Meneertje Pannekoek

Spaarne 40 2011 CJ Haarlem Nederland Kaart
31-232022938

Over restaurant Meneertje Pannekoek

Voedsel voor de ziel

Het logo van de besnorde meneer vergeet je niet snel! Meneetje Pannekoek serveert een bijzonder assortiment aan pannenkoeken. Wat denk je van een stoofpeertjes en karamel pannenkoek? Het personeel is spontaan en behulpzaam en maakt graag een praatje met je. Een hele ontspannen sfeer dankzij de kussentjes, krijtbord en peertjes uit het plafond.

Meer informatie over restaurant Meneertje Pannekoek

6,5
7,2
Af S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wanneer je je specialiseert als pannekoekenrestaurant, dan verwacht je een perfecte (of iig acceptabele...) pannekoek!
Dit is hier absoluut niet het geval. Tot tweemaal toe ongare pannekoek van zowel mijn neefje als mijn dochter. Smakeloos, te dik, zonder aandacht bereid.
De ene kant niet gaar, de andere kant licht bruin en tóch een aangebrande geblakerde smaak. Bah!
Echt opvallend slecht.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden een zeer aantrekkelijke kortingsvoucher, dus met het hele gezin gegeten. Onze oudste zoon werkt bij een concurrent, hij weet g
Hoe het gaat in de pannenkoeken business. Hij keek zijn ogen uit naar wat hij allemaal zag gebeuren in de open keuken. Dit zijn aardige mensen, maar geen professionals. Keuken is te klein, uitrusting en voorbereiding onvoldoende, het is echt knap dat er nog iets op tafel komt . Aangebrand bij 3 Van de 8 pannenkoeken 1keer niet gaar. Bediening en ook kok zijn supervriendelijk. Geef ze training en een goede uitrusting dan wordt het vast beter
Entourage is ook niet top. Veel te weinig ruimte in een pijpenla. Van het Spaarne buiten zie je niets.
Nanouk A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Tafel,plakte van de stroop, menukaart plakte van de stroop, poedersuiker plakte van de stroop....
Radio stond heel hard aan op skyradio. Werd bij vragen wel meteen schoongemaakt en zachter gezet.
Pannekoeken kwamen na elkaar omdat hij er maar twee tegelijk kon bakken. Waren wel lekker, eerlijk is eerlijk en personeel best aardig. Blik in de afwaskeuken op weg naar toilet was vreselijk, enorme vieze bende! Toilet ook niet fris.
Gezellig mannenhuishoiden kortom. Wij stonden in een half uur weer buiten, ik had me er meer van voorgesteld.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Eens maar nooit meer.
Te weinig personeel ( terwijl bij het pand verderop wat er ook bij hoort het personeel de tijd had om uitgebreid te kletsen). Voortdurend heen en weer lopen tussen de twee panden. Drankjes kwamen uit het ene pand, afwas kwam naar dit pand. Alleen een jonge kok en een (afwas)hulp. Deze deden erg hun best maar konden het duidelijk ook niet aan. Drie pannenkoeken besteld om beurten afgeleverd. Rozijnen waren op. Zowel de appelpannenkoek als de saté waren deels zwart. Smaak op zich was prima. Bestek moest uit het andere pand gehaald worden. Afrekenen moest ook in het andere pand.
Kortom erg rommelig, eerst maar wat meer personeel. Anders gaat ook dit pannenkoek restaurant het niet redden in Haarlem.
Eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Leuk om eens een pannenkoekenrestaurantje in Haarlem te hebben. Gewoon lekker als je ineens zin hebt in een pannenkoek. Adequate pannenkoeken. Niets meer, niets minder. Aardig meisje in de bediening sobere aankleding.
Fransblekeman .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Bediening was vriendelijk en locatie aan water is mooi.
Maar de glazen waren echt vies daar kregen we nieuwe voor.
maar de pannenkoeken waren niet gaar en dus niet lekker
Zonde van ons geld en geen goede ervaring dus.
Catriena1200 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Beetje smoezelig. Vriendelijke bediening. Appelpannenkoek niet gaar. Kok zei dat dat van het vocht in de appels kwam. Haalde zijn schouders op toen ik zei dat ik dat nooit had meegemaakt. Hij was duidelijk geïrriteerd. Weggegooid geld en niet eens een tot ziens of sorry toen ik wegging.
Deepak45 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Niet zomaar een pannenkoek, maar een overheerlijke Haarlemse beleving. Een klein zaakje dat gezellig vol zat toen we gingen eten. De pannenkoek met huisgemaakte stoofpeertjes en karamelsaus is echt een aanrader voor de zoetekauw onder u. Heel spontaan en behulpzaam personeel: klantvriendelijk en kindvriendelijk. Om zeker te zijn van een plekje raad ik wel aan om te reserveren.
Cupra .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gisteren geluncht, de ene kant van de tafel had een pannekoek met appel en spek en volgens zeggen super qua smaak, topping en wijze van bakken. Ik had een club sandwich met: kip, bacon, gebakken ei, salade, lekkere mayonaise op verse warme toast. Ook voor een goeie tosti is dit een prima adres. Service en bediening zijn zeer vriendelijk en flexibel. Ga voor de best club sandwich in town naar Meneer Pannekoek !
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015