Meneer Wong

Burchtpromenade 2 3452 MH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer Wong

Proef Azië

In dit sfeervolle restaurant geniet je van kleine Aziatische gerechtjes. Thais, Chinees, Japans: er zijn heel wat landen vertegenwoordigd op de menukaart. Laat de tafel volzetten met lekkere hapjes en proef samen met je tafelgenoten de uitgebalanceerde smaken.

Meer informatie over restaurant Meneer Wong

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Meneer Wong

Harry J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellig met 5 personen zaterdagavond, 11-11-2017, wezen eten aan de kuipjes tafel nummer 1.

Banken zijn op: kapot en gescheurd en zijn doorgezakt. De dame die de bestellingen opnam had er gewoon geen zin in volgens mij.

Gelukkig is het eten er altijd zo lekker en goed. Alles vers gemaakt en goed van smaak.
GV L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk met zn vieren gegeten. Tuurlijk iets duurder dan de all you can eat sushi, maar ook een heel goede kwaliteit. Zowel van de bakplaat als sushi is het op prima niveau. We kenden John nog van vroeger uit nieuwegein, maar ook nu heeft hij het prima voor elkaar. Wij gaan zeker nog een keertje terug :-)
MarijnWillmes W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gisteren troffen wij helaas een slechte en drukke avond voor het restaurant. Ontvangst was niet bijzonder hartelijk en het duurde lang voordat we uitleg kregen. Toen we eenmaal bestelden bleek de zalm vrijwel op te zijn en later ook de tonijn. En dat al rond 18:30. Blijkbaar was het erg druk geweest bij de afhaal (wat daar dus ook kan en waar inderdaad enorme rijen stonden). Geen excuus vind ik, want ze wisten van tevoren dat het druk zou worden en ook nog eens dat het moederdag was. Ook bijzonder dat de afhalers blijkbaar voorrang kregen....
We wilden graag sushi bestellen en als dan de zalm en tonijn vrijwel op zijn is dat echt een enorme tegenvaller. Op de eerste ronde moesten we een uur wachten. We werden gewoon genegeerd. Toen we ons beklag deden over het lange wachten werd ons alleen gezegd "tja, het is druk he?". En dan wel vragen of we nog een drankje willen.... slechte zaak. Er werd ons niet eens een mandje brood of zo aangeboden. Later kwam er een manager bij die ons dan een rondje drank aanbood. Daar ging het ons niet om, maar het was wel goed om te horen dat er aandacht voor was.

Toen de rijen bij de afhaal geslonken waren kwamen de bestellingen wel snel door. Dat was inmiddels rond 20u. Helaas konden we dus niet alle sushi bestellen. Dat de zalm/tonijn zo vroeg al op waren hadden ze in al die jaren bijna nog nooit meegemaakt. Tja, hadden wij even geluk.

Helaas komen wij niet meer terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
op aanraden van mijn zoon die hier al 2x was geweest daar gaan eten wij waren met zijn vieren en het eten kwam niet allemaal gelijk de een had zijn gerecht al op toen de andere pas hun gerecht kregen daar over geklaagd maar het kon niet anders het eene gerecht is eerder klaar dan het andere kregen wij als commentaar, de smaak van het eten wat ik had was bij elk gerecht hetzelfde dus ik kom hier niet meer
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Eten in dit restaurant vinden mijn tienerdochter altijd leuk. Daarom gaan we regelmatig afhalen en als we iets te vieren hebben eten we graag in het restaurant. Hibachi, Ebi fry en sate's zijn onze favoriete gerechten. En het liefst zitten we aan de ronde tafel.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Door een feestje bij de buren thuis, Meneer Wong verzorgde de catering, heb ik kennisgemaakt met hun eten. Ben met vriend daar wezen eten en wat was dat goed! Alles klopte. Het eten was onwijs lekker, bediening enorm gezellig en het interieur! Echt mooi. Je kunt er voor de deur parkeren; ze zitten aan de achterkant van het winkelcentrum Vleuterweide. Was wel even zoeken door de busbaan. Probeer pancake duck en sushiroll ebi fry. Maar echt 100% waard voor je geld.
Collin72 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op een drukke zondagavond met een gezelschap gegeten bij Wong. Kleine Aziatische hapjes maar ook iets grotere porties staan op de menukaart. Het eten is hier voortreffelijk en je voelt je echt een gast! De gastvrouw speelt daarbij een belangrijke rol. Een aanrader!
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk eten zowel ophaal als in het restaurant. Ruim aanbod van maaltijden.
In het restaurant verschillende soorten (aziatische) tapas. Alles smaakt even lekker!Een aanrader:)
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Eten is lekker. Vooral de Peking eend. Dit is een aanrader. Erg leuk die kleine porties maar door de grote hoeveelheid die je moet bestellen kan de uiteindelijke rekening duur uitvallen. Helaas is de bediening is niet altijd even vriendelijk. In het restaurant is de meneer bij de entree vriendelijk en zijn de NL meisjes in de bediening erg vriendelijk. De Chinese dames zijn erg nors. Maar vooral de ophaalservice is ver van gastgericht. Als je vraagt om nasi goreng "meneer Wong" om de foe yong hai te laten vervangen door een ander gerecht dan mag dit alleen met saté. "Dat is makkelijk scheppen" aldus de medewerker.... Dit tov de aanwezige kleine porties voor het restaurant is dit onbegrijpelijk.
Arnold J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gratis parkeren bij Meneer Wong wel zo handig. Er is verse sushi probeer vooral eens de crispy duck. Leuk personeel en goede service. De sfeer is modern en groot genoeg.
Ik kan meneer wong zeker aanraden!

