Meneer Wong

Burchtpromenade 2 3452 MH Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Meneer Wong

Proef Azië

In dit sfeervolle restaurant geniet je van kleine Aziatische gerechtjes. Thais, Chinees, Japans: er zijn heel wat landen vertegenwoordigd op de menukaart. Laat de tafel volzetten met lekkere hapjes en proef samen met je tafelgenoten de uitgebalanceerde smaken.

Meer informatie over restaurant Meneer Wong

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 21:30

Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Door een feestje bij de buren thuis, Meneer Wong verzorgde de catering, heb ik kennisgemaakt met hun eten. Ben met vriend daar wezen eten en wat was dat goed! Alles klopte. Het eten was onwijs lekker, bediening enorm gezellig en het interieur! Echt mooi. Je kunt er voor de deur parkeren; ze zitten aan de achterkant van het winkelcentrum Vleuterweide. Was wel even zoeken door de busbaan. Probeer pancake duck en sushiroll ebi fry. Maar echt 100% waard voor je geld.
Collin72 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op een drukke zondagavond met een gezelschap gegeten bij Wong. Kleine Aziatische hapjes maar ook iets grotere porties staan op de menukaart. Het eten is hier voortreffelijk en je voelt je echt een gast! De gastvrouw speelt daarbij een belangrijke rol. Een aanrader!
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk eten zowel ophaal als in het restaurant. Ruim aanbod van maaltijden.
In het restaurant verschillende soorten (aziatische) tapas. Alles smaakt even lekker!Een aanrader:)
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Eten is lekker. Vooral de Peking eend. Dit is een aanrader. Erg leuk die kleine porties maar door de grote hoeveelheid die je moet bestellen kan de uiteindelijke rekening duur uitvallen. Helaas is de bediening is niet altijd even vriendelijk. In het restaurant is de meneer bij de entree vriendelijk en zijn de NL meisjes in de bediening erg vriendelijk. De Chinese dames zijn erg nors. Maar vooral de ophaalservice is ver van gastgericht. Als je vraagt om nasi goreng "meneer Wong" om de foe yong hai te laten vervangen door een ander gerecht dan mag dit alleen met saté. "Dat is makkelijk scheppen" aldus de medewerker.... Dit tov de aanwezige kleine porties voor het restaurant is dit onbegrijpelijk.
Arnold J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gratis parkeren bij Meneer Wong wel zo handig. Er is verse sushi probeer vooral eens de crispy duck. Leuk personeel en goede service. De sfeer is modern en groot genoeg.
Ik kan meneer wong zeker aanraden!

Nicolaasewdevries1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Op een dinsdagavond, na achten, heerlijk gegeten!
Echt een aanrader! ´Toetje van Mevrouw Wong´ en ook die van meneer erg lekker, geen fabrieksijs maar zelf gemaakt. Leuk concept, van alles wat proeven, sushi ook super!
Bediening viel een klein beetje tegen, geen uitleg over wat er op tafel stond bijvoorbeeld.
Mevrouw maakte de indruk dat ze snel naar huis wilde, denk dat ze haar dag niet had want
bediening maakte een vriendelijke indruk.
We komen hier zeker terug!
Daniele22 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteravond sushi gehaald bij meneer Wong. Geholpen door de vriendelijke eigenaar. De sushi, supervers, was heerlijk. Echt een aanrader!!!
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een mooi restaurant, met verschillende soorten zitjes, eten op de manier van tapas eten maar dan Chinees, we zijn gestart met sushi, was keurig verzorgd en vers. Daarna verschillende warme hapjes, grote keuze, de nagerechten waren voor ons allemaal(6) even uitstekend, zelf had ik café glace, uitmuntend!!!
De bediening was zeer correct! De eigenaar kwam ook nog even langs om een praatje te maken, bij de koffie zat chocolade en we hadden ook nog stukjes spekkoek, aanrader. Je kan door het Sam Sam eten een hele lange gezellige avond tafelen. Genoeg parkeergelegenheid, er waren op zaterdagavond ook veel kinderen. Ik zag dat deze bij het weggaan snoep uit een pot mochten uitzoeken, de volwassenen een niet verpakt pepermuntje ( graag liever verpakt, niet waar iedereen met zijn handen aangezeten heeft).
Maar al met al een aanrader om te gaan eten.
Anakondo .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Super lekker eten. Het is het lekkerste Chinees eten dat ik gegeten heb! ... Ik heb daar alleen Chinees gegeten. Ben benieuwd naar de sushi.
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op een zaterdagavond zijn we op uitnodiging van vrienden bij Meneer Wong gaan eten.
De inrichting van het restaurant is zeer sfeervol, warm en modern. Verschillende soorten sushi's gegeten, deze waren vers en hadden een goede temperatuur. Met name de ebi fry roll en de beef roll waren heerlijk. Pittige Gesneden ossenhaas, saté Indonesia, crispy duck, ....ook erg lekker. Ze beschikken over een zgn VIP kamer deze is ideaal als je prive zou willen eten. Meneer Wong is absoluut een aanrader. Een absolute aanrader! ik kom daar zeker terug. Meneer Wong en Personeel ik zou zeggen GA ZO DOOR!
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Al meerdere malen gegeten, maar het blijft elke keer weer net zo lekker als de eerste keer.
Ook heb ik mijn verjaardag hier gevierd met ongeveer 23 personen en was helemaal TOP geregeld.
Kortom: super restaurant
AshVin G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Top restaurant! Heerlijk eten en originele gerechten die je niet vaak tegen komt in andere restaurantjes. Daarnaast is de service ook goed. Heel aardig personeel die er ook van houd om een praatje te maken. Het decor is mooi! Alleen de ingang ziet er al top uit. Als het afhaal gedeelte ook zo mooi was als het restaurant zelf, had deze voor decor voor mij een 10 gekregen. Dit is een restaurant waar je altijd zal terugkeren.
Rest-bezoeker .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Op een zaterdagavond zijn we hier met vrienden gaan eten. Het restaurant heeft ook een afhaalgedeelte waar velen gebruik van maakten. Was daar nl. druk.
De inrichting van het restaurant is zeer sfeervol, warm en modern, met diversiteit aan stoelen, banken en tafels. De stoelen zitten trouwens heel goed. We waren met een groep van 9 personen en hadden de zgn. VIP kamer. Ik begon met de Tom Yam Kai soep. Deze smaakte erg goed. Goed gevuld en een kokosvolle smaak. Daarna verschillende soorten sushi's. Deze waren vers en hadden een goede temperatuur. Met name de ebi fry roll en de beef roll waren heerlijk. Pittige Gesneden ossenhaas, saté Indonesia, crispy duck, gebakken champignons....ook erg lekker. Meneer Wong is absoluut een aanrader!
M-030 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Heerlijk gegeten en genoten van een avondje met een vriendin bij Meneer Wong. Wij zaten in een leuke nis, wat sfeerverhogend werkt.

