terecht gekomen. Je waant je de hele avond in La Douce France. Het interieur, de gastvrijheid en het eten maakten er een onvergetelijke avond van. Ondanks dat het restaurant vol zat hadden de gastheer en gastvrouw voor iedereen een praatje en uitleg over de geserveerde gerechten. Het verrassingsmenu was ook werkelijk verrassend. Ik ga niet verklappen wat het was want dan is de verrassing weg, maar zowel het voor- hoofd- en nagerecht waren erg smakelijk. Vooral dat laatste want normaliter prefereer ik een kaasgerecht boven een zoet nagerecht. Ook de bijpassende wijnen waren lekker en de glazen goed gevuld. De Franse chansons droegen zeker bij tot de gezellige sfeer. Kortom we zijn zeer tevreden en laten ons bij een volgende gelegenheid graag weer verwennen.
Anton en Jennie Brouwer
ErwinCP123 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wat een belevenis, eten bij Menu-Et!! Al meteen bij binnenkomst heb je in de gaten dat het hier een heel apart restaurant betreft. Al meteen nadat wij gingen zitten werden wij bij onze naam aangesproken wat tegenwoordig heel bijzonder is. Gekozen voor het 4-gangen verrassingsdiner wat een schot in de roos bleek te zijn. Tussen de gangen door genieten van de eigenaar die een piano virtuoos blijkt te zijn en zijn vrouw die met een prachtige stem de mooiste Franse chansons zingt. Wat een ontzettend bijzondere mensen, wij hebben een topavond beleefd en gaan er zeker nog een keer dineren. Fors aan de prijs maar het was het meer dan waard!
Johan05 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Verrassend lekker gegeten bij Menu-et. Een viergangen verrassingsmenu. Inderdaad verrassend: gevarieerd, origineel, zeer smakelijk en dan ook nog royale porties. De bediening was erg vriendelijk, attent en onderhoudend. Lekkere huiswijn. Het restaurant is niet ruim, maar ligt mooi in het centrum en vlak bij het Noord-Brabants museum. Prijs-kwaliteit zeer goed. Aanrader!
Beeteebee .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
La Grande Surprise van Den Bosch. Het Restaurant Menu-et in Den Bosch.
Een geweldige ervaring. Fantastische keuken, uitstekende gastvrijheid. Erudiete gastheer en eigenaar Paul Diekman.
Uitsluitend Franse Chansons. Francofiel of niet, de keuken en het interieur alleen al maken het een must om naar Menu-et te gaan.
Anneke en Bernard
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Een geweldige ervaring om in het kleinste en meest romantische restaurant in het centrum van Den Bosch de avond door te brengen. Het is meer dan eten alleen; het is een avondvullende streling van je zintuigen. Hoewel het vier-gangen-verrassingsmenu inderdaad verrassend en een culinaire lekkernij was, is het de ambiance die het uniek maakt. Je wordt zeer gastvrij ontvangen en tussen de gerechten door verwend met live piano en zang door de gastheer en -vrouw. Echt een aanrader!
Felix1975 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben een enorm gezellige avond gehad. Mede dankzij de gastvrouw en gastheer. We hadden lekker gegeten en de avond werd aangevuld door een muzikale verrassing. Een echte aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ouderwets genieten van heerlijk eten en een fantastische ambiance, dat kan nog gewoon bij restaurant Menu-et in de Korte Putstraat te 's-Hertogenbosch. Hier doet men niet aan diverse shifts op 1 avond, maar ben je de hele avond welkom om echt te genieten van heerlijke en verrassende gerechten in een gezellig Franse huiskamer sfeer. De eigenaren Chantal en Paul maken de avond compleet met prachtige chansons, hij achter de piano en zij zingt met haar schitterende stem. Wij kozen voor het 4 gangen verassingsmenu waarbij echt verse en verassende gerechten werden gepresenteerd voor een schappelijke prijs. Ik ben een zeer verwende levensgenieter en beveel dit restaurant aan een ieder aan. Voor mij en mijn tafelgenote was het genieten met een hoofdletter G, zowel qua eten, heerlijke wijntjes maar zeker ook de ambiance. Chantal en Paul, heel hartelijk dank voor de fantastische avond en jullie hebben er een vaste klant bij. Tot snel weer! Hartelijke groet, Cathelijne
Twieman .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten bij Menu-et.
Een wat kleiner restaurant met een duidelijke eigen identiteit.
Echt een avond uit eten zoals wij het verwachten. Lekker rustig en lang tafelen zonder dat je ook maar een keer iets tekort komt.
Duidelijk uitbaters die een idee hebben bij de "uit eten" beleving voor de klant.
Erg positief verrast en zeer zeker een aanrader!
Lsvandijk .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Mijn vriend en ik aten hier een maand geleden nadat het ons was aangeraden door zijn ouders. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en vrouw. We kozen voor het viergangen verrassingsmenu. Dat was oprecht verrassend, want we werden zelfs bij het uitserveren niet verteld wat we kregen. Na elk gerecht werden we gevraagd wat we dachten te hebben gegeten. We hadden het vaker fout dan goed: erg grappig. Het eten was erg lekker en afwisselend. Goede prijs-kwaliteit. Ik kan het verrassingsmenu zeker aanraden. De wijn was ook lekker, maar wel aan de dure kant. Daarnaast is het restaurant gezellig, erg klein en knus met een ietwat kitsch Franse aankleding. Misschien niet heel smaakvol, maar het decor draagt wel bij aan de relaxte, losse sfeer. Doordat het zo klein is loop je er misschien snel voorbij, maar dat is absoluut zonde. Een aanrader!
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Op 19 december het verrassingsmenu genomen. Een salade met gerookte eend vooraf. Slibtong met lamsrack als hoofd en choco brownie/appeltaartje/ijs na. Prima prijskwaliteit verhouding. De huiswijn Tempranillo was aardig. De wijn merlot voor € 6.75 overprijsd. Chardonay ook niet bijzonder. Setting met franse muziek en aankleding was sfeervol.
Erikstalman .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Geen zin in de goedheiligman, dan maar uit eten. Volgens mij het kleinste etablissement in de Korte Putstraat. Maar wat een geweldige (Sinterklaas) avond werd dit. Heerlijk gegeten en gedronken. Vooral het stoofpotje van rundvlees is een topper en komt met stip binnen in mijn stoofpotten top 3 allertijden dat geldt ook voor de cheesecake, neem daar zeker zo'n heerlijke rode Banyuls bij. De eigenaren hebben de gave om je een soort van thuisgevoel te geven, je hebt echt het idee dat je bij vrienden aan het dineren bent, zonder dat het overigens opdringerig is, want dat maak je ook nog wel eens mee; van die gastheren waar je nooit meer van af komt. En als ze er zin in hebben, wordt er spontaan even een stuk muziek ten gehore gebracht. Het interieur is zo over de top kitscherig dat je het wel leuk moét vinden. Ik kom hier terug, en zeker als ik indruk wil maken op nieuwe tafeldames.
ursula12 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
warm welkom, aardige gastvrouw en -heer. Wij hadden het verassingsmenu, was lekker en goed van kwaliteit, maar niet heel bijzonder. Entourage van het restaurant is erg leuk!
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een gezellig klein restaurant. Weinig in- uitlopend publiek, behalve de rokers. Dat is prettig, want er komt kou uit de deur. Genoeg tijd tussen de gangen, dus gezellig dineren. Kraanwater wordt gratis geschonken, geeneens serveerkosten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Vermakelijk is dat de (vermoedelijk) eigenaar met zijn (vermoedelijk) echtgenote, op piano spelen en zingen tussendoor. Ze hebben echt plezier in hun werk/hobby.
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Beetje verscholen in de korteputstraat maar bij binnnenkomst waan je je in Frankrijk en is het een heerlijke ontspannen sfeer. We hebben ons laten verrassen met een 4 gangen-menu met bijpassende wijn. Heerlijk eten, mooie wijn en zeer gastvrij!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
leuke avond gehad met een muzikale omlijsting van de eigenaar en eigenaresse. Lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Robert8305 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
In één woord: GE-WEL-DIG

Bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen door de gastheer en tevens eigenaar Paul. We voelden ons meteen op ons gemak. Na een korte toelichting van het menu kozen we voor het 4-gangen verrassingsmenu. Smaken matchte perfect bij elkaar en ook de combinatie met de wijnen waren geweldig. We gaan zeker nog terug naar dit kleine Frankrijk in 's-Hertogenbosch.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wat een verassing! Komen we al jaren in de Korte Putstraat en zijn we er steeds voorbij gelopen. Hulde voor het mooie menu, chapeau voor de kok en de loftrompet voor Chantal en Paul. Perfecte gastvrouw en gastheer. De grootste verassing moest nog komen. Paul op de piano en Chantal met, bijna vergeten, Franse chansons. Jacques Brel, Piaf.... Zo mooi en recht uit het hart heb ik het lang niet gehoord en beleefd.

Dit intieme restaurant in de lekkerste straat van Nederland telt (binnen) iets meer dan 20 zitplaatsen. Als je de mazzel van het lekkere weer hebt is er ook ruimte op het verwarmde terras.

Een aanrader voor liefhebbers van mooie chansons, oprechte interesse in klant- en gastheerschap, lekker eten en een intieme sfeer.
-Leon- -.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Een geweldige avond gehad door een combinatie van heerlijk eten, geweldig decor(je waant je echt in Frankrijk) en gastvrijheid. De uitstekende gastvrouw- en heer zorgen middels een dosis humor en pakkende chansons voor een echte avond uit waarbij je echt het gevoel hebt verwend te worden.
Jcvelde .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben een geweldige avond gehad. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en dat is echt een verrassing. Er wordt niet verteld wat op je bord ligt en ze horen graag na afloop wat je denkt dat je gegeten hebt. Dat maakt dat je heel bewust eet. Het was allemaal lekker en goed. Tussendoor werden er live chansons gezongen met piano begeleiding. Heel speciaal. Dit is niet zomaar uit eten gaan, maar een echt avondje uit.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Plaatsgenomen op het terrasje in de levendige Korte Putstraat. De bediening is eigenzinnig, vriendelijk en gepassioneerd.
4 gangen verrassingsmenu gekozen. Mooi opgemaakte borden, afwisselende gerechten en zeer smaakvol.