Menneke 't eten en drinken

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jean-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten, grote porties en bediening super vriendelijk! Een aanrader.
Ik had als lunchgerecht stoofvlees met frietjes. Knapperige friet en zacht stoofvlees
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Geluncht op het terras..genietend van een mager zonnetje.
Leuke uitgebreide lunchkaart.
Ik koos het Twaalf uurtje met kopje verse tomatensoep. Gebakken eitje was wat afgekoeld, maar de rest was gewoon lekker.
Partner koos de Menneke burger: een echt verse zelfgemaakte burger, 2 in totaal, met saus en salade en augurkjes...een soort clubsanwich. Lekker en warm.
Even binnen gekeken: zag er knus en gezellig uit. Leuk adresje.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Voor het keuzemenu gekozen. Als voorgerecht gekozen voor het "Visproeverijtje van gerookte zalm met een honing-mosterd dressing, gemarineerde scampi en een gebakken stukje rode mulfilet." Dit smaakte mij heel goed. Voor het hoofdgerecht viel mijn keuze op "Atlantische tongfilet met witte wijn-pestosaus". Dit gerecht werd vergezeld met frietjes, maar de schotel waar de tong op lag trof ik ook nog aardappelpuree en haricots verts omwikkeld met spek aan. Zowel bij het voorgerecht, als het hoofdgerecht zag de schotel er zeer mooi en uitnodigend uit. Het oog wil tenslotte ook wat, maar uiteindelijk gaat het om de smaak. En die was heel goed. Het dessert, coupe dame blanche, is zo ongeveer in elk restaurant hetzelfde, dus ook hier goed te noemen. Het bedienend personeel is uitermate vriendelijk en attent. Bij het overhandigen van de menukaart werd al meteen gezegd wat de soep- en de vangst van de dag was. In veel gevallen moet je daarom vragen of op spiegels of schoolborden kijken. Het interieur is nostalgisch, wat mij wel aanspreekt en,zoals de geschiedenis van " 'i Menneke' aangeeft, volkomen terecht. Zodra je er binnen bent voel je je thuis.
JeroenSt .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Lekker eten, het weckpotje met kersen achteraf is een aanrader. Verder vind ik de biefstuk met rode port saus erg lekker.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Alleen gestopt voor koffie met gebak maar het werd geen leuke ervaring, vooral door de bediening. We voelden ons totaal niet welkom en hadden het gevoel dat we zo'n beetje weggekeken worden. Mijn vriendin bestelde de brownie, die kreeg ze ook. Zelfs met een bolletje ijs erbij. Zag er keurig uit. Bleek later dat het een toetje was die het dubbele kost van de normale brownie. Wie bestelt er om half 12 's middags een toetje?! Konden niks meer aan de prijs veranderen. Ga hier echt niet meer naartoe.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Gisteren gegeten bij t Menneke. Leuke atmosfeer. Het eten was over het algemeen goed, maar ik had als hoofdgerecht kip-piri-piri en die was wel erg zout. Dat was jammer. Mijn vriend had zeetongfilet en die was prima. Het voor- en nagerecht waren wel goed. Prijs zeer concurrererend.
Gastfijnproever .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Vanavond voor de tweede keer hier gegeten sinds overname door nieuwe eigenaar.
De saté van de varkenshaas was van dezelfde uitstekende kwaliteit als van de vorige eigenaren. Voortreffelijke smaak,
De mixed grill was van hoge kwaliteit. Uitstekende biefstuk perfect gebakken uitstekende smaak. De varkenshaas was ook perfect van smaak en was prima gegrild dat was hetzelfde met de kipfilet. Zelden kom je zo goed gegrilde kipfilet tegen. Zowel de biefstuk, varkenshaas smolten op je tong.
De garnituur was goed en niet overdreven.
Conclusie, de kwaliteit is niet minder geworden sinds de overname.
Complimenten aan de nieuwe eigenaar. Wij waren vaste klanten en zullen dat blijven.
Chapeau!!
Harm10 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Lekker gegeten op terras grenzend aan de Markt (wel druk bereden maar niet echt overlast). Zalmbonbon lijkt wel een bom (vrij groot) maar is wel heel smakelijk (alleen Hollandse en Noorse garnalen door elkaar? Die hebben toch een heel andere smaak?).
Hoofdgerecht zalm is boterzacht maar peterseliesaus heeft weinig effect op totale smaak. Vegetarische wrap bevat wel heel veel kaas en de bijgaande salade bevat spekjes...
Minpuntje: moet zelf nogmaals om de rekening vragen (vergeten door te geven -- het was erg druk) en dus kost dat tip!
Jorind .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Leuk restaurant, heerlijk geluncht met mijn schoonmoeder tegen een eerlijke prijs. Ik had de salade met ossenhaaspuntjes, was super, en mijn schoonmoeder kreeg 3 leuke broodjes elk verschillend belegd. vriendelijke bediening, keurige nette zaak, frisse toiletten. Een aanrader.