De bediening was erg vriendelijk en gaf goede uitleg en advies over de gerechten, hierdoor een uitstekende keuze kunnen maken uit het ruime assortiment van suhshi en andere gerechten uit de Aziatische keuken. Zeer smaakvol allemaal en de wijn sloot goed aan.

Prijs/kwaliteit ook uitstekend.
Hier kom ik graag nog eens terug.
Bram-Mulder .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gisterenavond gezellig bij Meneer Wong gegeten. Vooraf een frisse salade zalm en een pittige tom yam kai. Daarna wat sateetjes, pancake duck, pangang mix en rijst besteld en in een rustig tempo gegeten. Met een lekkere huiswijn erbij was het heerlijk genieten. Als verrasssing een dessert met cheesecake, verse aardbeien en ijs met warme vruchtensaus. Het bedienend personeel was heel erg attent. We voelen ons echt gast in dit restaurant.
Fam_Dongen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Bij toeval dit mooie restaurant bij het winkelcentrum Vleuterweide ontdekt. Het zit aan de grote parkeerplaats waar de dierenarts Mark zit. Meneer Wong is een mix van vele Aziatische keuken w.o. Japanse, Chinese, Thaise en Indische. Eten is van zeer goede kwaliteit. We lieten ons verrassen met het verrassingsmenu inclusief dessert en het was FANTASTISCH! Supervriendelijke bediening. We hebben zelfs kennis gemaakt met de heer Wong. Ben zelf kok en heb niets anders dan lof over deze zaak. We komen zeker terug.
SanneThe .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Mooi restaurant waar je kleine hapjes kunt eten. Gezellige sfeer. Al een paar keer sushi wezen afhalen. Erg goed! Nu in het restaurant gegeten met vrienden. Ossenhaasgerechten zijn verrukkelijk. Eigenlijk alles van de tepanyakki bakplaat zijn goed. De rekening was ook redelijk. Een top zaak!
JeanVink .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Mijn vrouw en ik zijn erg onder de indruk van dit restaurant. Een prachtige zaak. Echt een aanwinst voor Vleuterweide! Het shared-dining-concept is van deze tijd en spreekt ons erg aan. Je bestelt steeds kleine porties eten en eenmaal op tafel kun je er met zijn allen van genieten. Bij elke gang hebben we telkens 4 gerechtjes besteld. Sushi smaakt overigens voortreffelijk hiervoor ons compliment! Ook lekker zijn Tom Yam Kai, Japanse kipsaté, saté ossenhaas met pittige ketjapsaus. Van de bakplaat: ossenhaaspuntjes, garnalen en zalm. En pancake duck en zwarte peper beef waren ook voortreffelijk. We dronken er een heerlijke witte huiswijn bij en als afsluiter toetje van zowel meneer als mevrouw Wong. Het echtpaar staat zelf in de zaak en heeft veel verstand van de horeca. Bedankt dat we een heerlijke avond hebben gehad. Zoals beloofd nemen we de volgende keer onze kinderen en kleinkinderen mee.
Leo2411 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Top restaurant, geen andere woorden voor!! Super sushi en heerlijke andere Aziatische gerechten! Concept is ook erg leuk! De kwaliteit is super en vers.. Het is zeker 1 van onze favoriete restaurants en komen er regelmatig, zowel afhalen als eten.
Personeel is ook altijd vriendelijk!
MARIAN V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Op zondagavond diverse gerechten afgehaald. Wat een tegenvaller. Combi box sushi was redelijk, maar indische rijsttafel (sate droog met chinese satesaus, deze saus werd ook gebruikt voor gado gado waar alleen tauge in zat!, boontjes doorgekookt met saus dat nergens naar smaakt) en spareribs (droog en chemisch smakende saus) hadden bedroevende kwaliteit. In restaurant meerdere malen gegeten tot volle tevredenheid, maar afhalen gaan we helaas niet meer doen. Het kwaliteitsverschil tussen restaurant en afhalen is te groot!