Mennega

Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Jaap_en_Roelina .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met z'n drieën lunchen bij Mennega. Koffie was snel geregeld. Op de Vis - trio, broodje bal met pindasaus en de clubsandwich hebben we een half uur moeten wachten. Alleen het broodje bal met pindasaus werd warm geserveerd. Geen idee waarom we dus zo lang moesten wachten.
Clubsandwich is met ei en bacon. Deze wordt koud geserveerd.
Bediening doet rommelig aan.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
We bestelde 3 koffie en 3 pistoletjes met oude kaas.
De broodjes en de koffie waren er snel.
De broodjes smaakten lekker.
Uitstekende koffie (met glaasje slagroom waar een beetje likeur inzat).
Dus heerlijk gegeten in een mooie ambiance. (art nouveau achtig)
Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Elske123 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Heb een pannenkoek met spek gehad. Heerlijk. Bediening was vriendelijk. Ook werd er vlot bediend. De prijs was ook redelijk. Jammer is dat je in de avonduren geen pannenkoek meer kan krijgen. En wat ook jammer is dat ze zondags gesloten zijn. Dat is in deze tijd geen goede zaak.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Uitstekende koffie (met glaasje slagroom) en 2 broodjes gegeten. Eindelijk een restaurant waar je ook nog gewone "kadetjes" met prima beleg kunt bestellen. Vers en netjes verzorgd en de bediening is een compliment waard.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Midden in Assen dit drukke 'broodjeshuis' Mennega bezocht. Daar een prima Ijskoffie, wat slappe Cappuccino en lekkere Macchiato gedronken. Daarbij een broodmandje met een bakje pesto, tapenade en boter. Over het geheel genomen iets te weinig smeersels in vergelijking tot de hoeveelheid brood, maar wel lekker. Op verzoek netjes een gratis glas water gekregen.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Een gezellige ambiance, vlotte bediening en een uitgebreide kaart.
We bestelde 2 koffie 1 warme chocomelk en 2 pistoletjes met oude kaas en 1 pistolet gezond.
De koffie is prima (met een lekker koekje erbij) en de warme chocomelk was prima (niet te zoet).
En jaaah gelukkig echte oude kaas op de pistolet.
De pistoletjes waren ruim belegd en nog een beetje warm.
Zo begon ons dagje uit in Assen meteen goed.
Het is echt een aanrader om er een keer heerlijk te gaan lunchen.