nicolaasewdevries1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Op een dinsdagavond, na achten, heerlijk gegeten!
Echt een aanrader! ´Toetje van Mevrouw Wong´ en ook die van meneer erg lekker, geen fabrieksijs maar zelf gemaakt. Leuk concept, van alles wat proeven, sushi ook super!
Bediening viel een klein beetje tegen, geen uitleg over wat er op tafel stond bijvoorbeeld.
Mevrouw maakte de indruk dat ze snel naar huis wilde, denk dat ze haar dag niet had want
bediening maakte een vriendelijke indruk.
We komen hier zeker terug!
Daniele22 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteravond sushi gehaald bij meneer Wong. Geholpen door de vriendelijke eigenaar. De sushi, supervers, was heerlijk. Echt een aanrader!!!
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een mooi restaurant, met verschillende soorten zitjes, eten op de manier van tapas eten maar dan Chinees, we zijn gestart met sushi, was keurig verzorgd en vers. Daarna verschillende warme hapjes, grote keuze, de nagerechten waren voor ons allemaal(6) even uitstekend, zelf had ik café glace, uitmuntend!!!
De bediening was zeer correct! De eigenaar kwam ook nog even langs om een praatje te maken, bij de koffie zat chocolade en we hadden ook nog stukjes spekkoek, aanrader. Je kan door het Sam Sam eten een hele lange gezellige avond tafelen. Genoeg parkeergelegenheid, er waren op zaterdagavond ook veel kinderen. Ik zag dat deze bij het weggaan snoep uit een pot mochten uitzoeken, de volwassenen een niet verpakt pepermuntje ( graag liever verpakt, niet waar iedereen met zijn handen aangezeten heeft).
Maar al met al een aanrader om te gaan eten.
Anakondo .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Super lekker eten. Het is het lekkerste Chinees eten dat ik gegeten heb! ... Ik heb daar alleen Chinees gegeten. Ben benieuwd naar de sushi.
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op een zaterdagavond zijn we op uitnodiging van vrienden bij Meneer Wong gaan eten.
De inrichting van het restaurant is zeer sfeervol, warm en modern. Verschillende soorten sushi's gegeten, deze waren vers en hadden een goede temperatuur. Met name de ebi fry roll en de beef roll waren heerlijk. Pittige Gesneden ossenhaas, saté Indonesia, crispy duck, ....ook erg lekker. Ze beschikken over een zgn VIP kamer deze is ideaal als je prive zou willen eten. Meneer Wong is absoluut een aanrader. Een absolute aanrader! ik kom daar zeker terug. Meneer Wong en Personeel ik zou zeggen GA ZO DOOR!
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Al meerdere malen gegeten, maar het blijft elke keer weer net zo lekker als de eerste keer.
Ook heb ik mijn verjaardag hier gevierd met ongeveer 23 personen en was helemaal TOP geregeld.
Kortom: super restaurant
AshVin G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Top restaurant! Heerlijk eten en originele gerechten die je niet vaak tegen komt in andere restaurantjes. Daarnaast is de service ook goed. Heel aardig personeel die er ook van houd om een praatje te maken. Het decor is mooi! Alleen de ingang ziet er al top uit. Als het afhaal gedeelte ook zo mooi was als het restaurant zelf, had deze voor decor voor mij een 10 gekregen. Dit is een restaurant waar je altijd zal terugkeren.
rest-bezoeker W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Op een zaterdagavond zijn we hier met vrienden gaan eten. Het restaurant heeft ook een afhaalgedeelte waar velen gebruik van maakten. Was daar nl. druk.
De inrichting van het restaurant is zeer sfeervol, warm en modern, met diversiteit aan stoelen, banken en tafels. De stoelen zitten trouwens heel goed. We waren met een groep van 9 personen en hadden de zgn. VIP kamer. Ik begon met de Tom Yam Kai soep. Deze smaakte erg goed. Goed gevuld en een kokosvolle smaak. Daarna verschillende soorten sushi's. Deze waren vers en hadden een goede temperatuur. Met name de ebi fry roll en de beef roll waren heerlijk. Pittige Gesneden ossenhaas, saté Indonesia, crispy duck, gebakken champignons....ook erg lekker. Meneer Wong is absoluut een aanrader!
M-030 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Heerlijk gegeten en genoten van een avondje met een vriendin bij Meneer Wong. Wij zaten in een leuke nis, wat sfeerverhogend werkt.

De bediening was erg vriendelijk en gaf goede uitleg en advies over de gerechten, hierdoor een uitstekende keuze kunnen maken uit het ruime assortiment van suhshi en andere gerechten uit de Aziatische keuken. Zeer smaakvol allemaal en de wijn sloot goed aan.

Prijs/kwaliteit ook uitstekend.
Hier kom ik graag nog eens terug.
Bram-Mulder .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gisterenavond gezellig bij Meneer Wong gegeten. Vooraf een frisse salade zalm en een pittige tom yam kai. Daarna wat sateetjes, pancake duck, pangang mix en rijst besteld en in een rustig tempo gegeten. Met een lekkere huiswijn erbij was het heerlijk genieten. Als verrasssing een dessert met cheesecake, verse aardbeien en ijs met warme vruchtensaus. Het bedienend personeel was heel erg attent. We voelen ons echt gast in dit restaurant.